Nou ja zeg!quote:
Hij kent je nog niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.
Onschuldig is nu niet het eerste wat in me opkomt bij jou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.
Criteria: - vrouwquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik date niet iedereen en alles! Heb een strikte selectie procedure!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Heeft het een kut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Daar gingen mn kansenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja maar dat jij het zegt, zegt weer niet zoveel he, muurbloempje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onschuldig is nu niet het eerste wat in me opkomt bij jou.
Nou, jou kan ik dus ook van m'n wishlist schrijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Of jij steeds ouderquote:
Muurbloempje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat jij het zegt, zegt weer niet zoveel he, muurbloempje.
Wil je m'n adres?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
CL, je raadt nooit wat ik in mijn tas vind; een chocoprins
Een neger?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
CL, je raadt nooit wat ik in mijn tas vind; een chocoprins
quote:
quote:
Same herequote:
Oeh, dat is waardevolle kennis, uhuhquote:
Ik heb wel eens iets zonder kut gedatequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]nou ja dan weet je ook direct of het een vrouw is tenzij het vol met littekens zit en luistert naar de naam Kelly want dan moet je snel wegrennen.
Mjah 14 jaar terug waren er ook al 17-jarige bouwvakkers hoorquote:
whut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets zonder kut gedateDat criterium gaat voor mij dus ook niet eens op
Misschien vond ik ze vroeger wel oudquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah 14 jaar terug waren er ook al 17-jarige bouwvakkers hoor![]()
Toen was ik zelf ook 17, toen was het leuk
UITLEG aub ik ben blont!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets zonder kut gedateDat criterium gaat voor mij dus ook niet eens op
Legaal. Uitwonen die hap!quote:
Tja dan liggen jou criteria net wat andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liefkozend? Jij??quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe noemde ik je ook alweer liefkozend? ...
Hoe moet CL hem uitwonen?quote:
Vids!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sleur hem wel even mee naar de slaapkamer
That's the spirit. Make us proud, honeyquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sleur hem wel even mee naar de slaapkamer
Dat viel mee, zag er niet veel aan. Toen ik het wist ging ik kenmerken zoeken natuurlijkquote:
En toen.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat viel mee, zag er niet veel aan. Toen ik het wist ging ik kenmerken zoeken natuurlijk
Grootste kenmerk kwam toen d'r broek uit ging
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat viel mee, zag er niet veel aan. Toen ik het wist ging ik kenmerken zoeken natuurlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had ze niks gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |