Welke dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toch kan 1 fokster bevestige dat ik wel lief ben
Ik wist dit van tevoren, het was geen verrassing ofzoquote:
Als HET een kut heeft, zou ik HET niet daten, als ik een man was.quote:
quote:
*schrapt van lijstje*quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dit van tevoren, het was geen verrassing ofzo
Maar dan blijft er nog één gaatje over, that's what happened.
De vatican warlock assasin in mij typte het voordat ik hem kon tegenhoudenquote:
Je bent op dreef vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als HET een kut heeft, zou ik HET niet daten, als ik een man was.
Of het was misschien vriendschappelijk zonder enige intenties... echt weer een single opmerkingquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het daarbij is gebleven dan was je niet lief genoeg.
Jouw lijstje wordt wel heel snel heel kort zoquote:
Het ligt niet eens aan mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw lijstje wordt wel heel snel heel kort zo
Vandaar dat ze hier nog maar zo weinig postquote:
Je bent een man. Deze uitspraak komt ongeloofwaardig over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of het was misschien vriendschappelijk zonder enige intenties... echt weer een single opmerking
Precies, ik ben ook niet kieskeurigquote:
Maar jij staat er vast nog wel opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijstje van je is aardig kort aan het worden hè?
Denk eerder dat ze veel te druk is met haar nieuwe job... is ook veel boeiender als Fok natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat ze hier nog maar zo weinig post
dat moet ik zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie gaat misschien naar Europa komen met zijn one man show.
Lijkt me wel grappig.
I wasn't interested zo goed! niet mijn typ maar wel gezellig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent een man. Deze uitspraak komt ongeloofwaardig over.
LEUGENSCH!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze veel te druk is met haar nieuwe job... is ook veel boeiender als Fok natuurlijk
Maar dat was pas achterafquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I wasn't interested zo goed! niet mijn typ maar wel gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |