Stilquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef evaxsis het volgende:
Hallooooooo![]()
zo gezellig is het bij de buren niet,
hoe is de sfeer in dit topic?
Hmmmm dan moet je hier heengaan.quote:
Daar ben ik ook maar gaat zo snel dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet je hier heengaan.
Alleen je bent gewaarschuwd de sfeer is daar niet top en bijna niet bij te houden
Het Grote Secret Story Finale-topic #2 - Sharon aan kop in tussenstand
Laten we dat maar doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook maar gaat zo snel dus![]()
Kunnen we niet gewoon hier blijven ?
Sfeer niet top?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet je hier heengaan.
Alleen je bent gewaarschuwd de sfeer is daar niet top en bijna niet bij te houden
Het Grote Secret Story Finale-topic #2 - Sharon aan kop in tussenstand
Vind jij het daar gezellig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Sfeer niet top?
Dat was het hiér niet, daarstraks. Dáár is er niets aan de hand hoor.
Maar het gaat er wel hard ja, logisch op de finale-avond.
Ja hoor!quote:
Ok vooruitquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor!
Het is alleen wel erg druk, maar dat went wel.
doen er veel, je bent niet de enige. Ik kan wel snel typen, maar dan mis je weer zoveelquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef bamby het volgende:
Nou been het niet bij daar, kan niet zo vlot typen lees wel
goh, waar doet me dat nou aan denken (scroll scroll scroll)quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Zelfs het lezen hou ik niet bij daar, zit alleen maar te draaien aan dat scrollwieltje
geen idee waar je dat nu aan doet denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, waar doet me dat nou aan denken (scroll scroll scroll)![]()
ben 't vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee waar je dat nu aan doet denken
zegt iemand die bij de mods jankt dat er zo weinig respekt isquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Om dat te snappen moet je wel enige herseninhoud hebben.
Hoi, zullen we ff stoppen met zeuren richting elkaar. Dat was 2 dagen geleden al niet meer leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
zegt iemand die bij de mods jankt dat er zo weinig respekt is
Pietje? waar is de rest?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi, zullen we ff stoppen met zeuren richting elkaar. Dat was 2 dagen geleden al niet meer leuk.
Goed punt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we zijn nog geen reeks... vandaar dat ik niks in mijn MyAT kon vinden
zal me niks verbazen als ze dat zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef shomila het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog iemand een filmpje heeft van het moment dat Jo eruit ging.
Ik hoorde iemand zeggen engerds allemaal en ik zweer het fakking 10000% dat het mamajo was.
yep, was mamajo die dat zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef shomila het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog iemand een filmpje heeft van het moment dat Jo eruit ging.
Ik hoorde iemand zeggen engerds allemaal en ik zweer het fakking 10000% dat het mamajo was.
en Ian... zo verdrietig heeft drie maanden te horen gekregen dat aap echt wel gaat winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die kop van haar.....geweldig
haar aap 4e![]()
vind ik ook, maar ben allang blij dat hij 3e is gewordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
wat zielig voor karimpie ik had het hem zooo gegund !
nou ja dat vond ik wel zielig, kind kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en Ian... zo verdrietig heeft drie maanden te horen gekregen dat aap echt wel gaat winnen
ja maar hij was echt degene met het minste geld, in RLquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ben allang blij dat hij 3e is geworden
Wat een lief bericht, heb ook graag deelgenomen aan dit RLS avontuur!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef wildstar het volgende:
COS-ers helaas is ut afgelopen met SST.Ik zal de gezelligheid hier op Fok
gaan missen, alhoewel ik wel blijf lurken op het forum. Iedere dag m'n beeldscherm schoon maken door
het gieren van het lachen om ieders verschillende mening. Daar ik natuurlijk ook vanaf BB1 een freak
ben, zal ik ook bij een (hopelijk) volgend programma weer bij zijn.
Ik dank Flashbox en Kwaliteit, Gerard en Karim.![]()
Ik bedank Chanel5 en MarkvanRinsum voor de mooie caps,Mazaru en Little_lunatic voor de gifjes en Stability niet vergeten!!![]()
![]()
Schrijvers van streamverslagen, trollenmeppers (o.a. Knagsje).![]()
En ik bedank ook iedereen voor deze leuke 3 maanden samen!
mvg Wildstar
Het lijkt me geen type dat daar dagen of langer om gaat rouwen. Die heeft het op dit moment super naar z'n zin denk ik, terwijl Joanna druk bezig is om uit te vissen hoe ze over is gekomen de afgelopen drie maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
wat zielig voor karimpie ik had het hem zooo gegund !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |