abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:42 #61
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96701731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef Pensionante. het volgende:

[..]

Ja de skatebaan is nu turkenterritorium #1. Maar alleen 's avonds, overdag kunnen we daar nog perfect skaten :) Maar helaas heb ik zo veel huiswerk ;(
dan maak je je huiswerk toch 's avonds, pik
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96701736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef hexta het volgende:

[..]

Of in je 1tje met een pistool :)
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
En dan mag je de komende 8 jaar een half uurtje per dag skaten op een binnenplaats van 10 bij 12 meter. :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:09:43 #63
342542 densha
Majin Densha
pi_96701770
"ons hollanders" :')

Nee bedankt, ik wens niet geassocieerd te worden met skatertuig
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_96701802
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent :(
pi_96701848
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent :(
:') :')
pi_96701865
quote:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte husvroue je bent :(
Boeie :') :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:12:40 #67
342542 densha
Majin Densha
pi_96701882
quote:
TERING ZEG LEER EENS GODVERDOMME ALINEA'S GEBRUIKEN VOORDAT JE ZO EEN KUT ONINTERESSANT SCHIJTVERHAAL MET ONS PROBEERT TE DELEN.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:13:02 #68
342542 densha
Majin Densha
pi_96701898
Spelling en interpunctie dien je ook te verbeteren.
pi_96701914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
Het is ook maar een postbezorgster :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:13:26 #70
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96701917
trollie67 doet verder haar naam ook geen eer aan natuurlijk :')
pi_96701941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef densha het volgende:
dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:14:30 #72
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_96701961
quote:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent :(
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_96701962
En waar was Chuck Norris? Die had ze allemaal met 1 move in elkaar geslagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_96701966
Zeg dat je moslim bent. Dat helpt meestal. Als ze je dan alsnog willen slaan moet je zeggen dat dat haram is en ze dan geen 72 maagden meer krijgen.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_96701981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef trollie67 het volgende:

[..]

dat bedoel ik met nederlanders die ons leven zuur maken...doe ff normaal zeg!!!!!!!!!!
"nederlanders" zonder hoofdletter :')
pi_96701986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is ook maar een postbezorgster :')
is daar wat mis mee????ipv de hele dag te internetten dan??
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:15:11 #77
342542 densha
Majin Densha
pi_96701999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef DuTank het volgende:
pi_96702025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef densha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_96702032
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef DuTank het volgende:
de naam komt van me zoontje die me ooit beschreef...je ziet van achter korte beentjes en lang haar...net een trolletje...
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:16:42 #80
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96702054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef densha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met dit plaatje maak je duidelijk wat je zelf net is overkomen?
pi_96702063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef HSG het volgende:

[..]

"nederlanders" zonder hoofdletter :')
tuurlijk..dat zijn ze niet waard
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:17:14 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_96702124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef trollie67 het volgende:

[..]

de naam komt van me zoontje die me ooit beschreef...je ziet van achter korte beentjes en lang haar...net een trolletje...
Als zelfs je eigen zoon jou beschrijft als een troll dan is er iets goed mis.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:18:46 #84
342542 densha
Majin Densha
pi_96702163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Met dit plaatje maak je duidelijk wat je zelf net is overkomen?

Jouw foto
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:19:19 #85
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_96702186
Gast, met een skateboard kun je echt flinke klappen uitdelen. Laat staan als je er 4 hebts..
Boys doen stoer maar let maar op wat er gebeurt als je de grootste uit de groep een klap met je skateboard geeft. (Wel met de kant waar wielen/trucks zitten, de andere kant is een lachertje).

[ Bericht 0% gewijzigd door Jenglejack op 12-05-2011 16:53:02 ]
Je weet..
pi_96702189
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef Baalhaar het volgende:
Zeg dat je moslim bent. Dat helpt meestal. Als ze je dan alsnog willen slaan moet je zeggen dat dat haram is en ze dan geen 72 maagden meer krijgen.
ben ik niet..duits italiaan..leerde de taal in me eentje via tv en radio...want ben steeds van mening..als je hier wilt wonen en werken zal je toch mooeite moeten doen om mee te draaien..al lukt me het niet alltijd..maar doe wel mijn best :)
pi_96702222
quote:
tl;dr
pi_96702270
De buuf goat eroaaaaaaan.
pi_96702444
Skaten dan vraag jre er ook om he
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96702476
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Skaten dan vraag jre er ook om he
Liever een skater zijn dan een berber :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')