Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat Leentje vannacht weer elke 2 uur wakker wordt om te drinken.Ik ga vooral mezelf er heel stom door vinden.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Zeker een stuk of tig's waard. Ik ben wel steeds stiekem een beetje bang dat het te mooi is om waar te zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ze bestaan, kinderen die vanaf 3 maanden doorslapen en daarna vrijwel nooit meer wakker worden 's nachts. Onze Ivan is er een van.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij vind ik jullie Ivan wel een leukerd
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Als je 's nachts goed slaapt is de wereld sowieso een stuk leuker.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[opschepmodus] Truus sliep vanaf een paar weken al door (nachten van 12 tot 14 uur)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef kaatjejannie het volgende:
In het kader van de fokwet zeg ik niks over Ilse haar slapen.
Fijn dat ze zo lekker slaapt Vanyel!
Ilse is zo lekker aan het kletsen, en toen ze vanmiddag (gelukkig) gepoept had lag ze op de commode: bahbahbahbah. Niet dat ze doorheeft wat ze zegt.. Maar het klinkt wel zo leuk!*poef* nu is het weg
Moe en me daardoor moeilijk kunnen concentreren op m'n werk en me daar schuldig over voelen, vitten op m'n vriendje, mezelf niet leuk vinden in de spiegel.quote:
Af en toe nog zichtbaar, meestal ziet het er al uit als een normale navel met nog wat opgerekte huid erover heenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Mijn sokken verdwijnen nooit
Misschien gaat mijn kind daarom ook nog niet zo tof zitten als die van jullie
Dottirs navel is stukken minder puilend maar nog niet echt mooi. Denk wel dat het met een maandje of wat nauwelijks meer opvalt. Je merkt gewoon echt dat de darm niet meer door het gaatje past. Nu moet die opgerekte huid alleen nog bijtrekken. Is ie bij jullie nog zichtbaar mrien?
Ik heb niet zo goed geslapen afgelopen dagen, maar de heldin liet bij mijn ouders 's nachts zelfs goed 9 uur tussen de voedingen, dus ik heb goeie hoop voor bijslapen vannacht.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was pas zo moe dat ik weigerde om Lena te voeden, geloof ik. Toen ik 's ochtends wakker werd dacht ik dat ze had doorgeslapen (een uur of 11). Wat ik niet wist is dat m'n lief haar een fles had gegeven. Dat was nogal een deceptie.
Dat is wel matig jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moe en me daardoor moeilijk kunnen concentreren op m'n werk en me daar schuldig over voelen, vitten op m'n vriendje, mezelf niet leuk vinden in de spiegel.
herkenbaar:quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef DJMO het volgende:
heey een nieuw topichad ik al verteld dat Geert begon te huilen toen ik Sphie bij 'm neerlegde en het ding liet piepen? so far de eerste kennismaking met Sophie
Dat herken ik welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was pas zo moe dat ik weigerde om Lena te voeden, geloof ik. Toen ik 's ochtends wakker werd dacht ik dat ze had doorgeslapen (een uur of 11). Wat ik niet wist is dat m'n lief haar een fles had gegeven. Dat was nogal een deceptie.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest vandaag een pasfoto laten maken. Ook niet tof met die postnatale plofkop.
Kleine beetjes niet, maar wel heel vaak opeens inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er trouwens meer baby's die de hele dag door kleine beetjes poepen? Zal wel een virusje zijn?
Vast de homo's die je zo schattig vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, het zorgt er wel voor dat ik nu absoluut niet aan een derde moet denken, haha. Zo zielig ben ik niet. Soms slaapt Lena ineens heel goed en dan ben ik ook weer uitgerust. Af en toe heb ik zelfs het idee dat ik weer wat mannelijke aandacht krijg, maar dat zal ik me wel in m'n hoofd halen.
Mrien, hoe gaan de nachten daar?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Vast de homo's die je zo schattig vinden
Gefeliciteerd ferrariquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.
Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Welkom hier! Ik had je een heel andere kraamtijd gegund. Wat moet het rot zijn om haar achter te laten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Vast de homo's die je zo schattig vinden
Prima hoorquote:
Nee, nog geen ei geprobeerd. Kaas enzo gaat prima, van de week weer een keer pizza op en dat was zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mrien heb je al ei geprobeerd? Wat denk je, wat is beter, na 4 weken provoceren of wachten tot 6 weken?
Ow dat lijkt me zo vreselijk moeilijk ferrari_roodquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.
Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Na 2 dagen kolven heb ik al een ontsteking dus ik ben gestopt. Ik vind het wel heel moeilijk maar ik werd zelf zo ziek weer spugen dat dit het beste is.
Had Jelle ook, groenige poep, dun. Groenige poep kan met meerdere dingen te maken te hebben (hoeft ook helemaal niet ergens mee te maken te hebben). Nu was het alweer normaal gelukkig, paar dage laterquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Lena's poep is ook groen en ik meen me te herinneren dat dat te maken heeft met krampen. Het is ook ontzettend dun, diarree-achtig. Daarom vermoed ik een virusje, maar het duurt inmiddels al wel weer een tijdje. Volgende keer toch maar op het consutlatiebureau ter sprake brengen.
Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie.
*auw*quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.
Even kijken hoe het gaat nu ik stop. Nu staan mijn tetten op ontploffen dus prettig is het niet
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat je borst nog zo naar buiten hangt aan 1 kant hahhahhaha
oh ik zie het mezelf wel een keer doen met mn lamme kop
Waarom zouden ze anders kijken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie.
ja ditoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel.
ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef mrien het volgende:
Huup, er wordt aangeraden te wachten tot je kindje rustig is en dan gaan provoceren. Niet met tandjes/koorts enzo. Mja..bleken er 2 dagen later opeens 2 tanden te zijn, toen ben ik wel doorgegaan. De bedoeling was overigens wel met 4 weken, maar ik kwam elke keer niet in de winkel, en was ik in de winkel vergat ik het weer..zucht
daar zijn die tietpads dan weer handig voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb sinds ik bv geef zo vaak harde tepels dat het echt niet leuk is om sommige shirtjes aan te doen
Minimaal die 4 weken zou ik zeker wel aanhouden ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?
ik lees overal die 4 tot 6 weken namelijk, maar de dietiste kon me eigenlijk niet echt zeggen waarom ik daarop moest wachten.
Ik wil graag de provocatie met zekerheid gedaan hebben voor we naar de kinderarts terug gaan.
De periode van lekkende tetten is hier wel voorbij, dus geen pads.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daar zijn die tietpads dan weer handig voorziet het er nog een beetje acceptabel uit.
Dat denken ze van Truus ook, zelfs als ik d'r wel iets rozes aantrekquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Welkom ferrari! Wat klote dat je, je nog steeds niet beter voelt! Sterkte!
Ach dames, maak je geen zorgen, er zijn al 2 mensen die vroegen of ik weer zwanger ben![]()
en ze denken ook nog eens dat mijn baby een jongen is. moet ze nu elke dag een jurkje aan?
Ik heb dat ook..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel.
Er zijn anders best mooie voedingsbh's hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil echt geen voedingsBH's meer aan. Ik wil me weer vrouw en sexy voelen. Niet een koe die slechts een melkfunctie heeft
Waarschijnlijk ook onbetaalbaar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Er zijn anders best mooie voedingsbh's hoor
Ik zal ns zoeken welke ik hier ook weer heb. Hij is mooier dan het meeste niet-voedings wat ik in de kast heb liggen
ik mag liever niet buitenshuis voeden, maar toen ik Geert gisteren aan de borst had, en er een collectant voor de deur stond was het wel: doe jij even open, ik weet nooit wat ik moet zeggen .. met kind aan de borst zo die deur opengegooidquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dito![]()
daarom zie ik mezelf ook wel een keer zo de deur open maken voor de buurvrouw of voor de postbode
ik moest vandaag voor een punctie in mn hals naar t ziekenhuis -niets boeiends verder- maar men, als ik had geweten dat ik mn shirt uit moest had ik een charmantere voedingsbh aangetrokken
![]()
oh er stonden nog posts op de vorige paginaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Minimaal die 4 weken zou ik zeker wel aanhouden ja.
Wanneer moet je naar de kinderarts toe?
Hotmilks vallen gewoon zoals je maat is. Ik vind Anita's niet fijn, die zijn te 'slap' en rekken naar mijn idee te snel uit (hier wel in elk geval..) Volgens mij zou je, als je een kleinere omvang wilt, maar wel dezelfde cup, naar 80H moeten (als ik het goed zeg).. 80H zou hetzelfde zijn als 85G qua cup..quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:07 schreef Vanyel het volgende:
Heb je enig idee hoe die van Hot Milk vallen, vergeleken met Anita?
Mijn Anita 85G is te wijd en mijn 80G te klein qua cup, das niet zo handig gepland..
Alleen die modellen... zucht... Alsof die echt ooit zwanger zijn geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Er zijn anders best mooie voedingsbh's hoor
Ik zal ns zoeken welke ik hier ook weer heb. Hij is mooier dan het meeste niet-voedings wat ik in de kast heb liggen
gevonden
[ afbeelding ]
Qua maat had ik dat inderdaad in gedachten, maar ik wil graag een niet-Anita. Ik heb deze nu 3 maanden en ze zakken zo ongeveer onder de beugel door, terwijl dat qua maat eigenlijk nog niet zo zou moeten zijn. Je bent dus niet de enige waar ze zo rekken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef Orea het volgende:
[..]
Hotmilks vallen gewoon zoals je maat is. Ik vind Anita's niet fijn, die zijn te 'slap' en rekken naar mijn idee te snel uit (hier wel in elk geval..) Volgens mij zou je, als je een kleinere omvang wilt, maar wel dezelfde cup, naar 80H moeten (als ik het goed zeg).. 80H zou hetzelfde zijn als 85G qua cup..
Dat dacht ik ook, ik wist alleen niet hoe ik het kon verwoorden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen die modellen... zucht... Alsof die echt ooit zwanger zijn geweest.
Maar die is inderdaad mooi, en hij was ook niet duur.
Wat een klein poppetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Hierbij een foto van onze dochter
[ afbeelding ]
Daar heb ik toch wel zo'n schijt aan. Ik zit voor mezelf in een bikini, niet om de hele wereld te plezieren!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef Solagratia het volgende:
Welkom FR met je kleine kleine meisje! Gefeliciteerd ook nog! Gaat het al beter met jou? Wat een klein popje zeg zo op de foto.
Over voedingsbh's kan ik niet meepraten. Mijn cup was met borstvoeding hoogstens een grote B waardoor ik gewoon de voedingsbh's van de HEMA aan had. Alleen had ik bijna constant stijve tepels en dat zag je door die bh wel goed
Ik draag geen bikini meer. Mijn buik is nog echt slapjes en zitten flinke strepen op. Ik wil liever zelfs een burkiniIk heb ook huge ass striae op mijn bovenbenen en zelfs mijn kuiten.
Voor de rest is er heel veel geschreven wat ik nu al niet meer weet. Oh ja Leia had lekker geslapen! Yeah! maar wel hoesterig, hopelijk is dat snel weer over!
Wat goed pessiequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef pessie het volgende:
Ik ga deze zomer in badpak. Al heb ik mn bikini gepast en past die weer, toch voel ik me nog een beetje ongemakkelijk.
Ferrari welkom! Wat naar dat je je meisje achter moet laten, fijn dat ze het boven verwachting goed doet.
Nieuws: Nathan sliep van 20.00 tot 6.00!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Na 9.5 maanden hebben we het eindelijk een keer meegemaakt! Een hele nacht slapen!
Hopelijk maar een klein verkoudheidje en kunnen jullie vannacht bijslapenquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leia, heb je lekker gepoept?
Mijn muppet is sneu. Verkouden, niezen met grote snottebellen en een shag-hoestje. Gelukkig nog geen temp. En der longen klinken schoon. Om 1.00u bezig geweest met uien, neusspray, luuf en der matras wat omhoog gelegd. Vanaf 4u elk half uur wakker
weet je al wat je doet als je weg moet uit het ziekenhuis? ik kan je de ronald mc donald huizen van harte aanbevelen! veel rondlopen is nu pijnlijk en vermoeiend, maar op de langere termijn is het goed hoor! tis echt een fijne lijn tussen steeds op de grens zitten van wat je kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Met mij gaat wel ben wel erg emotioneel en heb echt last van stuwing hoop dat dat snel stopt zodat ik mij weer wat fitter voel.
Ik loop al wel weer goed rond maar moet er wel voor waken niet teveel te willen doen.
Zolang ik in het z-huis ben (tot zaterdag) probeer ik elke grote ronde bij haar te zijn zodat ik haar zelf kan verschonen en daarna kan buidelen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is dus geen ronald macdonald huis we moeten zelf heen en weer
Ik rij 's morgens met mijn vriend mee en laat mij dan ophalen
Hij gaat vanuit zijn werk en ik kook en 's avonds gaan we samen. Het zullen zware weken worden maar dat weet jij (simmu) alles van.
Bientje ik hoop dat ze snel opknapt en jullie vannacht weer lekker slapen
Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijdingquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).
Ik ben nogal gevoelig voor wat een ander zegt.
FR, wat naar dat jullie geen RMCD huis hebben!
Veel dingen kunnen me niet meer zoveel schelen, ik wordt alleen zo moe van die eeuwige lijn verhalen. Dus vermijd ik ze liever.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijding
Maar goed, ik heb makkelijk praten
Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buikquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).
Ik ben nogal gevoelig voor wat een ander zegt.
FR, wat naar dat jullie geen RMCD huis hebben!
Nee joh gek! Tis echt nog geen gezicht hoor.. Ik heb nog een flinke hoofdrol... Zo met kleding, ja dan kijk ik in de spiegel en dan lijkt het heel wat... Maar als ik niets heb om de zooi mee te bedekken dan zie je echt wel dat ik nog best wat werk heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buikik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks
mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.
En Tico jij bent allang bikini-klaarmafketel.
Je hebt een goddelijk lijf joh!
Dat dus. K zou willen dat k zo'n lichaam had!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buikik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks
mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.
En Tico jij bent allang bikini-klaarmafketel.
Je hebt een goddelijk lijf joh!
Dat ligt aan de manier van dik zijn, voor een peer maakt het weinig uit, daar ligt de nadruk toch op de benen en kont, een eventueel slanke taille zie je met een badpak dan niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Badpakken vind helemaal zo afdoen.. Ik weet niet, in een badpak lijkt je al snel zo massief.
Nou dat dus.. Mn reet past gewoon niet in badpakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Kwestie van een mooie badpak uitzoeken. Vaak lijk je er nog slanker in ook. Alleen de achterkant is vaak wat problematisch.
ach welnee, ene oor in, andere oor uit. Het is ook alleen mn schoonmoeder die steeds blijft zemelen. Ze heeft er zelf in een jaar tijd ook 10 kilo aangevroten dus ik zie het gewoon als projectie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp dat gepruts met tankini's niet zo. Er zijn ook heel leuke badpakken.
Ik vind het heel naar voor jullie dat jullie zulke opmerkingen krijgen, pessie en huup. Ongelooflijk hoe onbeschoft mensen kunnen zijn, familie nota bene.
Ilse poept zo slecht. Ze had van de week 5 dagen niet gepoept. poepproblemen hebben te maken met het spugen. Alles wat we tegen het spugen doen, stopt het poepen. De huisarts vond het verstandig om ook even langs de ka te gaan om er toch even naar te laten kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:48 schreef Troeta het volgende:
Kaatjejannie, ik heb geloof ik gemist wat er met Ilse is? Fijn dat je zo snel terecht kan iig!
och meiske tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een lompe mensen zeg die over je figuur beginnen
MP arm meisje van je gaat het al weer wat beter met d'r
@simmu ons meisje ligt in het dichtsbijzijndste z-huis
Gisteren was de lacatatiedeskundige nog even langs geweest en die schrok van mijn onstekingen dat het zo snel was begonnen. Heb nu medicatie gekregen om de BV helemaal lam te leggen voor de rest houden ze mij in de gaten en bij koorts krijg ik antibiotica. Ik vraag mij weleens af wat ik misdaan moet hebben om dit allemaal te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben 1 keer uit eten geweest met manlief en 1 keer naar de bios met een vriendin. Maar goed, doordat Nathan slecht slaapt durf ik gewoon niet weg.
Wat een pech allemaal. Daar mag je je best kut over voelen. Wel zoveel mogelijk genieten van je prachtige meisjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een lompe mensen zeg die over je figuur beginnen
MP arm meisje van je gaat het al weer wat beter met d'r
@simmu ons meisje ligt in het dichtsbijzijndste z-huis
Gisteren was de lacatatiedeskundige nog even langs geweest en die schrok van mijn onstekingen dat het zo snel was begonnen. Heb nu medicatie gekregen om de BV helemaal lam te leggen voor de rest houden ze mij in de gaten en bij koorts krijg ik antibiotica. Ik vraag mij weleens af wat ik misdaan moet hebben om dit allemaal te krijgen.
zijn gelukt! ik ben ff luiers vouwen daarna ga k ze uploaden en je pm'enquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck is zielig. Hij is heel verkouden. Ik spoel al met een zoutoplossing en een ui bij het bed. Is er nog meer dat ik kan doen voor 'm?
Huup waren de foto's nog gelukt of zijn ze bewogen door Puck's gewapper?
Dat heb ik helemaal niet. Niet dat mijn lief op de tweede (euh, derde) plaats komt of zo, maar het zijn geen rollen die ik van elkaar kan scheiden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef flugeltje het volgende:
We zijn ook 3 keer een weekend met z'n tweetjes weggeweest, heerlijk opgeladen weer teruggekomen. Hoewel ik stapeldol ben op m'n zoon voel ik mezelf in de eerste plaats nog altijd partner van Martijn en daarna pas moeder...
Het is ook niet echt een gescheiden situatie ofzo hoor, maar soms vind ik het echt heerlijk om weer even met z'n tweetjes alle aandacht voor elkaar te hebben. Het is wat je zegt met Willem erbij gaat de aandacht al snel helemaal naar hem toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet. Niet dat mijn lief op de tweede (euh, derde) plaats komt of zo, maar het zijn geen rollen die ik van elkaar kan scheiden.
Ik merk wel hoe verleidelijk het is met een kleine baby in huis om elkaar te verwaarlozen onder het mom 'de baby gaat nu voor'. Dat is wel zo, maar het is geen houdbare situatie. Het is juist in het belang van je kind of kinderen om het samen leuk te hebben zodat ze in een hecht gezin opgroeien met een leuke vader en moeder die het goede voorbeeld geven.
Wij zijn pas wel wezen eten bij vrienden maar dan met Lena erbij. Voor Ivan hadden we een oppas bij ons thuis. Dat was een aardig compromis.
Dat is zo, en ik heb het gevoel dat dat nog meer zo wordt naarmate een kind groter wordt. Het is ongelooflijk hoeveel aandacht Ivan opslokt, maar hij zit momenteel dan ook in een fase dat hij alles samen wil doen. Het zal mij benieuwen of die fase ooit overgaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een gescheiden situatie ofzo hoor, maar soms vind ik het echt heerlijk om weer even met z'n tweetjes alle aandacht voor elkaar te hebben. Het is wat je zegt met Willem erbij gaat de aandacht al snel helemaal naar hem toe.
Samen, als gezin, dingen doen is sowieso belangrijk. Hoe je daarnaast met je partner omgaat ligt volgens mij helemaal aan jezelf. Waar je jezelf het prettigste bij voelt is altijd goed natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is zo, en ik heb het gevoel dat dat nog meer zo wordt naarmate een kind groter wordt. Het is ongelooflijk hoeveel aandacht Ivan opslokt, maar hij zit momenteel dan ook in een fase dat hij alles samen wil doen. Het zal mij benieuwen of die fase ooit overgaat.
Ik vind het echt heerlijk, ik heb het liefst m'n kindjes bij me. Maar ik weet ergens ook wel dat het goed zou zijn als ik mijn lief meer aandacht zou geven. Ik heb me voorgenomen om er wat meer aan te werken als Lena een grote baby is en ze minder afhankelijk wordt van de borstvoeding.
Ik vind het wel lastig om bescheiden ambities te hebben. Ik wil Lena bij me houden en zelf voeden, ik wil met Ivan spelen en op pad gaan, ik wil als vanouds presteren op mijn werk, ik wil mijn oude figuur terug, ik wil mijn lief de aandacht en waardering geven die hij verdient. Maarja, dan sta ik 's ochtends op, ben ik moe van de nachtvoedingen en dan gaat al m'n positieve aandacht naar de kindjes. Ik voel me daardoor wel tekortschieten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef flugeltje het volgende:
En zolang je partner er ook geen problemen mee heeft dat de aandacht nu niet volledig bij hem ligt is er ook met je relatie helemaal niets aan de hand lijkt me.
dit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:57 schreef simmu het volgende:
[..]
och meiske toch![]()
![]()
je bent kraamvrouw onder rottige omstandigheden! laat jezelf verwennen, neem je rust, en hang gewoon lekker zoveel mogelijk bij je kleintje. je hebt helemaal niks misdaan. domme pech is niet iets wat je verdient of waar je iets aan kan doen
Ah, het schizofrenie van de moderne vrouw... Ik herken dit heel erg en ik denk heel veel dames hier. Ik wil ook de beste werkneemster, collega, vriendin, moeder, dochter, partner etc etc etc zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig om bescheiden ambities te hebben. Ik wil Lena bij me houden en zelf voeden, ik wil met Ivan spelen en op pad gaan, ik wil als vanouds presteren op mijn werk, ik wil mijn oude figuur terug, ik wil mijn lief de aandacht en waardering geven die hij verdient. Maarja, dan sta ik 's ochtends op, ben ik moe van de nachtvoedingen en dan gaat al m'n positieve aandacht naar de kindjes. Ik voel me daardoor wel tekortschieten.
Zodra je zelf weer beter in je vel zit komt dat denk ik ook vanzelf wat meer los. 3 maanden is ook nog heel kort, gun jezelf wat meer 'credits' wat dat betreftquote:In het begin is het nog oké als je nergens aan toekomt. Dat hoort immers bij de kraamperiode of de verlofperiode. Maar dan ineens zijn de eerste 3 maanden voorbij en heb je geen dispensatie meer. Ik moet nog duidelijk m'n draai vinden! Maar ik ben ermee bezig. Eerst zelf eens fitter zien te worden. En 's avonds misschien vaker de computer even uitzetten.
Ik begrijp het inderdaad niet maar dat maakt niet uit, ik ken de situatie niet dus ik kan me er helemaal geen mening over vormen. Het punt is alleen wel dat dronkenschap iemand onberekenbaar maakt, wat doet hij als ze ontroostbaar begint te huilen en hij er met zn dronken kop bovenop zit? Dat vind ik dus niet veilig, en 1 van de dingen die een omgeving bij een niet veilige situatie zou kunnen doen is het AMK bellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef flugeltje het volgende:
Ow enne Pessie, dat je de manier van opvoeden en omgang met het moederschap van iemand niet helemaal begrijpt of stom vind wil niet meteen zeggen dat het kind dermate in gevaar is dat je 't AMK zou moeten bellen...
En van een ander kun je zo makkelijk zeggen: "Doe even normaal! Je hoeft niet alles perfect te doen!"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah, het schizofrenie van de moderne vrouw... Ik herken dit heel erg en ik denk heel veel dames hier. Ik wil ook de beste werkneemster, collega, vriendin, moeder, dochter, partner etc etc etc zijn.
Maar als je iemand hebt die hij kent en jij vertrouwt, kan hij toch wel eens een avondje onrustig zijn bij iemand anders? Dat is niet leuk voor de oppas, maar die weet waarschijnlijk dat dat risico nou eenmaal bestaat met een baby.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef pessie het volgende:
Wat de overige discussie betreft, ik vind het na 9 maanden nog steeds moeilijk. Ik verlang ernaar om een avondje met manlief uit eten te gaan, maar weet gewoon niet goed hoe ik dat voor elkaar moet krijgen omdat Nathan over het algemeen erg onrustig is. Maar goed, 24 mei zijn we 5 jaar getrouwd dus dan gaan we uit eten, alleen het praktische deel moeten we nu nog oplossen.
Soms moet je vooral je best doen je eigen beste vriendin te zijn door het niet alleen tegen een ander te zeggen, maar ook tegen jezelfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En van een ander kun je zo makkelijk zeggen: "Doe even normaal! Je hoeft niet alles perfect te doen!"
Eyeopenerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:51 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Troeta prima zelf kan beslissen of een melding bij het AMK noodzakelijk is, ze geeft zelf ook al aan dat ze de dronken oom bij de baby niet verstandig vindt, maar om dan zonder enig verder inzicht maar te roepen dat het een AMK melding verdient vind ik nogal kortzichtig...
Wat is het volgende? Dat er een melding moet worden gedaan omdat iemand z'n kind blootstelt aan onnodig risico door het in de auto op schoot te nemen?
Hier Claudia, even een paar keer nalezen deze....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms moet je vooral je best doen je eigen beste vriendin te zijn door het niet alleen tegen een ander te zeggen, maar ook tegen jezelf
En dat is inderdaad precies wat ik ook bedoel, als je er samen een gemeenschappelijke weg in weet te vinden is het gewoon goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben erg blij dat ik (wij!) me wat dat betreft heel zennn en in balans enzo voel.
Maar die dronken jongen heeft toch niet de verantwoordelijkheid over dat kind, dat zijn toch de opa en oma? Of begreep ik het verhaal van Troeta niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef Ticootje het volgende:
even over dronkenschap en het verzorgen van een baby.. Dat vind ik dus echt niet kunnen... Gewoon echt niet. Er is een verschil tussen wat drankjes op en wat tipsy.. dat vind ik al raar.. Maar strontlazerus en dan een baby troosten... Nee dat kan echt niet. Dat is ook gewoon gevaarlijk. Ik ken de verhalen van mn collegaatje op de huisartsenpost dat moeder strontlazerus op de bank met kind in slaap was gevallen en dus boven op het kindje... Vreselijk..
Maar goed, iedereen doet het op zijn manier, maar als er dus in mijn omgeving iemand op die manier met zijn kind omgaat, dan zou ik daar inderdaad een melding van maken, overmatig alcohol en drugsgebruik terwijl je de verantwoording hebt over een kind van 5 weken oud vind ik een reden om eens even te contacten met het amk.
Ja, dat begreep ik ook, maar wat ik begreep is dat de dronken jongen op dat moment alleen is met het kind en opa en oma daar niet bij zijn. En dat maakt de situatie in mijn ogen onveilig. Ik bedoel, als opa of oma er wel bij zou zijn is het onwenselijk maar is er in ieder geval een nuchter hoofd om op te letten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar die dronken jongen heeft toch niet de verantwoordelijkheid over dat kind, dat zijn toch de opa en oma? Of begreep ik het verhaal van Troeta niet?
Ik denk ook niet dat die momenten alleen samen nu zo ontzettend belangrijk zijn. Ik heb er zelf in ieder geval niet erg behoefte aan en mijn lief ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef huuphuup het volgende:
Works for us, we voelen ons evengoed fijne partners, we zijn nog net zo dol op elkaar en dat de kindjes daar bij zijn doet daar niets aan af. (integendeel!). Ik ben blij dat B. wat dat betreft op 1 lijn met mij zit en er net zo in staat.
Maar feit is dat de moeder dus de verantwoordelijkheid wel overdraagd, of in elk geval ervan weet, dat er iemand met het kind gaat zitten tutten die gewoon bezopen is. Ik kan het dan niet anders verwoorden, dan ben je gewoon je kind niet waard. Ja dat is hard om te zeggen. Maar bewust je kind in gevaar brengen omdat je zelf geen zin hebt om je nest uit te gaan.. Dan had je beter je benen bij elkaar kunnen houden 9 maanden terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar die dronken jongen heeft toch niet de verantwoordelijkheid over dat kind, dat zijn toch de opa en oma? Of begreep ik het verhaal van Troeta niet?
Ik heb vooraf gezworen dat Willem een kindje gaat worden dat eerst z'n spulletjes opruimt en dan pas het volgende speelgoed mag pakken... Dat is nu al aan het mislukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:29 schreef huuphuup het volgende:
Flugel haha ons huis was al rommelig, nu is t van tijd tot tijd een regelrechte ontplofte bom
Of dat ik dan net alles aan kant heb, dat het poetszweet zeg maar nog in je bilnaad staat en dat Amelie dan beneden komt en me aankijkt van wtf??en al haar zooi weer overhoop trekt
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat die momenten alleen samen nu zo ontzettend belangrijk zijn. Ik heb er zelf in ieder geval niet erg behoefte aan en mijn lief ook niet.Het is meer hoe je in het ouderschap staat en tegen elkaar doet. Ik heb het je vaker verteld, maar ik vind jullie - voor zover ik dat van een afstandje kan beoordelen - heel lief voor elkaar en daar neem ik maar een voorbeeld aan. Ik baal vooral van mezelf als het me te veel moeite kost om aardig te zijn.
Ik zou het zelf ook niet doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar feit is dat de moeder dus de verantwoordelijkheid wel overdraagd, of in elk geval ervan weet, dat er iemand met het kind gaat zitten tutten die gewoon bezopen is. Ik kan het dan niet anders verwoorden, dan ben je gewoon je kind niet waard. Ja dat is hard om te zeggen. Maar bewust je kind in gevaar brengen omdat je zelf geen zin hebt om je nest uit te gaan.. Dan had je beter je benen bij elkaar kunnen houden 9 maanden terug.
haha, mijn kind is dubbel erfelijk belast met rommelgenen. Ik heb me niets voorgenomen, alleen maar gehoopt dat het mee zou vallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vooraf gezworen dat Willem een kindje gaat worden dat eerst z'n spulletjes opruimt en dan pas het volgende speelgoed mag pakken... Dat is nu al aan het mislukken
Da's best een eye-opener, vind ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef huuphuup het volgende:
het helpt hier gewoon om elkaar dat ook te gunnen, dat je soms gewoon even sacho mag zijn.
Elin had een regelnacht, en ieder uur dat zij sliep, was Amelie wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef pessie het volgende:
Oh Huup wat zwaar! Dat is echt heftig! Ik kan me voorstellen dat je lontje nu erg kort is. Had Elin zoveel krampjes?
Ik blijf kinderlijk naief volhoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha, mijn kind is dubbel erfelijk belast met rommelgenen. Ik heb me niets voorgenomen, alleen maar gehoopt dat het mee zou vallen
1 uur?? Ik denk dat ik in dronken toestand veiliger zou zijn voor mn omgevingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf kinderlijk naief volhouden
Enne 1 uur, darn woman dat je dan alleen sjaggo bentIk had z'n kop er waarschijnlijk al voor het ontbijt afgekauwd dan...
Nah, ik heb er natuurlijk nog 1 rondlopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Kun je dan niet gewoon even je ogen dichtdoen vanmiddag? Een uur is wel heel naar weinig.
beetje van allebei. Ze komt sowieso nog 1 keer per nacht, dat kunnen we vast wel aanpakken, maar met haar poep-issues vind ik het ook wel fijn dat ze op die manier nog 200 cc extra wegtankt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Respect Huup 1uurtje maar dat is wel echt heel erg weinig
Slaapt Amelie nooit door? of is dit gewoon een erg slechte nacht geweest?
Kun je dat? Als de kindjes er niet zijn hoor ik ze op een of andere manier toch voortdurend en loop ik volautomatisch naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Troeta het volgende:
Dus we gaan misschien naar de bioscoop, of gewoon lekker thuis zitten, heerlijk een avond zonder steeds op hoeven staan enzo.
haha, soms jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je dat? Als de kindjes er niet zijn hoor ik ze op een of andere manier toch voortdurend en loop ik volautomatisch naar de slaapkamer.
Ik dacht buuf met Amelie bezig, Huup en Elin naar bed, maar als je niks hebt aan een uurtje houdt dat sowieso op natuurlijk. Ik word daar juist altijd heel blij van. Wat zeg ik, van een kwartier kan ik al heel gelukkig worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nah, ik heb er natuurlijk nog 1 rondlopendie ligt nu gelukkig te slapen (trust me, die wordt ook niet gezellig van weinig slaap
) zomaar even gaan liggen zit er niet altijd in.
Meestal word ik brakker van 1 uurtje gaan liggen dan van gewoon doortrekken. Ik hoop wel dat het vannacht beter gaat. Morgen en overmorgen vieren we B.'s verjaardag![]()
oh ja nee ik voel me dan altijd wel bezwaard naar de buuf toe haha, ze entertaint wel en dan ben ik blij dat ik niet zelf hoef te wipwappen en de zandbak in enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht buuf met Amelie bezig, Huup en Elin naar bed, maar als je niks hebt aan een uurtje houdt dat sowieso op natuurlijk. Ik word daar juist altijd heel blij van. Wat zeg ik, van een kwartier kan ik al heel gelukkig worden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:24 schreef Troeta het volgende:
Ja ik ook hoor, wie ben ik dan om er iets van te zeggen,maar ja, kon het lekker hier kwijt..bedankt iig!
Sterkte huup, hoop dat je vanavond lekker vroeg erin kan.
Claudia, ik show hem toch nog even! http://i56.photobucket.com/albums/g177/Troeta/DSC01712.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check en Check...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb er zelf 1 keer in gegrepen, en Ilse vind het ook erg fijn om er in te schoppen. Ik maak dus naast billen ook regelmatig voetjes schoon.
Nog nooit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak hebben jullie bij het terugdraaien al midden in een flats gepakt?
N durft dat echt niet. Hij heeft nog nooit Ilse haar nagels geknipt. Ik ben geloof ik meer voor dat soort verzorgende dingen. Ik vind het heerlijk om zo met dr te tutten. Net als het badderen en dann daarna lekker insmeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik geef Willem samen met de nagelknipper aan z'n vader
Knippen als ze slaaptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog nooit!![]()
Ander vraagje, hoe zorgen jullie dat je de nagels netjes geknipt hebt, en ze ondertussen rustig blijven zitten? Filmpjes werken hier niet, dan wil ze alleen maar naar de tv/ beeldscherm toe.
Natuurlijk mag jij jompelen!! Ik jompel met je mee!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Amy.
Ik had tot maandag mogen blijven maar nu is mijn vriend er nog en anders kom ik maandag alleen thuis. Ik krijg nog iets van kraamzorg.
En mag ik jompelen? 1605gram
Wat goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Amy.
Ik had tot maandag mogen blijven maar nu is mijn vriend er nog en anders kom ik maandag alleen thuis. Ik krijg nog iets van kraamzorg.
En mag ik jompelen? 1605gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |