Nou ja zeg!quote:
Hij kent je nog niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.
Onschuldig is nu niet het eerste wat in me opkomt bij jou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.
Criteria: - vrouwquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik date niet iedereen en alles! Heb een strikte selectie procedure!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Heeft het een kut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Daar gingen mn kansenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja maar dat jij het zegt, zegt weer niet zoveel he, muurbloempje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onschuldig is nu niet het eerste wat in me opkomt bij jou.
Nou, jou kan ik dus ook van m'n wishlist schrijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Of jij steeds ouderquote:
Muurbloempje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat jij het zegt, zegt weer niet zoveel he, muurbloempje.
Wil je m'n adres?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
CL, je raadt nooit wat ik in mijn tas vind; een chocoprins
Een neger?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
CL, je raadt nooit wat ik in mijn tas vind; een chocoprins
quote:
quote:
Same herequote:
Oeh, dat is waardevolle kennis, uhuhquote:
Ik heb wel eens iets zonder kut gedatequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]nou ja dan weet je ook direct of het een vrouw is tenzij het vol met littekens zit en luistert naar de naam Kelly want dan moet je snel wegrennen.
Mjah 14 jaar terug waren er ook al 17-jarige bouwvakkers hoorquote:
whut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets zonder kut gedateDat criterium gaat voor mij dus ook niet eens op
Misschien vond ik ze vroeger wel oudquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah 14 jaar terug waren er ook al 17-jarige bouwvakkers hoor![]()
Toen was ik zelf ook 17, toen was het leuk
UITLEG aub ik ben blont!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets zonder kut gedateDat criterium gaat voor mij dus ook niet eens op
Legaal. Uitwonen die hap!quote:
Tja dan liggen jou criteria net wat andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liefkozend? Jij??quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe noemde ik je ook alweer liefkozend? ...
Hoe moet CL hem uitwonen?quote:
Vids!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sleur hem wel even mee naar de slaapkamer
That's the spirit. Make us proud, honeyquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sleur hem wel even mee naar de slaapkamer
Dat viel mee, zag er niet veel aan. Toen ik het wist ging ik kenmerken zoeken natuurlijkquote:
En toen.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat viel mee, zag er niet veel aan. Toen ik het wist ging ik kenmerken zoeken natuurlijk
Grootste kenmerk kwam toen d'r broek uit ging
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat viel mee, zag er niet veel aan. Toen ik het wist ging ik kenmerken zoeken natuurlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had ze niks gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toch kan 1 fokster bevestige dat ik wel lief ben
Ik wist dit van tevoren, het was geen verrassing ofzoquote:
Als HET een kut heeft, zou ik HET niet daten, als ik een man was.quote:
quote:
*schrapt van lijstje*quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dit van tevoren, het was geen verrassing ofzo
Maar dan blijft er nog één gaatje over, that's what happened.
De vatican warlock assasin in mij typte het voordat ik hem kon tegenhoudenquote:
Je bent op dreef vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als HET een kut heeft, zou ik HET niet daten, als ik een man was.
Of het was misschien vriendschappelijk zonder enige intenties... echt weer een single opmerkingquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het daarbij is gebleven dan was je niet lief genoeg.
Jouw lijstje wordt wel heel snel heel kort zoquote:
Het ligt niet eens aan mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw lijstje wordt wel heel snel heel kort zo
Vandaar dat ze hier nog maar zo weinig postquote:
Je bent een man. Deze uitspraak komt ongeloofwaardig over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of het was misschien vriendschappelijk zonder enige intenties... echt weer een single opmerking
Precies, ik ben ook niet kieskeurigquote:
Maar jij staat er vast nog wel opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijstje van je is aardig kort aan het worden hè?
Denk eerder dat ze veel te druk is met haar nieuwe job... is ook veel boeiender als Fok natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat ze hier nog maar zo weinig post
dat moet ik zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie gaat misschien naar Europa komen met zijn one man show.
Lijkt me wel grappig.
I wasn't interested zo goed! niet mijn typ maar wel gezellig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent een man. Deze uitspraak komt ongeloofwaardig over.
LEUGENSCH!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze veel te druk is met haar nieuwe job... is ook veel boeiender als Fok natuurlijk
Maar dat was pas achterafquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I wasn't interested zo goed! niet mijn typ maar wel gezellig.
Ik geloof je welquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I wasn't interested zo goed! niet mijn typ maar wel gezellig.
Q valt dus af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof je welOok zat mensen hier die ik wel gezellig vind maar niet inschat als mijn type. Kan nog altijd leuk bier drinken zijn.
Juist daaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof je welOok zat mensen hier die ik wel gezellig vind maar niet inschat als mijn type. Kan nog altijd leuk bier drinken zijn.
Ik versta ze nooit. Ze klinken altijd als HEYHEYAAEEHEYEAHAEYE. En dan eten ze een gehaktbal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
De bouwvakkers kunnen ook vloeken als... eh... bouwvakkers.
Veeg me opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik versta ze nooit. Ze klinken altijd als HEYHEYAAEEHEYEAHAEYE. En dan eten ze een gehaktbal.
Ik heb al drie keer keihard GODVERDOMME voorbij horen komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik versta ze nooit. Ze klinken altijd als HEYHEYAAEEHEYEAHAEYE. En dan eten ze een gehaktbal.
Ben je hem zo hard aan het uitwonen nu dat het pijn doet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
De bouwvakkers kunnen ook vloeken als... eh... bouwvakkers.
Nee, Snuit staat er nog wel opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die had ik al van mijn lijstje gestreept. Kaal is natuurlijk
Ja, tijdens het Fokken natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je hem zo hard aan het uitwonen nu dat het pijn doet?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je hem zo hard aan het uitwonen nu dat het pijn doet?
Als Peu het kan, dan kan jij het ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, tijdens het Fokken natuurlijk.
Volgende niet-date?quote:
Je bent een vrouw. Multitasken hoort appeltje-eitje te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, tijdens het Fokken natuurlijk.
Maar snuit en Q zijn 1.quote:
Ik zal hem zoenjochie noemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als Peu het kan, dan kan jij het ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer keihard GODVERDOMME voorbij horen komen.
En verder wat jij typte ja
Euh, wattequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als Peu het kan, dan kan jij het ook.
Leuke topicreeks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Multitasken hoort appeltje-eitje te zijn natuurlijk.
"Zoen-oma".quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kut, dan ben ik de oude zoenmevrouw
Nuhuh, dan hou ik geen bob overquote:
Godver, hardop moeten lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee schat. Jij op een bouwplaats is niet goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had ik dan toch bouwvakker moeten worden?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had ik dan toch bouwvakker moeten worden?
Die jonge onervaren bouwvakkertjes cougartquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar hij is wel zo snel op Fok dat zij volgens mij nog de restjes aan het oplikken is.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed, mag jij dit keer het restaurant uit kiezen.
Wil niet nog een keer falen.
Ik voel mij keihard afgewezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed, mag jij dit keer het restaurant uit kiezen.
Wil niet nog een keer falen.
Ik zeg tipi!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat. Jij op een bouwplaats is niet goed.
Het is de bedoeling dat die mannen werken. Niet dat ze snel een muurtje metselen om achter te gaan staan fappen.
Heel saai, door stimulatie van mijn eikel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuke topicreeks.
Hoe kom jij nu klaar? #1
Nee dat wordt onze date schatquote:
'Cement'. Uhuh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat. Jij op een bouwplaats is niet goed.
Het is de bedoeling dat die mannen werken. Niet dat ze snel een muurtje metselen om achter te gaan staan fappen.
Nu pas?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shit, mijn collega begint me raar aan te kijken
Ik las simulatiequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel saai, door stimulatie van mijn eikel.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar hij is wel zo snel op Fok dat zij volgens mij nog de restjes aan het oplikken is.
quote:
Zij kwam me toch ook een potje hard klaar! #durftesquirtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
"Ik heb me toch net lekker geneukt joh!" #piemelwassen
Ja, ik kan mijn gezicht goed in de plooi houden. Tot net dan.quote:
#ofnaarnickensimonquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij kwam me toch ook een potje hard klaar! #durftesquirten
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens is in dit bedrijf het tegenwoordig normaal om de mail af te sluiten met #durftevragen in plaats van 'Zijn er nog vragen?'
Overigens is in dit bedrijf het tegenwoordig normaal om de mail af te sluiten met #durftevragen in plaats van 'Zijn er nog vragen?'
Kluts?quote:
quote:
Gewoon weten dat je naar de pricecheck wordt gestuurd en toch klikken hequote:
BABY!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, ik zit me toch een portie lekker te schijten
Of doen we geen "ik doe een [single] na"?
Doe es effe niet zo vies, ransaapquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, ik zit me toch een portie lekker te schijten
Of doen we geen "ik doe een [single] na"?
Een uitwoonbeurt door 1 van CL's minderjarige bouwvakkertjesquote:
Annie jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij? Of ik in Leusden?
Zat Annie hier niet te werken of iets?
Die single met Snoop Doggquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
Charlie gaat misschien naar Europa komen met zijn one man show.
Lijkt me wel grappig.
Dat zijn de betere prijzenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een uitwoonbeurt door 1 van CL's minderjarige bouwvakkertjes
Whud?quote:
Dat klopt. Na 2 posts zijn we dus ook maar weer over wat anders gaan praten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh!! Zo interessant ben ik anders niet hoor
Ook echt met de titel winning.quote:
Kies de neger, die schijnen grote pielemuizen te hebbenquote:
die zit er niet tussenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kies de neger, die schijnen grote pielemuizen te hebben
Goed plan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Na 2 posts zijn we dus ook maar weer over wat anders gaan praten.
True story.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn ook heus wel blanken met grote pielemuizen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij woont er dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Woont Annie hier ook of alleen werken? Woont in soest toch?
Alle blanke fokkers toch ook?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook heus wel blanken met grote pielemuizen hoor
Gefaalde integratiequote:
Behalve jij toch?quote:
Vraagt hij vaak aan je of je 100 euro wilt geven zodat hij zijn miljoenen uit Nigeria aan je over kan maken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True story.
Ik ken iemand die is getrouwd met zo'n zelfbenoemde prins uit donker Afrika
24 dan?quote:
Nee. Maar hij heeft wel heel wat kroonprinsjes in haar gepomptquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vraagt hij vaak aan je of je 100 euro wilt geven zodat hij zijn miljoenen uit Nigeria aan je over kan maken?
quote:
Geen baarmoeder neuken met jou dusquote:
Ik wist niet dat jij een baarmoeder hadquote:
gingersquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goedemorgen. Al klaar voor jouw reis naar het land van de ziellozen en structurele inteelt?
Ok deal!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet het niet precies, moet je hem een keer komen opmeten
En allemaal aan het trommelen zekerquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Maar hij heeft wel heel wat kroonprinsjes in haar gepompt
Pauzequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
leuk ook dat die bouwvakkers weggaan zonder dat even te melden.
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom elke dag op FOK!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok deal!
Resultaat incl pics komen dan wel op FOK! he.
Hihi komen
Je hebt blijkbaar weinig indruk gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet dat nu weer op fok geplaatst worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok deal!
Resultaat incl pics komen dan wel op FOK! he.
Hihi komen
Omdat het kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nu weer op fok geplaatst worden?
story of my lifequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom elke dag op FOK!
[..]
Je hebt blijkbaar weinig indruk gemaakt.
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zonquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een baarmoeder had
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zon
Niet met royco neequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zon
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goedemorgen. Al klaar voor jouw reis naar het land van de ziellozen en structurele inteelt?
quote:
Ja, die cocktails enzo wel natuurlijk hequote:
Damn, dan moet ik maar iemand anders scoren met beter uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.
Ik wil dat toch ook heul niet met Roycoquote:
Je bedoelt schaft(en)quote:
Vergeet de BBQ niet he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die cocktails enzo wel natuurlijk he
Ja dat dus. Ik wist even niet meer hoe ze dat noemen.quote:
Wrooooooohhhh.... Iquote:
Als jij dat zegt klinkt het meteen zo uhm nastyquote:
Het zijn nog steeds dezelfde zielloze bammetjes met pindakaasquote:
roodharige bammetjes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds dezelfde zielloze bammetjes met pindakaas
En dat vind jij erg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij dat zegt klinkt het meteen zo uhm nasty
In hun afgetrapte bouwkeet met Playboy-kalender uit 1994 aan de muur.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witbroodquote:
quote:
Pirelli tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In hun afgetrapte bouwkeet met Playboy-kalender uit 1994 aan de muur.
Vanochtend gesmeerd door hun vrouwtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanochtend gesmeerd door hun vrouwtje tientonner
En vergeet het "schat ik hou van je en werk ze" briefje niet hequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanochtend gesmeerd door hun vrouwtje
Bah.. (maar wel realiteitquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ja. Waar inmiddels de maanden maart en april aan elkaar plakken.
EUJ!quote:
Pirelli is vrij exclusief, die vind je niet in een bouwkeetquote:
Reden voor echtscheiding imhoquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanochtend gesmeerd door hun vrouwtje
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet het "schat ik hou van je en werk ze" briefje niet he
Bij mn ex hadden ze hem welquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pirelli is vrij exclusief, die vind je niet in een bouwkeet
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij dat zegt klinkt het meteen zo uhm nasty
Die zijn liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij smeerde zijn brood en deed er zo'n klef briefje bij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ!
Ik ben ook bouwvakkersvrouwtje geweest.
Ben hooguit 5ton!
Jij hebt ook serieus bammetjes staan smeren voor je vent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ!
Ik ben ook bouwvakkersvrouwtje geweest.
Ben hooguit 5ton!
Ja nou ZEG DAT DAN!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon een dikke vette steak of hamburger of zo hoor
Niet eens worst!
"schAtjUh, v00r AltiJt dE JoUwE!" bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderhalf jaar samen gewoond. 2 keer gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt ook serieus bammetjes staan smeren voor je vent?
Of met briefje. 'Doe het de volgende keer zelf maar'quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderhalf jaar samen gewoond. 2 keer gedaan![]()
Zonder briefje
Een échte Pirelliquote:
Wat!?! niet eens een briefje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderhalf jaar samen gewoond. 2 keer gedaan![]()
Zonder briefje
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik blij dat ik gescheiden ben
Wat een hopeloze romanticus ben je toch eigenlijk ook hequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn liefdeed ik bij m'n ex wel eens.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of met briefje. 'Doe het de volgende keer zelf maar'
En dan op de besmeerde kant tussen de ossenworst.
We hebben een kenner.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een échte Pirellilijkt me heel stug, die dingen zijn namelijk niet te koop en in beperkte oplage gemaakt. Als ze al te koop zijn, dan gaan ze voor redelijk wat geld van de hand.
Je hebt wel een eenvoudige variant, maar dat is niet wat er bedoeld wordt met DE Pirelli calender.
Ooh dat ben ik zekerquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een hopeloze romanticus ben je toch eigenlijk ook he
Geen idee, soort van /care ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een échte Pirellilijkt me heel stug, die dingen zijn namelijk niet te koop en in beperkte oplage gemaakt. Als ze al te koop zijn, dan gaan ze voor redelijk wat geld van de hand.
Je hebt wel een eenvoudige variant, maar dat is niet wat er bedoeld wordt met DE Pirelli calender.
Ik voorheen ook wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn liefdeed ik bij m'n ex wel eens.
Want dat doe je met de mannenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, soort van /care ook.
Ik vind het vooral sneu dat ze in de keet allemaal naaktheid hebben hangen en thuis wilde hij niet eens porno kijken (met me)
Dat had ik dus omgekeerd met mijn vriendin..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, soort van /care ook.
Ik vind het vooral sneu dat ze in de keet allemaal naaktheid hebben hangen en thuis wilde hij niet eens porno kijken (met me)
Nee. Hij mocht blij zijn dat ie brood kreeg van me.quote:
Ik moet meteen denken aan een sketch van Rood wit bloed, met een bouwvakker die sushi in z'n broodtrommel heeft en dan boos naar huis beltquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf zag ergens en dat zei kleurden zijn wangen rood van verlegenheidquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat had ik dus omgekeerd met mijn vriendin..
Hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij mocht blij zijn dat ie brood kreeg van me.
Weet je hoe vroeg die gasten uit bed moeten
Oh wacht. Ja, dat vind ik ook raar.quote:
Ik snap het niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan een sketch van Rood wit bloed, met een bouwvakker die sushi in z'n broodtrommel heeft en dan boos naar huis belt
Eey dikke, wa flikte me nou?
Doe ik munne broodtrommel ope, zitte d'r van die plekskes kouwe rest in!
Wa? Shuwellik? Shu... Sushi? Wa is de dan toch weer?
Hoezo von ik da lekker? Ja... ja op de feest van Peer war ik zo zat da ik Peer zelluf nog wel lekker von ja!
Sushi... en wa moet da hout d'rbij?
Wa? Om mee te ete? Man ik moet die Aziatische troep nie!
Ge wit toch wa ik wel! 3 bruine boterhamma, me kaas, en roggebrood. 3 bruine boterhamme me sausies (vlees) en roggebrood, 2 sneekes peperkoek, een pakje kwatta (chocolademelk), een dooske krentjes en iets me een verassing!!!!!
"Luf joe,quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"schAtjUh, v00r AltiJt dE JoUwE!" bedoel je?
Ik las net een facebookpost van mn oude buurjongen dat ie porno keek met zn roommate. Zijn theorie was dat je in je eentje porno keek om te fappen, en met andere mannen voor de humor. Kijken met vrouwen kwam in zijn lijstje niet voor...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit goed begrepen, met de mannen porno kijken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan een sketch van Rood wit bloed, met een bouwvakker die sushi in z'n broodtrommel heeft en dan boos naar huis belt
Eey dikke, wa flikte me nou?
Doe ik munne broodtrommel ope, zitte d'r van die plekskes kouwe rest in!
Wa? Shuwellik? Shu... Sushi? Wa is de dan toch weer?
Hoezo von ik da lekker? Ja... ja op de feest van Peer war ik zo zat da ik Peer zelluf nog wel lekker von ja!
Sushi... en wa moet da hout d'rbij?
Wa? Om mee te ete? Man ik moet die Aziatische troep nie!
Ge wit toch wa ik wel! 3 bruine boterhamma, me kaas, en roggebrood. 3 bruine boterhamme me sausies (vlees) en roggebrood, 2 sneekes peperkoek, een pakje kwatta (chocolademelk), een dooske krentjes en iets me een verassing!!!!!
Humor is synoniem voor keihard barebackend op de keukentafel eindigen met je huisgenoot.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik las net een facebookpost van mn oude buurjongen dat ie porno keek met zn roommate. Zijn theorie was dat je in je eentje porno keek om te fappen, en met andere mannen voor de humor. Kijken met vrouwen kwam in zijn lijstje niet voor...
En dan daarna opgewonden worden en met z'n allen cirkle jerken onder het hard roepen van "NO HOMO!"quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit goed begrepen, met de mannen porno kijken.
Je zou er spontaan homo van wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Luf joe,
Priscilla
PS Ik denk dat ik weer zwanger ben"
Ja ik zie daar de humor dus niet van in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik las net een facebookpost van mn oude buurjongen dat ie porno keek met zn roommate. Zijn theorie was dat je in je eentje porno keek om te fappen, en met andere mannen voor de humor. Kijken met vrouwen kwam in zijn lijstje niet voor...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Humor is synoniem voor keihard barebackend op de keukentafel eindigen met je huisgenoot.
dat hoef ik echt niet te weten van m'n oude buurjongenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij is de circle jerk wel een broodje aap verhaal. If not,quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan daarna opgewonden worden en met z'n allen cirkle jerken onder het hard roepen van "NO HOMO!"
Ik snap het wel
Haha, dat durf ik niet te postenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Humor is synoniem voor keihard barebackend op de keukentafel eindigen met je huisgenoot.
Dus geen transformers en GI-joe kijken samen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik zie daar de humor dus niet van in.
Porno alleen om te fappen snap ik.
Porno met partner om in te mood te komen en daarna heftige sex te hebben snap ik.
Porno met maten om te lachen snap ik dan weer niet.
Zet dan een cabaretier op
Jij slaat de spijker op de kopquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Porno met partner om in te mood te komen en daarna heftige sex te hebben snap ik.
Compensatiegedrag. Freud heeft daar wel iets over geschrevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat durf ik niet te postenHij is huge en ubermannelijk. ZIjn facebook posts bestaan uit gescheld op medeautomobilisten, foto's van zn american wrestler wedstrijden en foto's van zijn tattoo's
Hoe groter de auto hoe kleiner de pielemuisquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Compensatiegedrag. Freud heeft daar wel iets over geschreven
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus geen transformers en GI-joe kijken samen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groter de auto hoe kleiner de pielemuis
Ik heb niet eens een rijbewijs. Moet je nagaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groter de auto hoe kleiner de pielemuis
Duidelijk een kasthomo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat durf ik niet te postenHij is huge en ubermannelijk. ZIjn facebook posts bestaan uit gescheld op medeautomobilisten, foto's van zn american wrestler wedstrijden en foto's van zijn tattoo's
Jammerquote:
Ik ken wel een aantal gevallen waar het gewoon waar isquote:
Ang3l! Monstercock-alert!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs. Moet je nagaan
Ik zou het zo weer doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voorheen ook wel.
Toen was ik nog niet verbitterd.
transformersquote:
Ik weet uit eerste hand (quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal gevallen waar het gewoon waar is
Maak me gek!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ksst shoo shoo!!quote:
Als je niet je eerste en tweede hand nodig had dan viel dat dus ook wel mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet uit eerste hand () dat dit hier niet op gaat
Wil je mijn Optimus Prime helm lenen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ksst shoo shoo!!
Ik probeer een date met hem te scoren, weg jij!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo jammer?
We kunnen toch daarna nog porno kijken
Oh doe tellquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet uit eerste hand () dat dit hier niet op gaat
KNOR!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je mijn Optimus Prime helm lenen?
Veeg me opquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je niet je eerste en tweede hand nodig had dan viel dat dus ook wel mee.
Kan me niet voorstellen dat dat geil staatquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je mijn Optimus Prime helm lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |