abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:40 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96690002
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).
Ik ben nogal gevoelig voor wat een ander zegt.

FR, wat naar dat jullie geen RMCD huis hebben!
pi_96690047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is dus geen ronald macdonald huis we moeten zelf heen en weer
Ik rij 's morgens met mijn vriend mee en laat mij dan ophalen
Hij gaat vanuit zijn werk en ik kook en 's avonds gaan we samen. Het zullen zware weken worden maar dat weet jij (simmu) alles van.

Bientje ik hoop dat ze snel opknapt en jullie vannacht weer lekker slapen
:*

vergeet niet zo nu en dan wat uitrusttijd voor jullie zelf in te lassen! hopelijk mag ze vlot naar huis! ligt ze in een streekziekenhuis?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:19:20 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96690086
FR, tegen de tijd dat ze 2 kilo is wordt ze waarschijnlijk overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij je in de buurt, als dat van toepassing is. Dan is het reizen ook al weer wat minder. :*
Oh, en die 2 kilo lijkt nu waarschijnlijk heel ver weg maar dat gaat sneller dan je denk!
A grand adventure has begun.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:40 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_96690357
F_r je dochter is prachtig. Ze ziet er sterk uit, dus ze zal heel snel gaan groeien, vast! Nogmaals gefeliciteerd!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:38:41 #105
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96690904
Ferrari: gefeliciteerd met je dochter. Mooi meisje!
pi_96691311
Ik heb geen ervaring met zulke kleintjes, maar ik vind dat je de anderhalve kilo niet aan de foto afziet. Lijkt me lastig in het begin om mee om te gaan, zo'n klein breekbaar popje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96692465
Ferrari wat is ze mooi!

Sarah heeft net haar prikjes gehad! Ik wist dat ze kon krijsen, maar ze hard en zo intens :'( echt heel zielig, ze is er nog verdrietig van...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96692611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).

Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijding ;)

Maar goed, ik heb makkelijk praten :Y)
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:28:09 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96692758
Ik ben druk bezig om bikiniproof de zomer in te gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:35:10 #110
259886 pessie
pi_96692980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:23 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijding ;)

Maar goed, ik heb makkelijk praten :Y)
Veel dingen kunnen me niet meer zoveel schelen, ik wordt alleen zo moe van die eeuwige lijn verhalen. Dus vermijd ik ze liever.

Zwanger zijn was wat dat betreft heerlijk, eindelijk kon ik eens trots en blij zijn met mn buik. En iedereen was laaiend enthousiast over mn buik en vond mij mooi zwanger.
pi_96693041
Ferrari, wat een prachtige meid! Gefeliciteerd! Die zal toch wel eerder naar huis mogen dan de uitgerekende datum?
Met stuwing heb ik de hele dag in een natte BH rondgelopen, hield hem aan tijdens het douchen, hielp bij mij erg goed, zoalng die BH strak zat had ik geen last

Ik heb een tankini aangeschaft, zolang ik rechtop blijf lopen blijft m'n buik een beetje plat en heb ik een taille. Als ik zit of buk heb ik een grote zwemband,haha
In het nieuwe huis kan ik weer gaan wii-en, hie rin huis kan dat niet echt en ik ga lekker zwemmen een paar keer per week.
Als ik dan afgevallen ben is het ws weer tijd om zwanger te worden, dus verspilde moeite eigenlijk,maar ja..

Ik snap je pessie, ik word ook moe van dat commentaar van familie over m'n lijn, laat me lekker, komt vanzelf wel weer goed...maar dat doen ze al jaren.

Ik zou trouwens best in een bikini op het strand gaan liggen,maar als ik wat te drinken ga halen moet er toch echt wat overheen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:51:37 #112
259886 pessie
pi_96693583
Troeta, 2 jaar geleden ging ik met mijn toen al niet strakke buik (nooit strak en slank geweest volgens mij) op de camping gewoon naar de camping supermarkt. Kreeg zelfs van de italiaantjes te horen "bella" dus tsja... Ik denk dat ik gewoon lekker mn bikini meeneem. Het is gewoon hier in Nederland met manlief's familie dat ik geen zin heb ik commentaar.
pi_96693655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:

Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buik :') ik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks :') mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.

En Tico jij bent allang bikini-klaar :D mafketel.
Je hebt een goddelijk lijf joh!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:14:50 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96694394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buik :') ik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks :') mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.

Nee joh gek! Tis echt nog geen gezicht hoor.. Ik heb nog een flinke hoofdrol... Zo met kleding, ja dan kijk ik in de spiegel en dan lijkt het heel wat... Maar als ik niets heb om de zooi mee te bedekken dan zie je echt wel dat ik nog best wat werk heb.
pi_96695030
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat dus. K zou willen dat k zo'n lichaam had!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:58:21 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96696104
:) heerlijke discussies hier!

Mijn lijf wordt nooit meer bikiniklaar (en is het ook al heel lang niet meer geweest). Ook hier een tankini. Dan ziet het er nog toonbaar uit.
pi_96696418
Ik begrijp dat gepruts met tankini's niet zo. Er zijn ook heel leuke badpakken. :Y)

Ik vind het heel naar voor jullie dat jullie zulke opmerkingen krijgen, pessie en huup. Ongelooflijk hoe onbeschoft mensen kunnen zijn, familie nota bene.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:20:04 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96697116
Badpakken vind helemaal zo afdoen.. Ik weet niet, in een badpak lijkt je al snel zo massief.
pi_96697170
Kwestie van een mooie badpak uitzoeken. Vaak lijk je er nog slanker in ook. Alleen de achterkant is vaak wat problematisch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:21:30 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96697200
Ik snap dat gepruts sowieso niet, maar het eeuwige gezeur over het perfecte lichaam ook niet, en al helemaal niet als het het lichaam van een ander is. Waar bemoeien mensen zich mee?!

We zijn nou eenmaal niet allemaal Heidi Klum, en het proberen te bereiken van zo'n perfect lichaam terwijl dat met je bouw en lichaamsstructuur vrijwel onmogelijk is maakt je ook niet bepaald gezonder.

Nog even afgezien van het huidige "ideale lichaam", want naar die maatstaf zou Marilyn Monroe als veel te dik gezien worden.

Maar goed, ik ben ook chronisch te dik en dat gaat ook niet meer over, ik kan m'n energie wel beter gebruiken dan aan me druk maken wat anderen van mij en/of m'n lijf vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:25:16 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96697374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Badpakken vind helemaal zo afdoen.. Ik weet niet, in een badpak lijkt je al snel zo massief.
Dat ligt aan de manier van dik zijn, voor een peer maakt het weinig uit, daar ligt de nadruk toch op de benen en kont, een eventueel slanke taille zie je met een badpak dan niet meer.
Bij een appel kan een badpak best helpen de flubbers bij elkaar te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:27:22 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96697481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Kwestie van een mooie badpak uitzoeken. Vaak lijk je er nog slanker in ook. Alleen de achterkant is vaak wat problematisch.
Nou dat dus.. Mn reet past gewoon niet in badpakken.
pi_96697839
mijn kont doet het ook niet goed in badpakken. Mijn onderlijf is bijna 2 maten groter dan mijn bovenlijf dus dan is een badpak niet zo'n feest. Ach met kleren aan vind ik het allemaal weer prima. Maar ik hoef zelf ook niet steeds tegen mijn spinnenweb aan te kijken op mijn buik :7
pi_96697906
Tankini is juist fijn! Kan je, terwijl je ligt te walvissen, toch nog een beetje je buik bruinen.. maar zodra je staat is alles bedekt!

Daarbij heb ik met de memmen echt een beugel iets nodig, en beugels in badpakken is een no go. Dan loopt het vaak vanaf het volste punt van je boobs naar beneden = geen taille...
pi_96698053
CB geweest en Sarah groeit goed :)

Verdere discussie, ik ben te zwaar altijd al geweest, maar voel me er goed bij. Ik draag een badpak omdat ik me in bikini en tankini niet prettig voel. En het zal mij een rotzorg zijn hoe de rest van de wereld erover denkt ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:43:52 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96698137
Mooie lijntjes.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:48:27 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96698322
Keurige curves MP.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96698525
Mooie curve! :Y Hoe gingen de prikken?
pi_96698734
De prikken waren zielig!! Ik wist dat ze heel har dkon krijsen maar dit was echt het toppunt en ze bleef wel een half uur nasnikken, ik moest er zelf ook bijna van huilen..

En nu ligt ze in haar bedje, omdat ze zo weinig slaapt overdag gaan we haar overdag boven laten slapen ipv beneden in de wagen... Maar ze ligt te huilen dus ga zo maar weer even naar boven, ze is echt heel sneu!
pi_96698842
Mooie curve van Sarah! Wat zielig dat ze zo'n verdriet had van de prikken.

Wij zijn ook weer bij het CB geweest. Amy was 7600 en 67,5 cm. Voor de rest gehad over het eten. Nou ja, veel had ze er niet over te zeggen want we proberen al alles.
pi_96699546
Ow ik ging Sarah net verschonen en haar ene beentje is helemaal rood op de plek waar ze geprikt is.. Heb haar dus ook alweer uit bed en ze ligt nu lekker bij mij!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:14 #132
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96700109
Arme Sarah! Wat zielig dat ze zo gehuild heeft....
Heb je niet iets van SRL gelei? Dat doe ik er altijd op (en van tevoeren even goed de beetnjes masseren).
pi_96700202
Nee heb ik niet misschien maar even halen zo. Voor nu slaapt ze bij mij op schoot heel lief :) maar niet handig... Maar het is even niet anders dus laat het maar even ze is niet alle dagen zo sneu gelukkig.
pi_96701856
FR: Gefeliciteerd met je dochter! Wat een kleintje zeg, 1500 gram is best klein voor 34 weken, toch? Maar fijn dat ze het goed doet en hopelijk mag ze al sneller naar huis dan jullie verwachten.

Sarah, mooie curves zeg! En zielig dat ze zo'n last heeft van de prikjes!

Amy 7600 gram, dan is ze dus wel wat aangekomen toch? Ik meende dat ze eerst lichter was dan Anne? Hoe ziet haar curve er nu uit?

Beterschap voor Bientje! Sneu hè, als ze niet lekker zijn?

En over bikiniklaarheid van mijn lijf ga ik het maar helemaal niet hebben, dat gaat denk ik nooit gebeuren en ik draag dus ook een badpak ;)
pi_96704731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp dat gepruts met tankini's niet zo. Er zijn ook heel leuke badpakken. :Y)

Ik vind het heel naar voor jullie dat jullie zulke opmerkingen krijgen, pessie en huup. Ongelooflijk hoe onbeschoft mensen kunnen zijn, familie nota bene.
ach welnee, ene oor in, andere oor uit. Het is ook alleen mn schoonmoeder die steeds blijft zemelen. Ze heeft er zelf in een jaar tijd ook 10 kilo aangevroten dus ik zie het gewoon als projectie.

Wat een keurige lijntjes MP!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96705015
Inderdaad Sola, is ze wel aangekomen? Of dat niet?
pi_96709184
Oh ja, dit was met een fles op, maar ze is weer wat aangekomen ja. Ik vind het prima. We gaan gewoon werken aan het eten en ik vertrouw erop dat ze gewoon aankomt. Anders horen we het wel bij de volgende afspraak bij de ka.

Ik mag van mezelf niet meer zorgen maken over het aankomen. De ka is al 2 maanden tevreden dus dan moet ik er gewoon op vertrouwen dat dit goed blijft gaan. Niet altijd even makkelijk, maar anders blijf ik bezig.
pi_96713135
Mooi lijntje van Sarah!

Fijn dat ze weer wat aangekomen is Sola!
:*

Vandaag toen ik Jelle en Lotte op de creche ging ophalen kreeg ik weer eens te horen hoe leuk ze Jelle toch vinden O+ en dat hij altijd lacht en vrolijk is O+ Zo leuk om te horen O+
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:46:28 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96715153
F-R van harte gefeliciteerrt met je dochter, wat is ze mooi!!! Wat een kleintje O+ maar wát is ze mooi! Je zal zien dat dat breekbare er steeds een beetje meer vanaf gaat. Ineens besef je 'Hé, ze heeft billetjes!' Loop niet te hard van stapel en probeer tussendoor te genieten van je kleine meisje.
Mij hadden ze verteld dat ze standaard van de uitgerekende datum uitgaan om als richtlijn voor ontslag te geven. Gewicht is vaak ook een goede indicatie (samen met leeftijd). Tobias was bijna 6 weken te vroeg, woog 2040 gram en mocht na 2 weken mee naar huis.
Zorg dat je zelf genoeg rust krijgt! En vraag hulp als je er (mentaal) doorheen zit. :*

Sola wat fijn dat ze weer wat gegroeid is! Je KA maakt zich niet veel zorgen, hopelijk kan jij het nu ook wat meer loslaten. Ik kan me je zorgen wel héél goed voorstellen! Dikke :* voor jou.

Wat leuk om te horen Mrien O+

Huup je bent goed bezig een gladde rug te kweken, schoonmoeders :X

Ylana kan iets nieuws; ze kan blazen :D Ik vind dat zo knap! Niet met haar lippen getuit natuurlijk, maar zo tussen haar kaken door.
Ze rolt de halve kamer door ineens. Madam kón al lang rollen maar zolang Tobias in de buurt was ging ze liggen uhuh-en en kreeg ze het wel van hem :') Ze heeft nu in de gaten dat als ze zelf lekker gaat rollen ze veel meer uit kan vreten.
En als je favoriete stukje speelgoed nu eens bij je voeten ligt? 'Dat omkeren heb ik nu wel gehad, dat moet efficienter kunnen!' denkt ze tegenwoordig, want dan pakt ze het tussen haar voeten om het dan op te tillen en naar haar handjes te brengen :o
Verder kletst ze me de oren van mijn hoofd O+ ddadad, tatata, hnngggg, tèhtèhtèh en als ik bij mijn ouders kom na een dag werken is haar blik ónbetaalbaar O+ O+ Tobias doet dan de deur voor me open en na een snelle kus en knuffel gaat hij nog even verder spelen, Ylana gaat dan brullen omdat ik haar niet snel genoeg pak :D en zodra ik haar vast heb is alles goed, dan krijg ik hele verhalen O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96729174
Ik draag ook een tankini omdat ik dan stiekem mijn buik kan bijkleuren:P

Wat schattig allemaal Saffier! O+

Wat zielig van Sarah d'r beentjes! Mex heeft nooit last gehad of een plekje ofzo. Komt dat niet door slecht prikken?? Vind eigenlijk wel dat iemand die baby's prikt het goed moet doen, al kan het eens misgaan natuurlijk..

Ik heb een vriendin die 5 weken geleden bevallen is en ze is al 5x uit geweest, elk weekend dus. Ik vind het zo stom van d'r :@
En ze blijft er maar over doorgaan ook tegen me en ik weet niet hoe ik moet reageren steeds.
Heb geen zin om er tegen in te gaan, is hun leven, maar kan het ook niet opbrengen om dom mee te kletsen dat ze groot gelijk heeft, dus ik ga er deze week maar even niet heen..
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:14:30 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96729623
Afgelopen weekend voor het eerst in 6 jaar uit geweest. Ik voel die behoefte niet zo, wetende dat ik in de ochtend fris en fruitig moet zijn.
pi_96729915
Nou ik snap heus wel dat iemand een keer uitgaat enzo en als ik uit zou gaan dan mag m'n vriend lekker vroeg opstaan of hij slaapt bij een oma, maar zo'n kleintje en zo vaak..en dan nog meer dingen erom heen die ik stom vind. :6
Vind het erop reageren gewoon moeilijk, ze herhaalt het dan ook nog eens 5x als ik daar ben,haha
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:24:37 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96730348
Ik zou het eerder vluchtgedrag noemen.
pi_96736989
Saffier, wat een vlotte dame heb je! Het klinkt zo tof O+
Troeta, mijn hemel.. ik moet er niet aan denken! Zou op zich wel willen hoor, een keer.. maar wat Tico zegt.. de wetenschap dat je de volgende ochtend weer vroeg fris en fruitig moet zijn.. Vanavond hebben we een (bruilofts)feestje O+ ontzettend veel zin in, maar ik zie dan ook altijd op tegen de nacht en de ochtend.. En miepie een nacht uitbesteden trek ik nog niet in mijn hoofd :@

Een dag gaat inmiddels prima :D 3 juni zijn we 6 jaar getrouwd en gaan we onze vakantie inluiden in de sauna, heb stiekem oma al geregeld als dag-oppas van muppet! Daar heb ik dan wel zin in.. maar een nacht.. (wij allebei niet eigenlijk! :))

Maar dit klinkt inderdaad als vluchtgedrag.. wie wil er nou direct elke week wel een avond weg van zijn kindje?? Dat kan ik me heel slecht voorstellen (al zullen ze er zijn..)
pi_96737076
Ik was 5 weken na m'n bevalling nog half dood. Had het fysiek niet eens getrokken om uit te gaan :D
Kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je ermee moet troeta. Hoe reageerde je voorheen als ze daarover vertelde? (voor haar bevalling dus).
pi_96737160
Ik ben toen Ilse 6 weken was een avondje naar het theater geweest. N was thuis bij Ilse. Ik vond er geen bal aan. Ik zat maar te wachten tot de voorstelling over was zodat ik naar huis kon. Niet echt voor herhaling vatbaar dus.

Saffier het klinkt zo leuk wat je meid allemaal doet O+

Aangezien Ilse al een paar dagen best wat voeding liet staan hebben we gister voor t eerst de fles van 23.00 weggelaten. Ik vond het best wel spannend, wat hoe zou onze slaapkop de nacht gaan doen.
Ze slaapt nog steeds :) Ik gok dat het niet meer 9.30 is dat ze wakker gaat worden, maar ik ben er voor vandaag wel tevreden mee.
*poef* nu is het weg
pi_96737188
Ik ben 5 weken na de bevalling samen met de meneer op onze motoren 2 uurtjes weggeweest... Het eerste uur ging goed, toen kreeg ik het op mijn heupen, ik moet NU terug! Daarna zijn we pas gescheiden geweest toen ik weer ging werken toen ze 5,5 maand was :+
pi_96737195
Wat een lompe mensen zeg die over je figuur beginnen
MP arm meisje van je gaat het al weer wat beter met d'r
@simmu ons meisje ligt in het dichtsbijzijndste z-huis

Gisteren was de lacatatiedeskundige nog even langs geweest en die schrok van mijn onstekingen dat het zo snel was begonnen. Heb nu medicatie gekregen om de BV helemaal lam te leggen voor de rest houden ze mij in de gaten en bij koorts krijg ik antibiotica. Ik vraag mij weleens af wat ik misdaan moet hebben om dit allemaal te krijgen.
pi_96737220
Och arme f_r :* je hebt helemaal niets misdaan, je hebt gewoon domme pech.. laat je gevoel maar lekker gaan even gaan hoor (ook de zogeheten kraamtranen) het moet eruit.. het is niet niks wat je al maanden hebt moeten verstouwen en dan nu weer dit! Mag je extra naar je meisje toe als je dat wilt? En wat vreselijk fijn dat je die tabletjes hebt gehad! Dat zal de helft schelen... Dikke knuffel!
pi_96737248
Ik vind het juist heerlijk als ze er even niet is. Dan denk ik aan naar het kdv of een avond/nacht oppas zodat wij iets met zijn tweeën kunnen doen (dat laatste welgeteld 2x gedaan afgelopen tijd, dus niet wekelijks). Daarna is ze altijd nóg leuker en ben ik superblij dat ze weer bij ons is.
Langer een dag, zoals die 3 dagen afgelopen week, vind ik minder. Dat klopt gewoon niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')