abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:59:55 #51
344705 Pensionante.
You're gonna go far, kid.
pi_96701336
Maar ik ga nu nog ff skaten, heb lekker geen huiswerk :)
Overdag zijn ze er tenminste niet :D
Live fast, Die young!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:00:00 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_96701340
En doe vooral een melding bij de polizei, die komen dan wat vaker met ze meecamperen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_96701344
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef HSG het volgende:

[..]

wordt :')
Kut je hebt gelijk :')
pi_96701368
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Pensionante. het volgende:
Overdag zijn ze er tenminste niet :D
:'):')
pi_96701448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

Kut je hebt gelijk :')
:'):') :') :')
:') :'):'):') :') :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_96701620
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.
Ze nemen onderhand alles over.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:06:32 #57
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_96701626
Je moet wel begrijpen het enige wat tegen dat soort gasten werkt is intimideren, wat dat is wat hun precies doen. Je moet ze laten inzien dat je boven hun staat. Dus volgende keer gewoon met 50 man daar heen gaan en skaten en als ze moeilijk doen de hele groep er omheen.
To doom or not to doom
pi_96701690
en dan?
Welkom op FOK!
pi_96701699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef A-mineur het volgende:
Je moet wel begrijpen het enige wat tegen dat soort gasten werkt is intimideren, wat dat is wat hun precies doen. Je moet ze laten inzien dat je boven hun staat. Dus volgende keer gewoon met 50 man daar heen gaan en skaten en als ze moeilijk doen de hele groep er omheen.
Of in je 1tje met een pistool :)
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
Descending into the abyss.
pi_96701713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef A-mineur het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef Zosk het volgende:
en dan?
Dan word je opgepakt door de politie.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:42 #61
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96701731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef Pensionante. het volgende:

[..]

Ja de skatebaan is nu turkenterritorium #1. Maar alleen 's avonds, overdag kunnen we daar nog perfect skaten :) Maar helaas heb ik zo veel huiswerk ;(
dan maak je je huiswerk toch 's avonds, pik
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96701736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef hexta het volgende:

[..]

Of in je 1tje met een pistool :)
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
En dan mag je de komende 8 jaar een half uurtje per dag skaten op een binnenplaats van 10 bij 12 meter. :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:09:43 #63
342542 densha
Majin Densha
pi_96701770
"ons hollanders" :')

Nee bedankt, ik wens niet geassocieerd te worden met skatertuig
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_96701802
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent :(
pi_96701848
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent :(
:') :')
pi_96701865
quote:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent :(
Boeie :') :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:12:40 #67
342542 densha
Majin Densha
pi_96701882
quote:
TERING ZEG LEER EENS GODVERDOMME ALINEA'S GEBRUIKEN VOORDAT JE ZO EEN KUT ONINTERESSANT SCHIJTVERHAAL MET ONS PROBEERT TE DELEN.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:13:02 #68
342542 densha
Majin Densha
pi_96701898
Spelling en interpunctie dien je ook te verbeteren.
pi_96701914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
Het is ook maar een postbezorgster :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:13:26 #70
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96701917
trollie67 doet verder haar naam ook geen eer aan natuurlijk :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96701941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:14:30 #72
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_96701961
quote:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent :(
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_96701962
En waar was Chuck Norris? Die had ze allemaal met 1 move in elkaar geslagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_96701966
Zeg dat je moslim bent. Dat helpt meestal. Als ze je dan alsnog willen slaan moet je zeggen dat dat haram is en ze dan geen 72 maagden meer krijgen.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_96701981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef trollie67 het volgende:

[..]

dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!
"nederlanders" zonder hoofdletter :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')