quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is dus geen ronald macdonald huis we moeten zelf heen en weer
Ik rij 's morgens met mijn vriend mee en laat mij dan ophalen
Hij gaat vanuit zijn werk en ik kook en 's avonds gaan we samen. Het zullen zware weken worden maar dat weet jij (simmu) alles van.
Bientje ik hoop dat ze snel opknapt en jullie vannacht weer lekker slapen
Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijdingquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).
Ik ben nogal gevoelig voor wat een ander zegt.
FR, wat naar dat jullie geen RMCD huis hebben!
Veel dingen kunnen me niet meer zoveel schelen, ik wordt alleen zo moe van die eeuwige lijn verhalen. Dus vermijd ik ze liever.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijding
Maar goed, ik heb makkelijk praten
Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buikquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).
Ik ben nogal gevoelig voor wat een ander zegt.
FR, wat naar dat jullie geen RMCD huis hebben!
Nee joh gek! Tis echt nog geen gezicht hoor.. Ik heb nog een flinke hoofdrol... Zo met kleding, ja dan kijk ik in de spiegel en dan lijkt het heel wat... Maar als ik niets heb om de zooi mee te bedekken dan zie je echt wel dat ik nog best wat werk heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buikik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks
mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.
En Tico jij bent allang bikini-klaarmafketel.
Je hebt een goddelijk lijf joh!
Dat dus. K zou willen dat k zo'n lichaam had!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buikik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks
mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.
En Tico jij bent allang bikini-klaarmafketel.
Je hebt een goddelijk lijf joh!
Dat ligt aan de manier van dik zijn, voor een peer maakt het weinig uit, daar ligt de nadruk toch op de benen en kont, een eventueel slanke taille zie je met een badpak dan niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Badpakken vind helemaal zo afdoen.. Ik weet niet, in een badpak lijkt je al snel zo massief.
Nou dat dus.. Mn reet past gewoon niet in badpakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Kwestie van een mooie badpak uitzoeken. Vaak lijk je er nog slanker in ook. Alleen de achterkant is vaak wat problematisch.
ach welnee, ene oor in, andere oor uit. Het is ook alleen mn schoonmoeder die steeds blijft zemelen. Ze heeft er zelf in een jaar tijd ook 10 kilo aangevroten dus ik zie het gewoon als projectie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp dat gepruts met tankini's niet zo. Er zijn ook heel leuke badpakken.
Ik vind het heel naar voor jullie dat jullie zulke opmerkingen krijgen, pessie en huup. Ongelooflijk hoe onbeschoft mensen kunnen zijn, familie nota bene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |