Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
JJH blijft wel angstvallig stil hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
ik kom wel op je verjaardag dan
of die van Thijsdat is mijn vriend
Proostquote:
Ja goffer.... Nu heb ik ongelooflijk veel zin in een bickyquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JJH blijft wel angstvallig stil hoor![]()
Ja, jij bent de vriend van Thijs
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was de hele ochtend al De Meneer. Ik heb met hem gehighfived!
Jepquote:
ja, nou moet ik ze ontmoetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vlot vandaag.
Held en Heldin.
Dat is niet morgen, dat is vannacht!quote:
quote:
Hoeveel wekkers heb je dan?quote:
ja maar hee, Zwollequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
ik stond om 5:30 op
en dat is uit slapen vergeleken met zwolle
Telefoon als wekker, maar op 3 tijden ingesteldquote:
Wij zitten hier best aan de verkeerde kant van het land voor jou inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
5:30 zou mijn opstatijd moeten worden als ik in Zwolle iets zou kopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
veelste vroegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
5:30 zou mijn opstatijd moeten worden als ik in Zwolle iets zou kopen.
Ik heb mijn telefoonwekker op snooze staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Telefoon als wekker, maar op 3 tijden ingesteld![]()
Ben niet zo'n ochtend mens
Een watquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja goffer.... Nu heb ik ongelooflijk veel zin in een bicky![]()
Stom NL zonder bicky's
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij zitten hier best aan de verkeerde kant van het land voor jou inderdaad.
quote:
Ik win. Ik heb 4 tijden als ik moet werkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Telefoon als wekker, maar op 3 tijden ingesteld![]()
Ben niet zo'n ochtend mens
ja dat welquote:
Ja daar duw ik ook op, wekker om 5.15, 5,30 en 5.40.. en dan op snooze douwen.. en dan word ik zo gek van alle wekkers dat ik wel op staquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoonwekker op snooze staan
Die mevrouw met Thijs kan ook wel een keer meer die kant op komen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
misschien kom ik daar nog wel een weekendje.
de wokjes vonden het erg leuk daar en willen misschien nog wel een keer terug naar dat huisje en die mevrouw met Thijs![]()
Ik snooze wel eens 3 kwartier. En haast dat ik dan heb!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik win. Ik heb 4 tijden als ik moet werken...
ik moest om 7:00 beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mevrouw met Thijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
misschien kom ik daar nog wel een weekendje.
de wokjes vonden het erg leuk daar en willen misschien nog wel een keer terug naar dat huisje en die mevrouw met Thijs![]()
Steeds dat fucking spongebob liedje hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja daar duw ik ook op, wekker om 5.15, 5,30 en 5.40.. en dan op snooze douwen.. en dan word ik zo gek van alle wekkers dat ik wel op sta
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snooze wel eens 3 kwartier. En haast dat ik dan heb!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mevrouw met Thijs kan ook wel een keer meer die kant op komen hoor
Maar van de 3 huizen is degene met de prijs die het dichtst in de buurt kwam van wat ik kan betalen, sinds gisteren verkocht.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Steeds dat fucking spongebob liedje hier![]()
Dan zou een plaats bij mij dus al NICHT IM FRAGE komen als mogelijke woonplaatsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er komt vast wel weer wat nieuwsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar van de 3 huizen is degene met de prijs die het dichtst in de buurt kwam van wat ik kan betalen, sinds gisteren verkocht.
Je bent van harte welkom hoor en ik heb matrassen genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mevrouw met Thijs kan ook wel een keer meer die kant op komen hoor
Ja, of ergens in het midden, als je daar weer zitquote:
Maar ik krijg een hekel aan het wekkergeluid, dus als ik een 'leuk' geluid zou kiezen, zou ik daar ook een hekel aan krijgenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgens mij krijgt Nijner nog wel een aardig grote rol in de Soap
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snooze wel eens 3 kwartier. En haast dat ik dan heb!
dat duurt te langquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of ergens in het midden, als je daar weer zit
Ja, in Hoorn staan er een paar, en in andere plaatsen ook wel huizen gezien op Funda die op het eerste gezicht leuk lijken...quote:
Ik daar blijven slapen met Thijs?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor en ik heb matrassen genoeg
goed ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik daar blijven slapen met Thijs?
Ik zou daar meteen ook kunnen blijven wonen dan![]()
Ja, nou, zorg nou eerst maar eens dat je die lieve meisjes van je weer te pakken krijgt voor een weekendjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat duurt te lang![]()
(al zou het maar 3 weken zijn)
Euh....quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan kopen dan? Als je 'HET' huis gevonden hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, in Hoorn staan er een paar, en in andere plaatsen ook wel huizen gezien op Funda die op het eerste gezicht leuk lijken....
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, zorg nou eerst maar eens dat je die lieve meisjes van je weer te pakken krijgt voor een weekendje
Weet je nog die moordneigingen van net?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het hele weekend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
moet ik verdorie het eerst mogelijke weekend werken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog die moordneigingen van net?
Nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met ene meneer Taart gok ikquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En wat ben ik blij met die mega gave tafel zeg
De rest van de spullen krijgt ook nog wel een plek
[..]
Nou.beetje jammer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
ik een uur eerderquote:
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
de zondag is een optiequote:
Jaaaaaa, wat fijn dat je er zo blij mee bent!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Bicky burger... De lekkerste hamburger everrrrrrr !!quote:
Ga je nog een keer foto's maken als alles schoon is en op de plek staat? Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
en jij denkt dat er nog iets terug komt als ik het mag hebben en van jou komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wat fijn dat je er zo blij mee bent!
En wat jullie niet kunnen gebruiken kan naar wok, en anders weer terug hoor, ik heb maar gewoon alles wat mee kon ingepakt
Ken ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bicky burger... De lekkerste hamburger everrrrrrr !!
Dat doet ie helaas niet zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja leuk fimpke he?![]()
Sorry, ik moest even de was ophangen
[..]
Nou.Ik ben vast heel naïef hoor, maar praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wist het nog niet? Prille diepe Liefde
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nog een keer foto's maken als alles schoon is en op de plek staat? Ik ben wel nieuwsgierig.
Ja, wat is er?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Mag ik hier ff stoom afblazen? Alsjeblieft????
Dat hoef je toch niet te vragen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Dat komt zeker goed, maar dan gaan we eerst nog een beetje meer opruimen, hoewel er nu wel weer ruimte is om een dansje te doen
De keuken is schoon, de badkamer is schoon, de serre is schoon, de ramen voor zijn schoon
Natuurlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Er zal altijd aanbod bijkomen, natuurlijk. Maar ik wil eerst even kijken welk aanbod er is, en Funda dus eventjes in de gaten houden... ondertussen wacht ik nog op een gedetailleerd advies van de hypotheekadviseur. Hij heeft nu aanvullende gegevens gekregen, waarmee hij zijn advies wilde aanvullen. Wellicht komt er toch een iets ander bedrag uit, al verwacht ik dat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan kopen dan? Als je 'HET' huis gevonden hebt?
MET MIJ NIKS JONGUH WAAROM ZIT JE TE DOEN ALSOF ER WAT MET MIJ AAN DE HAND ISquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met iedereen (of ja, velen) aan de hand hier?![]()
Dat zijn helemaal niet jouw ramen, dat zijn Symph's ramen, je moet blij zijn dat je er doorheen mag kijken.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MET MIJ NIKS JONGUH WAAROM ZIT JE TE DOEN ALSOF ER WAT MET MIJ AAN DE HAND IS![]()
Helemaal duidelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zal altijd aanbod bijkomen, natuurlijk. Maar ik wil eerst even kijken welk aanbod er is, en Funda dus eventjes in de gaten houden... ondertussen wacht ik nog op een gedetailleerd advies van de hypotheekadviseur. Hij heeft nu aanvullende gegevens gekregen, waarmee hij zijn advies wilde aanvullen. Wellicht komt er toch een iets ander bedrag uit, al verwacht ik dat niet.
Maar ik ben me nu vooral aan het oriënteren, kijken wat mijn mogelijkheden en wensen zijn... en ik heb op zich ook geen haast, ik heb mezelf 1 tot hooguit 2 jaar gegeven.
lentekriebelsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met iedereen (of ja, velen) aan de hand hier?![]()
Lentestekels.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lentekriebels
Maar dan, negatief, ofzo.
dat jaquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
KSCwoningruiltopic? Iemand voor mij ook nog een plekje over?
quote:
quote:
Ik doe voorzichtig voor je ramenquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHquote:
SPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
Geen enkele HTML-standaard, ontiegelijk veel overbodige ballast in de code en of ik 'even' een alinea aan informatie erin wil fröbelen....
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
Ik krijg bekant de neiging om vanaf 0 in een CMS te beginnen, volgens mij is dat nog sneller![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Het zal eerder 1 dan 2 jaar zijn hoor... en in de tussentijd spaar ik rustig door... dus als ik geen huis vindt waarvan ik bij een bezichtiging het gevoel heb dat ik me er echt thuis zou kunnen voelen, dan wordt het bedrag dat ik zelf kan bijleggen ook wat groterquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk...Spannend hoor... en 1 a 2 jaar is nog best lang
Geen breuk, wel iets dat er op begint te lijken.quote:
Dan is er Kruisig-de-heks-van-Symp-party in de neukfabriek?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal niet jouw ramen, dat zijn Symph's ramen, je moet blij zijn dat je er doorheen mag kijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe voorzichtig voor je ramen
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHIk vond de spoiler erg educatiefSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
Geen enkele HTML-standaard, ontiegelijk veel overbodige ballast in de code en of ik 'even' een alinea aan informatie erin wil fröbelen....
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
Ik krijg bekant de neiging om vanaf 0 in een CMS te beginnen, volgens mij is dat nog sneller![]()
![]()
Maar idd klote zeg
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHDie spoilerSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
![]()
![]()
op je website
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat werkt alleen maar in je voordeel natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal eerder 1 dan 2 jaar zijn hoor... en in de tussentijd spaar ik rustig door... dus als ik geen huis vindt waarvan ik bij een bezichtiging het gevoel heb dat ik me er echt thuis zou kunnen voelen, dan wordt het bedrag dat ik zelf kan bijleggen ook wat groter.
Gezellig zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen breuk, wel iets dat er op begint te lijken.
Edit: Mijn rekenmachinequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
Wel tof om te zien welke richting jullie de soap opsturen!.
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
![]()
Niet echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar in je voordeel natuurlijk
[..]
Gezellig zeg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHOngelooflijk frustrerend idd !!SPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
"Kun je deze site even aanpassen? Zal max een half uurtje werk zijn" Baas komt boos naar me toe 'waarom ben je hier 2u mee bezig geweest?'
"Omdat de stagiairs er weer eens een zooitje van hadden gemaakt"
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Waar gaan we naar toe?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
Wel tof om te zien welke richting jullie de soap opsturen!.
ook dat kan ikquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou dan gaan we toch naar Drievliet? Ken best leuk zijn daar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
![]()
Hij staat in dit topicquote:
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenquote:
Ik ga buiten even huilen (van het lachen, dat dan weer welquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is er Kruisig-de-heks-van-Symp-party in de neukfabriek?
Niet echt nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan ik![]()
![]()
[..]
dat is niet fijn hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenen aangezien dit ZIJN huis is zal ik opzoek moeten naar een ander plekje.
Daarom... en omdat ik geen haast heb, kan ik dat ook gebruiken in de onderhandelingen... ik kan rustig verder zoeken naar een huis, maar zeker als het al wat langer te koop staat, geldt dat niet altijd voor de verkoper die een koper zoektquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar in je voordeel natuurlijk
of wel hij heeft ruimte nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenen aangezien dit ZIJN huis is zal ik opzoek moeten naar een ander plekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 21:38:22 ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of wel hij heeft ruimte nodigOh, dat ie 't met een ander doet is prima, doe ik ook. Nee, dit gaat om wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Bij de plek waar ze met haar bezem is gecrasht in de vuilstort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga buiten even huilen (van het lachen, dat dan weer wel![]()
)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat ie 't met een ander doet is prima, doe ik ook. Nee, dit gaat om wat anders.
ik denk al wat gaat hij nou doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga buiten even huilen (van het lachen, dat dan weer wel![]()
)
Dat dus. De vorige voorzitter had dat met een HEEL VAAG wysiwyg tooltje gebouwd, en hij is met ruzie opgestapt zonde riets over te dragen. Of ik die site wil bijhoudenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ongelooflijk frustrerend idd !!"Kun je deze site even aanpassen? Zal max een half uurtje werk zijn" Baas komt boos naar me toe 'waarom ben je hier 2u mee bezig geweest?'
"Omdat de stagiairs er weer eens een zooitje van hadden gemaakt"
Monogamie ben ik niet voor gemaakt. 1 ding scheelt; hij ook nietquote:
Je hoorde hem niet gierend van het lachen over de grond rollen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk al wat gaat hij nou doen![]()
maar dat dus
naar buiten lopen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hoorde hem niet gierend van het lachen over de grond rollen?
Dus je zegt gewoon nee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. De vorige voorzitter had dat met een HEEL VAAG wysiwyg tooltje gebouwd, en hij is met ruzie opgestapt zonde riets over te dragen. Of ik die site wil bijhouden![]()
![]()
...
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHDat klinkt alsof zelfs ik met mijn huis-tuin-en-keuken-HTML het nog professioneler aanpakSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
.
openrelatie dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Monogamie ben ik niet voor gemaakt. 1 ding scheelt; hij ook niet
Gewoon lekker opnieuw opbouwen dan inderdaad, als je dan de volgende keer erbij moet ben je zo klaar, anders zit je dan weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. De vorige voorzitter had dat met een HEEL VAAG wysiwyg tooltje gebouwd, en hij is met ruzie opgestapt zonde riets over te dragen. Of ik die site wil bijhouden![]()
![]()
...
Aha... okequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Monogamie ben ik niet voor gemaakt. 1 ding scheelt; hij ook niet
Er staat er eentje te koop in Portugal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Kunnen we met alle break ups enzo hier de laatste tijd niet een KSC villa gaan kopen met z'n allen?
"de trouw"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zijn net begonnen met de voorbereidingen voor de trouw
Chips.. Nu ben ik niet hip met mijn anti-breuk dinges
Jep. Hoewel we wel alles in overleg doenquote:
JA! Absoluut! Want dan produceer je iig leesbaardere codequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof zelfs ik met mijn huis-tuin-en-keuken-HTML het nog professioneler aanpak.
Stevige tafel dan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Er staat er eentje te koop in Portugal.
Ik zeg: doen!
Moeten we samen wel 6 ton op tafel smijten.
Mwah, zat vaste banen enzo hier. Dat moet te doen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de trouw"Tering je bent ECHT een Belg
Nee, geen enorme haast ofzo, maar 't is ook niet de bedoeling dat ik nog jaren blijf ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aha... oke
maar het is toch niet zo dat je volgende week al een plek moet hebben?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vond die ene vuilniszak wel verdacht zwaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de plek waar ze met haar bezem is gecrasht in de vuilstort?.
Dan kan ik mijn eindejaarsbonus wel vergetenquote:
En jij zei dat het pannen waren!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond die ene vuilniszak wel verdacht zwaar
Aaaah. Wat ambetant. Kan me voorstellen dat ge et daar nie naar uwe goesting hebtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soms gooi ik er wat belse woorden tussendoor(in een andere SC had ik het over 'de zetel'; moest iedereen ook al zo mee lachen
)
![]()
dat is mooi als dat kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep. Hoewel we wel alles in overleg doen
Wat aardig zijn ze daarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn eindejaarsbonus wel vergeten
Heb je nog een molensteen? Better safe than sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond die ene vuilniszak wel verdacht zwaar
Raar is het wel, maar je zou toch in principe wel iets moeten kunnen vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Pien85 het volgende:
Nee, geen enorme haast ofzo, maar 't is ook niet de bedoeling dat ik nog jaren blijf ofzo.
Ja, is fijnquote:
quote:
Niet hier, iig niet op deze termijn, want het moet ook nog te betalen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Raar is het wel, maar je zou toch in principe wel iets moeten kunnen vinden
Ratten met vet haar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar goed, de ratten in het riool van HHW en omstreken hebben de eerste twee jaar last van vet haar
Ik heb nog wel 14 flessen badschuim er achteraan gespoeld, maar ik ben bang dat dat niet opweegt tegen het vet
perscontainer will do the trickquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog een molensteen? Better safe than sorry
Heb je de inhoud van die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar goed, de ratten in het riool van HHW en omstreken hebben de eerste twee jaar last van vet haar
Ik heb nog wel 14 flessen badschuim er achteraan gespoeld, maar ik ben bang dat dat niet opweegt tegen het vet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tsja tijdelijk bij iemand anders.. ? Ik weet het verder ook niet, andere plaats desnoods of iets tijdelijksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet hier, iig niet op deze termijn, want het moet ook nog te betalen zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, moet veel te vroeg op morgen.
Welterustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, moet veel te vroeg op morgen.
Cillit...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?
Daar stonden ook maar 1641 flessen van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cillit...
Zonnuh grote vuurbal jonguh!
BAM!
Die jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cillit...
Zonnuh grote vuurbal jonguh!
BAM!
Grommmmmmquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaah. Wat ambetant. Kan me voorstellen dat ge et daar nie naar uwe goesting hebt
Had even telefoon, dus late reactie:quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu nog 1640 dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en dan had ik er ook nog 1 meegenomen.
Dan lost het hele riool op, gekquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en dan had ik er ook nog 1 meegenomen.
Mja, als die flessen niet gebruikt worden, dan bouw je wel een verzameling opquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
dat was HEUL niet nodig joh...
Hoe ironisch.... 1500 flessen schoonmaakspul, maar schoonmaken ho maarEn zelfs het kastje waar de schoonmaakspullen instonden was ranzig
was dat dan niet om op te drinken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?
Hier is de Nijn-psychmodus net uit, maar ik zie rechtsonder in beeld weer zo'n msn-vakje van iemand die...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM-Psych modus staat hier zo ongeveer 24/7 aan
Wees blijquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is de Nijn-psychmodus net uit, maar ik zie rechtsonder in beeld weer zo'n msn-vakje van iemand die...
Ja, ik ben bijna altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blijAls iedereen bij jou komt janken betekent dat dat er met JOU in ieder geval niks mis is
![]()
Al geloof ik best dat je daar lang niet altijd op zit te wachten
Heb ik ook altijd, praat altijd wel met iemand die zich kut voelt, en het bij mij kwijt wil, ik vind het fijn! Maar soms is het wel vermoeiend, de hele dag doorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blijAls iedereen bij jou komt janken betekent dat dat er met JOU in ieder geval niks mis is
![]()
Al geloof ik best dat je daar lang niet altijd op zit te wachten
Als het maar schoon word.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb serieus 7 flessen cillit bang er doorheen gejaagd, en een complete fles anti schimmel
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik ben bijna altijdof
en zo, als ik dat een keer niet ben komt dat meestal door problemen van anderen
![]()
Of als je iemand wilt helpen, maar het écht niet kuntquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, praat altijd wel met iemand die zich kut voelt, en het bij mij kwijt wil, ik vind het fijn! Maar soms is het wel vermoeiend, de hele dag door
WOK heeft brillo sponsjes gebruiktquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Peter? Waar heeft Marijke (of iemand anders) dat eerste deel van het fornuis mee schoongemaakt?
Het is in de vaatwasser geweest maar het is nog vettig (en ik wil niet met een schuurspons of een brillosponsje erover heen ivm met evt krassen)
Ik ben met een klein grijs flesje bezig geweest. Deed wonderen. Rekjes heb ik gewoon in een afwassopje schoongemaakt, maar dat wilde niet echt, bleef glibberen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Peter? Waar heeft Marijke (of iemand anders) dat eerste deel van het fornuis mee schoongemaakt?
Het is in de vaatwasser geweest maar het is nog vettig (en ik wil niet met een schuurspons of een brillosponsje erover heen ivm met evt krassen)
Dat heb ik ook vaak... ik trek de problemen van een ander heel erg aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of als je iemand wilt helpen, maar het écht niet kunt
Mooi dan haal ik die morgen nog ff bij de super en ga ik nog even scrobben morgenochtendquote:
Achja, met J. bijvoorbeeld, dat gaat al maanden zo door, en ik probeer er alles aan te doen, maar als iemand niet geholpen wil worden, is het ook enorm moeilijk om hem te helpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of als je iemand wilt helpen, maar het écht niet kunt
toen het opdrogde was het nog niet schoon iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
d
[..]
Dat heb ik ook vaak... ik trek de problemen van een ander heel erg aan![]()
ik word dan altijd heel erg verdrietig
[..]
Mooi dan haal ik die morgen nog ff bij de super en ga ik nog even scrobben morgenochtend
Door het maag-darmkanaal van de heksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb serieus 7 flessen cillit bang er doorheen gejaagd, en een complete fles anti schimmel
Snap ik... En zijn probleem is ook wel heel erg ver...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, met J. bijvoorbeeld, dat gaat al maanden zo door, en ik probeer er alles aan te doen, maar als iemand niet geholpen wil worden, is het ook enorm moeilijk om hem te helpen.
het is na 1 vaatwasbeurt dus nog vettigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen het opdrogde was het nog niet schoon idd
Het is niet normaal, maar ik trek ook gewoon mensen met problemen aan, omdat ik wél naar ze luister, en wél interesse heb in hoe ze zich voelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik... En zijn probleem is ook wel heel erg ver...
Hier gaat het nog gewoon over ruzies ('gewoon' over ruzies zegt ze)
Triest, dieptriestquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is na 1 vaatwasbeurt dus nog vettig
Nachtje weken in superduper-ontvetter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap zachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga film afkijken en naar bed toe.
Truste iedereen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
Trustequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
waterdingie komt weer terug hoorquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terpentinequote:
Ik weet dat ik het er ooit moeilijker mee heb dan de persoon waar het over gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is niet normaal, maar ik trek ook gewoon mensen met problemen aan, omdat ik wél naar ze luister, en wél interesse heb in hoe ze zich voelen
Behoorlijkquote:
Dat heb ik nu niet in huis en Sym komt morgen het spul weer ophalen..quote:
Truste PGquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
*Vies gezicht trekt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Maar ik snap wel dat die koolmees bij me naar binnen wilde gisteren, er lag voor een jaar snaaiwerk (lees dode insecten) op de bovenste plank van de voorraadkast
Saraquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen,
ik ben weer thuis van Duitsland. ik ga slapen want heb meer dan 7 uren in de auto gezeten.
Berlijn was de moeite. ik weet dat er niet over Holocaust gepraat mag worden maar heb de memorial gezien.
kun je die niet ergens halverwege uit het raam sodemieteren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterdingie komt weer terug hoor
Dan kan Sym het vast zelf wel een nachtje weken in superduperontvetterquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
[..]
Dat heb ik nu niet in huis en Sym komt morgen het spul weer ophalen..
[..]
Truste PG
Slaap welquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
dat wou ik echt serieus net postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Kuik kuik kuik kuik kuik kuik kuik, ik ben een kuikentjee
Waarom zou er niet over de holocaust gesproken mogen worden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen,
ik ben weer thuis van Duitsland. ik ga slapen want heb meer dan 7 uren in de auto gezeten.
Berlijn was de moeite. ik weet dat er niet over Holocaust gepraat mag worden maar heb de memorial gezien.
Ik heb het in de vaatwasser gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan Sym het vast zelf wel een nachtje weken in superduperontvetter
Je hebt je best gedaan toch?
je wilde hem toch verkopen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je die niet ergens halverwege uit het raam sodemieteren?
Hihihihihihihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat wou ik echt serieus net posten![]()
![]()
die was best zielig, verdronken bij zijn zoektocht naar het geheime recept om een prins te wordenquote:
Ja, erg hè?quote:
Kun je er niet een leuke parkeerplaats langs de snelweg mee decoreren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je wilde hem toch verkopen dan?
hij is lek ook
Ik denk dat Sym, Marijke en wok het er wel over eens zijn dat jij keihard meehelpt.quote:
Laten we hetquote:
niet lang als hij terug komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je wilde hem toch verkopen dan?
hij is lek ook
Het valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat Sym, Marijke en wok het er wel over eens zijn dat jij keihard meehelpt.
Mis je hem niet verschrikkelijk dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je er niet een leuke parkeerplaats langs de snelweg mee decoreren?
Wil je het nou gewoon niet horen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor
Ik ga morgen gewoon nog even scrobben met brillosponsjes
echt wel, en Mart, ST en JJH ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat Sym, Marijke en wok het er wel over eens zijn dat jij keihard meehelpt.
Dat leuke enorm zware ding met snoer uit de tuinquote:
Dat ik daarvoor nog de auto voor de deur gezet heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat leuke enorm zware ding met snoer uit de tuin
En kreeg een wipvis als beloningquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel, en Mart, ST en JJH ook
En Thijs heeft de tuin schoon gemaakt met waterballonnen
Ik was er vreselijk aan gehechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mis je hem niet verschrikkelijk dan?
Dat was meer voor het kruidenrekje dan voor dat dingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ik daarvoor nog de auto voor de deur gezet heb.
Trusten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
Koen slaapt dus ik ga ook slapen
Ik heb alleen een konijnenbak schoongespoten hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel, en Mart, ST en JJH ook
En Thijs heeft de tuin schoon gemaakt met waterballonnen
bedankt voor je hulp LLquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
geen idee en ik wil het niet weten ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En kreeg een wipvis als beloning![]()
(weet je hoe duur die zijn)
Want die zou ook de wereld wegen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was meer voor het kruidenrekje dan voor dat ding
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er vreselijk aan gehecht
Of kwam dat doordat ik door het vet aan mijn handen aan dat ding bleef plakken?
Hij zat er bij jou in de tuin al op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee en ik wil het niet weten ook
Ik ben blij dat hij er blij mee is
Het is wel zo. Sym zei het ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
Nee, die tafel, DIE was pas zwaarquote:
Ik heb er nog last van mijn rug van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die tafel, DIE was pas zwaar
van jou altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik![]()
Wok, wil je nog een projectje?
viel wel mee tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die tafel, DIE was pas zwaar
komen we thuis, wilde hij meteen laten zien aan papa hoe leuk het wel niet is op dat dingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee en ik wil het niet weten ook
Ik ben blij dat hij er blij mee is
Ik ben echt haske blij met jequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |