er was toch een SL geweest dan hahhahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
t is rustig hier....... EN ik mis mijn streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams streams
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef RobbieBoy het volgende:
Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen Sharon moet winnen
Veel kijkers zitten hier:quote:
Ja zag het al, was even gaan zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel kijkers zitten hier:
Het Grote Secret Story Finale-topic #2 - Sharon aan kop in tussenstand
Stilquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef evaxsis het volgende:
Hallooooooo![]()
zo gezellig is het bij de buren niet,
hoe is de sfeer in dit topic?
Hmmmm dan moet je hier heengaan.quote:
Daar ben ik ook maar gaat zo snel dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet je hier heengaan.
Alleen je bent gewaarschuwd de sfeer is daar niet top en bijna niet bij te houden
Laten we dat maar doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook maar gaat zo snel dus![]()
Kunnen we niet gewoon hier blijven ?
Sfeer niet top?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet je hier heengaan.
Alleen je bent gewaarschuwd de sfeer is daar niet top en bijna niet bij te houden
Vind jij het daar gezellig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Sfeer niet top?
Dat was het hiér niet, daarstraks. Dáár is er niets aan de hand hoor.
Maar het gaat er wel hard ja, logisch op de finale-avond.
Ja hoor!quote:
Ok vooruitquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor!
Het is alleen wel erg druk, maar dat went wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |