Ik heb geen dvd recorder, alleen een dvd speler. Ik heb alles van NAD en wil weer van NAD, maar dat DVD recorder model van NAD past niet meer bij wat ik er al van heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
En gebruik je nu je eigen dvd recorder met zijn eigen programmeermenu?
Jep. Ik vind het vooral een wat goedkope en niet chique manier van Fok! om geld proberen te verdienen. Daar moet toch wat beters voor te verzinnen zijn, iets wat meer inspeelt op dat wat Fok! is, een community voor jongeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
"FOK.nl lanceert pricecheck ism Beslist.nl"
Op de indexpagina, bovenaan. Ben ik nou de enige die leest:
FOK.nl lanceert pricecheck ism Beslist.nl
Rugnummers bittequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef hondjes het volgende:
Maar soms zie je ineens een naam voorbij komen en dan denk je..ohhhhhhh nee
Het blijkt allemaal een afleidingsmanoeuvre te zijn, want nu gaat Flip winnen en de buit delen met Jo. Allemaal vantevoren afgesproken met MamaJoquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Leandra het volgende:
Mijn God, wat heb ik net hard gelachen om het ongelijk van al die figuren die al weken lopen te roepen dat Joanna d'r overwinning gekocht is... staat ze niet eens in de finale
Voor Joanna is t wel lullig, dat dan wel weer, maar de stemming onder dat volk zal wel uitbundig zijn, omdat ze zich nog even niet realiseren hoe absurd ze wekenlang zijn bezig geweest.
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijkt allemaal een afleidingsmanoeuvre te zijn, want nu gaat Flip winnen en de buit delen met Jo. Allemaal vantevoren afgesproken met MamaJo
Ik heb het iets overdreven, maar toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG
Je maakt toch een grapje hè? Vertel me dat ze niet echt zo triest zijn...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef ####### het volgende:
Ik ga in de lurk. Blauwoogje wint, dat moet van MamDjoon.
Och hemel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde net nog een naam voor haar, de 'excuuszeekoe'.
Ja, en nu mag het geld niet naar Sharon omdat die familie al geld heeftquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
Het moet ook wel een grote desillusie zijn dat er geen sprake was van een complot.
Hoe lang loop je nou al meequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben echt verbijsterd over wat ik daar allemaal langs zie komen...
Daar word wel een draai aan gegeven, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
Het moet ook wel een grote desillusie zijn dat er geen sprake was van een complot.
Dus je mag niet eens beloond worden voor drie maanden opsluiting.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, en nu mag het geld niet naar Sharon omdat die familie al geld heeft
't Is ook wel humor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
Daar word wel een draai aan gegeven, ik ben benieuwd
Er zaten kale mannen in het publiek dus Sharon was een kamperquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en nu mag het geld niet naar Sharon omdat die familie al geld heeft
Lang genoeg, maar het lijkt bij iedere RLS erger te worden, en nog sneller ook: DGK had zeker 9 maanden nodig voor users echt grof gingen worden, en dat werkte het programma dan ook nog eens in de hand.quote:
En waarschijnlijk heeft de PVV gesponsordquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten kale mannen in het publiek dus Sharon was een kamper![]()
Als je ooit nog een RLS tegemoet kunt zien hier, dan is het eerste dat je moet regelen dat ze die rare bijnamen niet meer gebruiken. Ik vind dat zo ontzettend achterlijk, ook bij DGK was dat het geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde net nog een naam voor haar, de 'excuuszeekoe'.
Ik zit gewoon thuisquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten kale mannen in het publiek dus Sharon was een kamper![]()
quote:
Een tonquote:
quote:
En dat in drie maanden tijd, dan is ze slimmer dan iedereen in de COS, SC en vermoedelijk op heel Fok!quote:
Nou, ze zou zomaar een paard kunnen gaan kopen, die zeekoe. Dat paard zakt gvd door zijn hoeven als dat fatsige mormel gaat rijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tenzij ze morgen eerst nieuwe schoenen gaat kopen
Plus ipv van een plakkerig jaloers vriend/innetje een toffe hond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat in drie maanden tijd, dan is ze slimmer dan iedereen in de COS, SC en vermoedelijk op heel Fok!
Misschien moet ze wel verplicht van Mamadjoon een pony voor Joanne kopen. Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ze zou zomaar een paard kunnen gaan kopen, die zeekoe. Dat paard zakt gvd door zijn hoeven als dat fatsige mormel gaat rijden.
Die watte? Zeekoequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ze zou zomaar een paard kunnen gaan kopen, die zeekoe. Dat paard zakt gvd door zijn hoeven als dat fatsige mormel gaat rijden.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Die sukkels eten sla en andijviequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer in de vibe te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |