en dan een aansteker erbij en dan door een zekere brievenbus duwenquote:
Behoorlijkquote:
Dat heb ik nu niet in huis en Sym komt morgen het spul weer ophalen..quote:
Truste PGquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga film afkijken en naar bed toe.
Truste iedereen![]()
*Vies gezicht trekt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Maar ik snap wel dat die koolmees bij me naar binnen wilde gisteren, er lag voor een jaar snaaiwerk (lees dode insecten) op de bovenste plank van de voorraadkast
Saraquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen,
ik ben weer thuis van Duitsland. ik ga slapen want heb meer dan 7 uren in de auto gezeten.
Berlijn was de moeite. ik weet dat er niet over Holocaust gepraat mag worden maar heb de memorial gezien.
kun je die niet ergens halverwege uit het raam sodemieteren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterdingie komt weer terug hoor
Dan kan Sym het vast zelf wel een nachtje weken in superduperontvetterquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
[..]
Dat heb ik nu niet in huis en Sym komt morgen het spul weer ophalen..
[..]
Truste PG
Slaap welquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga film afkijken en naar bed toe.
Truste iedereen![]()
dat wou ik echt serieus net postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Kuik kuik kuik kuik kuik kuik kuik, ik ben een kuikentjee
Waarom zou er niet over de holocaust gesproken mogen worden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen,
ik ben weer thuis van Duitsland. ik ga slapen want heb meer dan 7 uren in de auto gezeten.
Berlijn was de moeite. ik weet dat er niet over Holocaust gepraat mag worden maar heb de memorial gezien.
Ik heb het in de vaatwasser gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan Sym het vast zelf wel een nachtje weken in superduperontvetter
Je hebt je best gedaan toch?
je wilde hem toch verkopen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je die niet ergens halverwege uit het raam sodemieteren?
Hihihihihihihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat wou ik echt serieus net posten![]()
![]()
die was best zielig, verdronken bij zijn zoektocht naar het geheime recept om een prins te wordenquote:
Ja, erg hè?quote:
Kun je er niet een leuke parkeerplaats langs de snelweg mee decoreren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je wilde hem toch verkopen dan?
hij is lek ook
Ik denk dat Sym, Marijke en wok het er wel over eens zijn dat jij keihard meehelpt.quote:
Laten we hetquote:
niet lang als hij terug komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je wilde hem toch verkopen dan?
hij is lek ook
Het valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat Sym, Marijke en wok het er wel over eens zijn dat jij keihard meehelpt.
Mis je hem niet verschrikkelijk dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je er niet een leuke parkeerplaats langs de snelweg mee decoreren?
Wil je het nou gewoon niet horen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor
Ik ga morgen gewoon nog even scrobben met brillosponsjes
echt wel, en Mart, ST en JJH ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat Sym, Marijke en wok het er wel over eens zijn dat jij keihard meehelpt.
Dat leuke enorm zware ding met snoer uit de tuinquote:
Dat ik daarvoor nog de auto voor de deur gezet heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat leuke enorm zware ding met snoer uit de tuin
En kreeg een wipvis als beloningquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel, en Mart, ST en JJH ook
En Thijs heeft de tuin schoon gemaakt met waterballonnen
Ik was er vreselijk aan gehechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mis je hem niet verschrikkelijk dan?
Dat was meer voor het kruidenrekje dan voor dat dingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ik daarvoor nog de auto voor de deur gezet heb.
Trusten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
Koen slaapt dus ik ga ook slapen
Ik heb alleen een konijnenbak schoongespoten hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel, en Mart, ST en JJH ook
En Thijs heeft de tuin schoon gemaakt met waterballonnen
bedankt voor je hulp LLquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
geen idee en ik wil het niet weten ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En kreeg een wipvis als beloning![]()
(weet je hoe duur die zijn)
Want die zou ook de wereld wegen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was meer voor het kruidenrekje dan voor dat ding
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er vreselijk aan gehecht
Of kwam dat doordat ik door het vet aan mijn handen aan dat ding bleef plakken?
Hij zat er bij jou in de tuin al op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee en ik wil het niet weten ook
Ik ben blij dat hij er blij mee is
Het is wel zo. Sym zei het ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
Nee, die tafel, DIE was pas zwaarquote:
Ik heb er nog last van mijn rug van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die tafel, DIE was pas zwaar
van jou altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik![]()
Wok, wil je nog een projectje?
viel wel mee tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die tafel, DIE was pas zwaar
komen we thuis, wilde hij meteen laten zien aan papa hoe leuk het wel niet is op dat dingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee en ik wil het niet weten ook
Ik ben blij dat hij er blij mee is
Ik ben echt haske blij met jequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |