Ga je nog een keer foto's maken als alles schoon is en op de plek staat? Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
en jij denkt dat er nog iets terug komt als ik het mag hebben en van jou komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wat fijn dat je er zo blij mee bent!
En wat jullie niet kunnen gebruiken kan naar wok, en anders weer terug hoor, ik heb maar gewoon alles wat mee kon ingepakt
Ken ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bicky burger... De lekkerste hamburger everrrrrrr !!
Dat doet ie helaas niet zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja leuk fimpke he?![]()
Sorry, ik moest even de was ophangen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog die moordneigingen van net?
Nou.Ik ben vast heel naïef hoor, maar praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wist het nog niet? Prille diepe Liefde
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nog een keer foto's maken als alles schoon is en op de plek staat? Ik ben wel nieuwsgierig.
Ja, wat is er?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Mag ik hier ff stoom afblazen? Alsjeblieft????
Dat hoef je toch niet te vragen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Dat komt zeker goed, maar dan gaan we eerst nog een beetje meer opruimen, hoewel er nu wel weer ruimte is om een dansje te doen
De keuken is schoon, de badkamer is schoon, de serre is schoon, de ramen voor zijn schoon
Natuurlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Er zal altijd aanbod bijkomen, natuurlijk. Maar ik wil eerst even kijken welk aanbod er is, en Funda dus eventjes in de gaten houden... ondertussen wacht ik nog op een gedetailleerd advies van de hypotheekadviseur. Hij heeft nu aanvullende gegevens gekregen, waarmee hij zijn advies wilde aanvullen. Wellicht komt er toch een iets ander bedrag uit, al verwacht ik dat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan kopen dan? Als je 'HET' huis gevonden hebt?
MET MIJ NIKS JONGUH WAAROM ZIT JE TE DOEN ALSOF ER WAT MET MIJ AAN DE HAND ISquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met iedereen (of ja, velen) aan de hand hier?![]()
Dat zijn helemaal niet jouw ramen, dat zijn Symph's ramen, je moet blij zijn dat je er doorheen mag kijken.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MET MIJ NIKS JONGUH WAAROM ZIT JE TE DOEN ALSOF ER WAT MET MIJ AAN DE HAND IS![]()
Helemaal duidelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zal altijd aanbod bijkomen, natuurlijk. Maar ik wil eerst even kijken welk aanbod er is, en Funda dus eventjes in de gaten houden... ondertussen wacht ik nog op een gedetailleerd advies van de hypotheekadviseur. Hij heeft nu aanvullende gegevens gekregen, waarmee hij zijn advies wilde aanvullen. Wellicht komt er toch een iets ander bedrag uit, al verwacht ik dat niet.
Maar ik ben me nu vooral aan het oriënteren, kijken wat mijn mogelijkheden en wensen zijn... en ik heb op zich ook geen haast, ik heb mezelf 1 tot hooguit 2 jaar gegeven.
lentekriebelsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met iedereen (of ja, velen) aan de hand hier?![]()
Lentestekels.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lentekriebels
Maar dan, negatief, ofzo.
dat jaquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
KSCwoningruiltopic? Iemand voor mij ook nog een plekje over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |