Hier is de Nijn-psychmodus net uit, maar ik zie rechtsonder in beeld weer zo'n msn-vakje van iemand die...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM-Psych modus staat hier zo ongeveer 24/7 aan
Wees blijquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is de Nijn-psychmodus net uit, maar ik zie rechtsonder in beeld weer zo'n msn-vakje van iemand die...
Ja, ik ben bijna altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blijAls iedereen bij jou komt janken betekent dat dat er met JOU in ieder geval niks mis is
![]()
Al geloof ik best dat je daar lang niet altijd op zit te wachten
Heb ik ook altijd, praat altijd wel met iemand die zich kut voelt, en het bij mij kwijt wil, ik vind het fijn! Maar soms is het wel vermoeiend, de hele dag doorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blijAls iedereen bij jou komt janken betekent dat dat er met JOU in ieder geval niks mis is
![]()
Al geloof ik best dat je daar lang niet altijd op zit te wachten
Als het maar schoon word.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb serieus 7 flessen cillit bang er doorheen gejaagd, en een complete fles anti schimmel
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik ben bijna altijdof
en zo, als ik dat een keer niet ben komt dat meestal door problemen van anderen
![]()
Of als je iemand wilt helpen, maar het écht niet kuntquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, praat altijd wel met iemand die zich kut voelt, en het bij mij kwijt wil, ik vind het fijn! Maar soms is het wel vermoeiend, de hele dag door
WOK heeft brillo sponsjes gebruiktquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Peter? Waar heeft Marijke (of iemand anders) dat eerste deel van het fornuis mee schoongemaakt?
Het is in de vaatwasser geweest maar het is nog vettig (en ik wil niet met een schuurspons of een brillosponsje erover heen ivm met evt krassen)
Ik ben met een klein grijs flesje bezig geweest. Deed wonderen. Rekjes heb ik gewoon in een afwassopje schoongemaakt, maar dat wilde niet echt, bleef glibberen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Peter? Waar heeft Marijke (of iemand anders) dat eerste deel van het fornuis mee schoongemaakt?
Het is in de vaatwasser geweest maar het is nog vettig (en ik wil niet met een schuurspons of een brillosponsje erover heen ivm met evt krassen)
Dat heb ik ook vaak... ik trek de problemen van een ander heel erg aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of als je iemand wilt helpen, maar het écht niet kunt
Mooi dan haal ik die morgen nog ff bij de super en ga ik nog even scrobben morgenochtendquote:
Achja, met J. bijvoorbeeld, dat gaat al maanden zo door, en ik probeer er alles aan te doen, maar als iemand niet geholpen wil worden, is het ook enorm moeilijk om hem te helpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of als je iemand wilt helpen, maar het écht niet kunt
toen het opdrogde was het nog niet schoon iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
d
[..]
Dat heb ik ook vaak... ik trek de problemen van een ander heel erg aan![]()
ik word dan altijd heel erg verdrietig
[..]
Mooi dan haal ik die morgen nog ff bij de super en ga ik nog even scrobben morgenochtend
Door het maag-darmkanaal van de heksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb serieus 7 flessen cillit bang er doorheen gejaagd, en een complete fles anti schimmel
Snap ik... En zijn probleem is ook wel heel erg ver...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, met J. bijvoorbeeld, dat gaat al maanden zo door, en ik probeer er alles aan te doen, maar als iemand niet geholpen wil worden, is het ook enorm moeilijk om hem te helpen.
het is na 1 vaatwasbeurt dus nog vettigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen het opdrogde was het nog niet schoon idd
Het is niet normaal, maar ik trek ook gewoon mensen met problemen aan, omdat ik wél naar ze luister, en wél interesse heb in hoe ze zich voelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik... En zijn probleem is ook wel heel erg ver...
Hier gaat het nog gewoon over ruzies ('gewoon' over ruzies zegt ze)
Triest, dieptriestquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is na 1 vaatwasbeurt dus nog vettig
Nachtje weken in superduper-ontvetter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is na 1 vaatwasbeurt dus nog vettig
Slaap zachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga film afkijken en naar bed toe.
Truste iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |