Raar is het wel, maar je zou toch in principe wel iets moeten kunnen vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Pien85 het volgende:
Nee, geen enorme haast ofzo, maar 't is ook niet de bedoeling dat ik nog jaren blijf ofzo.
Ja, is fijnquote:
quote:
Niet hier, iig niet op deze termijn, want het moet ook nog te betalen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Raar is het wel, maar je zou toch in principe wel iets moeten kunnen vinden
Ratten met vet haar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar goed, de ratten in het riool van HHW en omstreken hebben de eerste twee jaar last van vet haar
Ik heb nog wel 14 flessen badschuim er achteraan gespoeld, maar ik ben bang dat dat niet opweegt tegen het vet
perscontainer will do the trickquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog een molensteen? Better safe than sorry
Heb je de inhoud van die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar goed, de ratten in het riool van HHW en omstreken hebben de eerste twee jaar last van vet haar
Ik heb nog wel 14 flessen badschuim er achteraan gespoeld, maar ik ben bang dat dat niet opweegt tegen het vet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tsja tijdelijk bij iemand anders.. ? Ik weet het verder ook niet, andere plaats desnoods of iets tijdelijksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet hier, iig niet op deze termijn, want het moet ook nog te betalen zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, moet veel te vroeg op morgen.
Welterustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, moet veel te vroeg op morgen.
Cillit...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?
Daar stonden ook maar 1641 flessen van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cillit...
Zonnuh grote vuurbal jonguh!
BAM!
Die jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cillit...
Zonnuh grote vuurbal jonguh!
BAM!
Grommmmmmquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaah. Wat ambetant. Kan me voorstellen dat ge et daar nie naar uwe goesting hebt
Had even telefoon, dus late reactie:quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje wil na bijna 2 jaar samenwonen opeens weer gaan LATtenen aangezien dit ZIJN huis is zal ik opzoek moeten naar een ander plekje.
Nu nog 1640 dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en dan had ik er ook nog 1 meegenomen.
Dan lost het hele riool op, gekquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en dan had ik er ook nog 1 meegenomen.
Mja, als die flessen niet gebruikt worden, dan bouw je wel een verzameling opquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
dat was HEUL niet nodig joh...
Hoe ironisch.... 1500 flessen schoonmaakspul, maar schoonmaken ho maarEn zelfs het kastje waar de schoonmaakspullen instonden was ranzig
was dat dan niet om op te drinken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de inhoud van die paarse fles die ik had meegenomen er niet achteraan gespoeld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |