Ik snooze wel eens 3 kwartier. En haast dat ik dan heb!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik win. Ik heb 4 tijden als ik moet werken...
ik moest om 7:00 beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
5:30 zou mijn opstatijd moeten worden als ik in Zwolle iets zou kopen.
Die mevrouw met Thijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
misschien kom ik daar nog wel een weekendje.
de wokjes vonden het erg leuk daar en willen misschien nog wel een keer terug naar dat huisje en die mevrouw met Thijs![]()
Steeds dat fucking spongebob liedje hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja daar duw ik ook op, wekker om 5.15, 5,30 en 5.40.. en dan op snooze douwen.. en dan word ik zo gek van alle wekkers dat ik wel op sta
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snooze wel eens 3 kwartier. En haast dat ik dan heb!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mevrouw met Thijs kan ook wel een keer meer die kant op komen hoor
Maar van de 3 huizen is degene met de prijs die het dichtst in de buurt kwam van wat ik kan betalen, sinds gisteren verkocht.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Steeds dat fucking spongebob liedje hier![]()
Dan zou een plaats bij mij dus al NICHT IM FRAGE komen als mogelijke woonplaatsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
5:30 zou mijn opstatijd moeten worden als ik in Zwolle iets zou kopen.
Er komt vast wel weer wat nieuwsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar van de 3 huizen is degene met de prijs die het dichtst in de buurt kwam van wat ik kan betalen, sinds gisteren verkocht.
Je bent van harte welkom hoor en ik heb matrassen genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mevrouw met Thijs kan ook wel een keer meer die kant op komen hoor
Ja, of ergens in het midden, als je daar weer zitquote:
Maar ik krijg een hekel aan het wekkergeluid, dus als ik een 'leuk' geluid zou kiezen, zou ik daar ook een hekel aan krijgenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgens mij krijgt Nijner nog wel een aardig grote rol in de Soap
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snooze wel eens 3 kwartier. En haast dat ik dan heb!
dat duurt te langquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of ergens in het midden, als je daar weer zit
Ja, in Hoorn staan er een paar, en in andere plaatsen ook wel huizen gezien op Funda die op het eerste gezicht leuk lijken...quote:
Ik daar blijven slapen met Thijs?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor en ik heb matrassen genoeg
goed ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik daar blijven slapen met Thijs?
Ik zou daar meteen ook kunnen blijven wonen dan![]()
Ja, nou, zorg nou eerst maar eens dat je die lieve meisjes van je weer te pakken krijgt voor een weekendjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat duurt te lang![]()
(al zou het maar 3 weken zijn)
Euh....quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan kopen dan? Als je 'HET' huis gevonden hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, in Hoorn staan er een paar, en in andere plaatsen ook wel huizen gezien op Funda die op het eerste gezicht leuk lijken....
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, zorg nou eerst maar eens dat je die lieve meisjes van je weer te pakken krijgt voor een weekendje
Weet je nog die moordneigingen van net?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het hele weekend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
moet ik verdorie het eerst mogelijke weekend werken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog die moordneigingen van net?
Nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met ene meneer Taart gok ikquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En wat ben ik blij met die mega gave tafel zeg
De rest van de spullen krijgt ook nog wel een plek
[..]
Nou.beetje jammer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
ik een uur eerderquote:
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
de zondag is een optiequote:
Jaaaaaa, wat fijn dat je er zo blij mee bent!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Bicky burger... De lekkerste hamburger everrrrrrr !!quote:
Ga je nog een keer foto's maken als alles schoon is en op de plek staat? Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
en jij denkt dat er nog iets terug komt als ik het mag hebben en van jou komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wat fijn dat je er zo blij mee bent!
En wat jullie niet kunnen gebruiken kan naar wok, en anders weer terug hoor, ik heb maar gewoon alles wat mee kon ingepakt
Ken ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bicky burger... De lekkerste hamburger everrrrrrr !!
Dat doet ie helaas niet zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja leuk fimpke he?![]()
Sorry, ik moest even de was ophangen
[..]
Nou.Ik ben vast heel naïef hoor, maar praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wist het nog niet? Prille diepe Liefde
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nog een keer foto's maken als alles schoon is en op de plek staat? Ik ben wel nieuwsgierig.
Ja, wat is er?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Mag ik hier ff stoom afblazen? Alsjeblieft????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |