SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwamen dus rond een uur of 9 van die opgefokte buitenlanders aanfietsen. Normaal zijn ze geen probleem, ze gaan alleen een beetje op een bankje verderop zitten en voor de rest doen ze dan niks.
Maar nu niet. Het was een groep van 12 van die buitenlanders, ze hadden ook een soort van mes bij zich. Die hadden ze zelfgemaakt maar ik wist niet of het gevaarlijk was of niet, dus zocht ik maar geen ruzie. Ze hadden dus een vriend van mij bijna in zijn oog gestoken, ze hadden al ons eten en drinken gejat, en ze hebben het dus gewoon ons plezier afgepakt.
En voor die internethelden die nu gaan zeggen dat we ze gewoon moesten slaan enzo, wij waren met een groepje van 4 en die aapjes met een groep van 12. En als je er een slaat of wat dan ook krijg je gelijk gelijk die hele groep tegenover je en aangezien eentje een mes had...
Signalement van de buitenlanders:
-Armoedig honkbalpetje hoog op hun hoofd.
- Trainingsbroek van de Wibra met sokken er overheen getrokken.
- Voetbalschoenen.
- Voetbalshirt van hun favoriete voetbalclub.
- Zo'n gek, klein schoudertasje met een raar bruin motiefje erop.
Oja en ze hadden ook nog is zo'n criminele rotkop die nog geen eens de buitenkant van een grafsteen kan sieren.
TL;DR: Buitenlanders komen naar de skatebaan, plegen strafbare feiten, ons plezier is afgepakt.Live fast, Die young!
Wilden we ook wel. Alleen doen ze weer van die laffe actie's zoals met de hele groep ons omsingelen zodat we niet weg kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef wise het volgende:
gewoon heel hard met je skateboard weg moeten boarden
Omdat als je ze een keer met een wapen iets doet tegen ze dan:quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef -tape- het volgende:
Redelijk terecht. Maar hoezo heb je ook geen wapen bij je? Dit is Nederland hoor.
Zo ga je ze nooit vinden aangezien 99,9% van die paupers er zo bij loopt.quote:Signalement van de buitenlanders:
-Armoedig honkbalpetje hoog op hun hoofd.
- Trainingsbroek van de Wibra met sokken er overheen getrokken.
- Voetbalschoenen.
- Voetbalshirt van hun favoriete voetbalclub.
- Zo'n gek, klein schoudertasje met een raar bruin motiefje erop.
Ja dat weet ik ook wel. Alleen mischien vonden mensen het interessant om te wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef LouieAnderson het volgende:
Terechte klacht alleen..
[..]
Zo ga je ze nooit vinden aangezien 99,9% van die paupers er zo bij loopt.
99,9% van die paupers gedraagt zich ook zo in een groep, iets met kudde-gedragquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef LouieAnderson het volgende:
Terechte klacht alleen..
[..]
Zo ga je ze nooit vinden aangezien 99,9% van die paupers er zo bij loopt.
Owja, ik dacht meteen aan opsporing verzochtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Alleen mischien vonden mensen het interessant om te weten
Akkoord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Omdat als je ze een keer met een wapen iets doet tegen ze dan:
1) Komen ze later terug met nóg meer mensen.
2) Ben ik weer de slechterik omdat ík ze toevallig heb aangevallen met een wapen
Ja of een hontquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
99,9% van die paupers gedraagt zich ook zo in een groep, iets met kudde-gedrag.
Kut voor je ts, bied ze de volgende keer een kopje thee aan
Dan ben jij een aso skater tegengekomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Absurditeit het volgende:
Ik krijg ook steeds meer de neiging om die vreselijke skaters een draai om hun oren te geven. Ze maken ons het leven steeds meer zuur. Laatst bleef er zelfs 1 constant voor mij skaten, terwijl ik wilde inhalen.
'Trein'. Zulke goede herinneringen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Snever het volgende:
Terechte klacht hoor TS. En dit is dan de toekomst van Nederland. Dit volk is te triest voor woorden maar er is eigenlijk niemand die wat tegen ze doet, ook de politie niet. Op de eerste beste trein terug naar apenland.
Kan kloppen want ze liggen dan onder de grond.quote:Oja en ze hadden ook nog is zo'n criminele rotkop die nog geen eens de buitenkant van een grafsteen kan sieren.
Heb ik ook gedaan, maar die blauwe smurfen doen er natuurlijk weer niks aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef massin het volgende:
het zijn geen buitenlanders...gewoon hollanders...
hoe dan ook, that sucks for you...je had aangifte moeten doen
Vergassen mag ook alleen waar laten we het afval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
'Trein'. Zulke goede herinneringen.
Ja maar dat komt ook omdat op een of andere vreemde manier de hoogste concentratie buitenlanders toch wel in het midden van het land is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef captainkid het volgende:
Ik woon in Groningen en hier is het nog prima te doen, gewoon bepaalde cafe's niet in gaan.
Maar hoe lang nog.
Wow, heb je serieus tijd besteed aan de politie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar die blauwe smurfen doen er natuurlijk weer niks aan
Ik zal er nog eens over nadenken, maar blijf oppassen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Dan ben jij een aso skater tegengekomenIk en de mensen waarmee ik skate zijn altijd erg beleefd tegenover andere mensen en we maken nooit iets kapot, behalve soms onze eigen decks
We willen niet dat skateboarders een nóg slechtere naam krijgen
In turkije, Dúúh . . .quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Vergassen mag ook alleen waar laten we het afval.
oja al die afgeragte marmeren curbs van bedrijven zijn niet kapot maar 'goed te grinden'quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Dan ben jij een aso skater tegengekomenIk en de mensen waarmee ik skate zijn altijd erg beleefd tegenover andere mensen en we maken nooit iets kapot, behalve soms onze eigen decks
We willen niet dat skateboarders een nóg slechtere naam krijgen
Nou wat een tijd zeg, kostte een half uurtje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef captainkid het volgende:
[..]
Wow, heb je serieus tijd besteed aan de politie?
Zo lang gaan zij ook besteden om die mongolen op te sporenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nou wat een tijd zeg, kostte een half uurtje.
Oke, hoefde je niet eerst telefonisch een afspraak te maken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nou wat een tijd zeg, kostte een half uurtje.
Ik zag een editquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zo lang gaan zij ook besteden om die mongolen op te sporen
Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.quote:
Uhm we hadden chocola en colaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Het eten wat ze van jullie hebben afgenomen hè, zat daar misschien varkensvlees bij? op een bammetje of zo. Want anders heb je hun hard terug genept zonder dat ze het zelf weten.
Als je dat in Nederland doet wordt je opgepaktquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef DuTank het volgende:
Deze skater pakt zelfs iemand aan die een pistool op hem richt:
TS en zijn vriendjes zijn pussies
Ja de skatebaan is nu turkenterritorium #1. Maar alleen 's avonds, overdag kunnen we daar nog perfect skatenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. Niet wachten op problemen maar subtiel terugskaten naar je spullen en aftaaien. Dan nemen ze die plek maar over.
Beetje vent pikt dat gewoon niet. Klaar. Dan maar nachtje brommen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als je dat in Nederland doet wordt je opgepakt
wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Als je dat in Nederland doet wordt je opgepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |