Dat schijnt af en toe best lekker rustig te zijn.quote:
Sufkut!quote:
Vertel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, nu snap ik het! Iemand strooit rond met vuige DM's!
Gewoon Heks even bellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef Leandra het volgende:
Lol!
Nou nog wachten tot m'n telefoon "werdt" gaat schrijven... automagisch
Kan iemand me vertellen hoe ik een volgend topic open in de mobiele lay-out, want +topic geeft een melding dat het forum gesloten is...
Niemand is in principe persoonlijk uitgenodigd, het is een SC ding, ze kunnen allemaal komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
zal eerlijk zijn, stond verbaasd dat ik uitgenodigt werd maar ook wel weer erg lief, en ja ik heb er wel zin in om iedereen eens in het echt te zien, misschien valt iedereen me wel bitter tegen, maar misschien ook niet dat ik achteraf denk, jou vond ik niet zozo maar toch je valt reuze mee.
En dat is dan ook prima!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sufkut!
Ik stuur gewoon geen kaartje terug. Zoals gewoonlijk.
Thnx heksquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Kan iemand de nieuwe even maken, dat is mobiel lastiglaatste post van Leandra
Behalve ik, ik moet toestemming hebben van remlof.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niemand is in principe persoonlijk uitgenodigd, het is een SC ding, ze kunnen allemaal komen
Come again?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Behalve ik, ik moet toestemming hebben van remlof.
Nee, jij gaat niet naar de BBQ en ik las net dat daar die ouwe koeien komen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Disana het volgende:
Ik had eigenlijk wel een TT over ouwe koeien verwacht. Ik dacht 'eindelijk een topic aan mij opgedragen'.
Nee.quote:
Dan niet.quote:
Ik hoop in ieder geval dat ze prachtig weer hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Het zou ook een beetje treurig zijn als je zit te duimen voor een meet die volledig in het water valt en waar iedereen chagrijnig zit te zijn.
Hihi...zou ergens ook wel grappig zijn...als ze met zn alle in dat vijvertje van Teun vallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Het zou ook een beetje treurig zijn als je zit te duimen voor een meet die volledig in het water valt en waar iedereen chagrijnig zit te zijn.
Oh ja. Ik ben een kalfquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Leandra het volgende:
Nee, jij gaat niet naar de BBQ en ik las net dat daar die ouwe koeien komen...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef Laysa het volgende:
ik wens overigens wel de meeters echt oprecht een hoop plezier....niet dat dat weer een apart verhaal wordt...ik heb regelmatig heks en kal aan de Lijn en die weten dat ik het hun oprecht een leuke tijd gun
quote:
Maar goed, zoals ik al zei, ik was het al niet van plan. En natuurlijk wens ik ook alle meeters heel veel plezier en dat meen ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zal vast niet willen en als ze wel wil, dan gaat Remlof daar over, niet ik.
Dat komt omdat er een relationele achtergrond is, niet omdat jij jij bent. Datzelfde geldt voor Mera. Ik kan mij voorstellen dat het voor zowel Ian als Remlof niet zo leuk is als jij en Mera er ook zijn. Anyway, dat is de enige redenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso al niet komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei, ik was het al niet van plan. En natuurlijk wens ik ook alle meeters heel veel plezier en dat meen ik
hahahahaa en echt he heb er aan zitten denken me in een heksenoutfit te hijsen en zo Soury der autotje uit te rollen, o op het grasveldje van Teun.........mijn opwachting in *stijl*quote:
Ja dus? Ik laat Remlof er toch over beslissen, 't zal mij verder worst wezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
Remlof en Lies hebben toch al vaker samen gemeet nadat ze uit elkaar zijn gegaan? Sterker nog: ik was er een keer bij.
Dus jij bepaalt wie van welk koppeltje mag komen? Je hebt een soort ark van Noach?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een relationele achtergrond is, niet omdat jij jij bent. Datzelfde geldt voor Mera. Ik kan mij voorstellen dat het voor zowel Ian als Remlof niet zo leuk is als jij en Mera er ook zijn. Anyway, dat is de enige reden
Yep.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
Remlof en Lies hebben toch al vaker samen gemeet nadat ze uit elkaar zijn gegaan? Sterker nog: ik was er een keer bij.
Je kunt niet lezen of je bent dom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt wie van welk koppeltje mag komen? Je hebt een soort ark van Noach?
Beide! Jij laat het over aan de koppeltjes zelf om elkaar de tent uit te vechten. Het was toch zo'n tent?quote:
Dus is er helemaal niks om moeilijk over te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja dus? Ik laat Remlof er toch over beslissen, 't zal mij verder worst wezen
Volgens Buienradar gaat dat niet lang duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Nee hè, het wordt hier ineens pikkedonker en de regen stort met bakken neer.
Het neemt alweer af, maar het was best eng, er stak ineens een storm op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Buienradar gaat dat niet lang duren.
welk feest barst er dan los bij jou...................quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een meet dat weekend, op zondag hier in de tuin. Als het weer een beetje meewerkt komen daar toch al gauw 50.000 mensen op af.
Leuk, is dat een festival? Dan moet het zeker mooi weer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een meet dat weekend, op zondag hier in de tuin. Als het weer een beetje meewerkt komen daar toch al gauw 50.000 mensen op af.
hier nog heerlijk weer en een zonnetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Was hier ook, en toen brak de hel los. Het is weer weg, maar de zon dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier nog heerlijk weer en een zonnetje
oke nou afwachten maar of het ook deze kant op komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Was hier ook, en toen brak de hel los. Het is weer weg, maar de zon dus ook
Roots Open Air, het gratis gedeelte van het Amsterdam Roots Festival in Het Oosterpark, het leukste feestje van Amsterdam. Wel eens geweest?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk feest barst er dan los bij jou...................
ik heb 13 augustus weer een feestje in mijn achtertuin, naar verwachting komen er nog meer bezoekrs dan voorgaande jaren
nee en jammer ben er niet anders was ik misschien wel gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roots Open Air, het gratis gedeelte van het Amsterdam Roots Festival in Het Oosterpark, het leukste feestje van Amsterdam. Wel eens geweest?
Mooi, zou je mijn vraag dan ook kunnen beantwoorden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was me een genoegen om bij te lezen.
Volgend jaar dan maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee en jammer ben er niet anders was ik misschien wel gegaan.
Euh, heb je al kaarten dan? Is al uitverkocht namelijk.quote:ga misschien wel naar Debbie Harry 14 julli in Paradiso
Nee hoor, je hebt mijn toestemming niet nodig, ik zou het ook niet erg vinden als je er was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso al niet komen.
Lijk mij een heel normale zaak dat ik Ian en Remlof de keuze laat vanwege opgebouwd verleden. Die twee, omdat zij regelmatig vragen om een meet en ik Remlof er graag bij wil vanwege het feit dat ik hem ok vind (ervaringen van vorig jaar). Van Mera heb ik nog nooit gehoord dat ze graag een meet wil en Liesje wenst mij een ban toe die als het mogelijk is een jaar of drie duurt.Wat mij betreft mogen ze komen, want SC meet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beide! Jij laat het over aan de koppeltjes zelf om elkaar de tent uit te vechten. Het was toch zo'n tent?
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Leandra het volgende:
Mooi, zou je mijn vraag dan ook kunnen beantwoorden?
Waar is de "open nieuw deel" knop in de mobiele lay-out?
En ik liep er midden inquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
op marktplaats en via via de echte debbie fansquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar
[..]
Euh, heb je al kaarten dan? Is al uitverkocht namelijk.
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op marktplaats en via via de echte debbie fans
Ik hoop dat het je lukt, ze schijnt het nog steeds heel goed te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
op marktplaats en via via de echte debbie fans
degene die ook mede de fanclup heeft opgericht ken ik heel erg goed wat heet goed is 1 van mijn beste maatjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt, ze schijnt het nog steeds heel goed te doen.
Dat festival van Scrute lijkt me ook wel wat, vele podia en honderden standjes.
En meer dan 100 nationaliteiten. Prachtfeestje, daar word ik altijd heel blij vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt, ze schijnt het nog steeds heel goed te doen.
Dat festival van Scrute lijkt me ook wel wat, vele podia en honderden standjes.
Ik heb haar eerste plaat nog.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef Toverheks het volgende:
degene die ook mede de fanclup heeft opgericht ken ik heel erg goed wat heet goed is 1 van mijn beste maatjes
dit is de laatste keer dat ze nederland aan doet ze is ook al 65 maar de sjow moet geweldig wezen en ja denk dat het helemaal top wordt zit echt te dubben hoor zal ik wel of zal ik niet 70 euro weer![]()
Lijkt me leuk. Zijn er geen streams van?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En meer dan 100 nationaliteiten. Prachtfeestje, daar word ik altijd heel blij van
Is Deborah nu nog bezig met haar 2008 tour?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://blondie-2008-tour.hyves.nl/
je kan gewoon op die link klikken
Nee, helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Zijn er geen streams van?
ja ja ze is niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Deborah nu nog bezig met haar 2008 tour?
lijkt me heel leuk, ja dit jaar zullen er wel veel openluchtfeesten weer bij komen, het Day in the park moest ook geweldig geweest zijn volgens mijn oudstequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En meer dan 100 nationaliteiten. Prachtfeestje, daar word ik altijd heel blij van
Dat is mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, helaas.
Het eerste jaar dat ik hier woonde wist ik niet van het bestaan van dat festival maar hoorde ik muziek door het open raam. Ging op onderzoek uit en kwam binnen bij het concert van Amadou&Mariam, die had ik net de vrijdagavond daarvoor 'ontdekt' bij Later with Jools.
De jukbenenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Ik was studentje toen Debbie Harry doorbrak. Waar je ook ging, hoorde je wel iets van haar eerste elpee als Blondie. Als ik haar nu zo zie, vind ik haar trouwens nog steeds een mooie vrouw.
Kan ie dat nog wel? Hij is ook niet meer de jongstequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Toverheks het volgende:
daar zou ik nou wel weer heen willen Prince maakt er mooie sjow van en lekkere muziek
Op North Sea Jazz toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon helemaal wel.
Prince komt trouwens ook, daar lijkt mij dan weer geen donder aan.
denk het wel, lekker dansen kan ie ook op zijn hoge hakken, Prince is een rare maar dat lijkt me zo een feest hem bezig te zien op dat podiumquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ie dat nog wel? Hij is ook niet meer de jongste
Hmm hij is uit juni '58, dus zo soepel zal hij wel niet meer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het wel, lekker dansen kan ie ook op zijn hoge hakken, Prince is een rare maar dat lijkt me zo een feest hem bezig te zien op dat podium
denk dat we ons dan nog aardig vergissen die is nog wel soepeltjes hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm hij is uit juni '58, dus zo soepel zal hij wel niet meer zijn.
Met die meisjesheupjes van hemquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Toverheks het volgende:
denk dat we ons dan nog aardig vergissen die is nog wel soepeltjes hoor
Moah, die ouwetjes doen het vaak nog best. Dit jaar in Paradiso twee concerten op één avond gezien met frontmannen uit 1936, die konden het nog best aardig. En ook Burning Spear en George Clinton, hoewel die iets jonger zijn, weten ook nog wel hoe het moet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm hij is uit juni '58, dus zo soepel zal hij wel niet meer zijn.
Prince haald hele toeren uit, ik bedoel dat ik hem dat niet meer zie doen. Je zag bij Jackson ook dat hij minder soepel was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, die ouwetjes doen het vaak nog best. Dit jaar in Paradiso twee concerten op één avond gezien met frontmannen uit 1936, die konden het nog best aardig. En ook Burning Spear en George Clinton, hoewel die iets jonger zijn, weten ook nog wel hoe het moet.
Ah, op die manier. Zo'n band als die van Prince is het leukst zonder al die toeren in een niet te grote zaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Prince haalde hele toeren uit, ik bedoel dat ik hem dat niet meer zie doen. Je zag bij Jackson ook dat hij minder soepel was.
Bij mijn weten (en herinnering) moest Prince het juist van het spektakel hebben, anders hield je een raar stemmetje en wel erg populaire muziek over. Maar ik geef eerlijk toe dat ik nooit een bewonderaar van hem ben geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, op die manier. Zo'n band als die van Prince is het leukst zonder al die toeren in een niet te grote zaal.
Dat was in de tijd dat zijn publiek nog vooral hits wilde horen. Voor liefhebbers van een goede funkband heeft-ie in een kleine zaal meer te bieden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mijn weten (en herinnering) moest Prince het juist van het spektakel hebben, anders hield je een raar stemmetje en wel erg populaire muziek over. Maar ik geef eerlijk toe dat ik nooit een bewonderaar van hem ben geweest.
Prince zal wel na afloop naar Amsterdam komen voor een paar jamm sessie`s daar staat hij om bekend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat zijn publiek nog vooral hits wilde horen. Voor liefhebbers van een goede funkband heeft-ie in een kleine zaal meer te bieden.
quote:
En K3.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wij houden niet allemaal van Bassie en Adriaan he
Van wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wij houden niet allemaal van Bassie en Adriaan he
Bumba.quote:
Ik kan geen link meer kopiëren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Copycat het volgende:
Heb je iets onoorbaars geplaatst?
Ga meteen effe checken.
ja ja nu de onschuld uithangen he, ik weet heus wel dat laysa voor jou af en toe een dvd tje opzet omdat je graag naar die rooie met die neus wilt kijken, niet doen of wij gek zijn hoorquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig, dat vermeende heer- en meesterschap.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus is er helemaal niks om moeilijk over te doen.
Zegt me geen moer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja nu de onschuld uithangen he, ik weet heus wel dat laysa voor jou af en toe een dvd tje opzet omdat je graag naar die rooie met die neus wilt kijken, niet doen of wij gek zijn hoor![]()
Ik heb één van die clipjes ingestuurd als suggestie voor Cover Friday op Facebook. Die artiesten-pagina heeft meer dan 24 miljoen ledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Copycat het volgende:
Vreemd. Ik ben wel je enige abonnee.
I'M YOUR BIGGEST FAN!!!
Dat doen ze goed hoor. Ze hebben op die manier al meer dan honderdduizend in eigen beheer opgenomen cd's verkocht. Ik heb er ook twee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Copycat het volgende:
Better yet: donate to yourself and get a great album.
Absoluut heel slimme marketing! Hebben ze een site?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doen ze goed hoor. Ze hebben op die manier al meer dan honderdduizend in eigen beheer opgenomen cd's verkocht. Ik heb er ook twee.
http://www.hypnoticbrassensemble.com/quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut heel slimme marketing! Hebben ze een site?
Hoeveel commissie krijg je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.hypnoticbrassensemble.com/
Ha, was dat maar waar.quote:
Dat vond ik ook wel apartquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Copycat het volgende:
Het zijn gewoon acht broers! Luilekkerland.
Ze zijn zeer in trek bij grote namen, sinds ze op Glastonbury stonden volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
Uit Chi'town ook nog eens. Net als Kanye, Common en Lupe. Goed gezelschap.
Oh! Ik heb al een album van ze, zie ik nu. Okay, sort of. Ze werkten mee aan Plastic Beach van The Gorillaz.
You stupid woman !quote:
Mooi, als de complete COS zich dan ook even hier aanmeldt dan zijn we compleetquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niemand is in principe persoonlijk uitgenodigd, het is een SC ding, ze kunnen allemaal komen
Voor wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
Joran mogelijk in Nederlandse cel
Misschien is hij net op tijd!
quote:Zoon Gullit opgepakt bij drugsdeal
Lecco - De 20-jarige zoon van Ruud Gullit is in Italië op heterdaad betrapt tijdens een drugsdeal. Hij is gearresteerd en zit momenteel vast.
Gullit junior, een kind uit het huwelijk van de ex-voetballer met Christina Pensa, werd op heterdaad betrapt tijdens het dealen van marihuana in Lecco bij Como, zo melden Italiaanse media. Hij werd al geruime tijd gevolgd door de Italiaanse justitie.
Bij een inval in het huis werd bovendien 260 gram hasj en 80 gram marihuana aangetroffen. Ook werden spullen om de drugs te verpakken in beslag genomen.
De jongen is aangehouden en zit vast. Hij zou nog geen strafblad hebben.
Voor de finale. De BBQ. Kerst.quote:
Ze zitten al hier ... als in 'in RLS' ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Die COSmongolen.
Ik ben in vorm, voer ze mij.
Die Opaatjemongolen ook, ik duld, tolereer en hanteer een spreekwoordelijke grens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zitten al hier ... als in 'in RLS' ...
ws blijft het hier in de rls gewoon open dat SSt...is dr niks aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Opaatjemongolen ook, ik duld, tolereer en hanteer een spreekwoordelijke grens.
Die Opaatjemongooltjes vind ik ergens wel schattig. Zo in awe over een vroegoude zemelaar die nog minder presteert dan alle bewoners van SST bij elkaar. En dat is weinig. Het zal wel cult zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Opaatjemongolen ook, ik duld, tolereer en hanteer een spreekwoordelijke grens.
Is het tenminste nog een beetje spannendquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Skurft, ik word er zenuwachtig van... Alsof er elk moment iemand zonder ava, sig of ondertitel binnen kan vallen...
Was dat die inktvis die de voetbaluitslagen voorspelde?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Leandra het volgende:
Octomom bij Oprah, volgens mij in de hoop dat Oprah d'r financiële problemen even gaat oplossen...
De onoprechtheid straalt er vanaf
Dus het enige echte op dat podium is de bank?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Leandra het volgende:
Octomom bij Oprah, volgens mij in de hoop dat Oprah d'r financiële problemen even gaat oplossen...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was dat die inktvis die de voetbaluitslagen voorspelde?
Mwah, volgens mij leent de bank bij Oprah, dus dat maakt dat er 2 banken op t podium zijn...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het enige echte op dat podium is de bank?
Chique.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leent de bank bij Oprah, dus dat maakt dat er 2 banken op t podium zijn...
Die liet het ook groeienquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn haar knippen? In JEZUSNAAM!
Dat doe je toch gewoon zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn haar knippen? In JEZUSNAAM!
toen ik heel lang haar had deed ik het ook gewoon zelf....onderste boven hangen , elastiekje in het haar, schuiven en dan knippen....ging primaquote:
die moeder van die 8ling, had ik al gezien let eens op dat gezicht die lippen en ze beweerd nog niks aan zich te hebben laten verbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar ik wil heul kort nu.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
toen ik heel lang haar had deed ik het ook gewoon zelf....onderste boven hangen , elastiekje in het haar, schuiven en dan knippen....ging prima
Het moet maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de kapper, maak een afspraak voor morgen of zaterdag...heb je wat te doen
Dat kun je inderdaad beter niet zelf doen of je moet er geen probleem mee hebben dat het uiteindelijk een rattenkoppie wordtquote:
Ga je solliciteren of moet je naar een begrafenis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Haartjes in de scheiding, verkleed als nette jongen.
Geen van beide.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je solliciteren of moet je naar een begrafenis?
Hoe zijn we zelf ook alweer hier terecht gekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En die halen ze nu naar [RLS] naar binnen.
Noem je ons nu mongolen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe zijn we zelf ook alweer hier terecht gekomen.
ook een soort van vangnet voor mongolen bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r jukbeenderen ook gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die moeder van die 8ling, had ik al gezien let eens op dat gezicht die lippen en ze beweerd nog niks aan zich te hebben laten verbouwen
Ik kom van Saturnus, dus ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik kijk niet vaak naar oprah maar deze aflevering echt he, maar vind die Suze weer te fel reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r jukbeenderen ook gedaan.
Maar iedere keer dat zogenaamde gedienstige bukken en buigen terwijl ze er weer omheen zit te draaien, walgelijk.
Die Suze Ormond laat zich iig niet in de luren leggen.
Ehm, is RLS niet dankzij en om ons ontstaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik ben uit de poppenkast gevallen dus voel me ook niet aangesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom van Saturnus, dus ik voel me niet aangesproken.
Suze is gewoon (terecht) kwaad iedere keer dat ze zit te liegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk niet vaak naar oprah maar deze aflevering echt he, maar vind die Suze weer te fel reageren.
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, is RLS niet dankzij en om ons ontstaan?
Nee dat niet, maar gewoon even voor de statistiekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGEquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.
Ian...je capslocktquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGE
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGE
Ja!...Doe eens rustig...Stuiterbalquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA GA JIJ OOK NOG EVEN TEGEN ME TEKEER
uhuh....kijken wie dr dadelijk het hardst lachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb over... kom maar, meisje... kom maar even met Ian mee, krijg je RedBull... hehehehe.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
uhuh....kijken wie dr dadelijk het hardst lacht
Wel als je die op zn kop kapotslaatquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je met een spiegel gaat staan wapperen voor een rode stier, zou hij dan boos worden?
Ik vind het ook bocht in een glas! Wat is er mis met je koffie zelf spicen met fantomalt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef Toverheks het volgende:
oh red bull zo smerig en stinkt zo zoet snap niet dat iemand dat naar binnen kan krijgen doet me denken aan mijn werk toen, die meiden dronken dat wat af en als ik dan kwam en de helft van die blikjes moest weggooien bbbrrrr
Ik weet niet eens wat dat laatste is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook bocht in een glas! Wat is er mis met je koffie zelf spicen met fantomalt?
toch zie ik het helemaal voor me: jij in de tuin met voodoo-popjes, een teil met water en je duimen in de luchtquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Dat doet ze mij niet aan.... tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch zie ik het helemaal voor me: jij in de tuin met voodoo-popjes, een teil met water en je duimen in de lucht
jij bent 1 groot Voo Doo poppetje op zich zelf, dus maak je niet ongerust alleen als ik je steeds plots zie opspringen en au hoor roepen dan dan danquote:
Jij gaat toch zeker geen naalden in onze Moots steken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent 1 groot Voo Doo poppetje op zich zelf, dus maak je niet ongerust alleen als ik je steeds plots zie opspringen en au hoor roepen dan dan dan
zou niet durvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker geen naalden in onze Moots steken?
Ze wil me aan de heroine hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker geen naalden in onze Moots steken?
Of aan de paal nagelenquote:
Ze houden elkaar op die manier wel aan het werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Benno L, die pedo, wordt veroordeeld tot 10 jaar cel. Het OM gaat in beroep omdat er geen TBS wordt opgelegd. Nu is 't beroep, het OM eist 10 jaar cel.
Zonder TBS. Echt, soms snap ik niks.
Ik moest het hier ook 2 keer uitleggen toen ik je post zag...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Benno L, die pedo, wordt veroordeeld tot 10 jaar cel. Het OM gaat in beroep omdat er geen TBS wordt opgelegd. Nu is 't beroep, het OM eist 10 jaar cel.
Dat verbaast me niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
toch zie ik het helemaal voor me: jij in de tuin met voodoo-popjes, een teil met water en je duimen in de lucht
Absurd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef Leandra het volgende:
De eerste keer was de eis 10 jaar + TBS en werd 7 jaar zonder TBS opgelegd...
Dit keer is de eis 10 jaar.
Ze vind het vast niet erg dat jij en ik natregenen, de anderen mogen wel droog blijven, zo soepel is ze welquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Doe eens een linkje Piet? Ik meen mij namelijk te herinneren dat het OM juist wel TBS wilde en dat ze daarom in beroep gingen. Kortom, eisen ze nu geen 10 jaar én TBS?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt, ze eisen nu 10 jaar zonder TBS...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens een linkje Piet? Ik meen mij namelijk te herinneren dat het OM juist wel TBS wilde en dat ze daarom in beroep gingen. Kortom, eisen ze nu geen 10 jaar én TBS?
Ik hoorde het net op de radio. Gisteren zag ik die docu over MKZ weer op politiek24. Vermoedelijk helemaal geen MKZ, toch al die beesten down the drainquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Leandra het volgende:
Darn, maakte ik vd week nog een opmerking over de Veluwse kippenboeren, is er vogelgriep in Kootwijkerbroek
Alsof ze 10 jaar geleden met de MKZ niet genoeg voor hun kiezen hebben gehad...
Dat is idd nog het ergste, dat er geen MKZ was, en dat wisten ze toen ook wel, vandaar dat de boeren toen al zo kwaad waren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. Gisteren zag ik die docu over MKZ weer op politiek24. Vermoedelijk helemaal geen MKZ, toch al die beesten down the drain
Europamongolenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. Gisteren zag ik die docu over MKZ weer op politiek24. Vermoedelijk helemaal geen MKZ, toch al die beesten down the drain
Sowieso, mijn vader vertelde destijds (werkte ooit bij de boer) dat MKZ bij de meeste beesten niet dodelijk is, de koeien nadien hooguit wat minder melk geven en ze vanwege dat echt niet dood hoevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd nog het ergste, dat er geen MKZ was, en dat wisten ze toen ook wel, vandaar dat de boeren toen al zo kwaad waren.
Precies, schandalige bende, die boeren hadden ze van hun land af moeten jagen me de riekquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sowieso, mijn vader vertelde destijds (werkte ooit bij de boer) dat MKZ bij de meeste beesten niet dodelijk is, de koeien nadien hooguit wat minder melk geven en ze vanwege dat echt niet dood hoeven
Nee klopt, maar het is wel zo besmettelijk als een luizenplaag op een kleuterschool, dus je gaat in principe ruimen in een cirkel om verdere besmetting te voorkomen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sowieso, mijn vader vertelde destijds (werkte ooit bij de boer) dat MKZ bij de meeste beesten niet dodelijk is, de koeien nadien hooguit wat minder melk geven en ze vanwege dat echt niet dood hoeven
Ja, maar als je ziet dat iemand met geweld uit een shovel werd getrokken en die poging tot doodslag aan zijn broek kreeg, dan weet je als nederlander weer dat je van de overheid niets hoeft te verwachten, dat ze er niet voor jou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, schandalige bende, die boeren hadden ze van hun land af moeten jagen me de riek
Ik zit in de stres.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef Jian het volgende:
Damn, bijna tijd voor de finale, ik ben toch zo benieuwd
Exact, en kinderen maken we ook niet af in een ruime cirkelquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is wel zo besmettelijk als een luizenplaag op een kleuterschool, dus je gaat in principe ruimen in een cirkel om verdere besmetting te voorkomen...
Nee, volgende week als het goed isquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Jian, die CI+ kaart werkt goed, heb je hem ook al binnen?
Mens je wil niet weten ik vreet hier het ene Zaans Huisje (biscuit met een laag chocola) na het andere weg, alhoewel dat ook kan komen omdat die dingen gewoon hartstikke lekker zijnquote:
Ik ontvang allen RTL5, RTL5 en Veronica niet in HD, maar dat komt vanwege een rotte splitter, want zonder splitter gaat het goed.quote:
En weet je waarom hij poging tot doodslag kreeg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar als je ziet dat iemand met geweld uit een shovel werd getrokken en die poging tot doodslag aan zijn broek kreeg, dan weet je als nederlander weer dat je van de overheid niets hoeft te verwachten, dat ze er niet voor jou zijn.
Ik begrijp die agenten ook nooit zo goed. Hoe kun je nu als agent tegen je eigen bevolking, die staan voor recht, zo tekeer gaan. Dom volk
En gebruik je nu je eigen dvd recorder met zijn eigen programmeermenu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ontvang allen RTL5, RTL5 en Veronica niet in HD, maar dat komt vanwege een rotte splitter, want zonder splitter gaat het goed.
Ik heb geen dvd recorder, alleen een dvd speler. Ik heb alles van NAD en wil weer van NAD, maar dat DVD recorder model van NAD past niet meer bij wat ik er al van heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
En gebruik je nu je eigen dvd recorder met zijn eigen programmeermenu?
Jep. Ik vind het vooral een wat goedkope en niet chique manier van Fok! om geld proberen te verdienen. Daar moet toch wat beters voor te verzinnen zijn, iets wat meer inspeelt op dat wat Fok! is, een community voor jongeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
"FOK.nl lanceert pricecheck ism Beslist.nl"
Op de indexpagina, bovenaan. Ben ik nou de enige die leest:
FOK.nl lanceert pricecheck ism Beslist.nl
Rugnummers bittequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef hondjes het volgende:
Maar soms zie je ineens een naam voorbij komen en dan denk je..ohhhhhhh nee
Het blijkt allemaal een afleidingsmanoeuvre te zijn, want nu gaat Flip winnen en de buit delen met Jo. Allemaal vantevoren afgesproken met MamaJoquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Leandra het volgende:
Mijn God, wat heb ik net hard gelachen om het ongelijk van al die figuren die al weken lopen te roepen dat Joanna d'r overwinning gekocht is... staat ze niet eens in de finale
Voor Joanna is t wel lullig, dat dan wel weer, maar de stemming onder dat volk zal wel uitbundig zijn, omdat ze zich nog even niet realiseren hoe absurd ze wekenlang zijn bezig geweest.
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijkt allemaal een afleidingsmanoeuvre te zijn, want nu gaat Flip winnen en de buit delen met Jo. Allemaal vantevoren afgesproken met MamaJo
Ik heb het iets overdreven, maar toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG
Je maakt toch een grapje hè? Vertel me dat ze niet echt zo triest zijn...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef ####### het volgende:
Ik ga in de lurk. Blauwoogje wint, dat moet van MamDjoon.
Och hemel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde net nog een naam voor haar, de 'excuuszeekoe'.
Ja, en nu mag het geld niet naar Sharon omdat die familie al geld heeftquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
Het moet ook wel een grote desillusie zijn dat er geen sprake was van een complot.
Hoe lang loop je nou al meequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben echt verbijsterd over wat ik daar allemaal langs zie komen...
Daar word wel een draai aan gegeven, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
Het moet ook wel een grote desillusie zijn dat er geen sprake was van een complot.
Dus je mag niet eens beloond worden voor drie maanden opsluiting.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, en nu mag het geld niet naar Sharon omdat die familie al geld heeft
't Is ook wel humor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
Daar word wel een draai aan gegeven, ik ben benieuwd
Er zaten kale mannen in het publiek dus Sharon was een kamperquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en nu mag het geld niet naar Sharon omdat die familie al geld heeft
Lang genoeg, maar het lijkt bij iedere RLS erger te worden, en nog sneller ook: DGK had zeker 9 maanden nodig voor users echt grof gingen worden, en dat werkte het programma dan ook nog eens in de hand.quote:
En waarschijnlijk heeft de PVV gesponsordquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten kale mannen in het publiek dus Sharon was een kamper![]()
Als je ooit nog een RLS tegemoet kunt zien hier, dan is het eerste dat je moet regelen dat ze die rare bijnamen niet meer gebruiken. Ik vind dat zo ontzettend achterlijk, ook bij DGK was dat het geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde net nog een naam voor haar, de 'excuuszeekoe'.
Ik zit gewoon thuisquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten kale mannen in het publiek dus Sharon was een kamper![]()
quote:
Een tonquote:
quote:
En dat in drie maanden tijd, dan is ze slimmer dan iedereen in de COS, SC en vermoedelijk op heel Fok!quote:
Nou, ze zou zomaar een paard kunnen gaan kopen, die zeekoe. Dat paard zakt gvd door zijn hoeven als dat fatsige mormel gaat rijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tenzij ze morgen eerst nieuwe schoenen gaat kopen
Plus ipv van een plakkerig jaloers vriend/innetje een toffe hond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat in drie maanden tijd, dan is ze slimmer dan iedereen in de COS, SC en vermoedelijk op heel Fok!
Misschien moet ze wel verplicht van Mamadjoon een pony voor Joanne kopen. Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ze zou zomaar een paard kunnen gaan kopen, die zeekoe. Dat paard zakt gvd door zijn hoeven als dat fatsige mormel gaat rijden.
Die watte? Zeekoequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ze zou zomaar een paard kunnen gaan kopen, die zeekoe. Dat paard zakt gvd door zijn hoeven als dat fatsige mormel gaat rijden.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Die sukkels eten sla en andijviequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer in de vibe te blijven
Doe je goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer in de vibe te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |