flikker lekker op joh.........stokerquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Zijn jullie deze vergeten? Een valsch kreng is het.![]()
Wat ga je doen als sst is afgelopen?
LOL, sarcasme staat je niet.quote:
Meid tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ieder heeft een mening en kan die hier kwijt. Zolang het niet persoonlijk wordt heb ik daar geen probleem mee. Veren mogen wel persoonlijk, aanvallen niet. En als het niet anders kan kijk ik vanavond zonder Fok!
vals kreng??zegt iemand die 5 jaar mee ons meelulde...en die ons mee eens niet meer kentquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Zijn jullie deze vergeten? Een valsch kreng is het.![]()
Wat ga je doen als sst is afgelopen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ieder heeft een mening en kan die hier kwijt. Zolang het niet persoonlijk wordt heb ik daar geen probleem mee. Veren mogen wel persoonlijk, aanvallen niet. En als het niet anders kan kijk ik vanavond zonder Fok!
hier blijven jij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je bent wie je bent. Veren hoeft ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet ik veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
wou net bakkiekomen doen hier....der is toch geen bonje he??
Zonder ruzie, geen passie. - Joanna.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Stability het volgende:
HALLOOOOOOO GEEN RUZIE MAKEN ONDER HET VECHTEN !!!!
LIEFDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef danilel het volgende:
trouwens de tussenstand kan helemaal niet kloppen..........
tis totaal 102%![]()
![]()
jongens veel plezier, ben off
LOL, ik zie het. Toedels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef danilel het volgende:
trouwens de tussenstand kan helemaal niet kloppen..........
tis totaal 102%![]()
![]()
jongens veel plezier, ben off
Doe een bakkie met je meequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
*** kijkt maar even kat uit de boom hier ***
Wat een poepie is het ook.quote:
Oehhhh lekker....drankquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Doe een bakkie met je meeIk vrees dat ik vanavond weer naar de drank moet grijpen.
Hoi urbquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder ruzie, geen passie. - Joanna.![]()
![]()
![]()
![]()
Hai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |