quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef vanBinsberge het volgende:
skateboarders +1Deze man weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TS, minstens 90% van de allochtonen kunnen zich hier niet fatsoenlijk gedragen. Wij krijgen helaas al die paupers van die landen die hier naar toe komen voor een uitkering, zeg maar de mocro versie van dat petjes volk met VW polo en boemboem muziek
Ga terug naar je eigen land als je je niet goed kan gedragen en niet gaat werken want ik ga je uitkering niet betalenen niks ja maar ik ben hier opgegroeid en Marokko is totaal anders, dat boeit me niks had je je maar beter moeten gedragen
Tevens spreken al die lui gewoon prima hun moedertaal thuis en is hun huis compleet ingericht zoals in hun vaderland.
Als ik naar Japan ofzo zou moeten verhuizen hoor je me toch ook niet klagen om een andere cultuursterker nog best leuk.
Met deze post discrimineer ik ze weer blijkbaar terwijl zij ons zonder problemen treiteren en discrimineren (zie OP).
Als ik iets dergelijks over Christenen zou zeggen is het weer geen discriminatie
Het komt allemaal door die klotepolitiek die hier al die mensen naar toe getrokken hebben en dan nog een uitkering en onderdak geven ook. En dan ook nog fucken met die cijfers van het CBS (elke 3e generatie allochtoon is geen allochtoon meer) en Geert Wilders de nieuwe Hitler noemen om het hele zaakje een beetje uit te doven
Als je je hier niet kan gedragen en je vertikt het ook nog eens om te gaan werken rot op stomme lui!
Het koningshuis mag trouwens ook wel weg [ afbeelding ]
Live fast, Die young!
Waarom heb je een titel van het nieuwe kanker album van the offspring in je ondertitel?quote:
Omdat ik vind dat the offspring goeie muziek maaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Waarom heb je een titel van het nieuwe kanker album van the offspring in je ondertitel?
Vroeger inderdaad. Nu draait het alleen nog om dexter, die eruit ziet alsof ie in nickelback zit. Echt kut dat alle oudere punkbandjes zo gay worden, zodat ze nog wat hitjes kunnen scorenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat the offspring goeie muziek maakt
Oke, dat is jouw mening en die respecteer ik, om een kansloze internet-ruzie te voorkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Vroeger inderdaad. Nu draait het alleen nog om dexter, die eruit ziet alsof ie in nickelback zit. Echt kut dat alle oudere punkbandjes zo gay worden, zodat ze nog wat hitjes kunnen scoren
Hahahaha, normaal zoek je wel ruzie??quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pensionante. het volgende:
Op advies van een moderator heb ik dit bericht opnieuw gepost maar aangepast
Die hadden ze zelfgemaakt maar ik wist niet of het gevaarlijk was of niet, dus zocht ik maar geen ruzie.
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten sowieso oprotten, maar nee, ik ben de oorzaak zeker omdat ik niet van me af bijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk dat die gastjes gewoon hier geboren zijn hoor. Dus dan is dit toch net zo goed hun land? dus omdat jij te pussy bent om van je af te bijten moeten zij maar terug naar "hun eigen land"? Sowieso hadden we vroeger altijd ruzie met gabbers, dus het ligt echt niet eraan dat het allochtonen zijn hoor.
mag niet dat is racisme+discriminatie+geweld+poging tot doodslag=tbsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gelukkig heb ik er hier geen last van.
Anders zou ik hunnnie een flying roundhousekick achter op hunnie hoofden geven!!!!!!
KABLAM!
Hmm heerlijk hier op mijn zolderkamer....
en nederlanders die zich niet kunnen gedragen wat daarmeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten sowieso oprotten, maar nee, ik ben de oorzaak zeker omdat ik niet van me af bijt
geweld nodig hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mag niet dat is racisme+discriminatie+geweld+poging tot doodslag=tbs![]()
niet dat tbs zo erg is in dit land maar goed
of het wordt juist een taakstraf voor als je iemand de rest van zijn leven gehandicapt slaat heb ik ook wel eens gezien
Ja en als je wél is een keertje van je af bijt heb je ook gelijk weer problemen met het gezag, omdat zij zogenaamd in de 'minderheid' zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten sowieso oprotten, maar nee, ik ben de oorzaak zeker omdat ik niet van me af bijt
is geen album maar een nummerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Waarom heb je een titel van het nieuwe kanker album van the offspring in je ondertitel?
Dit ook jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:04 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
is geen album maar een nummer![]()
all the girlies say I'm pretty fly for a white guy
jij hoort zeker bij dezelfde mensen die het doodnormaal vinden dat ambulance personeel wordt mishandeld, maar de mensen die er omheen staan en niks durven te doen, die zijn de oorzaak!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef tonystark het volgende:
[..]
en nederlanders die zich niet kunnen gedragen wat daarmeeen ja je bent de oorzaak. als jij je zwak opstelt pakken ze je ook aan als een zwakkeling
Friezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Gelukkig hebben wij, Friezen, geen last van dit soort broodje aap verhaaltjes in tegenstelling tot de Hollanders, blijkbaar.
oorzaak , nee . maar als ze met z'n 20en eromheen staan en het personeel word aangevallen door 4 mensen en ze doen niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
jij hoort zeker bij dezelfde mensen die het doodnormaal vinden dat ambulance personeel wordt mishandeld, maar de mensen die er omheen staan en niks durven te doen, die zijn de oorzaak!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
topic niet gelezen maar ts is weggerend voor iemand in wibra kleren![]()
!!!!!
nou ik vind dat wel een dubbele huillach waardquote:
Cool man ik trollde ook niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou ik vind dat wel een dubbele huillach waard
no trollo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |