Fok ook, vraag maar aan Guido.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
Songfestival is toch iets voor ouwe verlepte imkervrouwtjes?
zo wil ik het nie noemen , maar ik vind het helemaal eg 3 keer niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
hahah toch zit ik ff te denken he.......mensen zijn raar....waarom?
nou......we gaan als gekken geld uitgeven om te bellen en te smssen....
voor een eigenlijk onbekende....die er heel rijk van word![]()
![]()
Kansloosquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar ffquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Bij die Q-music actie voor Karim werkte het ook goed.
Teach Inn nog kennen en KPN hacken??quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
* Stability heeft KPN gehackt en alle stemmen die binnen gekomen zijn, omgevormd naar het nummer van KARIM
Doe nou niet, nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
Die heeft teveel azijn gedronken die had meer bekendheid verwachtquote:
ach ja, we denken dat we ze kennen na 13 weken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
![]()
Ik heb al jaren geen songfestival meer gekeken, maar ook jaren geen tv gehad. Pas sinds een paar maanden, net op tijd voor sst. Veel anders heb ik er ook niet op gekeken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
[..]
zo wil ik het nie noemen , maar ik vind het helemaal eg 3 keer niks
Schop ze gewoon naar de slaapkamer staat ook een plasma.Donderdag,s ben ik net een joana mijn mijn mijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mijn zoon zit me de hele tijd te plagen dat hij allemaal programma's op tv wil zien vanavond.Hij weet maar al te goed dat de tv vanavond voor mij is.
songfestivals zijn toch uit de tijd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe nou niet, nergens voor nodig dit.
Waar ben jij mee bezig? Geïnfecteerd met het trolvirus?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef knagsje het volgende:
maar ouwe verlepte imkervrouwtjes nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
songfestivals zijn toch uit de tijd?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Schop ze gewoon naar de slaapkamer staat ook een plasma.Donderdag,s ben ik net een joana mijn mijn mijn
haha ja wat denk je dan? dat ik als een ouwe tang met een breiwerkje voor de geraniums moet zitten? ik sloop hele pc's uitmekaar en zet ze ook weer inelkaar....met de leukste snufjes extra erbijquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
Teach Inn nog kennen en KPN hacken??
Je gaat wel met je tijd mee! Cool!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
![]()
Flikker toch op of houd je aan de regels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
songfestivals zijn toch uit de tijd?
eerder met Guidovirusquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig? Geïnfecteerd met het trolvirus?
moest wel lachen achteraf... dat ie me naar uitzendbureau stuurde, terwijl ik per 1 mei juist heerlijk kan gaan mijn goed opgebouwde pensioenen! Hij zal nooit mijn aantal pensioenjaren halen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die heeft teveel azijn gedronken die had meer bekendheid verwacht
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ouwe verlepte imkervrouwtjes niet
daarom , en straks hoor je niks meer van ze....en wij vreten droog broodquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach ja, we denken dat we ze kennen na 13 weken.
we weten geen zak van ze eigenlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooooooo, jullie zitten hier
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooooooo, jullie zitten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |