abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96673888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Vast de homo's die je zo schattig vinden :+
:D!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96673898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.

Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Gefeliciteerd ferrari *O*

En sterkte ook meteen -O-

Hoe gaat het met je dochter?
pi_96673906
quote:

Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Welkom hier! Ik had je een heel andere kraamtijd gegund. Wat moet het rot zijn om haar achter te laten. :* Is er een prognose voor wanneer ze mee naar huis zou kunnen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96673929
gefeli fr en welkom :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96673973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Vast de homo's die je zo schattig vinden :+
:(

Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie. :')
pi_96673996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Mrien, hoe gaan de nachten daar?
Prima hoor :) 1 of 2 keer wakker voor Jelle. Momenteel 0/1/2 keer wakker voor Lotte. Best gezellig zo 's nachts :) En vannacht nog wakker door de regen
Als Lotte 's nachts gewoon lekker blijft slapen scheelt dat al veel ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Mrien heb je al ei geprobeerd? Wat denk je, wat is beter, na 4 weken provoceren of wachten tot 6 weken?
Nee, nog geen ei geprobeerd. Kaas enzo gaat prima, van de week weer een keer pizza op en dat was zo lekker :9~ . Wil binnenkort wel weer iets met ei gaan proberen, even wachten tot volgende week denk ik, op een donderdag zodat ik hem daarna goed in de gaten kan houden.
Ik ben zelf geloof ik pas na 6 weken gaan provoceren, maar dat kwam ook doordat hij toen erg verkouden was en ik elke keer yoghurt vergat te kopen }:|
pi_96674051
Bedankt voor het hartelijke welkom

Ze houden de uitgerekende datum als ontslag aan dus dat is 17a 19 juni.
Ze doet het goed boven verwachting eigenlijk. Ze moest vandaag wel onder de lamp omdat ze wat geel zag morgen krijgt ze haar hielprik

Na 2 dagen kolven heb ik al een ontsteking dus ik ben gestopt. Ik vind het wel heel moeilijk maar ik werd zelf zo ziek weer spugen dat dit het beste is.
pi_96674057
quote:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.

Ow dat lijkt me zo vreselijk moeilijk ferrari_rood :'(
Hoe gaat het met je kleine meisje? En met jou?
pi_96674119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:

Na 2 dagen kolven heb ik al een ontsteking dus ik ben gestopt. Ik vind het wel heel moeilijk maar ik werd zelf zo ziek weer spugen dat dit het beste is.
Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?
pi_96674138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Lena's poep is ook groen en ik meen me te herinneren dat dat te maken heeft met krampen. Het is ook ontzettend dun, diarree-achtig. Daarom vermoed ik een virusje, maar het duurt inmiddels al wel weer een tijdje. Volgende keer toch maar op het consutlatiebureau ter sprake brengen.
Had Jelle ook, groenige poep, dun. Groenige poep kan met meerdere dingen te maken te hebben (hoeft ook helemaal niet ergens mee te maken te hebben). Nu was het alweer normaal gelukkig, paar dage later
pi_96674211
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?
Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.
Even kijken hoe het gaat nu ik stop. Nu staan mijn tetten op ontploffen dus prettig is het niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 mei 2011 @ 22:20:21 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96674249
je hoeft je niet te verontschuldigen dat je gestopt bent met kolven f_r. ik vind je reden heel legitiem, en ook op flesvoeding worden de kindjes groot. (cliche, maar waar!)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96674265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie. :')
_O-
dat je borst nog zo naar buiten hangt aan 1 kant hahhahhaha :D
oh ik zie het mezelf wel een keer doen met mn lamme kop :')

Mrien ah ok, ja ik weet niet of ik de meerwaarde inzie van tot 6 weken wachten ipv tot 4. Maar ik heb daar ook niet heel erg veel over gelezen eerlijk gezegd. Ik moet ook zeggen dat ik wel een beetje ongeduldig ben daarmee, ik wil graag zekerheid hebben over dit soort dingen.
Wat superfijn zeg dat melk goed gaat! Boh pizza :9 dat lust ik ook wel :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.
Even kijken hoe het gaat nu ik stop. Nu staan mijn tetten op ontploffen dus prettig is het niet
*auw* :X
pi_96674325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-
dat je borst nog zo naar buiten hangt aan 1 kant hahhahhaha :D
oh ik zie het mezelf wel een keer doen met mn lamme kop :')
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel. :+
pi_96674359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom zouden ze anders kijken? :7
pi_96674396
Huup, er wordt aangeraden te wachten tot je kindje rustig is en dan gaan provoceren. Niet met tandjes/koorts enzo. Mja..bleken er 2 dagen later opeens 2 tanden te zijn, toen ben ik wel doorgegaan. De bedoeling was overigens wel met 4 weken, maar ik kwam elke keer niet in de winkel, en was ik in de winkel vergat ik het weer..zucht
pi_96674440
Ow en als ik de lactatieruimte op m'n werk uitga controleer ik altijd even of alles wel netjes zit ;) Just to be sure ;)
pi_96674500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel. :+
ja dito :Y)
daarom zie ik mezelf ook wel een keer zo de deur open maken voor de buurvrouw of voor de postbode :')

ik moest vandaag voor een punctie in mn hals naar t ziekenhuis -niets boeiends verder ;) - maar men, als ik had geweten dat ik mn shirt uit moest had ik een charmantere voedingsbh aangetrokken :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef mrien het volgende:
Huup, er wordt aangeraden te wachten tot je kindje rustig is en dan gaan provoceren. Niet met tandjes/koorts enzo. Mja..bleken er 2 dagen later opeens 2 tanden te zijn, toen ben ik wel doorgegaan. De bedoeling was overigens wel met 4 weken, maar ik kwam elke keer niet in de winkel, en was ik in de winkel vergat ik het weer..zucht
ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?
ik lees overal die 4 tot 6 weken namelijk, maar de dietiste kon me eigenlijk niet echt zeggen waarom ik daarop moest wachten.

Ik wil graag de provocatie met zekerheid gedaan hebben voor we naar de kinderarts terug gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674645
Ik heb sinds ik bv geef zo vaak harde tepels dat het echt niet leuk is om sommige shirtjes aan te doen :(
pi_96674728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb sinds ik bv geef zo vaak harde tepels dat het echt niet leuk is om sommige shirtjes aan te doen :(
daar zijn die tietpads dan weer handig voor :P ziet het er nog een beetje acceptabel uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674759
En vanmorgen had ik ineens weer een enorm lekkende tet tijdens het voeden. Aangezien ik dat normaal niet heb ben ik met vlek en al zo de deur uitgelopen :')
pi_96674761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?
ik lees overal die 4 tot 6 weken namelijk, maar de dietiste kon me eigenlijk niet echt zeggen waarom ik daarop moest wachten.

Ik wil graag de provocatie met zekerheid gedaan hebben voor we naar de kinderarts terug gaan.
Minimaal die 4 weken zou ik zeker wel aanhouden ja.
Wanneer moet je naar de kinderarts toe?
pi_96674772
Ik heb Lilypadz dus daar heb ik geen last van, CP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')