quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Vast de homo's die je zo schattig vinden
Gefeliciteerd ferrariquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.
Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Welkom hier! Ik had je een heel andere kraamtijd gegund. Wat moet het rot zijn om haar achter te laten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Vast de homo's die je zo schattig vinden
Prima hoorquote:
Nee, nog geen ei geprobeerd. Kaas enzo gaat prima, van de week weer een keer pizza op en dat was zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mrien heb je al ei geprobeerd? Wat denk je, wat is beter, na 4 weken provoceren of wachten tot 6 weken?
Ow dat lijkt me zo vreselijk moeilijk ferrari_roodquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.
Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Na 2 dagen kolven heb ik al een ontsteking dus ik ben gestopt. Ik vind het wel heel moeilijk maar ik werd zelf zo ziek weer spugen dat dit het beste is.
Had Jelle ook, groenige poep, dun. Groenige poep kan met meerdere dingen te maken te hebben (hoeft ook helemaal niet ergens mee te maken te hebben). Nu was het alweer normaal gelukkig, paar dage laterquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Lena's poep is ook groen en ik meen me te herinneren dat dat te maken heeft met krampen. Het is ook ontzettend dun, diarree-achtig. Daarom vermoed ik een virusje, maar het duurt inmiddels al wel weer een tijdje. Volgende keer toch maar op het consutlatiebureau ter sprake brengen.
Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie.
*auw*quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.
Even kijken hoe het gaat nu ik stop. Nu staan mijn tetten op ontploffen dus prettig is het niet
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat je borst nog zo naar buiten hangt aan 1 kant hahhahhaha
oh ik zie het mezelf wel een keer doen met mn lamme kop
Waarom zouden ze anders kijken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie.
ja ditoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel.
ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef mrien het volgende:
Huup, er wordt aangeraden te wachten tot je kindje rustig is en dan gaan provoceren. Niet met tandjes/koorts enzo. Mja..bleken er 2 dagen later opeens 2 tanden te zijn, toen ben ik wel doorgegaan. De bedoeling was overigens wel met 4 weken, maar ik kwam elke keer niet in de winkel, en was ik in de winkel vergat ik het weer..zucht
daar zijn die tietpads dan weer handig voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb sinds ik bv geef zo vaak harde tepels dat het echt niet leuk is om sommige shirtjes aan te doen
Minimaal die 4 weken zou ik zeker wel aanhouden ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?
ik lees overal die 4 tot 6 weken namelijk, maar de dietiste kon me eigenlijk niet echt zeggen waarom ik daarop moest wachten.
Ik wil graag de provocatie met zekerheid gedaan hebben voor we naar de kinderarts terug gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |