abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96737481
Jeetje FR, dat verdiend toch niemand?? Je hebt ook een hele heftige en nare kraamtijd nu. :* :*

N en ik zijn nu 1 ochtend samen naar de sauna geweest, Ilse was toen bij de gastouder. Ik geloof dat het ivm werk er ook aan zit te komen dat ze een nachtje weg is. (n tot 22 uur werken, ik tot 22.30) maar daar denk ik nog maar niet over na. Ik ga mijn avonddiensten nog wel proberen te ruilen...

Ik ben trouwens gister gebeld door het ziekenhuis, en we kunnen volgende week al naar de kinderarts met Ilse. Ik had niet verwacht dat dat zo snel zou kunnen.
*poef* nu is het weg
pi_96737529
Dat is idd snel KJ.

Ik ga naar mijn meisje toe de fysiotherapeute komt
pi_96737836
Hmmm vluchtgedrag, ik geloof niet dat dat het is.
Ze moesten 3 nachten in het ziekenhuis blijven toen ze net geboren was en toen heeft ze het meisje al 3 nachten apart laten liggen omdat ze zelf wilde slapen.
Ze zegt dat ze daarom nu heel goed los kan laten. In de kraamweek is ze ook al lekker gaan shoppen..
Verder voelde ze zich meteen na de bevalling heel goed en ze is nu echt gewoon vakantie aan het vieren. Echt apart.
Maar wat ik het ergst vind is dat ze dat meisje bij de schoonouders laten slapen en daar woont nog een zoon en die gaat dan mee uit en als het meisje snachts wakker word gaat hij d'r troosten en even opzitten met d'r, is een hele lieve jongen,maar hij is zo dronken als wat dan.
En ik zit dan steeds te bedenken hoe verschrikkelijk ik het zou vinden als dat met Mex zou gebeuren.
Dit weekend gaan ze trouwens weer uit, ze vroeg nog of ik meeging :')

Ik ben nog niet eens 5 x uit geweest sinds Mex er is, hij gaat wel 1x in de 2 weken logeren vanwege werk. Ik zou ook echt geen energie hebben om een nacht door te halen,haha

Kaatjejannie, ik heb geloof ik gemist wat er met Ilse is? Fijn dat je zo snel terecht kan iig!

Veel plezier bij je meisje ferrari-rood!
pi_96737972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:48 schreef Troeta het volgende:

Kaatjejannie, ik heb geloof ik gemist wat er met Ilse is? Fijn dat je zo snel terecht kan iig!

Ilse poept zo slecht. Ze had van de week 5 dagen niet gepoept. poepproblemen hebben te maken met het spugen. Alles wat we tegen het spugen doen, stopt het poepen. De huisarts vond het verstandig om ook even langs de ka te gaan om er toch even naar te laten kijken.

Ik heb net even bij Ilse gekeken. Ik had dr vanaf gister 14 uur niet meer gezien :') . Ze lag zo lief nog te slapen O+
*poef* nu is het weg
pi_96737999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een lompe mensen zeg die over je figuur beginnen
MP arm meisje van je gaat het al weer wat beter met d'r
@simmu ons meisje ligt in het dichtsbijzijndste z-huis

Gisteren was de lacatatiedeskundige nog even langs geweest en die schrok van mijn onstekingen dat het zo snel was begonnen. Heb nu medicatie gekregen om de BV helemaal lam te leggen voor de rest houden ze mij in de gaten en bij koorts krijg ik antibiotica. Ik vraag mij weleens af wat ik misdaan moet hebben om dit allemaal te krijgen.
och meiske toch :'( :*
je bent kraamvrouw onder rottige omstandigheden! laat jezelf verwennen, neem je rust, en hang gewoon lekker zoveel mogelijk bij je kleintje. je hebt helemaal niks misdaan. domme pech is niet iets wat je verdient of waar je iets aan kan doen ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:22:06 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96740323
F-R, zoals je zegt, dit is gewoon domme pech. Het is zo ontzettend jammer!!! Probeer toch te genieten waar je kunt.

Sarah mooi lijntje!

Troeta, hmmm, ik was even sprakeloos toen ik je verhaal las. Ik zou denken dat er wel meer aan de hand is, veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1 keer uit eten geweest met manlief en 1 keer naar de bios met een vriendin. Maar goed, doordat Nathan slecht slaapt durf ik gewoon niet weg.
pi_96740827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een lompe mensen zeg die over je figuur beginnen
MP arm meisje van je gaat het al weer wat beter met d'r
@simmu ons meisje ligt in het dichtsbijzijndste z-huis

Gisteren was de lacatatiedeskundige nog even langs geweest en die schrok van mijn onstekingen dat het zo snel was begonnen. Heb nu medicatie gekregen om de BV helemaal lam te leggen voor de rest houden ze mij in de gaten en bij koorts krijg ik antibiotica. Ik vraag mij weleens af wat ik misdaan moet hebben om dit allemaal te krijgen.
Wat een pech allemaal. Daar mag je je best kut over voelen. Wel zoveel mogelijk genieten van je prachtige meisje :*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:45:35 #158
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96741124
Puck is zielig. Hij is heel verkouden. Ik spoel al met een zoutoplossing en een ui bij het bed. Is er nog meer dat ik kan doen voor 'm?

Huup waren de foto's nog gelukt of zijn ze bewogen door Puck's gewapper? :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96741218
DML, zijn hoofdeinde iets ophogen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:48:29 #160
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96741223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck is zielig. Hij is heel verkouden. Ik spoel al met een zoutoplossing en een ui bij het bed. Is er nog meer dat ik kan doen voor 'm?

Huup waren de foto's nog gelukt of zijn ze bewogen door Puck's gewapper? :+
zijn gelukt! ik ben ff luiers vouwen daarna ga k ze uploaden en je pm'en ;)
zo schattig met die handjes van Elin en Puck in elkaar O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:49:48 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96741280
Gatver FR, het gaat ook allemaal wel kut bij jou hoor... Sterkte meid, hoop dat het snel allemaal weer beter gaat :*

Willem heeft regelmatig een avondje oppas hoor, meestal gewoon bij ons thuis. Tijn en ik gaan dan lekker uit eten en naar het theater of een feestje. Heerlijke momenten vind ik dat. Ben ook 1 keer op stap geweest met een vriendinnetje, maar dat vond ik de dag erna weer minder succesvol :')

We zijn ook 3 keer een weekend met z'n tweetjes weggeweest, heerlijk opgeladen weer teruggekomen. Hoewel ik stapeldol ben op m'n zoon voel ik mezelf in de eerste plaats nog altijd partner van Martijn en daarna pas moeder...

Het scheelt overigens wel dat ik weet dat we ons menneke heel goed achterlaten...

Ow enne Pessie, dat je de manier van opvoeden en omgang met het moederschap van iemand niet helemaal begrijpt of stom vind wil niet meteen zeggen dat het kind dermate in gevaar is dat je 't AMK zou moeten bellen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96741560
Nee, AMK vind ik ook niet nodig, er word verder goed voor gezorgd en het zijn ook allemaal lieve mensen. Ik vind het echt alleen stom en vind het moeilijk om er op te reageren.
Denk ook dat zij duizend keer beter af is bij haar ouders en schoonouders dan bij het AMK.
Moeder is nog jong, dus misschien is het wel een fase. Vind ze het idd zwaarder dan verwacht en heeft ze het uitgaan gewoon gemist. maar die gast s'nahts met die baby vind ik ook niet echt veilig hoor.
Ik ga er gewoon maar even niet heen;)

Ach, 5 dagen niet poepen, dat is echt sneu. Hopelijk heeft de kinderarts een goede oplossing! Sterkte ermee!
pi_96741594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef flugeltje het volgende:
We zijn ook 3 keer een weekend met z'n tweetjes weggeweest, heerlijk opgeladen weer teruggekomen. Hoewel ik stapeldol ben op m'n zoon voel ik mezelf in de eerste plaats nog altijd partner van Martijn en daarna pas moeder...
Dat heb ik helemaal niet. Niet dat mijn lief op de tweede (euh, derde) plaats komt of zo, maar het zijn geen rollen die ik van elkaar kan scheiden.

Ik merk wel hoe verleidelijk het is met een kleine baby in huis om elkaar te verwaarlozen onder het mom 'de baby gaat nu voor'. Dat is wel zo, maar het is geen houdbare situatie. Het is juist in het belang van je kind of kinderen om het samen leuk te hebben zodat ze in een hecht gezin opgroeien met een leuke vader en moeder die het goede voorbeeld geven.

Wij zijn pas wel wezen eten bij vrienden maar dan met Lena erbij. Voor Ivan hadden we een oppas bij ons thuis. Dat was een aardig compromis.
pi_96741637
pessie, hoe was jullie nacht eigenlijk? Weer doorgeslapen? :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:04:53 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96741791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet. Niet dat mijn lief op de tweede (euh, derde) plaats komt of zo, maar het zijn geen rollen die ik van elkaar kan scheiden.

Ik merk wel hoe verleidelijk het is met een kleine baby in huis om elkaar te verwaarlozen onder het mom 'de baby gaat nu voor'. Dat is wel zo, maar het is geen houdbare situatie. Het is juist in het belang van je kind of kinderen om het samen leuk te hebben zodat ze in een hecht gezin opgroeien met een leuke vader en moeder die het goede voorbeeld geven.

Wij zijn pas wel wezen eten bij vrienden maar dan met Lena erbij. Voor Ivan hadden we een oppas bij ons thuis. Dat was een aardig compromis.
Het is ook niet echt een gescheiden situatie ofzo hoor, maar soms vind ik het echt heerlijk om weer even met z'n tweetjes alle aandacht voor elkaar te hebben. Het is wat je zegt met Willem erbij gaat de aandacht al snel helemaal naar hem toe.
pi_96741929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is ook niet echt een gescheiden situatie ofzo hoor, maar soms vind ik het echt heerlijk om weer even met z'n tweetjes alle aandacht voor elkaar te hebben. Het is wat je zegt met Willem erbij gaat de aandacht al snel helemaal naar hem toe.
Dat is zo, en ik heb het gevoel dat dat nog meer zo wordt naarmate een kind groter wordt. Het is ongelooflijk hoeveel aandacht Ivan opslokt, maar hij zit momenteel dan ook in een fase dat hij alles samen wil doen. Het zal mij benieuwen of die fase ooit overgaat.

Ik vind het echt heerlijk, ik heb het liefst m'n kindjes bij me. Maar ik weet ergens ook wel dat het goed zou zijn als ik mijn lief meer aandacht zou geven. Ik heb me voorgenomen om er wat meer aan te werken als Lena een grote baby is en ze minder afhankelijk wordt van de borstvoeding.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:13:59 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96742092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is zo, en ik heb het gevoel dat dat nog meer zo wordt naarmate een kind groter wordt. Het is ongelooflijk hoeveel aandacht Ivan opslokt, maar hij zit momenteel dan ook in een fase dat hij alles samen wil doen. Het zal mij benieuwen of die fase ooit overgaat.

Ik vind het echt heerlijk, ik heb het liefst m'n kindjes bij me. Maar ik weet ergens ook wel dat het goed zou zijn als ik mijn lief meer aandacht zou geven. Ik heb me voorgenomen om er wat meer aan te werken als Lena een grote baby is en ze minder afhankelijk wordt van de borstvoeding.
Samen, als gezin, dingen doen is sowieso belangrijk. Hoe je daarnaast met je partner omgaat ligt volgens mij helemaal aan jezelf. Waar je jezelf het prettigste bij voelt is altijd goed natuurlijk ;) Ik vind het fijn om af en toe met z'n tweetjes weg te zijn, jij vind je kinderen nu het fijnst om bij je te hebben. Met beide zaken is helemaal niets mis. Zolang je je gevoel volgt blijft het een natuurlijke situatie en gedij je als gezin zijnde het beste...

En zolang je partner er ook geen problemen mee heeft dat de aandacht nu niet volledig bij hem ligt is er ook met je relatie helemaal niets aan de hand lijkt me.
pi_96742279
Och F-R toch. Wat nou verdiend? Dit verdiend niemand, je hebt gewoon echt flinke, stomme pech, helaas. :*

Wij hebben beide niet zo de behoefte om op stap te gaan, we zijn pas toen Isabel 10 maanden was voor het eerst samen een avond naar het theater geweest. Maar omdat mevrouwtje onregelmatig doorslaapt, zaten we beide niet lekker te genieten.
Maar he, als je je er beide prima bij voelt! ^O^

En Troeta, ik zou geloof ik ook met kromme tenen zitten, en zelf iets zeggen als: nou, daar kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen/ heb ik zelf helemaal geen behoefte aan. Maar, dat ligt ook wel weer aan de relatie met de betreffende vriendin. Maar zoals Tico zegt, misschien is het toch wel wat overweldigender voor d'r dan ze had gedacht en vlucht ze op deze manier.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96742392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef flugeltje het volgende:

En zolang je partner er ook geen problemen mee heeft dat de aandacht nu niet volledig bij hem ligt is er ook met je relatie helemaal niets aan de hand lijkt me.
Ik vind het wel lastig om bescheiden ambities te hebben. Ik wil Lena bij me houden en zelf voeden, ik wil met Ivan spelen en op pad gaan, ik wil als vanouds presteren op mijn werk, ik wil mijn oude figuur terug, ik wil mijn lief de aandacht en waardering geven die hij verdient. Maarja, dan sta ik 's ochtends op, ben ik moe van de nachtvoedingen en dan gaat al m'n positieve aandacht naar de kindjes. Ik voel me daardoor wel tekortschieten.

In het begin is het nog oké als je nergens aan toekomt. Dat hoort immers bij de kraamperiode of de verlofperiode. Maar dan ineens zijn de eerste 3 maanden voorbij en heb je geen dispensatie meer. Ik moet nog duidelijk m'n draai vinden! Maar ik ben ermee bezig. Eerst zelf eens fitter zien te worden. En 's avonds misschien vaker de computer even uitzetten. :Y)
pi_96742739
Jeetje F_R, wat rot dat je na zo'n zware zwangerschap nu ook nog borstontstekingen hebt :'( Je hebt dat echt niet verdiend :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:57 schreef simmu het volgende:

[..]

och meiske toch :'( :*
je bent kraamvrouw onder rottige omstandigheden! laat jezelf verwennen, neem je rust, en hang gewoon lekker zoveel mogelijk bij je kleintje. je hebt helemaal niks misdaan. domme pech is niet iets wat je verdient of waar je iets aan kan doen ;(
dit! :*

Sterkte en beterschap!
Hopelijk kun je heel snel gaan genieten!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:36:03 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96742912
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het wel lastig om bescheiden ambities te hebben. Ik wil Lena bij me houden en zelf voeden, ik wil met Ivan spelen en op pad gaan, ik wil als vanouds presteren op mijn werk, ik wil mijn oude figuur terug, ik wil mijn lief de aandacht en waardering geven die hij verdient. Maarja, dan sta ik 's ochtends op, ben ik moe van de nachtvoedingen en dan gaat al m'n positieve aandacht naar de kindjes. Ik voel me daardoor wel tekortschieten.

Ah, het schizofrenie van de moderne vrouw... Ik herken dit heel erg en ik denk heel veel dames hier. Ik wil ook de beste werkneemster, collega, vriendin, moeder, dochter, partner etc etc etc zijn.

quote:
In het begin is het nog oké als je nergens aan toekomt. Dat hoort immers bij de kraamperiode of de verlofperiode. Maar dan ineens zijn de eerste 3 maanden voorbij en heb je geen dispensatie meer. Ik moet nog duidelijk m'n draai vinden! Maar ik ben ermee bezig. Eerst zelf eens fitter zien te worden. En 's avonds misschien vaker de computer even uitzetten. :Y)
Zodra je zelf weer beter in je vel zit komt dat denk ik ook vanzelf wat meer los. 3 maanden is ook nog heel kort, gun jezelf wat meer 'credits' wat dat betreft ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 mei 2011 @ 11:38:11 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96743000
het is hier geloof ik tijd om afgebakende slaapjes overdag te gaan doen in bed boven. hij heeft net heerlijk ruim een uur stil gelegen/geslapen terwijl ik bezig was op de boven verdieping en zo heeft er ook dik 2,5 uur tussen de vorige en deze voeding gezeten. Beneden was het piepen, steeds wakker worden want speen kwijt, en boven geen eens speen nodig gehad om in slaap te vallen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:43:22 #173
259886 pessie
pi_96743201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef flugeltje het volgende:

Ow enne Pessie, dat je de manier van opvoeden en omgang met het moederschap van iemand niet helemaal begrijpt of stom vind wil niet meteen zeggen dat het kind dermate in gevaar is dat je 't AMK zou moeten bellen...
Ik begrijp het inderdaad niet maar dat maakt niet uit, ik ken de situatie niet dus ik kan me er helemaal geen mening over vormen. Het punt is alleen wel dat dronkenschap iemand onberekenbaar maakt, wat doet hij als ze ontroostbaar begint te huilen en hij er met zn dronken kop bovenop zit? Dat vind ik dus niet veilig, en 1 van de dingen die een omgeving bij een niet veilige situatie zou kunnen doen is het AMK bellen.

Wat de overige discussie betreft, ik vind het na 9 maanden nog steeds moeilijk. Ik verlang ernaar om een avondje met manlief uit eten te gaan, maar weet gewoon niet goed hoe ik dat voor elkaar moet krijgen omdat Nathan over het algemeen erg onrustig is. Maar goed, 24 mei zijn we 5 jaar getrouwd dus dan gaan we uit eten, alleen het praktische deel moeten we nu nog oplossen.

CP Nathan heeft 1 voeding gehad om 2.20. Daarna pas wakker om 6.45 en vervolgens geslapen tot 9.15.

Net heerlijk naar de markt geweest, kan ik zo van genieten he!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:45:31 #174
259886 pessie
pi_96743282
DJMO ik hoor hier op het forum veel vaker dat kindjes na een week of 6 overdag op hun kamer slapen omdat dat rustiger is. Hier hebben we hem na een week of 9 denk ik op zn eigen kamer gelegd (bij 6 weken ook een poging maar vanwege de ziekenhuis opname zijn we daar toen weer even mee gestopt).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 mei 2011 @ 11:48:22 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96743390
Geert zal nu een week of tien zijn uit m'n hoofd? 2mnd en anderhalve week iig :P ik weet niet meer hoe oud Jan was, maar met hem was ik ook heel vaak op pad dus die sliep ook vaak in de kiderwagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')