Dus het enige echte op dat podium is de bank?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Leandra het volgende:
Octomom bij Oprah, volgens mij in de hoop dat Oprah d'r financiële problemen even gaat oplossen...
De onoprechtheid straalt er vanaf
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was dat die inktvis die de voetbaluitslagen voorspelde?
Mwah, volgens mij leent de bank bij Oprah, dus dat maakt dat er 2 banken op t podium zijn...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het enige echte op dat podium is de bank?
Chique.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leent de bank bij Oprah, dus dat maakt dat er 2 banken op t podium zijn...
Die liet het ook groeienquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn haar knippen? In JEZUSNAAM!
Dat doe je toch gewoon zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn haar knippen? In JEZUSNAAM!
toen ik heel lang haar had deed ik het ook gewoon zelf....onderste boven hangen , elastiekje in het haar, schuiven en dan knippen....ging primaquote:
die moeder van die 8ling, had ik al gezien let eens op dat gezicht die lippen en ze beweerd nog niks aan zich te hebben laten verbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Leandra het volgende:
Octomom bij Oprah, volgens mij in de hoop dat Oprah d'r financiële problemen even gaat oplossen...
De onoprechtheid straalt er vanaf
Ja, maar ik wil heul kort nu.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
toen ik heel lang haar had deed ik het ook gewoon zelf....onderste boven hangen , elastiekje in het haar, schuiven en dan knippen....ging prima
Het moet maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de kapper, maak een afspraak voor morgen of zaterdag...heb je wat te doen
Dat kun je inderdaad beter niet zelf doen of je moet er geen probleem mee hebben dat het uiteindelijk een rattenkoppie wordtquote:
Ga je solliciteren of moet je naar een begrafenis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Haartjes in de scheiding, verkleed als nette jongen.
Geen van beide.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je solliciteren of moet je naar een begrafenis?
Hoe zijn we zelf ook alweer hier terecht gekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En die halen ze nu naar [RLS] naar binnen.
Noem je ons nu mongolen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe zijn we zelf ook alweer hier terecht gekomen.
ook een soort van vangnet voor mongolen bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r jukbeenderen ook gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die moeder van die 8ling, had ik al gezien let eens op dat gezicht die lippen en ze beweerd nog niks aan zich te hebben laten verbouwen
Ik kom van Saturnus, dus ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik kijk niet vaak naar oprah maar deze aflevering echt he, maar vind die Suze weer te fel reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r jukbeenderen ook gedaan.
Maar iedere keer dat zogenaamde gedienstige bukken en buigen terwijl ze er weer omheen zit te draaien, walgelijk.
Die Suze Ormond laat zich iig niet in de luren leggen.
Ehm, is RLS niet dankzij en om ons ontstaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik ben uit de poppenkast gevallen dus voel me ook niet aangesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom van Saturnus, dus ik voel me niet aangesproken.
Suze is gewoon (terecht) kwaad iedere keer dat ze zit te liegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk niet vaak naar oprah maar deze aflevering echt he, maar vind die Suze weer te fel reageren.
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, is RLS niet dankzij en om ons ontstaan?
Nee dat niet, maar gewoon even voor de statistiekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGEquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, anders neem 't ff persoonlijk.
Ian...je capslocktquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGE
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA VUILAK LEA EN IK HEBBEN PERSOONLIJK DIE SC WEER OP GANG GEKREGEN DUS GA NIET KOMEN MET HAAT JONGE WAAR DE FOK IS DE LIEFDE DAN JONGE
Ja!...Doe eens rustig...Stuiterbalquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA GA JIJ OOK NOG EVEN TEGEN ME TEKEER
uhuh....kijken wie dr dadelijk het hardst lachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb over... kom maar, meisje... kom maar even met Ian mee, krijg je RedBull... hehehehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |