"Zoen-oma".quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kut, dan ben ik de oude zoenmevrouw
Nuhuh, dan hou ik geen bob overquote:
Godver, hardop moeten lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee schat. Jij op een bouwplaats is niet goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had ik dan toch bouwvakker moeten worden?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had ik dan toch bouwvakker moeten worden?
Die jonge onervaren bouwvakkertjes cougartquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar hij is wel zo snel op Fok dat zij volgens mij nog de restjes aan het oplikken is.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed, mag jij dit keer het restaurant uit kiezen.
Wil niet nog een keer falen.
Ik voel mij keihard afgewezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed, mag jij dit keer het restaurant uit kiezen.
Wil niet nog een keer falen.
Ik zeg tipi!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat. Jij op een bouwplaats is niet goed.
Het is de bedoeling dat die mannen werken. Niet dat ze snel een muurtje metselen om achter te gaan staan fappen.
Heel saai, door stimulatie van mijn eikel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuke topicreeks.
Hoe kom jij nu klaar? #1
Nee dat wordt onze date schatquote:
'Cement'. Uhuh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat. Jij op een bouwplaats is niet goed.
Het is de bedoeling dat die mannen werken. Niet dat ze snel een muurtje metselen om achter te gaan staan fappen.
Nu pas?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shit, mijn collega begint me raar aan te kijken
Ik las simulatiequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel saai, door stimulatie van mijn eikel.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar hij is wel zo snel op Fok dat zij volgens mij nog de restjes aan het oplikken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |