Ik blijf kinderlijk naief volhoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha, mijn kind is dubbel erfelijk belast met rommelgenen. Ik heb me niets voorgenomen, alleen maar gehoopt dat het mee zou vallen
1 uur?? Ik denk dat ik in dronken toestand veiliger zou zijn voor mn omgevingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf kinderlijk naief volhouden
Enne 1 uur, darn woman dat je dan alleen sjaggo bentIk had z'n kop er waarschijnlijk al voor het ontbijt afgekauwd dan...
Nah, ik heb er natuurlijk nog 1 rondlopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Kun je dan niet gewoon even je ogen dichtdoen vanmiddag? Een uur is wel heel naar weinig.
beetje van allebei. Ze komt sowieso nog 1 keer per nacht, dat kunnen we vast wel aanpakken, maar met haar poep-issues vind ik het ook wel fijn dat ze op die manier nog 200 cc extra wegtankt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Respect Huup 1uurtje maar dat is wel echt heel erg weinig
Slaapt Amelie nooit door? of is dit gewoon een erg slechte nacht geweest?
Kun je dat? Als de kindjes er niet zijn hoor ik ze op een of andere manier toch voortdurend en loop ik volautomatisch naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Troeta het volgende:
Dus we gaan misschien naar de bioscoop, of gewoon lekker thuis zitten, heerlijk een avond zonder steeds op hoeven staan enzo.
haha, soms jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je dat? Als de kindjes er niet zijn hoor ik ze op een of andere manier toch voortdurend en loop ik volautomatisch naar de slaapkamer.
Ik dacht buuf met Amelie bezig, Huup en Elin naar bed, maar als je niks hebt aan een uurtje houdt dat sowieso op natuurlijk. Ik word daar juist altijd heel blij van. Wat zeg ik, van een kwartier kan ik al heel gelukkig worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nah, ik heb er natuurlijk nog 1 rondlopendie ligt nu gelukkig te slapen (trust me, die wordt ook niet gezellig van weinig slaap
) zomaar even gaan liggen zit er niet altijd in.
Meestal word ik brakker van 1 uurtje gaan liggen dan van gewoon doortrekken. Ik hoop wel dat het vannacht beter gaat. Morgen en overmorgen vieren we B.'s verjaardag![]()
oh ja nee ik voel me dan altijd wel bezwaard naar de buuf toe haha, ze entertaint wel en dan ben ik blij dat ik niet zelf hoef te wipwappen en de zandbak in enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht buuf met Amelie bezig, Huup en Elin naar bed, maar als je niks hebt aan een uurtje houdt dat sowieso op natuurlijk. Ik word daar juist altijd heel blij van. Wat zeg ik, van een kwartier kan ik al heel gelukkig worden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:24 schreef Troeta het volgende:
Ja ik ook hoor, wie ben ik dan om er iets van te zeggen,maar ja, kon het lekker hier kwijt..bedankt iig!
Sterkte huup, hoop dat je vanavond lekker vroeg erin kan.
Claudia, ik show hem toch nog even! http://i56.photobucket.com/albums/g177/Troeta/DSC01712.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check en Check...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb er zelf 1 keer in gegrepen, en Ilse vind het ook erg fijn om er in te schoppen. Ik maak dus naast billen ook regelmatig voetjes schoon.
Nog nooit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak hebben jullie bij het terugdraaien al midden in een flats gepakt?
N durft dat echt niet. Hij heeft nog nooit Ilse haar nagels geknipt. Ik ben geloof ik meer voor dat soort verzorgende dingen. Ik vind het heerlijk om zo met dr te tutten. Net als het badderen en dann daarna lekker insmeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik geef Willem samen met de nagelknipper aan z'n vader
Knippen als ze slaaptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog nooit!![]()
Ander vraagje, hoe zorgen jullie dat je de nagels netjes geknipt hebt, en ze ondertussen rustig blijven zitten? Filmpjes werken hier niet, dan wil ze alleen maar naar de tv/ beeldscherm toe.
Natuurlijk mag jij jompelen!! Ik jompel met je mee!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Amy.
Ik had tot maandag mogen blijven maar nu is mijn vriend er nog en anders kom ik maandag alleen thuis. Ik krijg nog iets van kraamzorg.
En mag ik jompelen? 1605gram
Wat goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Amy.
Ik had tot maandag mogen blijven maar nu is mijn vriend er nog en anders kom ik maandag alleen thuis. Ik krijg nog iets van kraamzorg.
En mag ik jompelen? 1605gram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |