Dat komt omdat er een relationele achtergrond is, niet omdat jij jij bent. Datzelfde geldt voor Mera. Ik kan mij voorstellen dat het voor zowel Ian als Remlof niet zo leuk is als jij en Mera er ook zijn. Anyway, dat is de enige redenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Behalve ik, ik moet toestemming hebben van remlof.
Maar ik zou sowieso al niet komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei, ik was het al niet van plan. En natuurlijk wens ik ook alle meeters heel veel plezier en dat meen ik
hahahahaa en echt he heb er aan zitten denken me in een heksenoutfit te hijsen en zo Soury der autotje uit te rollen, o op het grasveldje van Teun.........mijn opwachting in *stijl*quote:
Ja dus? Ik laat Remlof er toch over beslissen, 't zal mij verder worst wezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
Remlof en Lies hebben toch al vaker samen gemeet nadat ze uit elkaar zijn gegaan? Sterker nog: ik was er een keer bij.
Dus jij bepaalt wie van welk koppeltje mag komen? Je hebt een soort ark van Noach?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een relationele achtergrond is, niet omdat jij jij bent. Datzelfde geldt voor Mera. Ik kan mij voorstellen dat het voor zowel Ian als Remlof niet zo leuk is als jij en Mera er ook zijn. Anyway, dat is de enige reden
Yep.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
Remlof en Lies hebben toch al vaker samen gemeet nadat ze uit elkaar zijn gegaan? Sterker nog: ik was er een keer bij.
Je kunt niet lezen of je bent dom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt wie van welk koppeltje mag komen? Je hebt een soort ark van Noach?
Beide! Jij laat het over aan de koppeltjes zelf om elkaar de tent uit te vechten. Het was toch zo'n tent?quote:
Dus is er helemaal niks om moeilijk over te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja dus? Ik laat Remlof er toch over beslissen, 't zal mij verder worst wezen
Volgens Buienradar gaat dat niet lang duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Nee hè, het wordt hier ineens pikkedonker en de regen stort met bakken neer.
Het neemt alweer af, maar het was best eng, er stak ineens een storm op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Buienradar gaat dat niet lang duren.
welk feest barst er dan los bij jou...................quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een meet dat weekend, op zondag hier in de tuin. Als het weer een beetje meewerkt komen daar toch al gauw 50.000 mensen op af.
Leuk, is dat een festival? Dan moet het zeker mooi weer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een meet dat weekend, op zondag hier in de tuin. Als het weer een beetje meewerkt komen daar toch al gauw 50.000 mensen op af.
hier nog heerlijk weer en een zonnetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Nee hè, het wordt hier ineens pikkedonker en de regen stort met bakken neer.
Was hier ook, en toen brak de hel los. Het is weer weg, maar de zon dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier nog heerlijk weer en een zonnetje
oke nou afwachten maar of het ook deze kant op komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Was hier ook, en toen brak de hel los. Het is weer weg, maar de zon dus ook
Roots Open Air, het gratis gedeelte van het Amsterdam Roots Festival in Het Oosterpark, het leukste feestje van Amsterdam. Wel eens geweest?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk feest barst er dan los bij jou...................
ik heb 13 augustus weer een feestje in mijn achtertuin, naar verwachting komen er nog meer bezoekrs dan voorgaande jaren
nee en jammer ben er niet anders was ik misschien wel gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roots Open Air, het gratis gedeelte van het Amsterdam Roots Festival in Het Oosterpark, het leukste feestje van Amsterdam. Wel eens geweest?
Mooi, zou je mijn vraag dan ook kunnen beantwoorden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was me een genoegen om bij te lezen.
Volgend jaar dan maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee en jammer ben er niet anders was ik misschien wel gegaan.
Euh, heb je al kaarten dan? Is al uitverkocht namelijk.quote:ga misschien wel naar Debbie Harry 14 julli in Paradiso
Nee hoor, je hebt mijn toestemming niet nodig, ik zou het ook niet erg vinden als je er was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Behalve ik, ik moet toestemming hebben van remlof.
Maar ik zou sowieso al niet komen.
Lijk mij een heel normale zaak dat ik Ian en Remlof de keuze laat vanwege opgebouwd verleden. Die twee, omdat zij regelmatig vragen om een meet en ik Remlof er graag bij wil vanwege het feit dat ik hem ok vind (ervaringen van vorig jaar). Van Mera heb ik nog nooit gehoord dat ze graag een meet wil en Liesje wenst mij een ban toe die als het mogelijk is een jaar of drie duurt.Wat mij betreft mogen ze komen, want SC meet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beide! Jij laat het over aan de koppeltjes zelf om elkaar de tent uit te vechten. Het was toch zo'n tent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |