Niet met royco neequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zon
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goedemorgen. Al klaar voor jouw reis naar het land van de ziellozen en structurele inteelt?
quote:
Ja, die cocktails enzo wel natuurlijk hequote:
Damn, dan moet ik maar iemand anders scoren met beter uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.
Ik wil dat toch ook heul niet met Roycoquote:
Je bedoelt schaft(en)quote:
Vergeet de BBQ niet he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die cocktails enzo wel natuurlijk he
Ja dat dus. Ik wist even niet meer hoe ze dat noemen.quote:
Wrooooooohhhh.... Iquote:
Als jij dat zegt klinkt het meteen zo uhm nastyquote:
Het zijn nog steeds dezelfde zielloze bammetjes met pindakaasquote:
roodharige bammetjes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds dezelfde zielloze bammetjes met pindakaas
En dat vind jij erg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij dat zegt klinkt het meteen zo uhm nasty
In hun afgetrapte bouwkeet met Playboy-kalender uit 1994 aan de muur.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witbroodquote:
quote:
Pirelli tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In hun afgetrapte bouwkeet met Playboy-kalender uit 1994 aan de muur.
Vanochtend gesmeerd door hun vrouwtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |