Annie jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij? Of ik in Leusden?
Zat Annie hier niet te werken of iets?
Die single met Snoop Doggquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
Charlie gaat misschien naar Europa komen met zijn one man show.
Lijkt me wel grappig.
Dat zijn de betere prijzenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een uitwoonbeurt door 1 van CL's minderjarige bouwvakkertjes
Whud?quote:
Dat klopt. Na 2 posts zijn we dus ook maar weer over wat anders gaan praten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh!! Zo interessant ben ik anders niet hoor
Ook echt met de titel winning.quote:
Kies de neger, die schijnen grote pielemuizen te hebbenquote:
die zit er niet tussenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kies de neger, die schijnen grote pielemuizen te hebben
Goed plan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Na 2 posts zijn we dus ook maar weer over wat anders gaan praten.
True story.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn ook heus wel blanken met grote pielemuizen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij woont er dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Woont Annie hier ook of alleen werken? Woont in soest toch?
Alle blanke fokkers toch ook?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook heus wel blanken met grote pielemuizen hoor
Gefaalde integratiequote:
Behalve jij toch?quote:
Vraagt hij vaak aan je of je 100 euro wilt geven zodat hij zijn miljoenen uit Nigeria aan je over kan maken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True story.
Ik ken iemand die is getrouwd met zo'n zelfbenoemde prins uit donker Afrika
24 dan?quote:
Nee. Maar hij heeft wel heel wat kroonprinsjes in haar gepomptquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vraagt hij vaak aan je of je 100 euro wilt geven zodat hij zijn miljoenen uit Nigeria aan je over kan maken?
quote:
Geen baarmoeder neuken met jou dusquote:
Ik wist niet dat jij een baarmoeder hadquote:
gingersquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goedemorgen. Al klaar voor jouw reis naar het land van de ziellozen en structurele inteelt?
Ok deal!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet het niet precies, moet je hem een keer komen opmeten
En allemaal aan het trommelen zekerquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Maar hij heeft wel heel wat kroonprinsjes in haar gepompt
Pauzequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
leuk ook dat die bouwvakkers weggaan zonder dat even te melden.
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom elke dag op FOK!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok deal!
Resultaat incl pics komen dan wel op FOK! he.
Hihi komen
Je hebt blijkbaar weinig indruk gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet dat nu weer op fok geplaatst worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok deal!
Resultaat incl pics komen dan wel op FOK! he.
Hihi komen
Omdat het kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nu weer op fok geplaatst worden?
story of my lifequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom elke dag op FOK!
[..]
Je hebt blijkbaar weinig indruk gemaakt.
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zonquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een baarmoeder had
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zon
Niet met royco neequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben slechts verdrietig namens mijn vrouwelijke medefokkers, waardeer dat eens even wil je? Of anders geen cocktails en BBQ aan het strand gevolg door open luchtseks bij de opgaande zon
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goedemorgen. Al klaar voor jouw reis naar het land van de ziellozen en structurele inteelt?
quote:
Ja, die cocktails enzo wel natuurlijk hequote:
Damn, dan moet ik maar iemand anders scoren met beter uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oude wijven hier redden het niet eens tot de opgaande zon. Dan moet je de moekes wakker maken.
Ik wil dat toch ook heul niet met Roycoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |