Die topics over de uitzendingen gaan mij vaak veel te snel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup hoi maar weet niet wat de bedoeling is tijdens de live show, of we dan terug moeten naar liveshow vandaag
Een van de beste dagen/nachten in het huisquote:
Gewoon naar het draadje over de liveshow in SST.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup hoi maar weet niet wat de bedoeling is tijdens de live show, of we dan terug moeten naar liveshow vandaag
Ja mijn dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die topics over de uitzendingen gaan mij vaak veel te snel.
Maar ik zie m nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Proof!![]()
Princes_Black Ellis
#sstnl ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ KARIM MOET WINNEN ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Stem op KARIM
16 seconds ago
Zie ze wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik krijg er wat van zie me tweets niet op #sstnl
Maar ja, ik doe me best
Las hetquote:
Ik laat het verder rusten, maar smerig is het wel. Ik wens jullie allemaal een leuke finale-avond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef mootie het volgende:
Om dat te snappen moet je wel enige herseninhoud hebben.
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het nu niet verpesten, deze laatste avond.
Elkaar negéren als je elkaar niet ligt is natuurlijk ook een optie he.
nee denk dat we daarvoor dus hier moeten blijven ofzo hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Las het![]()
Dus dan blijf ik vaak in de cos. Een veel aangenamer tempo daar.
Maar nu is er natuurlijk geen cos meer.
Ik vrees dat Karim 4de wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef Urb het volgende:
Bah, ik weet niet of ik het mezelf aan wil doen om te gaan kijken vanavond, ben niet zo masochistisch normaal gesproken.![]()
Aan de ene kant hoop ik dat Flip 4de word omdat ik Sharon en Karim minsens hun kluis-inhoud gun, maar aan de andere kant red Karim zich ook wel zonder dat geld en als Karim er uitvliegt heeft Sharon wellicht een wat betere kans om Joanna te verslaan. Het lijkt in ieder geval zowieso tussen de dames te gaan voor de overwinning.
Gaat indd tussen jo en sharon, maar ik weet zeker dat jo het wint helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef Urb het volgende:
Bah, ik weet niet of ik het mezelf aan wil doen om te gaan kijken vanavond, ben niet zo masochistisch normaal gesproken.![]()
Aan de ene kant hoop ik dat Flip 4de word omdat ik Sharon en Karim minsens hun kluis-inhoud gun, maar aan de andere kant red Karim zich ook wel zonder dat geld en als Karim er uitvliegt heeft Sharon wellicht een wat betere kans om Joanna te verslaan. Het lijkt in ieder geval zowieso tussen de dames te gaan voor de overwinning.
Voor mij denk ook, loop altijd overal achteraan te rennenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Dat zal voor mijn wel weer veeeeeeeeeeeelste snel gaan
Ja en dan ondertussen niets zien van de uitzendingquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef bamby het volgende:
[..]
Voor mij denk ook, loop altijd overal achteraan te rennen
Als dat betekend dat Sharon wint dan zou ik ervoor tekenen.Karim komt er zowieso wel. Maar ik gun Sharon en Karim alles, dat zijn tenminste echte mensen.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
weer een oproep om te stemmen op net5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |