Mwah, volgens mij leent de bank bij Oprah, dus dat maakt dat er 2 banken op t podium zijn...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het enige echte op dat podium is de bank?
Chique.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leent de bank bij Oprah, dus dat maakt dat er 2 banken op t podium zijn...
Die liet het ook groeienquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn haar knippen? In JEZUSNAAM!
Dat doe je toch gewoon zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn haar knippen? In JEZUSNAAM!
toen ik heel lang haar had deed ik het ook gewoon zelf....onderste boven hangen , elastiekje in het haar, schuiven en dan knippen....ging primaquote:
die moeder van die 8ling, had ik al gezien let eens op dat gezicht die lippen en ze beweerd nog niks aan zich te hebben laten verbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Leandra het volgende:
Octomom bij Oprah, volgens mij in de hoop dat Oprah d'r financiële problemen even gaat oplossen...
De onoprechtheid straalt er vanaf
Ja, maar ik wil heul kort nu.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
toen ik heel lang haar had deed ik het ook gewoon zelf....onderste boven hangen , elastiekje in het haar, schuiven en dan knippen....ging prima
Het moet maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de kapper, maak een afspraak voor morgen of zaterdag...heb je wat te doen
Dat kun je inderdaad beter niet zelf doen of je moet er geen probleem mee hebben dat het uiteindelijk een rattenkoppie wordtquote:
Ga je solliciteren of moet je naar een begrafenis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Haartjes in de scheiding, verkleed als nette jongen.
Geen van beide.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je solliciteren of moet je naar een begrafenis?
Hoe zijn we zelf ook alweer hier terecht gekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En die halen ze nu naar [RLS] naar binnen.
Noem je ons nu mongolen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe zijn we zelf ook alweer hier terecht gekomen.
ook een soort van vangnet voor mongolen bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r jukbeenderen ook gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die moeder van die 8ling, had ik al gezien let eens op dat gezicht die lippen en ze beweerd nog niks aan zich te hebben laten verbouwen
Ik kom van Saturnus, dus ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik kijk niet vaak naar oprah maar deze aflevering echt he, maar vind die Suze weer te fel reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r jukbeenderen ook gedaan.
Maar iedere keer dat zogenaamde gedienstige bukken en buigen terwijl ze er weer omheen zit te draaien, walgelijk.
Die Suze Ormond laat zich iig niet in de luren leggen.
Ehm, is RLS niet dankzij en om ons ontstaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik ben uit de poppenkast gevallen dus voel me ook niet aangesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom van Saturnus, dus ik voel me niet aangesproken.
Suze is gewoon (terecht) kwaad iedere keer dat ze zit te liegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk niet vaak naar oprah maar deze aflevering echt he, maar vind die Suze weer te fel reageren.
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, is RLS niet dankzij en om ons ontstaan?
Nee dat niet, maar gewoon even voor de statistiekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGEquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.
Ian...je capslocktquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGE
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGE
Ja!...Doe eens rustig...Stuiterbalquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA GA JIJ OOK NOG EVEN TEGEN ME TEKEER
uhuh....kijken wie dr dadelijk het hardst lachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb over... kom maar, meisje... kom maar even met Ian mee, krijg je RedBull... hehehehe.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
uhuh....kijken wie dr dadelijk het hardst lacht
Wel als je die op zn kop kapotslaatquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je met een spiegel gaat staan wapperen voor een rode stier, zou hij dan boos worden?
Ik vind het ook bocht in een glas! Wat is er mis met je koffie zelf spicen met fantomalt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef Toverheks het volgende:
oh red bull zo smerig en stinkt zo zoet snap niet dat iemand dat naar binnen kan krijgen doet me denken aan mijn werk toen, die meiden dronken dat wat af en als ik dan kwam en de helft van die blikjes moest weggooien bbbrrrr
Ik weet niet eens wat dat laatste is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook bocht in een glas! Wat is er mis met je koffie zelf spicen met fantomalt?
toch zie ik het helemaal voor me: jij in de tuin met voodoo-popjes, een teil met water en je duimen in de luchtquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Het zou ook een beetje treurig zijn als je zit te duimen voor een meet die volledig in het water valt en waar iedereen chagrijnig zit te zijn.
Dat doet ze mij niet aan.... tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch zie ik het helemaal voor me: jij in de tuin met voodoo-popjes, een teil met water en je duimen in de lucht
jij bent 1 groot Voo Doo poppetje op zich zelf, dus maak je niet ongerust alleen als ik je steeds plots zie opspringen en au hoor roepen dan dan danquote:
Jij gaat toch zeker geen naalden in onze Moots steken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent 1 groot Voo Doo poppetje op zich zelf, dus maak je niet ongerust alleen als ik je steeds plots zie opspringen en au hoor roepen dan dan dan
zou niet durvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker geen naalden in onze Moots steken?
Ze wil me aan de heroine hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker geen naalden in onze Moots steken?
Of aan de paal nagelenquote:
Ze houden elkaar op die manier wel aan het werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Benno L, die pedo, wordt veroordeeld tot 10 jaar cel. Het OM gaat in beroep omdat er geen TBS wordt opgelegd. Nu is 't beroep, het OM eist 10 jaar cel.
Zonder TBS. Echt, soms snap ik niks.
Ik moest het hier ook 2 keer uitleggen toen ik je post zag...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Benno L, die pedo, wordt veroordeeld tot 10 jaar cel. Het OM gaat in beroep omdat er geen TBS wordt opgelegd. Nu is 't beroep, het OM eist 10 jaar cel.
Dat verbaast me niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
toch zie ik het helemaal voor me: jij in de tuin met voodoo-popjes, een teil met water en je duimen in de lucht
Absurd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef Leandra het volgende:
De eerste keer was de eis 10 jaar + TBS en werd 7 jaar zonder TBS opgelegd...
Dit keer is de eis 10 jaar.
Ze vind het vast niet erg dat jij en ik natregenen, de anderen mogen wel droog blijven, zo soepel is ze welquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Doe eens een linkje Piet? Ik meen mij namelijk te herinneren dat het OM juist wel TBS wilde en dat ze daarom in beroep gingen. Kortom, eisen ze nu geen 10 jaar én TBS?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |