Ja kijk, dat wil ik zóó graag doen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef fratsman het volgende:
Gast, je hebt een board onder je voeten. Pak dat ding op en ros die gasten er een paar tanden uit.
Geen wapen? Zo'n skateboard is keihard. Verder hoax, ik word een beetje moe van al dat zwartmaken. TS is gewoon in elkaar gemept door een dikke neger. met een bochel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef -tape- het volgende:
Redelijk terecht. Maar hoezo heb je ook geen wapen bij je? Dit is Nederland hoor.
Ga weg turk. Ik heb niks tegen negers die kunnen nog wel normaal doen soms.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Geen wapen? Zo'n skateboard is keihard. Verder hoax, ik word een beetje moe van al dat zwartmaken. TS is gewoon in elkaar gemept door een dikke neger.
tief dan op lul..ik ben buitenlander jah???quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Bitch, pleur op. Het gaat hier om buitenlanders, niet om kaaskoppen.
Ja maar dit topic gaat niet over jou trollie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tief dan op lul..ik ben buitenlander jah???
bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ja maar dit topic gaat niet over jou trollie.
Ok. En nu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bedanktmaar blijf me wel alltijd buitenlander voelen..al voelt het mijn thuis...al werk ik hier al 13 jaar...ik blijf buitenlander voor de nederlander..helaas
Skaterboi, je houdt toch van risico? Kom maar vechten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Pensionante. het volgende:
Maar ik ga nu nog ff skaten, heb lekker geen huiswerk![]()
Overdag zijn ze er tenminste niet
Hey ik heb alleen een hekel aan turken, marokkanen en antilianen enzo weetje. Niet aan zweden of finnen ofzo, want zo klinkt je naam iig welquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Skaterboi, je houdt toch van risico? Kom maar vechten.
Maarja, je vechtskills zullen wel beperkt zijn tot lange haren en wijde kleren trekken zoals gebruikelijk bij skaterbois.
bij deze bestempel je jezelf als buitenlander, ik had geen idee..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bedanktmaar blijf me wel alltijd buitenlander voelen..al voelt het mijn thuis...al werk ik hier al 13 jaar...ik blijf buitenlander voor de nederlander..helaas
Volgens mij een mix van turken, antilianen en marokkanen. Een soort bruine cocktail dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Linkiss het volgende:
lol leuke beschrijving. Hoe moet ik nu daar nu iets van opmaken? Zijn het 12 Duiters of 12 Belgen enz... of een mix van Belgen/Duitsers... WTF man. Wees duidelijk.
Antillianen gaan nooit met mocros om dus hoaxquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Volgens mij een mix van turken, antilianen en marokkanen. Een soort bruine cocktail dus.
Chroestjov klinkt zweeds/fins?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Hey ik heb alleen een hekel aan turken, marokkanen en antilianen enzo weetje. Niet aan zweden of finnen ofzo, want zo klinkt je naam iig wel
Ik ben geen Turkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Ga weg turk. Ik heb niks tegen negers die kunnen nog wel normaal doen soms.
Kweenie ik heb niet zo veel verstand van armoedige clubs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Internepper het volgende:
He TS ik zal in de gaten houden of ik ze zie. Bedankt voor het signalement. Misschien aangifte gaan doen? Maar, hadden ze een shirt van: Galatasaray, Fenerbache, Besiktas, Turkije, Marokko of Wydad Casablanca? Ik hoor van je.
Ja, nouja ok, dan moet het maar kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Hey ik heb alleen een hekel aan turken, marokkanen en antilianen enzo weetje. Niet aan zweden of finnen ofzo, want zo klinkt je naam iig wel
Oh, gelukkig. Dan hoef ik me er als Nederlander niet geassocieerd mee te voelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef massin het volgende:
het zijn geen buitenlanders...gewoon hollanders...
hoe dan ook, that sucks for you...je had aangifte moeten doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |