flikker lekker op joh.........stokerquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Zijn jullie deze vergeten? Een valsch kreng is het.![]()
Wat ga je doen als sst is afgelopen?
LOL, sarcasme staat je niet.quote:
Meid tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ieder heeft een mening en kan die hier kwijt. Zolang het niet persoonlijk wordt heb ik daar geen probleem mee. Veren mogen wel persoonlijk, aanvallen niet. En als het niet anders kan kijk ik vanavond zonder Fok!
vals kreng??zegt iemand die 5 jaar mee ons meelulde...en die ons mee eens niet meer kentquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ieder heeft een mening en kan die hier kwijt. Zolang het niet persoonlijk wordt heb ik daar geen probleem mee. Veren mogen wel persoonlijk, aanvallen niet. En als het niet anders kan kijk ik vanavond zonder Fok!
hier blijven jij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je bent wie je bent. Veren hoeft ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet ik veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
wou net bakkiekomen doen hier....der is toch geen bonje he??
Zonder ruzie, geen passie. - Joanna.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Stability het volgende:
HALLOOOOOOO GEEN RUZIE MAKEN ONDER HET VECHTEN !!!!
LIEFDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef danilel het volgende:
trouwens de tussenstand kan helemaal niet kloppen..........
tis totaal 102%![]()
![]()
jongens veel plezier, ben off
LOL, ik zie het. Toedels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef danilel het volgende:
trouwens de tussenstand kan helemaal niet kloppen..........
tis totaal 102%![]()
![]()
jongens veel plezier, ben off
Doe een bakkie met je meequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
*** kijkt maar even kat uit de boom hier ***
Wat een poepie is het ook.quote:
Oehhhh lekker....drankquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Doe een bakkie met je meeIk vrees dat ik vanavond weer naar de drank moet grijpen.
Hoi urbquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder ruzie, geen passie. - Joanna.![]()
![]()
![]()
![]()
Hai
* Stability houdt niet van ruziequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder ruzie, geen passie. - Joanna.![]()
![]()
![]()
![]()
Hai
Ik wel hoor...............hakkuhhhhhhhhh kickuhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability houdt niet van ruzie![]()
hoi
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
helleuuuuquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability houdt niet van ruzie![]()
hoi
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Darakka het volgende:
Vriend belde op waar ik bleef omdat we met wat mensen gingen eten... ik heb gewoon afgezegd voor Secret Story, eigenlijk ben ik best triest
Nee maar hoop wel dat er eindelijk eens mensen door gaan naar echte songfestival!quote:
Echt hè? En altijd 102%. Het is een gave.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben ze weer eens hun telraam niet gebruikt?
zal ik je hamsterkooi ff omgooien danquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik wel hoor...............hakkuhhhhhhhhh kickuhhhhhhhh![]()
![]()
het is de laatste jaren echt niks!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee maar hoop wel dat er eindelijk eens mensen door gaan naar echte songfestival!
Ben blij met eigen tvtje staat op mijn bureau naast mijn beeldscherm van PCquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mijn zoon zit me de hele tijd te plagen dat hij allemaal programma's op tv wil zien vanavond.Hij weet maar al te goed dat de tv vanavond voor mij is.
En ze houden het vol tot de laatste minuut, geinigquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? En altijd 102%. Het is een gave.
bij mij ook lol, een ouderwets klein tvtje hahaha!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben blij met eigen tvtje staat op mijn bureau naast mijn beeldscherm van PC
Ik heb die van mij flyers gegeven om rond te brengen met sms Karimquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mijn zoon zit me de hele tijd te plagen dat hij allemaal programma's op tv wil zien vanavond.Hij weet maar al te goed dat de tv vanavond voor mij is.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb die van mij flyers gegeven om rond te brengen met sms Karim
Nee geintje
kijken daar nog mensen naar dan? songfestival?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is de laatste jaren echt niks!
Ik hoop nog steeds sharon maar karim is ook okequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
Koffie, peuken, drank, het is tenslotte feest vanavond. Proost allemaal
Karim in de finale
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
jeeeeeeeeemig wat veel berichtjes
![]()
[ afbeelding ]
Hier 17inc flatscrean met eigen modem Caiway zond ook sst uit maar moest je meerdere zenders nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
bij mij ook lol, een ouderwets klein tvtje hahaha!
Hier ook alles staat op mediabox die VOL is haha kan dus aardig wat gaan kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Ytsmi het volgende:
Sinds Sstnl geen NCIS,CIS ,Bones , Mentalist en GTST niet meer gezien vanaf volgende week maar weer kijken.
Plus even inhaalrace ATWT doen die staan op de mediabox
GTST kijk is 20 jaar niet meer....quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Ytsmi het volgende:
Sinds Sstnl geen NCIS,CIS ,Bones , Mentalist en GTST niet meer gezien vanaf volgende week maar weer kijken.
Had denk hetzelfde gedaan,om toch de finale te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Darakka het volgende:
Vriend belde op waar ik bleef omdat we met wat mensen gingen eten... ik heb gewoon afgezegd voor Secret Story, eigenlijk ben ik best triest
doe isssssssssssssquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zal ik je hamsterkooi ff omgooien dan
Dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
* Stability heeft KPN gehackt en alle stemmen die binnen gekomen zijn, omgevormd naar het nummer van KARIM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
* Stability heeft KPN gehackt en alle stemmen die binnen gekomen zijn, omgevormd naar het nummer van KARIM
Kijk ATWT s'morgens bij gemiste programma.s kan ik sávonds rustig eten en heb ik het al gezien!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Ytsmi het volgende:
Ik zal vanaf morgen wss vooral weer DWDD gaan kijken. En kan er nog steeds niet bij dat ik WIDM niet afgekeken heb door de SST liveshows.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Ytsmi het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
Songfestival is toch iets voor ouwe verlepte imkervrouwtjes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
[..]
kijken daar nog mensen naar dan? songfestival?
Bij die Q-music actie voor Karim werkte het ook goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
ja hoezo waren we verslaafd hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zal vanaf morgen wss vooral weer DWDD gaan kijken. En kan er nog steeds niet bij dat ik WISD niet afgekeken heb door de SST liveshows.![]()
Fok ook, vraag maar aan Guido.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
Songfestival is toch iets voor ouwe verlepte imkervrouwtjes?
zo wil ik het nie noemen , maar ik vind het helemaal eg 3 keer niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
hahah toch zit ik ff te denken he.......mensen zijn raar....waarom?
nou......we gaan als gekken geld uitgeven om te bellen en te smssen....
voor een eigenlijk onbekende....die er heel rijk van word![]()
![]()
Kansloosquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar ffquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Bij die Q-music actie voor Karim werkte het ook goed.
Teach Inn nog kennen en KPN hacken??quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
Doe nou niet, nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
Die heeft teveel azijn gedronken die had meer bekendheid verwachtquote:
ach ja, we denken dat we ze kennen na 13 weken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
![]()
Ik heb al jaren geen songfestival meer gekeken, maar ook jaren geen tv gehad. Pas sinds een paar maanden, net op tijd voor sst. Veel anders heb ik er ook niet op gekeken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
[..]
zo wil ik het nie noemen , maar ik vind het helemaal eg 3 keer niks
Schop ze gewoon naar de slaapkamer staat ook een plasma.Donderdag,s ben ik net een joana mijn mijn mijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
songfestivals zijn toch uit de tijd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe nou niet, nergens voor nodig dit.
Waar ben jij mee bezig? Geïnfecteerd met het trolvirus?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
maar ouwe verlepte imkervrouwtjes nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
songfestivals zijn toch uit de tijd?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Schop ze gewoon naar de slaapkamer staat ook een plasma.Donderdag,s ben ik net een joana mijn mijn mijn
haha ja wat denk je dan? dat ik als een ouwe tang met een breiwerkje voor de geraniums moet zitten? ik sloop hele pc's uitmekaar en zet ze ook weer inelkaar....met de leukste snufjes extra erbijquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
Teach Inn nog kennen en KPN hacken??
Je gaat wel met je tijd mee! Cool!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
![]()
Flikker toch op of houd je aan de regels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
songfestivals zijn toch uit de tijd?
eerder met Guidovirusquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig? Geïnfecteerd met het trolvirus?
moest wel lachen achteraf... dat ie me naar uitzendbureau stuurde, terwijl ik per 1 mei juist heerlijk kan gaan mijn goed opgebouwde pensioenen! Hij zal nooit mijn aantal pensioenjaren halen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die heeft teveel azijn gedronken die had meer bekendheid verwacht
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ouwe verlepte imkervrouwtjes niet
daarom , en straks hoor je niks meer van ze....en wij vreten droog broodquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach ja, we denken dat we ze kennen na 13 weken.
we weten geen zak van ze eigenlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooooooo, jullie zitten hier
Halloquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Hai !quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Ja, hier zitten we te juichen voor Karimquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Bevalt me wel mijn pesnsioen lol!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moest wel lachen achteraf... dat ie me naar uitzendbureau stuurde, terwijl ik per 1 mei juist heerlijk kan gaan mijn goed opgebouwde pensioenen! Hij zal nooit mijn aantal pensioenjaren halen!
ok , ok.....ik heb er ook geen cent aan besteed hoor....ik stem nooit op tv programmas....kga lekker op vakantie over 3 weken....dan kosten mn smsjes ook 60 cent hahaha doe ik dan lieverquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Maar niet generaliseren he, met je "we"...![]()
Geen ene cent krijgen ze van mij!![]()
Had bijna gestemd voor Maik en Alex? Om Servio eruit te krijgen maar ben achteraf zo blij dat ik er niet aan begonnen ben, helemaal omdater toenniemand naar huis ging omdat geheime kamer-meuk.![]()
Ik krijg er wat van zie me tweets niet op #sstnlquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Al een twitter vinger ? Ik wel hahahaha
Precies!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bevalt me wel mijn pesnsioen lol!
Hij moet tot zijn 67ste jaar blijven gamen lol
Ik zie ze welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik krijg er wat van zie me tweets niet op #sstnl
Maar ja, ik doe me best
Ja hoor zie ze welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar ja, ik doe me best
Ik las laatst iets over instellingen waardoor je je eigen tweets niet ziet ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar ja, ik doe me best
Om dat te snappen moet je wel enige herseninhoud hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het nu niet verpesten, deze laatste avond.
Elkaar negéren als je elkaar niet ligt is natuurlijk ook een optie he.
ow dan ga ik daar ook nog ff bij kijken zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over instellingen waardoor je je eigen tweets niet ziet ofzo![]()
Heb er zelf geen verstand van dus geen idee hoe of wat psies.
Yup hoi maar weet niet wat de bedoeling is tijdens de live show, of we dan terug moeten naar liveshow vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Proof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow dan ga ik daar ook nog ff bij kijken zo
zal vast wel dat ik zelf wat heb lopen klooiendie ik ben
Dat zal voor mijn wel weer veeeeeeeeeeeelste snel gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Komt er strax weer een daily / live uitzending in het SST forum?
Vind het wel een beetje wennen dit forum namelijk
Jouw Uiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Komt er strax weer een daily / live uitzending in het SST forum?
Vind het wel een beetje wennen dit forum namelijk
Die topics over de uitzendingen gaan mij vaak veel te snel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup hoi maar weet niet wat de bedoeling is tijdens de live show, of we dan terug moeten naar liveshow vandaag
Een van de beste dagen/nachten in het huisquote:
Gewoon naar het draadje over de liveshow in SST.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup hoi maar weet niet wat de bedoeling is tijdens de live show, of we dan terug moeten naar liveshow vandaag
Ja mijn dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die topics over de uitzendingen gaan mij vaak veel te snel.
Maar ik zie m nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Proof!![]()
Princes_Black Ellis
#sstnl ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ KARIM MOET WINNEN ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Stem op KARIM
16 seconds ago
Zie ze wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar ja, ik doe me best
Las hetquote:
Ik laat het verder rusten, maar smerig is het wel. Ik wens jullie allemaal een leuke finale-avond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef mootie het volgende:
Om dat te snappen moet je wel enige herseninhoud hebben.
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het nu niet verpesten, deze laatste avond.
Elkaar negéren als je elkaar niet ligt is natuurlijk ook een optie he.
nee denk dat we daarvoor dus hier moeten blijven ofzo hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Las het![]()
Dus dan blijf ik vaak in de cos. Een veel aangenamer tempo daar.
Maar nu is er natuurlijk geen cos meer.
Ik vrees dat Karim 4de wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef Urb het volgende:
Bah, ik weet niet of ik het mezelf aan wil doen om te gaan kijken vanavond, ben niet zo masochistisch normaal gesproken.![]()
Aan de ene kant hoop ik dat Flip 4de word omdat ik Sharon en Karim minsens hun kluis-inhoud gun, maar aan de andere kant red Karim zich ook wel zonder dat geld en als Karim er uitvliegt heeft Sharon wellicht een wat betere kans om Joanna te verslaan. Het lijkt in ieder geval zowieso tussen de dames te gaan voor de overwinning.
Gaat indd tussen jo en sharon, maar ik weet zeker dat jo het wint helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef Urb het volgende:
Bah, ik weet niet of ik het mezelf aan wil doen om te gaan kijken vanavond, ben niet zo masochistisch normaal gesproken.![]()
Aan de ene kant hoop ik dat Flip 4de word omdat ik Sharon en Karim minsens hun kluis-inhoud gun, maar aan de andere kant red Karim zich ook wel zonder dat geld en als Karim er uitvliegt heeft Sharon wellicht een wat betere kans om Joanna te verslaan. Het lijkt in ieder geval zowieso tussen de dames te gaan voor de overwinning.
Voor mij denk ook, loop altijd overal achteraan te rennenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Dat zal voor mijn wel weer veeeeeeeeeeeelste snel gaan
Ja en dan ondertussen niets zien van de uitzendingquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef bamby het volgende:
[..]
Voor mij denk ook, loop altijd overal achteraan te rennen
Als dat betekend dat Sharon wint dan zou ik ervoor tekenen.Karim komt er zowieso wel. Maar ik gun Sharon en Karim alles, dat zijn tenminste echte mensen.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
weer een oproep om te stemmen op net5.
En homo's (no offense)quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
gaat voor mij ook veels te snel hoor danquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja en dan ondertussen niets zien van de uitzending![]()
Oke thanksquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon naar het draadje over de liveshow in SST.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Als dat betekend dat Sharon wint dan zou ik ervoor tekenen.Karim komt er zowieso wel. Maar ik gun Sharon en Karim alles, dat zijn tenminste echte mensen.
BQ blijf gewoonquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik laat het verder rusten, maar smerig is het wel. Ik wens jullie allemaal een leuke finale-avond.
hierheen toch ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Stability het volgende:
waar gaan we nou heen als de finale straks is afgelopen?
Dan mogen we toch nog wel even in de rehab blijven? Dat hebben we dan extra hard nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef MargrietV het volgende:
zit klaar, glaasje wijn ingeschonken, geplast lol ... toastjes met franse kaasjes staan binnen hand bereik, meer heb ik niet nodig!
Klopt jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja en dan ondertussen niets zien van de uitzending![]()
Mijn hamer staat ook klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef MargrietV het volgende:
zit klaar, glaasje wijn ingeschonken, geplast lol ... toastjes met franse kaasjes staan binnen hand bereik, meer heb ik niet nodig!
We kunnen misschien hier wel verder dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Stability het volgende:
ja en lekker muziekje nu.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
Hendrik wel, wat een kanjer is het ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef wildstar het volgende:
COS-ers helaas is ut afgelopen met SST.Ik zal de gezelligheid hier op Fok
gaan missen, alhoewel ik wel blijf lurken op het forum. Iedere dag m'n beeldscherm schoon maken door
het gieren van het lachen om ieders verschillende mening. Daar ik natuurlijk ook vanaf BB1 een freak
ben, zal ik ook bij een (hopelijk) volgend programma weer bij zijn.
Ik dank Flashbox en Kwaliteit, Gerard en Karim.![]()
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps,Mazaru en Little_lunatic voor de gifjes en Stability niet vergeten!!![]()
![]()
Schrijvers van streamverslagen, trollenmeppers (o.a. Knagsje).![]()
En ik bedank ook iedereen voor deze leuke 3 maanden samen!
mvg Wildstar
ok...kdenk ook niet dat ik mee tiep straks in de live topics hahaha jullie blij he?quote:
Avond Fok!quote:
Top vind ik dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Als dat betekend dat Sharon wint dan zou ik ervoor tekenen.Karim komt er zowieso wel. Maar ik gun Sharon en Karim alles, dat zijn tenminste echte mensen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
http://live.nedshare.nl/
Ja ik ook, maar denk dat ik gewoon hier blijf als er nog meer blijven hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Ytsmi het volgende:
Probeer in de pauze's altijd bij te lezen hihih
dank je wel wildstarquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef wildstar het volgende:
gaan missen, alhoewel ik wel blijf lurken op het forum. Iedere dag m'n beeldscherm schoon maken door
het gieren van het lachen om ieders verschillende mening. Daar ik natuurlijk ook vanaf BB1 een freak
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps,Mazaru en Little_lunatic voor de gifjes en Stability niet vergeten!!![]()
![]()
mvg Wildstar
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar denk dat ik gewoon hier blijf als er nog meer blijven hier
Heb je percentages?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Poezewoes het volgende:
Zag net in uitzending topic dat Krim nu weer op de derde plaats staat maar ja tussenstand
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Stability het volgende:
KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNENKARIM MOET WINNEN
KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNEN KARIM MOET WINNENKARIM MOET WINNEN
Wat ik me afvraag, Joanna eiste van Flip dat ze de poet zouden delen, zal dat andersom ook gelden als Flipje 4de word...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Poezewoes het volgende:
Zag net in uitzending topic dat Karim nu weer op de derde plaats staat maar ja tussenstand
ik verhuis!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, moeten jullie niet bij de buren zijn?
Bellen...bellen...BELLENquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Stability het volgende:
Ik vind de topic titel daar niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef MargrietV het volgende:
ja....... het gaat lekker zo.... 4 minuten, bij 2 verhuis ik
zorgen dat ie snel vol komt dan, kan er een andere verzonnen worden, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik vind de topic titel daar niet leuk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef wildstar het volgende:
![]()
mvg Wildstar
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
http://live.nedshare.nl/
Ik zap wel een beetje heen en weer tussen 2 topics. Kijken of ik het daar een beetje bij kan houden zonder teveel van de uitzending te missen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zorgen dat ie snel vol komt dan, kan er een andere verzonnen worden, toch?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Poezewoes het volgende:
Het Grote Secret Story Finale-topic #1
Hier staat her ergens
er was toch een SL geweest dan hahhahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
t is rustig hier....... EN ik mis mijn streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef RobbieBoy het volgende:
Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen
Veel kijkers zitten hier:quote:
Ja zag het al, was even gaan zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel kijkers zitten hier:
Het Grote Secret Story Finale-topic #2 - Sharon aan kop in tussenstand
Stilquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef evaxsis het volgende:
Hallooooooo![]()
zo gezellig is het bij de buren niet,
hoe is de sfeer in dit topic?
Hmmmm dan moet je hier heengaan.quote:
Daar ben ik ook maar gaat zo snel dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet je hier heengaan.
Alleen je bent gewaarschuwd de sfeer is daar niet top en bijna niet bij te houden
Laten we dat maar doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook maar gaat zo snel dus![]()
Kunnen we niet gewoon hier blijven ?
Sfeer niet top?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet je hier heengaan.
Alleen je bent gewaarschuwd de sfeer is daar niet top en bijna niet bij te houden
Vind jij het daar gezellig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Sfeer niet top?
Dat was het hiér niet, daarstraks. Dáár is er niets aan de hand hoor.
Maar het gaat er wel hard ja, logisch op de finale-avond.
Ja hoor!quote:
Ok vooruitquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor!
Het is alleen wel erg druk, maar dat went wel.
doen er veel, je bent niet de enige. Ik kan wel snel typen, maar dan mis je weer zoveelquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef bamby het volgende:
Nou been het niet bij daar, kan niet zo vlot typen lees wel
goh, waar doet me dat nou aan denken (scroll scroll scroll)quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Zelfs het lezen hou ik niet bij daar, zit alleen maar te draaien aan dat scrollwieltje
geen idee waar je dat nu aan doet denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, waar doet me dat nou aan denken (scroll scroll scroll)![]()
ben 't vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee waar je dat nu aan doet denken
zegt iemand die bij de mods jankt dat er zo weinig respekt isquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Om dat te snappen moet je wel enige herseninhoud hebben.
Hoi, zullen we ff stoppen met zeuren richting elkaar. Dat was 2 dagen geleden al niet meer leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
zegt iemand die bij de mods jankt dat er zo weinig respekt is
Pietje? waar is de rest?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi, zullen we ff stoppen met zeuren richting elkaar. Dat was 2 dagen geleden al niet meer leuk.
Goed punt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we zijn nog geen reeks... vandaar dat ik niks in mijn MyAT kon vinden
zal me niks verbazen als ze dat zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef shomila het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog iemand een filmpje heeft van het moment dat Jo eruit ging.
Ik hoorde iemand zeggen engerds allemaal en ik zweer het fakking 10000% dat het mamajo was.
yep, was mamajo die dat zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef shomila het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog iemand een filmpje heeft van het moment dat Jo eruit ging.
Ik hoorde iemand zeggen engerds allemaal en ik zweer het fakking 10000% dat het mamajo was.
en Ian... zo verdrietig heeft drie maanden te horen gekregen dat aap echt wel gaat winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die kop van haar.....geweldig
haar aap 4e![]()
vind ik ook, maar ben allang blij dat hij 3e is gewordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
wat zielig voor karimpie ik had het hem zooo gegund !
nou ja dat vond ik wel zielig, kind kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en Ian... zo verdrietig heeft drie maanden te horen gekregen dat aap echt wel gaat winnen
ja maar hij was echt degene met het minste geld, in RLquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ben allang blij dat hij 3e is geworden
Wat een lief bericht, heb ook graag deelgenomen aan dit RLS avontuur!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef wildstar het volgende:
![]()
mvg Wildstar
Het lijkt me geen type dat daar dagen of langer om gaat rouwen. Die heeft het op dit moment super naar z'n zin denk ik, terwijl Joanna druk bezig is om uit te vissen hoe ze over is gekomen de afgelopen drie maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
wat zielig voor karimpie ik had het hem zooo gegund !
Ja! niet verwacht!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat Jo 4de is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |