quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga film afkijken en naar bed toe.
Truste iedereen![]()
Trustequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
waterdingie komt weer terug hoorquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is na 1 vaatwasbeurt dus nog vettig
terpentinequote:
Ik weet dat ik het er ooit moeilijker mee heb dan de persoon waar het over gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is niet normaal, maar ik trek ook gewoon mensen met problemen aan, omdat ik wél naar ze luister, en wél interesse heb in hoe ze zich voelen
en dan een aansteker erbij en dan door een zekere brievenbus duwenquote:
Behoorlijkquote:
Dat heb ik nu niet in huis en Sym komt morgen het spul weer ophalen..quote:
Truste PGquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
*Vies gezicht trekt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Maar ik snap wel dat die koolmees bij me naar binnen wilde gisteren, er lag voor een jaar snaaiwerk (lees dode insecten) op de bovenste plank van de voorraadkast
Saraquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen,
ik ben weer thuis van Duitsland. ik ga slapen want heb meer dan 7 uren in de auto gezeten.
Berlijn was de moeite. ik weet dat er niet over Holocaust gepraat mag worden maar heb de memorial gezien.
kun je die niet ergens halverwege uit het raam sodemieteren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterdingie komt weer terug hoor
Dan kan Sym het vast zelf wel een nachtje weken in superduperontvetterquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
[..]
Dat heb ik nu niet in huis en Sym komt morgen het spul weer ophalen..
[..]
Truste PG
Slaap welquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Truste iedereen![]()
dat wou ik echt serieus net postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Kuik kuik kuik kuik kuik kuik kuik, ik ben een kuikentjee
Waarom zou er niet over de holocaust gesproken mogen worden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen,
ik ben weer thuis van Duitsland. ik ga slapen want heb meer dan 7 uren in de auto gezeten.
Berlijn was de moeite. ik weet dat er niet over Holocaust gepraat mag worden maar heb de memorial gezien.
Ik heb het in de vaatwasser gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan Sym het vast zelf wel een nachtje weken in superduperontvetter
Je hebt je best gedaan toch?
je wilde hem toch verkopen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je die niet ergens halverwege uit het raam sodemieteren?
Hihihihihihihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat wou ik echt serieus net posten![]()
![]()
die was best zielig, verdronken bij zijn zoektocht naar het geheime recept om een prins te wordenquote:
Ja, erg hè?quote:
Kun je er niet een leuke parkeerplaats langs de snelweg mee decoreren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je wilde hem toch verkopen dan?
hij is lek ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |