SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwamen dus rond een uur of 9 van die opgefokte buitenlanders aanfietsen. Normaal zijn ze geen probleem, ze gaan alleen een beetje op een bankje verderop zitten en voor de rest doen ze dan niks.
Maar nu niet. Het was een groep van 12 van die buitenlanders, ze hadden ook een soort van mes bij zich. Die hadden ze zelfgemaakt maar ik wist niet of het gevaarlijk was of niet, dus zocht ik maar geen ruzie. Ze hadden dus een vriend van mij bijna in zijn oog gestoken, ze hadden al ons eten en drinken gejat, en ze hebben het dus gewoon ons plezier afgepakt.
En voor die internethelden die nu gaan zeggen dat we ze gewoon moesten slaan enzo, wij waren met een groepje van 4 en die aapjes met een groep van 12. En als je er een slaat of wat dan ook krijg je gelijk gelijk die hele groep tegenover je en aangezien eentje een mes had...
Signalement van de buitenlanders:
-Armoedig honkbalpetje hoog op hun hoofd.
- Trainingsbroek van de Wibra met sokken er overheen getrokken.
- Voetbalschoenen.
- Voetbalshirt van hun favoriete voetbalclub.
- Zo'n gek, klein schoudertasje met een raar bruin motiefje erop.
Oja en ze hadden ook nog is zo'n criminele rotkop die nog geen eens de buitenkant van een grafsteen kan sieren.
TL;DR: Buitenlanders komen naar de skatebaan, plegen strafbare feiten, ons plezier is afgepakt.Live fast, Die young!
Wilden we ook wel. Alleen doen ze weer van die laffe actie's zoals met de hele groep ons omsingelen zodat we niet weg kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef wise het volgende:
gewoon heel hard met je skateboard weg moeten boarden
Omdat als je ze een keer met een wapen iets doet tegen ze dan:quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef -tape- het volgende:
Redelijk terecht. Maar hoezo heb je ook geen wapen bij je? Dit is Nederland hoor.
Zo ga je ze nooit vinden aangezien 99,9% van die paupers er zo bij loopt.quote:Signalement van de buitenlanders:
- Voetbalschoenen.
Ja dat weet ik ook wel. Alleen mischien vonden mensen het interessant om te wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef LouieAnderson het volgende:
Terechte klacht alleen..
[..]
Zo ga je ze nooit vinden aangezien 99,9% van die paupers er zo bij loopt.
99,9% van die paupers gedraagt zich ook zo in een groep, iets met kudde-gedragquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef LouieAnderson het volgende:
Terechte klacht alleen..
[..]
Zo ga je ze nooit vinden aangezien 99,9% van die paupers er zo bij loopt.
Owja, ik dacht meteen aan opsporing verzochtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Alleen mischien vonden mensen het interessant om te weten
Akkoord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Omdat als je ze een keer met een wapen iets doet tegen ze dan:
1) Komen ze later terug met nóg meer mensen.
2) Ben ik weer de slechterik omdat ík ze toevallig heb aangevallen met een wapen
Ja of een hontquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
99,9% van die paupers gedraagt zich ook zo in een groep, iets met kudde-gedrag.
Kut voor je ts, bied ze de volgende keer een kopje thee aan
Dan ben jij een aso skater tegengekomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Absurditeit het volgende:
Ik krijg ook steeds meer de neiging om die vreselijke skaters een draai om hun oren te geven. Ze maken ons het leven steeds meer zuur. Laatst bleef er zelfs 1 constant voor mij skaten, terwijl ik wilde inhalen.
'Trein'. Zulke goede herinneringen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Snever het volgende:
Terechte klacht hoor TS. En dit is dan de toekomst van Nederland. Dit volk is te triest voor woorden maar er is eigenlijk niemand die wat tegen ze doet, ook de politie niet. Op de eerste beste trein terug naar apenland.
Kan kloppen want ze liggen dan onder de grond.quote:Oja en ze hadden ook nog is zo'n criminele rotkop die nog geen eens de buitenkant van een grafsteen kan sieren.
Heb ik ook gedaan, maar die blauwe smurfen doen er natuurlijk weer niks aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef massin het volgende:
het zijn geen buitenlanders...gewoon hollanders...
hoe dan ook, that sucks for you...je had aangifte moeten doen
Vergassen mag ook alleen waar laten we het afval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
'Trein'. Zulke goede herinneringen.
Ja maar dat komt ook omdat op een of andere vreemde manier de hoogste concentratie buitenlanders toch wel in het midden van het land is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef captainkid het volgende:
Ik woon in Groningen en hier is het nog prima te doen, gewoon bepaalde cafe's niet in gaan.
Maar hoe lang nog.
Wow, heb je serieus tijd besteed aan de politie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar die blauwe smurfen doen er natuurlijk weer niks aan
Ik zal er nog eens over nadenken, maar blijf oppassen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Dan ben jij een aso skater tegengekomenIk en de mensen waarmee ik skate zijn altijd erg beleefd tegenover andere mensen en we maken nooit iets kapot, behalve soms onze eigen decks
We willen niet dat skateboarders een nóg slechtere naam krijgen
In turkije, Dúúh . . .quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Vergassen mag ook alleen waar laten we het afval.
oja al die afgeragte marmeren curbs van bedrijven zijn niet kapot maar 'goed te grinden'quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Dan ben jij een aso skater tegengekomenIk en de mensen waarmee ik skate zijn altijd erg beleefd tegenover andere mensen en we maken nooit iets kapot, behalve soms onze eigen decks
Nou wat een tijd zeg, kostte een half uurtje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef captainkid het volgende:
[..]
Wow, heb je serieus tijd besteed aan de politie?
Zo lang gaan zij ook besteden om die mongolen op te sporenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nou wat een tijd zeg, kostte een half uurtje.
Oke, hoefde je niet eerst telefonisch een afspraak te maken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nou wat een tijd zeg, kostte een half uurtje.
Ik zag een editquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zo lang gaan zij ook besteden om die mongolen op te sporen
Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.quote:
Uhm we hadden chocola en colaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Het eten wat ze van jullie hebben afgenomen hè, zat daar misschien varkensvlees bij? op een bammetje of zo. Want anders heb je hun hard terug genept zonder dat ze het zelf weten.
Als je dat in Nederland doet wordt je opgepaktquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef DuTank het volgende:
Deze skater pakt zelfs iemand aan die een pistool op hem richt:
TS en zijn vriendjes zijn pussies
Ja de skatebaan is nu turkenterritorium #1. Maar alleen 's avonds, overdag kunnen we daar nog perfect skatenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.
Beetje vent pikt dat gewoon niet. Klaar. Dan maar nachtje brommen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als je dat in Nederland doet wordt je opgepakt
wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als je dat in Nederland doet wordt je opgepakt
Ze nemen onderhand alles over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.
Of in je 1tje met een pistoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef A-mineur het volgende:
Je moet wel begrijpen het enige wat tegen dat soort gasten werkt is intimideren, wat dat is wat hun precies doen. Je moet ze laten inzien dat je boven hun staat. Dus volgende keer gewoon met 50 man daar heen gaan en skaten en als ze moeilijk doen de hele groep er omheen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef A-mineur het volgende:
Je moet wel begrijpen het enige wat tegen dat soort gasten werkt is intimideren, wat dat is wat hun precies doen. Je moet ze laten inzien dat je boven hun staat. Dus volgende keer gewoon met 50 man daar heen gaan en skaten en als ze moeilijk doen de hele groep er omheen.
Dan word je opgepakt door de politie.quote:
dan maak je je huiswerk toch 's avonds, pikquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ja de skatebaan is nu turkenterritorium #1. Maar alleen 's avonds, overdag kunnen we daar nog perfect skatenMaar helaas heb ik zo veel huiswerk
En dan mag je de komende 8 jaar een half uurtje per dag skaten op een binnenplaats van 10 bij 12 meter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef hexta het volgende:
[..]
Of in je 1tje met een pistool
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent
Boeiequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent
TERING ZEG LEER EENS GODVERDOMME ALINEA'S GEBRUIKEN VOORDAT JE ZO EEN KUT ONINTERESSANT SCHIJTVERHAAL MET ONS PROBEERT TE DELEN.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
Het is ook maar een postbezorgsterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
Spelling en interpunctie dien je ook te verbeteren.
dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
Spelling en interpunctie dien je ook te verbeteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent
"nederlanders" zonder hoofdletterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef DuTank het volgende:
trollie67 doet verder haar naam ook geen eer aan natuurlijk
de naam komt van me zoontje die me ooit beschreef...je ziet van achter korte beentjes en lang haar...net een trolletje...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef DuTank het volgende:
trollie67 doet verder haar naam ook geen eer aan natuurlijk
Met dit plaatje maak je duidelijk wat je zelf net is overkomen?quote:
Als zelfs je eigen zoon jou beschrijft als een troll dan is er iets goed mis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
de naam komt van me zoontje die me ooit beschreef...je ziet van achter korte beentjes en lang haar...net een trolletje...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met dit plaatje maak je duidelijk wat je zelf net is overkomen?
ben ik niet..duits italiaan..leerde de taal in me eentje via tv en radio...want ben steeds van mening..als je hier wilt wonen en werken zal je toch mooeite moeten doen om mee te draaien..al lukt me het niet alltijd..maar doe wel mijn bestquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef Baalhaar het volgende:
Zeg dat je moslim bent. Dat helpt meestal. Als ze je dan alsnog willen slaan moet je zeggen dat dat haram is en ze dan geen 72 maagden meer krijgen.
tl;drquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent
24/7 naar knoflook stinken, dan vraag je ook om de inhoud van een brandblusser over je heen hé.quote:
Ej, top man, echt een goeie grap!quote:
Ik had het niet tegen jou trol.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ben ik niet..duits italiaan..leerde de taal in me eentje via tv en radio...want ben steeds van mening..als je hier wilt wonen en werken zal je toch mooeite moeten doen om mee te draaien..al lukt me het niet alltijd..maar doe wel mijn best
Blijkbaar is "duits" of "italiaan" het ook niet waart om met een hoofdletter te schrijven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ben ik niet..duits italiaan..leerde de taal in me eentje via tv en radio...want ben steeds van mening..als je hier wilt wonen en werken zal je toch mooeite moeten doen om mee te draaien..al lukt me het niet alltijd..maar doe wel mijn best
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
24/7 naar knoflook stinken, dan vraag je ook om de inhoud van een brandblusser over je heen hé.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Jenglejack het volgende:
Gast, met een skateboard kun je echt flinke klappen uitdelen. Laat staan als je er 4 hebts..
Boys doen stoer maar let maar op wat er gebeurt als je de grootste uit de groep een klap met je skateboard geeft. (Wel met de kant waar wielen/ trunks zitten, de andere kant is een lachertje).
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
24/7 naar knoflook stinken, dan vraag je ook om de inhoud van een brandblusser over je heen hé.
Is geen grap.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ej, top man, echt een goeie grap!
kneus
Lekkerquote:
En zo ben jij aso 'buitenlanders' tegengekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
neee..is het niet waard....!!!!!met een d ja????!!!!het maakt niemand beter of slechterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Blijkbaar is "duits" of "italiaan" het ook niet waart om met een hoofdletter te schrijven.
Aangepast, bedankt voor het melden. 1 sticker voor jou !quote:
eten kaaskoppen geen knof dan??die smerige nagemaakte bami,nasi uit een pak is trouwens ook niet om te vreten..als het maar honing en calve is he??quote:
Bitch, pleur op. Het gaat hier om buitenlanders, niet om kaaskoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:56 schreef trollie67 het volgende:
[..]
eten kaaskoppen geen knof dan??die smerige nagemaakte bami,nasi uit een pak is trouwens ook niet om te vreten..als het maar honing en calve is he??
dan dacht iedereen dat je het over deze jongeman hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Aangepast, bedankt voor het melden. 1 sticker voor jou !
Als ik je ooit eens zie pijp ik je. Echt heel erg bedankt, ik zou niet weten wat de fuck er zou gebeuren als ik deze fout had laten staan.
Nee ik woon 15 minuten fietsen van het politiebureau af en er is altijd wel iemand die je kan helpenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef captainkid het volgende:
[..]
Oke, hoefde je niet eerst telefonisch een afspraak te maken?
En dan worden uitgenodigd op een buro die 30 km. verderop is?
O haha nog een kenmerk van een buitenlander, altijd maar intimideren, maar als het ze uitkomt gelijk de slachtofferrol aannemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
Ja kijk, dat wil ik zóó graag doen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef fratsman het volgende:
Gast, je hebt een board onder je voeten. Pak dat ding op en ros die gasten er een paar tanden uit.
Geen wapen? Zo'n skateboard is keihard. Verder hoax, ik word een beetje moe van al dat zwartmaken. TS is gewoon in elkaar gemept door een dikke neger. met een bochel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef -tape- het volgende:
Redelijk terecht. Maar hoezo heb je ook geen wapen bij je? Dit is Nederland hoor.
Ga weg turk. Ik heb niks tegen negers die kunnen nog wel normaal doen soms.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Geen wapen? Zo'n skateboard is keihard. Verder hoax, ik word een beetje moe van al dat zwartmaken. TS is gewoon in elkaar gemept door een dikke neger.
tief dan op lul..ik ben buitenlander jah???quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Bitch, pleur op. Het gaat hier om buitenlanders, niet om kaaskoppen.
Ja maar dit topic gaat niet over jou trollie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tief dan op lul..ik ben buitenlander jah???
bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ja maar dit topic gaat niet over jou trollie.
Ok. En nu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bedanktmaar blijf me wel alltijd buitenlander voelen..al voelt het mijn thuis...al werk ik hier al 13 jaar...ik blijf buitenlander voor de nederlander..helaas
Skaterboi, je houdt toch van risico? Kom maar vechten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Pensionante. het volgende:
Maar ik ga nu nog ff skaten, heb lekker geen huiswerk![]()
Overdag zijn ze er tenminste niet
Hey ik heb alleen een hekel aan turken, marokkanen en antilianen enzo weetje. Niet aan zweden of finnen ofzo, want zo klinkt je naam iig welquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Skaterboi, je houdt toch van risico? Kom maar vechten.
Maarja, je vechtskills zullen wel beperkt zijn tot lange haren en wijde kleren trekken zoals gebruikelijk bij skaterbois.
bij deze bestempel je jezelf als buitenlander, ik had geen idee..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bedanktmaar blijf me wel alltijd buitenlander voelen..al voelt het mijn thuis...al werk ik hier al 13 jaar...ik blijf buitenlander voor de nederlander..helaas
Volgens mij een mix van turken, antilianen en marokkanen. Een soort bruine cocktail dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Linkiss het volgende:
lol leuke beschrijving. Hoe moet ik nu daar nu iets van opmaken? Zijn het 12 Duiters of 12 Belgen enz... of een mix van Belgen/Duitsers... WTF man. Wees duidelijk.
Antillianen gaan nooit met mocros om dus hoaxquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Volgens mij een mix van turken, antilianen en marokkanen. Een soort bruine cocktail dus.
Chroestjov klinkt zweeds/fins?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Hey ik heb alleen een hekel aan turken, marokkanen en antilianen enzo weetje. Niet aan zweden of finnen ofzo, want zo klinkt je naam iig wel
Ik ben geen Turkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ga weg turk. Ik heb niks tegen negers die kunnen nog wel normaal doen soms.
Kweenie ik heb niet zo veel verstand van armoedige clubs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Internepper het volgende:
He TS ik zal in de gaten houden of ik ze zie. Bedankt voor het signalement. Misschien aangifte gaan doen? Maar, hadden ze een shirt van: Galatasaray, Fenerbache, Besiktas, Turkije, Marokko of Wydad Casablanca? Ik hoor van je.
Ja, nouja ok, dan moet het maar kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Hey ik heb alleen een hekel aan turken, marokkanen en antilianen enzo weetje. Niet aan zweden of finnen ofzo, want zo klinkt je naam iig wel
Oh, gelukkig. Dan hoef ik me er als Nederlander niet geassocieerd mee te voelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef massin het volgende:
het zijn geen buitenlanders...gewoon hollanders...
hoe dan ook, that sucks for you...je had aangifte moeten doen
Wat een interessant, relevant, samenhangend en goed te lezen verhaal, zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
Hm oke jammer. Bedankt hè ts.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Kweenie ik heb niet zo veel verstand van armoedige clubs.
Nederlanders met een hoge eigendunk*quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef HipHopDesk het volgende:
Hollanders met een hoge indruk over zichzelf topic noem ik dit topic
afgelepte prince die een vrouw is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nederlanders met een hoge eigendunk*
Wel correct Nederlands praten in dit topic a.u.b.
Zeker naar Nederland gekomen om nederlanders te slaan? Triest figuur...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Ali55J het volgende:
Zeker zelf verzonnen om allochtonen te bashen? Triest figuur...
Op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
afgelepte prince die een vrouw is?
Ja goed plan, met 4 skateboards tegen 20 manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:19 schreef ViezeFur het volgende:
Je hebt toch een skateboard.. Wat willen ze met hun mesje beginnen als ze een truck tegen hun achterhoofd krijgen?
Ja? moet je dan al je shit maar laten jatten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Kridje het volgende:
[..]
Ja goed plan, met 4 skateboards tegen 20 man
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef hexta het volgende:
[..]
Of in je 1tje met een pistool
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pensionante. het volgende:
Op advies van een moderator heb ik dit bericht opnieuw gepost maar aangepast
Ik was dus gisteravond lekker aan het skaten met een paar vrienden.ten eerste, dat jij een skater ben maakt het al terrecht dat ze je zo hebben aangepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwamen dus rond een uur of 9 van die opgefokte buitenlanders aanfietsen. Normaal zijn ze geen probleem, ze gaan alleen een beetje op een bankje verderop zitten en voor de rest doen ze dan niks.
Maar nu niet. Het was een groep van 12 van die buitenlanders, ze hadden ook een soort van mes bij zich. Die hadden ze zelfgemaakt maar ik wist niet of het gevaarlijk was of niet, dus zocht ik maar geen ruzie. Ze hadden dus een vriend van mij bijna in zijn oog gestoken, ze hadden al ons eten en drinken gejat, en ze hebben het dus gewoon ons plezier afgepakt.
En voor die internethelden die nu gaan zeggen dat we ze gewoon moesten slaan enzo, wij waren met een groepje van 4 en die aapjes met een groep van 12. En als je er een slaat of wat dan ook krijg je gelijk gelijk die hele groep tegenover je en aangezien eentje een mes had...
Signalement van de buitenlanders:
- Voetbalschoenen.
Oja en ze hadden ook nog is zo'n criminele rotkop die nog geen eens de buitenkant van een grafsteen kan sieren.
TL;DR: Buitenlanders komen naar de skatebaan, plegen strafbare feiten, ons plezier is afgepakt.![]()
ten tweede, de enige reden dat ze jullie zo gingen aanpakken is omdat jullie een slachtoffers uitstraling hebben(het zegt al genoeg dat ze je vriend z'n oog probeerden uit te steken
![]()
)
ten derde,bewijs dat je een slappe uitstraling hebt , je signalementals jij je door zulke gasten al bedreigd voel haha
. en dat je op fok ook nog is een signalement van de daders zet
. al met al ts is goed aangepakt moet je er maar niet zo zwak zijn zwakkeling
![]()
en buitenlandse mensen die ONS hollanders het leven zuur makenze vallen alleen jou lastig hoor
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
quote:
Een paar zakken chips en wat flessen cola is mij wel minder waard dan eventuele lichamelijke schade. Maar jij bent wel zo'n stoere boy datje dat wel probeerd dan ofniet? Echte baasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ja? moet je dan al je shit maar laten jatten?
quote:
Maar zo blijven ze je toch nakken, als je 1 keer iets terug doet laten ze je waarschijnlijk voor altijd met rust. Het zijn zelf ook niet zo'n stoere boys hoor. Ze denken gewoon dat ze alles kunnen maken omdat niemand ooit iets terug doet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Kridje het volgende:
[..]
Een paar zakken chips en wat flessen cola is mij wel minder waard dan eventuele lichamelijke schade. Maar jij bent wel zo'n stoere boy datje dat wel probeerd dan ofniet? Echte baas
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Kridje het volgende:
[..]
Een paar zakken chips en wat flessen cola is mij wel minder waard dan eventuele lichamelijke schade. Maar jij bent wel zo'n stoere boy datje dat wel probeerd dan ofniet? Echte baas
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef tonystark het volgende:
[..]
dat ze van jou durven te jatten zegt genoeg
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pensionante. het volgende:
Ik was dus gisteravond lekker aan het skaten met een paar vrienden.
[knip= heel verhaal van skater die gepowned wordt door bontkraagjes en niks doet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek
Ga terug naar je eigen land als je je niet goed kan gedragen en niet gaat werken want ik ga je uitkering niet betalenen niks ja maar ik ben hier opgegroeid en Marokko is totaal anders, dat boeit me niks had je je maar beter moeten gedragen
Tevens spreken al die lui gewoon prima hun moedertaal thuis en is hun huis compleet ingericht zoals in hun vaderland.
Als ik naar Japan ofzo zou moeten verhuizen hoor je me toch ook niet klagen om een andere cultuursterker nog best leuk.
Met deze post discrimineer ik ze weer blijkbaar terwijl zij ons zonder problemen treiteren en discrimineren (zie OP).
Als ik iets dergelijks over Christenen zou zeggen is het weer geen discriminatie
Het komt allemaal door die klotepolitiek die hier al die mensen naar toe getrokken hebben en dan nog een uitkering en onderdak geven ook. En dan ook nog fucken met die cijfers van het CBS (elke 3e generatie allochtoon is geen allochtoon meer) en Geert Wilders de nieuwe Hitler noemen om het hele zaakje een beetje uit te doven
Als je je hier niet kan gedragen en je vertikt het ook nog eens om te gaan werken rot op stomme lui!
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg
-referral verwijderd-
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef vanBinsberge het volgende:
skateboarders +1Ik denk dat die gastjes gewoon hier geboren zijn hoor. Dus dan is dit toch net zo goed hun land? dus omdat jij te pussy bent om van je af te bijten moeten zij maar terug naar "hun eigen land"? Sowieso hadden we vroeger altijd ruzie met gabbers, dus het ligt echt niet eraan dat het allochtonen zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek
Ga terug naar je eigen land als je je niet goed kan gedragen en niet gaat werken want ik ga je uitkering niet betalenen niks ja maar ik ben hier opgegroeid en Marokko is totaal anders, dat boeit me niks had je je maar beter moeten gedragen
Tevens spreken al die lui gewoon prima hun moedertaal thuis en is hun huis compleet ingericht zoals in hun vaderland.
Als ik naar Japan ofzo zou moeten verhuizen hoor je me toch ook niet klagen om een andere cultuursterker nog best leuk.
Met deze post discrimineer ik ze weer blijkbaar terwijl zij ons zonder problemen treiteren en discrimineren (zie OP).
Als ik iets dergelijks over Christenen zou zeggen is het weer geen discriminatie
Het komt allemaal door die klotepolitiek die hier al die mensen naar toe getrokken hebben en dan nog een uitkering en onderdak geven ook. En dan ook nog fucken met die cijfers van het CBS (elke 3e generatie allochtoon is geen allochtoon meer) en Geert Wilders de nieuwe Hitler noemen om het hele zaakje een beetje uit te doven
Als je je hier niet kan gedragen en je vertikt het ook nog eens om te gaan werken rot op stomme lui!
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg [ afbeelding ]these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
skateboarders +1Deze man weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg [ afbeelding ]
Live fast, Die young!
Waarom heb je een titel van het nieuwe kanker album van the offspring in je ondertitel?quote:
Omdat ik vind dat the offspring goeie muziek maaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Waarom heb je een titel van het nieuwe kanker album van the offspring in je ondertitel?
Vroeger inderdaad. Nu draait het alleen nog om dexter, die eruit ziet alsof ie in nickelback zit. Echt kut dat alle oudere punkbandjes zo gay worden, zodat ze nog wat hitjes kunnen scorenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat the offspring goeie muziek maakt
Oke, dat is jouw mening en die respecteer ik, om een kansloze internet-ruzie te voorkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Vroeger inderdaad. Nu draait het alleen nog om dexter, die eruit ziet alsof ie in nickelback zit. Echt kut dat alle oudere punkbandjes zo gay worden, zodat ze nog wat hitjes kunnen scoren
Hahahaha, normaal zoek je wel ruzie??quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pensionante. het volgende:
Die hadden ze zelfgemaakt maar ik wist niet of het gevaarlijk was of niet, dus zocht ik maar geen ruzie.
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten sowieso oprotten, maar nee, ik ben de oorzaak zeker omdat ik niet van me af bijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk dat die gastjes gewoon hier geboren zijn hoor. Dus dan is dit toch net zo goed hun land? dus omdat jij te pussy bent om van je af te bijten moeten zij maar terug naar "hun eigen land"? Sowieso hadden we vroeger altijd ruzie met gabbers, dus het ligt echt niet eraan dat het allochtonen zijn hoor.
mag niet dat is racisme+discriminatie+geweld+poging tot doodslag=tbsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gelukkig heb ik er hier geen last van.
Anders zou ik hunnnie een flying roundhousekick achter op hunnie hoofden geven!!!!!!
KABLAM!
Hmm heerlijk hier op mijn zolderkamer....
en nederlanders die zich niet kunnen gedragen wat daarmeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten sowieso oprotten, maar nee, ik ben de oorzaak zeker omdat ik niet van me af bijt
geweld nodig hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mag niet dat is racisme+discriminatie+geweld+poging tot doodslag=tbs![]()
niet dat tbs zo erg is in dit land maar goed
of het wordt juist een taakstraf voor als je iemand de rest van zijn leven gehandicapt slaat heb ik ook wel eens gezien
Ja en als je wél is een keertje van je af bijt heb je ook gelijk weer problemen met het gezag, omdat zij zogenaamd in de 'minderheid' zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten sowieso oprotten, maar nee, ik ben de oorzaak zeker omdat ik niet van me af bijt
is geen album maar een nummerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Waarom heb je een titel van het nieuwe kanker album van the offspring in je ondertitel?
Dit ook jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:04 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
is geen album maar een nummer![]()
all the girlies say I'm pretty fly for a white guy
jij hoort zeker bij dezelfde mensen die het doodnormaal vinden dat ambulance personeel wordt mishandeld, maar de mensen die er omheen staan en niks durven te doen, die zijn de oorzaak!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef tonystark het volgende:
[..]
en nederlanders die zich niet kunnen gedragen wat daarmeeen ja je bent de oorzaak. als jij je zwak opstelt pakken ze je ook aan als een zwakkeling
Friezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Gelukkig hebben wij, Friezen, geen last van dit soort broodje aap verhaaltjes in tegenstelling tot de Hollanders, blijkbaar.
oorzaak , nee . maar als ze met z'n 20en eromheen staan en het personeel word aangevallen door 4 mensen en ze doen niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
jij hoort zeker bij dezelfde mensen die het doodnormaal vinden dat ambulance personeel wordt mishandeld, maar de mensen die er omheen staan en niks durven te doen, die zijn de oorzaak!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
topic niet gelezen maar ts is weggerend voor iemand in wibra kleren![]()
!!!!!
nou ik vind dat wel een dubbele huillach waardquote:
Cool man ik trollde ook niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou ik vind dat wel een dubbele huillach waard
no trollo
zulks een achterlijk plaatje. in het eerste stukje zit de troller met zijn rechterhand aan de linkerkant van het toetsenbord, en vice versa.quote:
Cool man. En nu?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
zulks een achterlijk plaatje. in het eerste stukje zit de troller met zijn rechterhand aan de linkerkant van het toetsenbord, en vice versa.
Nee omdat hun dan ook niks doen. Ze doen niks als ze in de minderheid zijn, dus dan laten we ze ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef Nyce het volgende:
Ik vind het ook altijd zo grappig om te lezen 'ja het was 4 tegen 12 dus we deden niks'.
Als het 4 tegen 2 was deed je ook niks.
Als ze dan wel wat deden deed je ook niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nee omdat hun dan ook niks doen. Ze doen niks als ze in de minderheid zijn, dus dan laten we ze ook.
Dan hadden we zeker wel wat tegen ze gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als ze dan wel wat deden deed je ook niks.
Dan had je misschien durven zeggen: hey stop daar eens mee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Dan hadden we zeker wel wat tegen ze gedaan
Nee dat zou ik niet gedaan hebben. Maar ik ga verder niet in discussie met jou. Anders loopt het toch alleen maar uit op een domme, kansloze ja-nee discussie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:34 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan had je misschien durven zeggen: hey stop daar eens mee!
........... asjeblieft?
Een mietje is een mietje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:49 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet gedaan hebben. Maar ik ga verder niet in discussie met jou. Anders loopt het toch alleen maar uit op een domme, kansloze ja-nee discussie.
skateboarders +1Deze man, kudo's, vrouwen, geld, alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |