Ik heb liever een structureel gezond Feyenoord. En als dat moet door weer zo'n kutseizoen als dit door te maken, so be it. Van die berichten dat we dan weer 5 miljoen gaan neerleggen voor een middelmatige neus word ik niet echt vrolijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Roda 2 jaar terug na dat klote seizoen ook niet. Bij Ado na het vorige seizoen ook niet. Soms moet je net geluk hebben dat het op zijn plek valt, wie weet is dat voor ons aankomend seizoen.
Maar een zo'n seizoen dat alles op zijn plek valt levert je vaak wel geld op (Europees/transfers).quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever een structureel gezond Feyenoord. En als dat moet door weer zo'n kutseizoen als dit door te maken, so be it. Van die berichten dat we dan weer 5 miljoen gaan neerleggen voor een middelmatige neus word ik niet echt vrolijk.
Ligt eraan, een redelijk seizoen met wederom financieel wanbeleid gaat je op termijn nog minder opleveren. Dat hebben we in het verleden toch wel gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar een zo'n seizoen dat alles op zijn plek valt levert je vaak wel geld op (Europees/transfers).
Dat helpt dus ook mee aan het langzaam gezond maken van Feyenoord. Weer een kutseizoen gaat niemand iets opleveren.
Weet ik, maar men was toch enthousiast over hem? Dan probeer je hem toch langer te huren of te kopen? Raar dat ze hem dan zo laten gaan...quote:
Was gewoon bij lange na niet goed genoeg, klaar. Dat lieten ook zijn potjes in Jong Feyenoord duidelijk zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet ik, maar men was toch enthousiast over hem? Dan probeer je hem toch langer te huren of te kopen? Raar dat ze hem dan zo laten gaan...
Maar ik had het dan ook (nog) niet over beleid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan, een redelijk seizoen met wederom financieel wanbeleid gaat je op termijn nog minder opleveren. Dat hebben we in het verleden toch wel gezien.
Ok. Duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gewoon bij lange na niet goed genoeg, klaar. Dat lieten ook zijn potjes in Jong Feyenoord duidelijk zien.
Die blijft wel denk ik. Die is echt nog niet klaar voor het eerste van Arsenal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
Veel hangt af van het wel/niet blijven van Ryo.
Dat niet alleen hij mag nog niet eens voor Arsenal uitkomen i.v.m. werkvergunning. Maar als Arsenal hem liever Europese duels ziet spelen is Feyenoord best wel kansloos.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die blijft wel denk ik. Die is echt nog niet klaar voor het eerste van Arsenal.
Waarom zou hij Europese duels moeten spelen? Die kerel moet gewoon het Europese voetbal leren kennen en hij leert hier ook nog Engels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat niet alleen hij mag nog niet eens voor Arsenal uitkomen i.v.m. werkvergunning. Maar als Arsenal hem liever Europese duels ziet spelen is Feyenoord best wel kansloos.
Ja je weet nooit wat Arsenal voor ogen heeft met zo'n jongen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waarom zou hij Europese duels moeten spelen? Die kerel moet gewoon het Europese voetbal leren kennen en hij leert hier ook nog Engels.
Dan zit ie bij Feyenoord ook gewoon goed.
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja je weet nooit wat Arsenal voor ogen heeft met zo'n jongen.
Klopt, met een beetje geluk zullen we nog een paar flinke stappen achteruit moeten doen. Hoewel dit niet hoeft te betekenen dat het eindresultaat zo veel slechter hoeft te zijn. Met 11 jongens als Danny Buijs sta je aan het einde van het seizoen ook gewoon 10e. Europees voetbal zie ik alleen lukken als er nog wat bijgetekend gaat worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Als Feijenoord niet oppast wordt volgend seizoen nog een stuk teleurstellender.
- De traditionele open dag verdwijnt.
- Mario Been, Onno Jacobs en Dick van Well blijven aan.
- Het wordt steeds onwaarschijnlijker dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Miyachi volgend jaar nog in de Kuip spelen.
- Er staan meerdere langdurig geblesseerden onder contract. Tomasson, Fernandez, Schenkeveld, Cissé en nu ook Swerts.
- Bruins, De Cler, Van Dijk, Meeuwis, Larsen, Simon vertrekken. Daarmee verlies je misschien niet heel veel kwaliteit maar in ieder geval breedte in je selectie.
- Mogelijk vertrekken Biseswar en Bahia ook.
- De topscorer met 14 magere goals vertrekt al zonder dat er opvolging voor is.
- Daarbij staat Feijenoord wederom onder verscherpt toezicht van de KNVB.
Maar volgend jaar gaan we voor Europees voetbal.
Commerciële belangen van Arsenal gozert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsof die jongen iets te zoeken heeft in Londen
Als hij geen werkvergunning krijgt zie ik hem best wel blijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:06 schreef Happel het volgende:
Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan dat Ryo blijft. Die kan veel beter krijgen qua club. Denk ook niet dat het zo van belang is voor het bijtekenen van de grote vier.
quote:Castaignos ziet verhuur aan Feyenoord wel zitten
Luc Castaignos kan ook volgend jaar nog actief zijn in de Kuip. De jonge spits, die deze zomer de overstap maakt naar Inter Milaan, zegt dat Feyenoord eerste keus is mocht hij niet aan de bak komen in Milaan. Castaignos tekende in Milaan een contract voor vier jaar.
"Hoe ik er in de winter voorsta, is afwachten. Dus kan ik nu nog niet zeggen wat ik dan zal beslissen", zegt de 18-jarige spits in gesprek met Nusport. "Mocht blijken dat ik verhuurd moet worden om aan spelen toe te komen, dan is Feyenoord mijn eerste keus. Vooralsnog denkt Castaignos dat hij in Milaan een serieuze kans maakt om zich te bewijzen. "Aanvankelijk stelden mijn zaakwaarnemers tijdens de onderhandelingen met Inter voor om me te kopen en me vervolgens direct aan Feyenoord te verhuren, maar dat was geen optie. Ze wilden me bij Inter zelf klaarmaken voor het eerste. Als zo'n club dat tegen je zegt, voel je vertrouwen. Dan ga je niet zeggen dat je alleen komt als ze je eerst verhuren", aldus de topscorer van Feyenoord.
De jeugdinternational met Kaapverdiaanse roots vertrekt na één volledig seizoen in het eerste van Feyenoord. Castaignos, die zondag voorlopig zijn laatste optreden maakt voor de Rotterdammers, speelde tot dusver 36 duels voor Feyenoord, waarin hij vijftien maal scoorde.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)feyenoord-wel-zitten
Wat een figuurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)ormalig_Ajacied.html
quote:Vlaar niet fit voor competitieslot
Feyenoord aanvoerder Ron Vlaar mist de laatste wedstrijd van het seizoen. De verdediger is nog niet voldoende hersteld van een kuitblessure die hij drie weken geleden in het duel met PSV opliep. Sekou Cisse is weer fit maar speelt maandag mee in de bekerfinale van beloftes.
Mario Been kan zondag tegen NEC verder niet beschikken over Gill Swerts, Luigi Bruins, Jon Dahl Tomasson, Bart Schenkeveld, Dani Fernandez en Ruben Schaken. Jerson Cabral, Ricky van Haaren en Kelvin Leerdam keren na blessureleed terug in wedstrijdselectie van Feyenoord.
quote:Heerenveen wil Roorda behouden
SC Heerenveen wil het in 2012 aflopende contract van Geert-Arend Roorda openbreken en verlengen. De middenvelder die op huurbasis voor Excelsior speelt staat in belangstelling van veel clubs. De 23-jarige speler speelt sinds de winterstop op huurbasis voor de Kralingers. Op Woudestein maakte Roorda de afgelopen 12 wedstrijden veel indruk.
Been.quote:Been:"Linkerrijtje is een doekje voor het bloeden"
Mocht Feyenoord zondag tijdens de laatste speelronde er alsnog in slagen het linkerrijtje van de eredivisie te bereiken dan heeft dat voor Mario Been nauwelijks betekenis. Een 'doekje voor het bloeden' noemt de Feyenoord-trainer het.
Been ging met zijn ploeg voor een plek bij de eerste acht, want dan zou deelname aan de play-offs om Europees voetbal zeker zijn. Met een achterstand van drie punten op nummer acht Heracles en een minder doelsaldo (-1 om +6) kan alleen een groot wonder Feyenoord nog helpen aan die play-offs. Als Feyenoord zelf wint van NEC en FC Utrecht verspeelt punten tegen AZ, dan zijn de Rotterdammers wel negende en dus in het linkerrijtje geëindigd, maar daar hecht Been dus geen enkele waarde aan.
In de aanloop naar de seizoensafsluiter tegen NEC sprak Been met de spelers die Feyenoord noodgedwongen verlaten. Zoals bekend worden de contracten van Rob van Dijk, Luigi Bruins en Tim de Cler niet verlengd. Daarnaast gaat Feyenoord niet door met de huurlingen Marcel Meeuwis, Sören Larsen en Krisztian Simon. Voor Been waren het moeilijke gesprekken, want volgens hem 'voetballen er geen klootzakken in de Kuip'.
Voor volgend seizoen had Been graag een ervaren doelman aan zijn selectie toegevoegd, maar dat is budgetair niet mogelijk. 'Omdat de prioriteit ligt op het halen van een spits en een linksback. Dat is ook de reden dat Marcel Meeuwis moet vertrekken, hoewel ik hem er graag bij had gehouden. Net als Luigi Bruins trouwens, want dat blijft een goede voetballer', zegt de Feyenoord-trainer. De keepers die komend seizoen onder contract staan in de Kuip zijn de jongelingen Erwin Mulder(22 jaar), Darley(21 jaar) en Kostas Lamprou(19 jaar).
Terwijl Been en zijn spelers na de wedstrijd tegen NEC vier weken op vakantie kunnen zal technisch directeur Martin van Geel veel werk moeten verrichten om de selectie te versterken. Zo wachten er (vervolg)gesprekken met Leroy Fer, Ron Vlaar en Georginio Wijnaldum. Feyenoord hoopt dat dit trio bijtekent, zodat ze eind volgend seizoen niet gratis de Kuip uit wandelen. En er moet een vervanger worden gevonden voor de naar Internazionale vertrekkende Luc Castaignos. Eerder werd Excelsior-aanvaller Guyon Fernandez vastgelegd, maar hij lijkt meer een breedte-versterking. Dat geldt ook voor Jordy Clasie en Miquel Nelom, die ook overkomen van Woudestein
Feyenoord start op zondag 26 juni de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Die dag zal er twee keer worden getraind. De exacte aanvangstijden van die trainingen zijn op dit moment nog niet bekend.
Volgens mij verwachten ze ook echt dat het publiek massaal toestroomt.quote:Eerste training Feyenoord in De Kuip
Feyenoord werkt op zondag 26 juni de eerste training, van de voorbereiding op het seizoen 2011/2012, in De Kuip af.
De Rotterdammers hebben dit besloten wegens de capiciteitsproblemen die er de afgelopen jaren waren rondom het hoofdveld van Varkenoord. Van de gemeente uit waren er veel extra maatregelen nodig om het terrein geschikt te maken als officieel evenemententerrein.
De supporters kunnen de eerste training volgen vanaf de tribunevakken op de eerste ring en de parterre aan de Maaszijde. De aanvangstijd van de training is nog niet bekend.
Eerste training in Kuip >> géén eerste trainingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze ook echt dat het publiek massaal toestroomt.![]()
Geeft mij het gevoel dat Feijenoord steeds kouder/zakelijker aan het worden is.
hopelijk een lekkere 0-4 als afsluiting en een 12de plaats. Dat moet Been wel opstappen en anders zegt Martin wel adieu tegen hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef voice-over het volgende:
Been gaat heen!!
Je bent de slechtste trainer van Feyenoord van na de oorlog.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef voice-over het volgende:
Been gaat heen!!
Je bent de slechtste trainer van Feyenoord van na de oorlog.![]()
En dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
hopelijk een lekkere 0-4 als afsluiting en een 12de plaats. Dat moet Been wel opstappen en anders zegt Martin wel adieu tegen hem.
De VvF hebben niet voor niets vriendje Beenhakker weggestuurd, Been zal ongetwijfeld volgen, want ik geloof niet dat hij en Van Geel dikke vrienden worden.
Ze hebben geld nodig, kunnen ze verdomd verdienen aan parkeergelden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
Nouja, het is iig beter dan dat gezeik vorig jaar.
Maar ik wil verdomme het trainingsveld naast de Kuip terug
Vertel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Happel het volgende:
Been heeft hele andere redenen om Bruins te willen behouden voor de club, haha.
een trainer die spelers echt beter maakt ? Die af en toe een ander systeem gebruikt in een wedstrijd, goeie wissels doet ???quote:
Wie dan? Verbeek? Die moest weg van de supporters.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
een trainer die spelers echt beter maakt ? Die af en toe een ander systeem gebruikt in een wedstrijd, goeie wissels doet ???
Die had Feyenoord maar die moest weg....
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie dan? Verbeek? Die moest weg van de supporters..
Dat was een spur of the moment geval, vond het best wel jammer op de manier dat hij weg moest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie dan? Verbeek? Die moest weg van de supporters..
Hoeft niet aan hem te liggen. Toen hadden we ook een kutselectie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
nee blessures en tegenwerking.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Dat is toch met elke trainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Niets is zo veranderlijk als voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch met elke trainer.
Kijk naar van Gaal bij Bayern.
Het is net de aandelenhandel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.
Maar ik vraag me af of het echt aan de trainer ligt, of vooral aan de spelers die de club kan halen. Ik zou ook niet iemand kunnen bedenken die het beter zou kunnen doen.
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiëren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
Ik denk dat hij ongetwijfeld meer uit de spelers had kunnen halen, maar het zijn vooral de spelers die het moeten doen en die het dit seizoen vooral hebben laten afweten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiëren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
Dat dus. Laat Been volgend jaar maar bewijzen dat hij echt wat kan maken van deze selectie, en lukt dat niet, dan kan altijd nog gekeken worden of iemand anders geschikter is voor de functie van hoofdtrainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.
Om hem nu al de deur te wijzen vind ik nog te vroeg.
Ik beoordeel hem op het spel van de ploeg en niveau van de spelers en beiden zijn niet beter geworden. Positiespel van Feyenoord is echt nergens op gebaseerd (ook vorig jaar niet) wissels hebben vaak weinig effect en waarom je Schaken opstelt en hem en Auasar haalt, Beukering, Larsen, Bruins lang handhaaft nu tribune, Mokotjo tribune, Meeuwis bewieroken, routine afdankt (Hofland, maar vooral Landzaat, Makaay misbruikt etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.
Om hem nu al de deur te wijzen vind ik nog te vroeg.
Vind dit een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee blessures en tegenwerking.
Wijnaldum en Fer liepen weg met hem.
Waar baseer je dat op? Zoiets kun je niet met zekerheid stellen. Zijn aanpak werkte gewoon niet bij Feyenoord. Daarbij is hij erg star, zijn methode wilde hij niet aanpassen aan de spelers, ze moesten het op zijn manier doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.
Je moet niet vergeten dat de financiële middelen beperkt zijn en er creatief moet worden omgesprongen met transfers. Beenhakker en Been zijn daar niet echt gelukkig in geweest, inderdaad. Maar op dit moment is het voor Feyenoord, helaas, vooral zaak om te overleven en te roeien met de riemen die ze hebben. Ik had ze het liefst ook in de top 3 gezien, maar onder de huidige omstandigheden is dat helaas niet haalbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem op het spel van de ploeg en niveau van de spelers en beiden zijn niet beter geworden. Positiespel van Feyenoord is echt nergens op gebaseerd (ook vorig jaar niet) wissels hebben vaak weinig effect en waarom je Schaken opstelt en hem en Auasar haalt, Beukering, Larsen, Bruins lang handhaaft nu tribune, Mokotjo tribune, Meeuwis bewieroken, routine afdankt (Hofland, maar vooral Landzaat, Makaay misbruikt etc etc.
Maakt weinig indruk
Allesbehalvequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niemand geloof meer in Europees zeker?
play offs kan altijd nog, moet je zelf wel alles geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat is onmogelijk. Wij zouden met 6-0 moeten winnen en Heracles zou met 1-0 moeten verliezen. We gaan het al moeilijk zat krijgen morgen. Zou me niet eens verbazen als N.E.C. de punten meeneemt naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:8 Heracles Almelo 33 13 7 13 46 62 - 56
9 FC Utrecht 33 12 8 13 44 50 - 50
10 Feyenoord 33 12 7 14 43 52 - 53
Ik hoop van harte dat dar geen aanleiding voor zal zijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
Oja, en ik heb nu al plaatsvervangende schaamte voor het 'helemaal niets in amsterdam' dat morgen gezongen gaat worden.
Zegt genoeg over de penisnijd in 010 inderdaad. Als er helemaal niets in Amsterdam is, dan zitten wij in de negatieve zône. Sommige mensen kunnen daar blijkbaar alleen mee omgaan door te hopen dat een club die niet eens een concurrent is voor wat dan ook de afgelopen seizoenen op hun bek gaat. Ik hoop morgen op mooie wedstrijden en duim voor een wondertje voor ons. Of ze nou op de Dam of in Enschede staan te feesten maakt me geen hol uit. Wij zijn het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
Oja, en ik heb nu al plaatsvervangende schaamte voor het 'helemaal niets in amsterdam' dat morgen gezongen gaat worden.
Nou, inderdaad. Wat hebben wij dan dit seizoen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Prima dat ze dat zingen. Het blijft je rivaal in welke situatie we dan ook zitten.
Moet je het ze de volgende keer eventjes zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Wat hebben wij dan dit seizoen?
Het werd verdomme zelfs in Venlo gezongen toen Heerenveen op 1-0 kwam, hoe kansloos.
Zing dan iets anders en zet jezelf niet zo onvoorstelbaar voor lul zeg.
Ja maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Dat dé klassieker altijd spannend zal blijven hierdoor is alleen maar leuk, dat je je collega's een beetje kan pesten ook prima, maar uit bitterheid niet verder komen dan steeds dezelfde mantra getuigt van bitter weinig realiteitszin. Een beetje feest vieren omdat de ander "niets" heeft. Net alsof je een punthoed opzet omdat de buurman met de mooiere auto lekker niet jarig isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Prima dat ze dat zingen. Het blijft je rivaal in welke situatie we dan ook zitten.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Dat dé klassieker altijd spannend zal blijven hierdoor is alleen maar leuk, dat je je collega's een beetje kan pesten ook prima, maar uit bitterheid niet verder komen dan steeds dezelfde mantra getuigt van bitter weinig realiteitszin. Een beetje feest vieren omdat de ander "niets" heeft. Net alsof je een punthoed opzet omdat de buurman met de mooiere auto lekker niet jarig is
beter dan dat je collega's op het werk opeens weer een grote bek hebben omdat Ajax weer kampioen is geworden, terwijl je ze het hele jaar niet hoort verder.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Dat dé klassieker altijd spannend zal blijven hierdoor is alleen maar leuk, dat je je collega's een beetje kan pesten ook prima, maar uit bitterheid niet verder komen dan steeds dezelfde mantra getuigt van bitter weinig realiteitszin. Een beetje feest vieren omdat de ander "niets" heeft. Net alsof je een punthoed opzet omdat de buurman met de mooiere auto lekker niet jarig is
Dat dus, afgelopen tijd hier in de buurt weer ineens een hoop 'fans' geboren. Normaal hoor of zie je ze niet maar er is wat te halen en ze krijgen praatjes en willen ineens allemaal naar Amsterdam. Nee laat Twente maar kampioen worden bespaart me een hoop ergernis.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
beter dan dat je collega's op het werk opeens weer een grote bek hebben omdat Ajax weer kampioen is geworden, terwijl je ze het hele jaar niet hoort verder.
Mwua, met deze uitslagen speelt Feyenoord play-offs:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Wij zouden met 6-0 moeten winnen en Heracles zou met 1-0 moeten verliezen. We gaan het al moeilijk zat krijgen morgen. Zou me niet eens verbazen als N.E.C. de punten meeneemt naar Nijmegen.
[..]
Hmmm de Ajacieden die ik ken zijn niet zo eigenlijk. Vorig jaar werkte ik in Twente rond het kampioenschap en toen zat er één grote bek tussen waarvan we zijn hele kantoor behangen hebben met Twente-zooi de maandag eropquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
beter dan dat je collega's op het werk opeens weer een grote bek hebben omdat Ajax weer kampioen is geworden, terwijl je ze het hele jaar niet hoort verder.
Maar dat gaat nooit gebeuren. Dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, met deze uitslagen speelt Feyenoord play-offs:
Feyenoord - NEC 5-0
FC Utrecht - AZ 0-1
Heracles Almelo - ADO Den Haag 0-2
zijn geen Ajacieden, zijn opeens supporters als ze een prijs kunnen pakken. Voetbal kijken ze niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hmmm de Ajacieden die ik ken zijn niet zo eigenlijk. Vorig jaar werkte ik in Twente rond het kampioenschap en toen zat er één grote bek tussen waarvan we zijn hele kantoor behangen hebben met Twente-zooi de maandag erop
Tegen beter weten in, inderdaad. Heracles heeft thuis alleen van Ajax en PSV verloren dit seizoen. Echt niet dat ADO dan even met een nulletje of 3, 4 wint daar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsja, ik heb op de een of andere manier nog hoop in de PO, maar ik heb in dit soort situaties altijd goede hoop, tegen beter weten in misschien wel...
In ieder geval den ki kdat Ado Heracles zo kan pakken met 3 a 4 - 0, dan moeten wij alleen nog zelf 4 doelpunten maken, en Utrecht verliezen en dan kunnen we ons opmaken voor de PO. Zou wel geniaal zijn, nog ff de competitie wat verder uit laten lopen
Volgens mij niet hoor...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, met deze uitslagen speelt Feyenoord play-offs:
Feyenoord - NEC 5-0
FC Utrecht - AZ 0-1
Heracles Almelo - ADO Den Haag 0-2
Is het niet onderling resultaat, daar wint Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...
Uitgaande van de eerdere post van Happel, krijgt Heracles dan een doelsaldo van 62-58 en Feyenoord van 57-53... beiden +4 en dan eindigt Heracles boven Feyenoord omdat ze meer doelpunten hebben gescoord dit seizoen.
Volledig gelijk, w.b. Wijnaldum. Als hij weggaat is het een rat, een hele smerige rat. De Guzman was ook heel vies bezig, maar die schoof het niet onder banken of stoelen, hij zei gewoon, Nee ik teken niet bij. Daar heb ik nog meer respect voor dan dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ach, laat morgen ajax maar mooi verliezen, wel of geen liedjes interesseert me niet, maar dat geeft een donkerzwart seizoen tenminste nog een glimmend randje. Zelf kunnen we het echt wel vergeten met de PO. Ik betwijfel al of we winnen, maar met een paar doelpunten verschil zal het sowieso niet worden.
Kunnen overigens beter iets zingen tegen die klootviool van een Wijnaldum, die doet alsof hij nog niet weet wat hij wil, maar het eigenlijk gewoon pas na de laatste wedstrijd bekend wil maken zodat hij niet uitgefloten/weggezongen wordt
Nee, het is gewoon op basis van het doelsaldo. Nooit anders geweest. En hopen dat we de play-offs, waar we toch weer kansloos onderuit gaan, nog halen is hetzelfde als hopen op het winnen van de staatsloterij. Het gebeurd niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Is het niet onderling resultaat, daar wint Feyenoord.
Mja ik houd hoop, zou het wel goed maken, maargoed, we zien het morgen. Al ga je ervan uit dat je toch verliest etc, kan je net zo goed niet eens gaan kijken.
We shall not be moved!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon op basis van het doelsaldo. Nooit anders geweest. En hopen dat we de play-offs, waar we toch weer kansloos onderuit gaan, nog halen is hetzelfde als hopen op het winnen van de staatsloterij. Het gebeurd niet.
Wel moet er gewoon gewonnen worden natuurlijk.
Het moeten slaat in deze niet op de kans op het winnen, maar op de intentie, gezien sommige hier het juist 'aanmoedigen' om te verliezen.quote:
Voor zover hij nog niet onhaalbaar was en we al niet achterlopen op andere clubs omdat ze alleen bezig zijn met andere posities kunnen we hem nu zeker vergeten.quote:Tegenover Megastad FM liet Mario Been weten dat Geert-Arend Roorda intern bij Feyenoord nooit besproken is als mogelijke versterking. Been wilde dan ook geen uitspraken doen over de middenvelder van Excelsior. Vorige week werd hij in verband gebracht met interesse van Feyenoord. Concreet zouden Roda JC en NEC zich al gemeld hebben voor de middenvelder. Heerenveen, waar hij nog een jaar onder contract staat, heeft echter al laten weten met Roorda te willen gaan praten over contractverlenging.
quote:'Een jongen als Stam dacht: 'oh jee, we moeten tegen Feyenoord''
Zaterdag, 14 mei 2011 om 12:22
Joop Munsterman is trots op de ontwikkeling die FC Twente doormaakt. De Tukkers werden vorig jaar voor het eerst kampioen van Nederland en kunnen de titel zondag prolongeren, wanneer er niet wordt verloren bij Ajax. Munsterman ziet zijn club uitgroeien tot een echte topclub en stelt in het Algemeen Dagblad dat hij momenteel de juiste spelers onder contract heeft staan.
Hij maakt de vergelijking met het verleden: “Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde”, zegt Munsterman. “Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d'r an. Gingen we toch weer de boot in.”
Dat is verleden tijd. “Bryan Ruiz, denk je dat die een seconde wakker ligt van Feyenoord, of van Ajax? Douglas? Daar kun je beleid op maken, daar ben ik heilig van overtuigd. Maar een jongen als Ronnie Stam die dacht: oh jee, we moeten vandaag tegen Feyenoord. Dat moet je niet meer hebben als je vooruit wilt, hoe jammer we het ook vonden dat hij wegging.”
dramatisch als je ook al tegen de schenen gaat schoppen van mogelijke versterkingen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Voor zover hij nog niet onhaalbaar was en we al niet achterlopen op andere clubs omdat ze alleen bezig zijn met andere posities kunnen we hem nu zeker vergeten.
Weet ik, maar ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het moeten slaat in deze niet op de kans op het winnen, maar op de intentie, gezien sommige hier het juist 'aanmoedigen' om te verliezen.
Heb je het spel vorig seizoen zeker niet gezien... daar zat echt totaal geen perspectief in. Het was niet heel knap, het was heel gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je het spel vorig seizoen zeker niet gezien... daar zat echt totaal geen perspectief in. Het was niet heel knap, het was heel gelukkig.
Stam was toch echt wel een fijne speler hoor. Snap niet waarom hij hem zonodig af moet zeiken achteraf. Was ie maar naar ons gegaan in plaats van pielmobiel Swerts...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vervelend, eigenzinnig en arrogant persoon, in ieder geval van een afstandje, maar een geweldige bestuurder. Kunnen wij alleen maar van dromen
Die 1% kans dat het toch gebeurt ga ik me niet meer druk om maken, nee. Ik merk het wel als de hel bevriestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ergens hoop ik dat we de play-offs niet eens halen, heb het helemaal gehad met dit seizoen. Nog eens 4 wedstrijden (als je die eerste ronde al wint) ga ik echt niet aankunnen.
Echt belachelijke uitspraken van Been ja, wil hij botsen met Van Geel ??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Voor zover hij nog niet onhaalbaar was en we al niet achterlopen op andere clubs omdat ze alleen bezig zijn met andere posities kunnen we hem nu zeker vergeten.
Been ziet vast evenveel potentie in gasten als Van Haaren en Clasiequote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Echt belachelijke uitspraken van Been ja, wil hij botsen met Van Geel ??
Die volgde hem in elk geval wel.
Been ziet wel vaker enorm veel potentie in speler, tot ze bij het eerste zitten, dan is het ineens niets meer, a la Simon.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Been ziet vast evenveel potentie in gasten als Van Haaren en Clasie
.....en Jhonny van de Burgerkingquote:Op zondag 15 mei 2011 03:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Been ziet wel vaker enorm veel potentie in speler, tot ze bij het eerste zitten, dan is het ineens niets meer, a la Simon.
bijzonder kut zul je bedoelenquote:
Ik vraag me af wat sommige mensen nou werkelijk verwachten. Beleidstechnisch is het echt een pleuriszooi, dat mensen het vertrek van Jacobs eisen ok, maar Been eruit gooien en een of andere "net niet" trainer halen is geen oplossing voor het dieper liggende probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Been er uit, Mclaren er in.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat sommige mensen nou werkelijk verwachten. Beleidstechnisch is het echt een pleuriszooi, dat mensen het vertrek van Jacobs eisen ok, maar Been eruit gooien en een of andere "net niet" trainer halen is geen oplossing voor het dieper liggende probleem.
En dat lost onze problemen op?quote:
Zal vast wel wat op de vinden zijn als ze echt willen.quote:
Als er een goede trainer voor de groep staat die de spelers weer aan het voetballen krijgt zal de rest volgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat lost onze problemen op?
Twente is een gestroomlijnde organisatie waar zaken van A tot Z kloppen. Van scouting tot technische staf tot beleidsbepalers ze doen allemaal wat ze moeten doen.
In de verrotte organisatie van Feyenoord een goede trainer neerzetten lost echt niks op. Het is echt geen toeval dat Preud´homme het nu weer goed doet en Mc Laren bij Wolfsburg zo kut.
Dat een Gudde kennelijk nu zelfs spelers gaat scouten zegt iets over hoe kansloos de structuur van Feyenoord in elkaar zit. Een andere trainer lost die problemen toch niet op (denk ik dan)?
Goed om dit te lezen. Al enkele jaren verkondig iets dergelijks van tijd tot tijd. Voornamelijk als de roep om een nieuwe coach weer harder wordt. Dat helpt zelden (Mourinho aanstellen bijvoorbeeld)quote:Op zondag 15 mei 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twente is een gestroomlijnde organisatie waar zaken van A tot Z kloppen. Van scouting tot technische staf tot beleidsbepalers ze doen allemaal wat ze moeten doen.
In de verrotte organisatie van Feyenoord een goede trainer neerzetten lost echt niks op. Het is echt geen toeval dat Preud´homme het nu weer goed doet en Mc Laren bij Wolfsburg zo kut.
Dat een Gudde kennelijk nu zelfs spelers gaat scouten zegt iets over hoe kansloos de structuur van Feyenoord in elkaar zit. Een andere trainer lost die problemen toch niet op (denk ik dan)?
Dat is dus echt kul. Er zijn 3 tot 5 trainers in de wereld die statistisch gezien hun club beter laten voetballen(lees punten pakken). Bij de rest(de redelijke tot goede trainers) wordt het verschil gemaakt in de organisatie van de club.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als er een goede trainer voor de groep staat die de spelers weer aan het voetballen krijgt zal de rest volgen.
Dat heb je heel mooi gezien dit seizoen, voetbal gaat klote, dus de organisatie hobbelt er achteraan in die negatieve spiraal.
Doorbreek die spiraal en je kan de weg omhoog inzetten, zowel op het veld als in de kantoren.
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is dus echt kul. Er zijn 3 tot 5 trainers in de wereld die statistisch gezien hun club beter laten voetballen(lees punten pakken). Bij de rest(de redelijke tot goede trainers) wordt het verschil gemaakt in de organisatie van de club.
Om maar te zwijgen van die prutser van een Onno Jacobs die nog steeds deel uitmaakt van de organisatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Goed om dit te lezen. Al enkele jaren verkondig iets dergelijks van tijd tot tijd. Voornamelijk als de roep om een nieuwe coach weer harder wordt. Dat helpt zelden (Mourinho aanstellen bijvoorbeeld)
Feyenoord heeft niet in alles een kansloze structuur en Gudde hoort niet te scouten naar spelers. Gudde hoort wel mee te beslissen over aankopen!
Niet zichtbare veranderingen maken de club beter, zichtbare veranderingen maken je club vaak eerder slechter. Feyenoord is helaas een hele rumoerige club om te werken, waardoor men nooit de kans zal krijgen om rustig een goede en gedegen organisatie op poten te zetten.
Een goede trainer zou bij ons met eenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als er een goede trainer op het veld staat maakt die echt wel het verschil of een team goed draait of niet.
De organisatie die er achter staat ook belangrijk, maar als de trainer klote is, zijn de resultaten dat ook.
Mijn gevoel zou dat ook zeggen, de cijfers van niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als er een goede trainer op het veld staat maakt die echt wel het verschil of een team goed draait of niet.
De organisatie die er achter staat ook belangrijk, maar als de trainer klote is, zijn de resultaten dat ook.
Of juist niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een goede trainer zou bij ons met eenachtig gezicht na 4 maanden zelf zijn ontslag indienen
Cijfers zijn leuk voor de analisten.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zou dat ook zeggen, de cijfers van niet.
Overigens heb je het nu over een trainer die klote is. Je kan er gerust op zijn dat er in de eredivisie niet of nauwelijks trainers rondlopen die klote zijn. Want een erg slechte trainer zal natuurlijk altijd een club naar beneden trekken.
3 tot 5 ??quote:Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is dus echt kul. Er zijn 3 tot 5 trainers in de wereld die statistisch gezien hun club beter laten voetballen(lees punten pakken). Bij de rest(de redelijke tot goede trainers) wordt het verschil gemaakt in de organisatie van de club.
Je noemt net zelf een McLaren. Denk je nou echt dat die Bryan Ruiz zelf gescout heeft? Of een Preud'Homme Chatley?quote:
Ehm volgens mij winnen de toppers gewoon de prijzen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cijfers zijn leuk voor de analisten.
Statistisch zijn er ook maar een paar goede voetballers op deze aardkloot en toch winnen de mindere goden de prijzen terwijl de toppers met lege handen blijven.
Dit soort cijfers helpen juist de mindere goden winnen van de toppers.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cijfers zijn leuk voor de analisten.
Statistisch zijn er ook maar een paar goede voetballers op deze aardkloot en toch winnen de mindere goden de prijzen terwijl de toppers met lege handen blijven.
Het gaat niet om 1 enkel seizoen, het gaat om de lange termijn. van Veldhoven is met Roda bijvoorbeeld bijna gedegradeerd. vd Brom is pas een jaartje bezig bij Ado. Verbeek heeft slechtere periodes gehad in zijn loopbaan. Op de langere termijn halen zij zodoende niet meer punten dan de meeste andere trainers op hun positie zouden halen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
3 tot 5 ??
Ik denk dat trainers als vd Brom, Pastoor, Verbeek, van Veldhoven hun ploeg toch echt beter laten voetballen dan hun voorgangers.
Twente begon 5 jaar geleden hun opmars toch ook met niets?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Bestuurders eruit, trainer eruit, gaat niet helpen.
We hebben de afgelopen jaren talloze trainers en bestuurders zien komen en gaan zonder enig resultaat. (Op de Uefacup na dan).
Het enige wat Feyenoord er bovenop kan helpen is :
[ afbeelding ]
Hadden eigenlijk briefjes van 500 moeten zijn
Een goede trainer kan zijn ploeg laten voetballen, ook al zitten er geen topspelers in.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je noemt net zelf een McLaren. Denk je nou echt dat die Bryan Ruiz zelf gescout heeft? Of een Preud'Homme Chatley?
Wel bepalende spelers die het verschil maken in je selectie waar de scouting verantwoordelijk voor is.
Wat heeft Real gewonnen qua aansprekende prijzen?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ehm volgens winnen de toppers gewoon de prijzen hoor.
Harm van Veldhoven faalde ook keihard bij Germinal, bij Roda lukt het opeens wel. Kennelijk gaat die vlieger dus niet altijd op.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een goede trainer kan zijn ploeg laten voetballen, ook al zitten er geen topspelers in.
Goede trainer + goede spelers = geen prijsquote:Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft Real gewonnen qua aansprekende prijzen?
Hebben die de CL gewonnen de laatste paar jaar?
Feyenoord is pas sinds een jaar of anderhalf weer op de lange termijn aan het denken. Dát is het verschil met clubs als Twente, Heerenveen etc. Ik denk dat daar nu aan gebouwd wordt maar dat het tijd kost om dat echt neer te zetten.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Korte termijn visie schiet je niks mee op.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Feyenoord is pas sinds een jaar of anderhalf weer op de lange termijn aan het denken. Dát is het verschil met clubs als Twente, Heerenveen etc. Ik denk dat daar nu aan gebouwd wordt maar dat het tijd kost om dat echt neer te zetten.
Wat dat betreft vind ik het ook niet erg dat ze Been laten zitten, het duidt er namelijk denk ik op dat ze niet meer op stel en sprong op onrust reageren met nieuwe poppetjes. Hadden ze dat bij Verbeek al maar gedaan...
En over 3 jaar beëindigen ze hem ook zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twente begon 5 jaar geleden hun opmars toch ook met niets?
Er zijn meer grote ploegen/clubs. In vrijwel elk land is de grootste/beste club kampioen. De CL finale gaat tussen de kampioen van Engeland en Spanje. Waar zie jij die mindere goden ? Of je moet Dortmund klein vinden.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft Real gewonnen qua aansprekende prijzen?
Hebben die de CL gewonnen de laatste paar jaar?
Een KNVB beker en een landstitel noem je niets?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En over 3 jaar beëindigen ze hem ook zo.
Maar wat gezegd wordt over organisatie als voorwaarde voor succes klopt denk ik wel. Dat zie je de voorbije jaren ook bij Ajax. En bij AZ wordt het ook bevestigd. Op het moment dat daar de hoofdsponsor/ boegbeeld wegviel gingen de prestaties ook bergafwaarts.
Binnen een goede, strakke organisatie zal Been ook minder hoeven zoeken naar zijn eigen lijn en structuur en dat zie je dan ook weer terug in de beslissingen op het veld.
Zeker clubs als Twente maar ook Heracles zijn een voorbeeld voor iedereen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een KNVB beker en een landstitel noem je niets?
Vind de vergelijking Twente en AZ sowieso onzinnig omdat AZ 100% afhankelijk was van hun gelden (Scheringa) terwijl men bij Twente wel degelijk zelf iets neergezet hebben.
Alleen al hoe ze daar een "bijzaak" als de exploitatie voor de horeca geregeld hebben is tekenend voor de professionaliteit van die organisatie.
hij is 2x kampioen gewoorden met Lommel en Brussels en haalde halve finale van de beker bij Germinal. Toch best aardigquote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Harm van Veldhoven faalde ook keihard bij Germinal, bij Roda lukt het opeens wel. Kennelijk gaat die vlieger dus niet altijd op.
Kampioen in de de Tweede Klasse ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij is 2x kampioen gewoorden met Lommel en Brussels en haalde halve finale van de beker bij Germinal. Toch best aardig
vd Brom deed het ook goed bij AGOVV. Verbeek zelfs bij Heracles en Heereneveen.
Al hangt het ook af van de organisatie en spelers. Dat bij Feyenoord een speler de RvC belt en die buiten de directie om een trainer ontslaat moet gewoon niet kunnen. Een trainer die alle vertrouwen genoot van directie en supporters en jongere spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |