Dat hoef je toch niet te vragen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Mag ik hier ff stoom afblazen? Alsjeblieft????
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Dat komt zeker goed, maar dan gaan we eerst nog een beetje meer opruimen, hoewel er nu wel weer ruimte is om een dansje te doen
De keuken is schoon, de badkamer is schoon, de serre is schoon, de ramen voor zijn schoon
Natuurlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Er zal altijd aanbod bijkomen, natuurlijk. Maar ik wil eerst even kijken welk aanbod er is, en Funda dus eventjes in de gaten houden... ondertussen wacht ik nog op een gedetailleerd advies van de hypotheekadviseur. Hij heeft nu aanvullende gegevens gekregen, waarmee hij zijn advies wilde aanvullen. Wellicht komt er toch een iets ander bedrag uit, al verwacht ik dat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan kopen dan? Als je 'HET' huis gevonden hebt?
MET MIJ NIKS JONGUH WAAROM ZIT JE TE DOEN ALSOF ER WAT MET MIJ AAN DE HAND ISquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met iedereen (of ja, velen) aan de hand hier?![]()
Dat zijn helemaal niet jouw ramen, dat zijn Symph's ramen, je moet blij zijn dat je er doorheen mag kijken.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MET MIJ NIKS JONGUH WAAROM ZIT JE TE DOEN ALSOF ER WAT MET MIJ AAN DE HAND IS![]()
Helemaal duidelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zal altijd aanbod bijkomen, natuurlijk. Maar ik wil eerst even kijken welk aanbod er is, en Funda dus eventjes in de gaten houden... ondertussen wacht ik nog op een gedetailleerd advies van de hypotheekadviseur. Hij heeft nu aanvullende gegevens gekregen, waarmee hij zijn advies wilde aanvullen. Wellicht komt er toch een iets ander bedrag uit, al verwacht ik dat niet.
Maar ik ben me nu vooral aan het oriënteren, kijken wat mijn mogelijkheden en wensen zijn... en ik heb op zich ook geen haast, ik heb mezelf 1 tot hooguit 2 jaar gegeven.
lentekriebelsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met iedereen (of ja, velen) aan de hand hier?![]()
Lentestekels.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lentekriebels
Maar dan, negatief, ofzo.
dat jaquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
KSCwoningruiltopic? Iemand voor mij ook nog een plekje over?
quote:
quote:
Ik doe voorzichtig voor je ramenquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHquote:
SPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
Geen enkele HTML-standaard, ontiegelijk veel overbodige ballast in de code en of ik 'even' een alinea aan informatie erin wil fröbelen....
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
Ik krijg bekant de neiging om vanaf 0 in een CMS te beginnen, volgens mij is dat nog sneller![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Het zal eerder 1 dan 2 jaar zijn hoor... en in de tussentijd spaar ik rustig door... dus als ik geen huis vindt waarvan ik bij een bezichtiging het gevoel heb dat ik me er echt thuis zou kunnen voelen, dan wordt het bedrag dat ik zelf kan bijleggen ook wat groterquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk...Spannend hoor... en 1 a 2 jaar is nog best lang
Geen breuk, wel iets dat er op begint te lijken.quote:
Dan is er Kruisig-de-heks-van-Symp-party in de neukfabriek?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal niet jouw ramen, dat zijn Symph's ramen, je moet blij zijn dat je er doorheen mag kijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe voorzichtig voor je ramen
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHIk vond de spoiler erg educatiefSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
Geen enkele HTML-standaard, ontiegelijk veel overbodige ballast in de code en of ik 'even' een alinea aan informatie erin wil fröbelen....
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
Ik krijg bekant de neiging om vanaf 0 in een CMS te beginnen, volgens mij is dat nog sneller![]()
![]()
Maar idd klote zeg
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHDie spoilerSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
![]()
![]()
op je website
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat werkt alleen maar in je voordeel natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal eerder 1 dan 2 jaar zijn hoor... en in de tussentijd spaar ik rustig door... dus als ik geen huis vindt waarvan ik bij een bezichtiging het gevoel heb dat ik me er echt thuis zou kunnen voelen, dan wordt het bedrag dat ik zelf kan bijleggen ook wat groter.
Gezellig zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen breuk, wel iets dat er op begint te lijken.
Edit: Mijn rekenmachinequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
Wel tof om te zien welke richting jullie de soap opsturen!.
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHSPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
![]()
Niet echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar in je voordeel natuurlijk
[..]
Gezellig zeg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHOngelooflijk frustrerend idd !!SPOILER: taalgebruik dat niet geschikt is voor jeugdigen onder de achttien en gelovigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEBSITE van de zwemvereniging![]()
![]()
![]()
AAAAAAARRRRRRGGGHHHHH
![]()
"Kun je deze site even aanpassen? Zal max een half uurtje werk zijn" Baas komt boos naar me toe 'waarom ben je hier 2u mee bezig geweest?'
"Omdat de stagiairs er weer eens een zooitje van hadden gemaakt"
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Waar gaan we naar toe?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
Wel tof om te zien welke richting jullie de soap opsturen!.
ook dat kan ikquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou dan gaan we toch naar Drievliet? Ken best leuk zijn daar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
![]()
Hij staat in dit topicquote:
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenquote:
Ik ga buiten even huilen (van het lachen, dat dan weer welquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is er Kruisig-de-heks-van-Symp-party in de neukfabriek?
Niet echt nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan ik![]()
![]()
[..]
dat is niet fijn hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenen aangezien dit ZIJN huis is zal ik opzoek moeten naar een ander plekje.
Daarom... en omdat ik geen haast heb, kan ik dat ook gebruiken in de onderhandelingen... ik kan rustig verder zoeken naar een huis, maar zeker als het al wat langer te koop staat, geldt dat niet altijd voor de verkoper die een koper zoektquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar in je voordeel natuurlijk
of wel hij heeft ruimte nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenen aangezien dit ZIJN huis is zal ik opzoek moeten naar een ander plekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 21:38:22 ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of wel hij heeft ruimte nodigOh, dat ie 't met een ander doet is prima, doe ik ook. Nee, dit gaat om wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Bij de plek waar ze met haar bezem is gecrasht in de vuilstort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga buiten even huilen (van het lachen, dat dan weer wel![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |