Ze nemen onderhand alles over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.
Of in je 1tje met een pistoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef A-mineur het volgende:
Je moet wel begrijpen het enige wat tegen dat soort gasten werkt is intimideren, wat dat is wat hun precies doen. Je moet ze laten inzien dat je boven hun staat. Dus volgende keer gewoon met 50 man daar heen gaan en skaten en als ze moeilijk doen de hele groep er omheen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef A-mineur het volgende:
Je moet wel begrijpen het enige wat tegen dat soort gasten werkt is intimideren, wat dat is wat hun precies doen. Je moet ze laten inzien dat je boven hun staat. Dus volgende keer gewoon met 50 man daar heen gaan en skaten en als ze moeilijk doen de hele groep er omheen.
Dan word je opgepakt door de politie.quote:
dan maak je je huiswerk toch 's avonds, pikquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ja de skatebaan is nu turkenterritorium #1. Maar alleen 's avonds, overdag kunnen we daar nog perfect skatenMaar helaas heb ik zo veel huiswerk
En dan mag je de komende 8 jaar een half uurtje per dag skaten op een binnenplaats van 10 bij 12 meter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef hexta het volgende:
[..]
Of in je 1tje met een pistool
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent
Boeiequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent
TERING ZEG LEER EENS GODVERDOMME ALINEA'S GEBRUIKEN VOORDAT JE ZO EEN KUT ONINTERESSANT SCHIJTVERHAAL MET ONS PROBEERT TE DELEN.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
Het is ook maar een postbezorgsterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
Spelling en interpunctie dien je ook te verbeteren.
dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
Spelling en interpunctie dien je ook te verbeteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur makenkwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent
"nederlanders" zonder hoofdletterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |