Dat schijnt af en toe best lekker rustig te zijn.quote:
Sufkut!quote:
Vertel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, nu snap ik het! Iemand strooit rond met vuige DM's!
Gewoon Heks even bellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef Leandra het volgende:
Lol!
Nou nog wachten tot m'n telefoon "werdt" gaat schrijven... automagisch
Kan iemand me vertellen hoe ik een volgend topic open in de mobiele lay-out, want +topic geeft een melding dat het forum gesloten is...
Niemand is in principe persoonlijk uitgenodigd, het is een SC ding, ze kunnen allemaal komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
zal eerlijk zijn, stond verbaasd dat ik uitgenodigt werd maar ook wel weer erg lief, en ja ik heb er wel zin in om iedereen eens in het echt te zien, misschien valt iedereen me wel bitter tegen, maar misschien ook niet dat ik achteraf denk, jou vond ik niet zozo maar toch je valt reuze mee.
En dat is dan ook prima!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sufkut!
Ik stuur gewoon geen kaartje terug. Zoals gewoonlijk.
Thnx heksquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Kan iemand de nieuwe even maken, dat is mobiel lastiglaatste post van Leandra
Behalve ik, ik moet toestemming hebben van remlof.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niemand is in principe persoonlijk uitgenodigd, het is een SC ding, ze kunnen allemaal komen
Come again?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Behalve ik, ik moet toestemming hebben van remlof.
Nee, jij gaat niet naar de BBQ en ik las net dat daar die ouwe koeien komen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Disana het volgende:
Ik had eigenlijk wel een TT over ouwe koeien verwacht. Ik dacht 'eindelijk een topic aan mij opgedragen'.
Nee.quote:
Dan niet.quote:
Ik hoop in ieder geval dat ze prachtig weer hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Het zou ook een beetje treurig zijn als je zit te duimen voor een meet die volledig in het water valt en waar iedereen chagrijnig zit te zijn.
Hihi...zou ergens ook wel grappig zijn...als ze met zn alle in dat vijvertje van Teun vallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Het zou ook een beetje treurig zijn als je zit te duimen voor een meet die volledig in het water valt en waar iedereen chagrijnig zit te zijn.
Oh ja. Ik ben een kalfquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef Leandra het volgende:
Nee, jij gaat niet naar de BBQ en ik las net dat daar die ouwe koeien komen...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef Laysa het volgende:
ik wens overigens wel de meeters echt oprecht een hoop plezier....niet dat dat weer een apart verhaal wordt...ik heb regelmatig heks en kal aan de Lijn en die weten dat ik het hun oprecht een leuke tijd gun
quote:
Maar goed, zoals ik al zei, ik was het al niet van plan. En natuurlijk wens ik ook alle meeters heel veel plezier en dat meen ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zal vast niet willen en als ze wel wil, dan gaat Remlof daar over, niet ik.
Dat komt omdat er een relationele achtergrond is, niet omdat jij jij bent. Datzelfde geldt voor Mera. Ik kan mij voorstellen dat het voor zowel Ian als Remlof niet zo leuk is als jij en Mera er ook zijn. Anyway, dat is de enige redenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso al niet komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei, ik was het al niet van plan. En natuurlijk wens ik ook alle meeters heel veel plezier en dat meen ik
hahahahaa en echt he heb er aan zitten denken me in een heksenoutfit te hijsen en zo Soury der autotje uit te rollen, o op het grasveldje van Teun.........mijn opwachting in *stijl*quote:
Ja dus? Ik laat Remlof er toch over beslissen, 't zal mij verder worst wezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
Remlof en Lies hebben toch al vaker samen gemeet nadat ze uit elkaar zijn gegaan? Sterker nog: ik was er een keer bij.
Dus jij bepaalt wie van welk koppeltje mag komen? Je hebt een soort ark van Noach?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een relationele achtergrond is, niet omdat jij jij bent. Datzelfde geldt voor Mera. Ik kan mij voorstellen dat het voor zowel Ian als Remlof niet zo leuk is als jij en Mera er ook zijn. Anyway, dat is de enige reden
Yep.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
Remlof en Lies hebben toch al vaker samen gemeet nadat ze uit elkaar zijn gegaan? Sterker nog: ik was er een keer bij.
Je kunt niet lezen of je bent dom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt wie van welk koppeltje mag komen? Je hebt een soort ark van Noach?
Beide! Jij laat het over aan de koppeltjes zelf om elkaar de tent uit te vechten. Het was toch zo'n tent?quote:
Dus is er helemaal niks om moeilijk over te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja dus? Ik laat Remlof er toch over beslissen, 't zal mij verder worst wezen
Volgens Buienradar gaat dat niet lang duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Nee hè, het wordt hier ineens pikkedonker en de regen stort met bakken neer.
Het neemt alweer af, maar het was best eng, er stak ineens een storm op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Buienradar gaat dat niet lang duren.
welk feest barst er dan los bij jou...................quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een meet dat weekend, op zondag hier in de tuin. Als het weer een beetje meewerkt komen daar toch al gauw 50.000 mensen op af.
Leuk, is dat een festival? Dan moet het zeker mooi weer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een meet dat weekend, op zondag hier in de tuin. Als het weer een beetje meewerkt komen daar toch al gauw 50.000 mensen op af.
hier nog heerlijk weer en een zonnetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Was hier ook, en toen brak de hel los. Het is weer weg, maar de zon dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier nog heerlijk weer en een zonnetje
oke nou afwachten maar of het ook deze kant op komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Was hier ook, en toen brak de hel los. Het is weer weg, maar de zon dus ook
Roots Open Air, het gratis gedeelte van het Amsterdam Roots Festival in Het Oosterpark, het leukste feestje van Amsterdam. Wel eens geweest?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk feest barst er dan los bij jou...................
ik heb 13 augustus weer een feestje in mijn achtertuin, naar verwachting komen er nog meer bezoekrs dan voorgaande jaren
nee en jammer ben er niet anders was ik misschien wel gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roots Open Air, het gratis gedeelte van het Amsterdam Roots Festival in Het Oosterpark, het leukste feestje van Amsterdam. Wel eens geweest?
Mooi, zou je mijn vraag dan ook kunnen beantwoorden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was me een genoegen om bij te lezen.
Volgend jaar dan maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee en jammer ben er niet anders was ik misschien wel gegaan.
Euh, heb je al kaarten dan? Is al uitverkocht namelijk.quote:ga misschien wel naar Debbie Harry 14 julli in Paradiso
Nee hoor, je hebt mijn toestemming niet nodig, ik zou het ook niet erg vinden als je er was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso al niet komen.
Lijk mij een heel normale zaak dat ik Ian en Remlof de keuze laat vanwege opgebouwd verleden. Die twee, omdat zij regelmatig vragen om een meet en ik Remlof er graag bij wil vanwege het feit dat ik hem ok vind (ervaringen van vorig jaar). Van Mera heb ik nog nooit gehoord dat ze graag een meet wil en Liesje wenst mij een ban toe die als het mogelijk is een jaar of drie duurt.Wat mij betreft mogen ze komen, want SC meet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beide! Jij laat het over aan de koppeltjes zelf om elkaar de tent uit te vechten. Het was toch zo'n tent?
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Leandra het volgende:
Mooi, zou je mijn vraag dan ook kunnen beantwoorden?
Waar is de "open nieuw deel" knop in de mobiele lay-out?
En ik liep er midden inquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
op marktplaats en via via de echte debbie fansquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar
[..]
Euh, heb je al kaarten dan? Is al uitverkocht namelijk.
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op marktplaats en via via de echte debbie fans
Ik hoop dat het je lukt, ze schijnt het nog steeds heel goed te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
op marktplaats en via via de echte debbie fans
degene die ook mede de fanclup heeft opgericht ken ik heel erg goed wat heet goed is 1 van mijn beste maatjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt, ze schijnt het nog steeds heel goed te doen.
Dat festival van Scrute lijkt me ook wel wat, vele podia en honderden standjes.
En meer dan 100 nationaliteiten. Prachtfeestje, daar word ik altijd heel blij vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt, ze schijnt het nog steeds heel goed te doen.
Dat festival van Scrute lijkt me ook wel wat, vele podia en honderden standjes.
Ik heb haar eerste plaat nog.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef Toverheks het volgende:
degene die ook mede de fanclup heeft opgericht ken ik heel erg goed wat heet goed is 1 van mijn beste maatjes
dit is de laatste keer dat ze nederland aan doet ze is ook al 65 maar de sjow moet geweldig wezen en ja denk dat het helemaal top wordt zit echt te dubben hoor zal ik wel of zal ik niet 70 euro weer![]()
Lijkt me leuk. Zijn er geen streams van?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En meer dan 100 nationaliteiten. Prachtfeestje, daar word ik altijd heel blij van
Is Deborah nu nog bezig met haar 2008 tour?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://blondie-2008-tour.hyves.nl/
je kan gewoon op die link klikken
Nee, helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Zijn er geen streams van?
ja ja ze is niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Deborah nu nog bezig met haar 2008 tour?
lijkt me heel leuk, ja dit jaar zullen er wel veel openluchtfeesten weer bij komen, het Day in the park moest ook geweldig geweest zijn volgens mijn oudstequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En meer dan 100 nationaliteiten. Prachtfeestje, daar word ik altijd heel blij van
Dat is mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, helaas.
Het eerste jaar dat ik hier woonde wist ik niet van het bestaan van dat festival maar hoorde ik muziek door het open raam. Ging op onderzoek uit en kwam binnen bij het concert van Amadou&Mariam, die had ik net de vrijdagavond daarvoor 'ontdekt' bij Later with Jools.
De jukbenenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Ik was studentje toen Debbie Harry doorbrak. Waar je ook ging, hoorde je wel iets van haar eerste elpee als Blondie. Als ik haar nu zo zie, vind ik haar trouwens nog steeds een mooie vrouw.
Kan ie dat nog wel? Hij is ook niet meer de jongstequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Toverheks het volgende:
daar zou ik nou wel weer heen willen Prince maakt er mooie sjow van en lekkere muziek
Op North Sea Jazz toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon helemaal wel.
Prince komt trouwens ook, daar lijkt mij dan weer geen donder aan.
denk het wel, lekker dansen kan ie ook op zijn hoge hakken, Prince is een rare maar dat lijkt me zo een feest hem bezig te zien op dat podiumquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ie dat nog wel? Hij is ook niet meer de jongste
Hmm hij is uit juni '58, dus zo soepel zal hij wel niet meer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het wel, lekker dansen kan ie ook op zijn hoge hakken, Prince is een rare maar dat lijkt me zo een feest hem bezig te zien op dat podium
denk dat we ons dan nog aardig vergissen die is nog wel soepeltjes hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm hij is uit juni '58, dus zo soepel zal hij wel niet meer zijn.
Met die meisjesheupjes van hemquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Toverheks het volgende:
denk dat we ons dan nog aardig vergissen die is nog wel soepeltjes hoor
Moah, die ouwetjes doen het vaak nog best. Dit jaar in Paradiso twee concerten op één avond gezien met frontmannen uit 1936, die konden het nog best aardig. En ook Burning Spear en George Clinton, hoewel die iets jonger zijn, weten ook nog wel hoe het moet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm hij is uit juni '58, dus zo soepel zal hij wel niet meer zijn.
Prince haald hele toeren uit, ik bedoel dat ik hem dat niet meer zie doen. Je zag bij Jackson ook dat hij minder soepel was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, die ouwetjes doen het vaak nog best. Dit jaar in Paradiso twee concerten op één avond gezien met frontmannen uit 1936, die konden het nog best aardig. En ook Burning Spear en George Clinton, hoewel die iets jonger zijn, weten ook nog wel hoe het moet.
Ah, op die manier. Zo'n band als die van Prince is het leukst zonder al die toeren in een niet te grote zaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Prince haalde hele toeren uit, ik bedoel dat ik hem dat niet meer zie doen. Je zag bij Jackson ook dat hij minder soepel was.
Bij mijn weten (en herinnering) moest Prince het juist van het spektakel hebben, anders hield je een raar stemmetje en wel erg populaire muziek over. Maar ik geef eerlijk toe dat ik nooit een bewonderaar van hem ben geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, op die manier. Zo'n band als die van Prince is het leukst zonder al die toeren in een niet te grote zaal.
Dat was in de tijd dat zijn publiek nog vooral hits wilde horen. Voor liefhebbers van een goede funkband heeft-ie in een kleine zaal meer te bieden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mijn weten (en herinnering) moest Prince het juist van het spektakel hebben, anders hield je een raar stemmetje en wel erg populaire muziek over. Maar ik geef eerlijk toe dat ik nooit een bewonderaar van hem ben geweest.
Prince zal wel na afloop naar Amsterdam komen voor een paar jamm sessie`s daar staat hij om bekend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat zijn publiek nog vooral hits wilde horen. Voor liefhebbers van een goede funkband heeft-ie in een kleine zaal meer te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |