abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96717529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
je hebt ook nederlanders die buitenlanders het even zuur maken ;) kwam hier wonen 14 jaar geleden op flakkee...had gelijk een baan in de produktie..en een eigen paard...en een vent die muzikant is en om de gekste tijden weg gaat om op te treden...zoontje as 16 uur naar vriendje..ik ging naar paardrijles om 17 uur...in volle rijkleding...komt de buuf...hooooorrrr jij niet te koken nu??want dat doen wij allemaal rond 17 uur.hoooorrrr..kirrr kirrr kirrr...ennnnuhhh...ga jij nu paardrijden???ik keek ff beduusd...en zei....nee...ik ga schaatsen....zie ja dat niet??keek ze ff heel depri...maaaar dat hoot niet heurrrrrrrrrrrrrrr......waarop ik zei:buuf..als u in de gaten heeft waneer ik ga koken heeft u ook in de gaten dat meneer de muzikant weg is naar een optreden en zoonlief weg...en tja..mijn paard moet toch beweging hebben en eten......en weg was ze..achteraf hoor je dan wat voor een slechte huisvrouw je bent :(
Wat een interessant, relevant, samenhangend en goed te lezen verhaal, zeg.
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:22:19 #152
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_96718647
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Pensionante. het volgende:

[..]

Kweenie ik heb niet zo veel verstand van armoedige clubs.
Hm oke jammer. Bedankt hè ts.
040
pi_96720319
Hollanders met een hoge indruk over zichzelf topic noem ik dit topic
pi_96725202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef HipHopDesk het volgende:
Hollanders met een hoge indruk over zichzelf topic noem ik dit topic
Nederlanders met een hoge eigendunk*

Wel correct Nederlands praten in dit topic a.u.b. ;)
pi_96726428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Nederlanders met een hoge eigendunk*

Wel correct Nederlands praten in dit topic a.u.b. ;)
afgelepte prince die een vrouw is?
pi_96728608
Zeker zelf verzonnen om allochtonen te bashen? Triest figuur...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:16:46 #157
344705 Pensionante.
You're gonna go far, kid.
pi_96738392
quote:
13s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Ali55J het volgende:
Zeker zelf verzonnen om allochtonen te bashen? Triest figuur...
Zeker naar Nederland gekomen om nederlanders te slaan? Triest figuur...
Live fast, Die young!
pi_96746606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef HipHopDesk het volgende:

[..]

afgelepte prince die een vrouw is?
Op je teentjes getrapt? :*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:19:05 #159
327582 ViezeFur
Represent die crackpijpjes
pi_96746924
Je hebt toch een skateboard.. Wat willen ze met hun mesje beginnen als ze een truck tegen hun achterhoofd krijgen?
these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:20:09 #160
312836 Zwappel
aardappel
pi_96746961
OP niet gelezen

Naar aanleiding van de TT concludeer ik dat TS een wallah kk kaaszemmelkop is
404 - Not Found
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:20:31 #161
287148 Kridje
Ik krijg nog geld van je...
pi_96746979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:19 schreef ViezeFur het volgende:
Je hebt toch een skateboard.. Wat willen ze met hun mesje beginnen als ze een truck tegen hun achterhoofd krijgen?
Ja goed plan, met 4 skateboards tegen 20 man ^O^
Miauw
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:21:22 #162
327582 ViezeFur
pi_96747011
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Kridje het volgende:

[..]

Ja goed plan, met 4 skateboards tegen 20 man ^O^
Ja? moet je dan al je shit maar laten jatten? :')
these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
pi_96747056
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef hexta het volgende:

[..]

Of in je 1tje met een pistool :)
Als je er 1 doodschiet durven ze niet meer.
pi_96747071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pensionante. het volgende:
Op advies van een moderator heb ik dit bericht opnieuw gepost maar aangepast

Ik was dus gisteravond lekker aan het skaten met een paar vrienden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwamen dus rond een uur of 9 van die opgefokte buitenlanders aanfietsen. Normaal zijn ze geen probleem, ze gaan alleen een beetje op een bankje verderop zitten en voor de rest doen ze dan niks.

Maar nu niet. Het was een groep van 12 van die buitenlanders, ze hadden ook een soort van mes bij zich. Die hadden ze zelfgemaakt maar ik wist niet of het gevaarlijk was of niet, dus zocht ik maar geen ruzie. Ze hadden dus een vriend van mij bijna in zijn oog gestoken, ze hadden al ons eten en drinken gejat, en ze hebben het dus gewoon ons plezier afgepakt.

En voor die internethelden die nu gaan zeggen dat we ze gewoon moesten slaan enzo, wij waren met een groepje van 4 en die aapjes met een groep van 12. En als je er een slaat of wat dan ook krijg je gelijk gelijk die hele groep tegenover je en aangezien eentje een mes had...

Signalement van de buitenlanders:
-Armoedig honkbalpetje hoog op hun hoofd.
- Trainingsbroek van de Wibra met sokken er overheen getrokken.
- Voetbalschoenen.
- Voetbalshirt van hun favoriete voetbalclub.
- Zo'n gek, klein schoudertasje met een raar bruin motiefje erop.

Oja en ze hadden ook nog is zo'n criminele rotkop die nog geen eens de buitenkant van een grafsteen kan sieren.

TL;DR: Buitenlanders komen naar de skatebaan, plegen strafbare feiten, ons plezier is afgepakt.
ten eerste, dat jij een skater ben maakt het al terrecht dat ze je zo hebben aangepakt :')
ten tweede, de enige reden dat ze jullie zo gingen aanpakken is omdat jullie een slachtoffers uitstraling hebben :') (het zegt al genoeg dat ze je vriend z'n oog probeerden uit te steken :') :') )
ten derde,bewijs dat je een slappe uitstraling hebt , je signalement :') als jij je door zulke gasten al bedreigd voel haha :') . en dat je op fok ook nog is een signalement van de daders zet :') . al met al ts is goed aangepakt moet je er maar niet zo zwak zijn zwakkeling :')

en buitenlandse mensen die ONS hollanders het leven zuur maken :') ze vallen alleen jou lastig hoor :')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_96747095
Buitenlanders zijn ratten, allemaal.
Niet vergeten op Wilders te stemmen he?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:24:20 #166
342542 densha
Majin Densha
pi_96747119
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef tonystark het volgende:

[..]

terrecht
:')
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_96747134
TS durft niks te doen maar jat wel hun passpoorten om te kijken of ze uit Nederland komen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 13:25:13 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:25:32 #168
287148 Kridje
Ik krijg nog geld van je...
pi_96747168
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef ViezeFur het volgende:

[..]

Ja? moet je dan al je shit maar laten jatten? :')
Een paar zakken chips en wat flessen cola is mij wel minder waard dan eventuele lichamelijke schade. Maar jij bent wel zo'n stoere boy datje dat wel probeerd dan ofniet? Echte baas :')
Miauw
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:26:07 #169
342542 densha
Majin Densha
pi_96747198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Kridje het volgende:

[..]

datje dat wel probeerd
:')
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:27:25 #170
327582 ViezeFur
pi_96747240
quote:

[..]

Een paar zakken chips en wat flessen cola is mij wel minder waard dan eventuele lichamelijke schade. Maar jij bent wel zo'n stoere boy datje dat wel probeerd dan ofniet? Echte baas :')
Maar zo blijven ze je toch nakken, als je 1 keer iets terug doet laten ze je waarschijnlijk voor altijd met rust. Het zijn zelf ook niet zo'n stoere boys hoor. Ze denken gewoon dat ze alles kunnen maken omdat niemand ooit iets terug doet.
pi_96747279
quote:

[..]

:') dat ze van jou durven te jatten zegt genoeg :')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:29:04 #172
327582 ViezeFur
pi_96747294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef tonystark het volgende:

[..]

:') dat ze van jou durven te jatten zegt genoeg :')
Dit inderdaad. :')
pi_96747369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pensionante. het volgende:
Op advies van een moderator heb ik dit bericht opnieuw gepost maar aangepast

Ik was dus gisteravond lekker aan het skaten met een paar vrienden.
[knip= heel verhaal van skater die gepowned wordt door bontkraagjes en niks doet :D :')

dus als ik je goed begrijp had je last van iemand die vriend was van bovenstaand type in deze anti-Joodse clip
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_96747427
skateboarders +1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek :')

Ga terug naar je eigen land als je je niet goed kan gedragen en niet gaat werken want ik ga je uitkering niet betalen :') en niks ja maar ik ben hier opgegroeid en Marokko is totaal anders, dat boeit me niks had je je maar beter moeten gedragen ;) Tevens spreken al die lui gewoon prima hun moedertaal thuis en is hun huis compleet ingericht zoals in hun vaderland.

Als ik naar Japan ofzo zou moeten verhuizen hoor je me toch ook niet klagen om een andere cultuur :') sterker nog best leuk.

Met deze post discrimineer ik ze weer blijkbaar terwijl zij ons zonder problemen treiteren en discrimineren (zie OP).
Als ik iets dergelijks over Christenen zou zeggen is het weer geen discriminatie :')

Het komt allemaal door die klotepolitiek die hier al die mensen naar toe getrokken hebben en dan nog een uitkering en onderdak geven ook. En dan ook nog fucken met die cijfers van het CBS (elke 3e generatie allochtoon is geen allochtoon meer :') ) en Geert Wilders de nieuwe Hitler noemen om het hele zaakje een beetje uit te doven :')

Als je je hier niet kan gedragen en je vertikt het ook nog eens om te gaan werken rot op stomme lui!
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg 15.gif
-referral verwijderd-
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:36:40 #175
327582 ViezeFur
pi_96747544
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef vanBinsberge het volgende:
skateboarders +1
SPOILER
Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek :')

Ga terug naar je eigen land als je je niet goed kan gedragen en niet gaat werken want ik ga je uitkering niet betalen :') en niks ja maar ik ben hier opgegroeid en Marokko is totaal anders, dat boeit me niks had je je maar beter moeten gedragen ;) Tevens spreken al die lui gewoon prima hun moedertaal thuis en is hun huis compleet ingericht zoals in hun vaderland.

Als ik naar Japan ofzo zou moeten verhuizen hoor je me toch ook niet klagen om een andere cultuur :') sterker nog best leuk.

Met deze post discrimineer ik ze weer blijkbaar terwijl zij ons zonder problemen treiteren en discrimineren (zie OP).
Als ik iets dergelijks over Christenen zou zeggen is het weer geen discriminatie :')

Het komt allemaal door die klotepolitiek die hier al die mensen naar toe getrokken hebben en dan nog een uitkering en onderdak geven ook. En dan ook nog fucken met die cijfers van het CBS (elke 3e generatie allochtoon is geen allochtoon meer :') ) en Geert Wilders de nieuwe Hitler noemen om het hele zaakje een beetje uit te doven :')

Als je je hier niet kan gedragen en je vertikt het ook nog eens om te gaan werken rot op stomme lui!
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg [ afbeelding ]
Ik denk dat die gastjes gewoon hier geboren zijn hoor. Dus dan is dit toch net zo goed hun land? dus omdat jij te pussy bent om van je af te bijten moeten zij maar terug naar "hun eigen land"? Sowieso hadden we vroeger altijd ruzie met gabbers, dus het ligt echt niet eraan dat het allochtonen zijn hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')