quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooooooo, jullie zitten hier
Halloquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Hai !quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Ja, hier zitten we te juichen voor Karimquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Bevalt me wel mijn pesnsioen lol!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moest wel lachen achteraf... dat ie me naar uitzendbureau stuurde, terwijl ik per 1 mei juist heerlijk kan gaan mijn goed opgebouwde pensioenen! Hij zal nooit mijn aantal pensioenjaren halen!
ok , ok.....ik heb er ook geen cent aan besteed hoor....ik stem nooit op tv programmas....kga lekker op vakantie over 3 weken....dan kosten mn smsjes ook 60 cent hahaha doe ik dan lieverquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Maar niet generaliseren he, met je "we"...![]()
Geen ene cent krijgen ze van mij!![]()
Had bijna gestemd voor Maik en Alex? Om Servio eruit te krijgen maar ben achteraf zo blij dat ik er niet aan begonnen ben, helemaal omdater toenniemand naar huis ging omdat geheime kamer-meuk.![]()
Ik krijg er wat van zie me tweets niet op #sstnlquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Al een twitter vinger ? Ik wel hahahaha
Precies!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bevalt me wel mijn pesnsioen lol!
Hij moet tot zijn 67ste jaar blijven gamen lol
Ik zie ze welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik krijg er wat van zie me tweets niet op #sstnl
Maar ja, ik doe me best
Ja hoor zie ze welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar ja, ik doe me best
Ik las laatst iets over instellingen waardoor je je eigen tweets niet ziet ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar ja, ik doe me best
Om dat te snappen moet je wel enige herseninhoud hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het nu niet verpesten, deze laatste avond.
Elkaar negéren als je elkaar niet ligt is natuurlijk ook een optie he.
ow dan ga ik daar ook nog ff bij kijken zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over instellingen waardoor je je eigen tweets niet ziet ofzo![]()
Heb er zelf geen verstand van dus geen idee hoe of wat psies.
Yup hoi maar weet niet wat de bedoeling is tijdens de live show, of we dan terug moeten naar liveshow vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Proof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow dan ga ik daar ook nog ff bij kijken zo
zal vast wel dat ik zelf wat heb lopen klooiendie ik ben
Dat zal voor mijn wel weer veeeeeeeeeeeelste snel gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Komt er strax weer een daily / live uitzending in het SST forum?
Vind het wel een beetje wennen dit forum namelijk
Jouw Uiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Komt er strax weer een daily / live uitzending in het SST forum?
Vind het wel een beetje wennen dit forum namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |