Ik heb liever een structureel gezond Feyenoord. En als dat moet door weer zo'n kutseizoen als dit door te maken, so be it. Van die berichten dat we dan weer 5 miljoen gaan neerleggen voor een middelmatige neus word ik niet echt vrolijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Roda 2 jaar terug na dat klote seizoen ook niet. Bij Ado na het vorige seizoen ook niet. Soms moet je net geluk hebben dat het op zijn plek valt, wie weet is dat voor ons aankomend seizoen.
Maar een zo'n seizoen dat alles op zijn plek valt levert je vaak wel geld op (Europees/transfers).quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever een structureel gezond Feyenoord. En als dat moet door weer zo'n kutseizoen als dit door te maken, so be it. Van die berichten dat we dan weer 5 miljoen gaan neerleggen voor een middelmatige neus word ik niet echt vrolijk.
Ligt eraan, een redelijk seizoen met wederom financieel wanbeleid gaat je op termijn nog minder opleveren. Dat hebben we in het verleden toch wel gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar een zo'n seizoen dat alles op zijn plek valt levert je vaak wel geld op (Europees/transfers).
Dat helpt dus ook mee aan het langzaam gezond maken van Feyenoord. Weer een kutseizoen gaat niemand iets opleveren.
Weet ik, maar men was toch enthousiast over hem? Dan probeer je hem toch langer te huren of te kopen? Raar dat ze hem dan zo laten gaan...quote:
Was gewoon bij lange na niet goed genoeg, klaar. Dat lieten ook zijn potjes in Jong Feyenoord duidelijk zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet ik, maar men was toch enthousiast over hem? Dan probeer je hem toch langer te huren of te kopen? Raar dat ze hem dan zo laten gaan...
Maar ik had het dan ook (nog) niet over beleid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan, een redelijk seizoen met wederom financieel wanbeleid gaat je op termijn nog minder opleveren. Dat hebben we in het verleden toch wel gezien.
Ok. Duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gewoon bij lange na niet goed genoeg, klaar. Dat lieten ook zijn potjes in Jong Feyenoord duidelijk zien.
Die blijft wel denk ik. Die is echt nog niet klaar voor het eerste van Arsenal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
Veel hangt af van het wel/niet blijven van Ryo.
Dat niet alleen hij mag nog niet eens voor Arsenal uitkomen i.v.m. werkvergunning. Maar als Arsenal hem liever Europese duels ziet spelen is Feyenoord best wel kansloos.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die blijft wel denk ik. Die is echt nog niet klaar voor het eerste van Arsenal.
Waarom zou hij Europese duels moeten spelen? Die kerel moet gewoon het Europese voetbal leren kennen en hij leert hier ook nog Engels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat niet alleen hij mag nog niet eens voor Arsenal uitkomen i.v.m. werkvergunning. Maar als Arsenal hem liever Europese duels ziet spelen is Feyenoord best wel kansloos.
Ja je weet nooit wat Arsenal voor ogen heeft met zo'n jongen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waarom zou hij Europese duels moeten spelen? Die kerel moet gewoon het Europese voetbal leren kennen en hij leert hier ook nog Engels.
Dan zit ie bij Feyenoord ook gewoon goed.
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja je weet nooit wat Arsenal voor ogen heeft met zo'n jongen.
Klopt, met een beetje geluk zullen we nog een paar flinke stappen achteruit moeten doen. Hoewel dit niet hoeft te betekenen dat het eindresultaat zo veel slechter hoeft te zijn. Met 11 jongens als Danny Buijs sta je aan het einde van het seizoen ook gewoon 10e. Europees voetbal zie ik alleen lukken als er nog wat bijgetekend gaat worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Als Feijenoord niet oppast wordt volgend seizoen nog een stuk teleurstellender.
- De traditionele open dag verdwijnt.
- Mario Been, Onno Jacobs en Dick van Well blijven aan.
- Het wordt steeds onwaarschijnlijker dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Miyachi volgend jaar nog in de Kuip spelen.
- Er staan meerdere langdurig geblesseerden onder contract. Tomasson, Fernandez, Schenkeveld, Cissé en nu ook Swerts.
- Bruins, De Cler, Van Dijk, Meeuwis, Larsen, Simon vertrekken. Daarmee verlies je misschien niet heel veel kwaliteit maar in ieder geval breedte in je selectie.
- Mogelijk vertrekken Biseswar en Bahia ook.
- De topscorer met 14 magere goals vertrekt al zonder dat er opvolging voor is.
- Daarbij staat Feijenoord wederom onder verscherpt toezicht van de KNVB.
Maar volgend jaar gaan we voor Europees voetbal.
Commerciële belangen van Arsenal gozert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsof die jongen iets te zoeken heeft in Londen
Als hij geen werkvergunning krijgt zie ik hem best wel blijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:06 schreef Happel het volgende:
Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan dat Ryo blijft. Die kan veel beter krijgen qua club. Denk ook niet dat het zo van belang is voor het bijtekenen van de grote vier.
quote:Castaignos ziet verhuur aan Feyenoord wel zitten
Luc Castaignos kan ook volgend jaar nog actief zijn in de Kuip. De jonge spits, die deze zomer de overstap maakt naar Inter Milaan, zegt dat Feyenoord eerste keus is mocht hij niet aan de bak komen in Milaan. Castaignos tekende in Milaan een contract voor vier jaar.
"Hoe ik er in de winter voorsta, is afwachten. Dus kan ik nu nog niet zeggen wat ik dan zal beslissen", zegt de 18-jarige spits in gesprek met Nusport. "Mocht blijken dat ik verhuurd moet worden om aan spelen toe te komen, dan is Feyenoord mijn eerste keus. Vooralsnog denkt Castaignos dat hij in Milaan een serieuze kans maakt om zich te bewijzen. "Aanvankelijk stelden mijn zaakwaarnemers tijdens de onderhandelingen met Inter voor om me te kopen en me vervolgens direct aan Feyenoord te verhuren, maar dat was geen optie. Ze wilden me bij Inter zelf klaarmaken voor het eerste. Als zo'n club dat tegen je zegt, voel je vertrouwen. Dan ga je niet zeggen dat je alleen komt als ze je eerst verhuren", aldus de topscorer van Feyenoord.
De jeugdinternational met Kaapverdiaanse roots vertrekt na één volledig seizoen in het eerste van Feyenoord. Castaignos, die zondag voorlopig zijn laatste optreden maakt voor de Rotterdammers, speelde tot dusver 36 duels voor Feyenoord, waarin hij vijftien maal scoorde.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)feyenoord-wel-zitten
Wat een figuurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)ormalig_Ajacied.html
quote:Vlaar niet fit voor competitieslot
Feyenoord aanvoerder Ron Vlaar mist de laatste wedstrijd van het seizoen. De verdediger is nog niet voldoende hersteld van een kuitblessure die hij drie weken geleden in het duel met PSV opliep. Sekou Cisse is weer fit maar speelt maandag mee in de bekerfinale van beloftes.
Mario Been kan zondag tegen NEC verder niet beschikken over Gill Swerts, Luigi Bruins, Jon Dahl Tomasson, Bart Schenkeveld, Dani Fernandez en Ruben Schaken. Jerson Cabral, Ricky van Haaren en Kelvin Leerdam keren na blessureleed terug in wedstrijdselectie van Feyenoord.
quote:Heerenveen wil Roorda behouden
SC Heerenveen wil het in 2012 aflopende contract van Geert-Arend Roorda openbreken en verlengen. De middenvelder die op huurbasis voor Excelsior speelt staat in belangstelling van veel clubs. De 23-jarige speler speelt sinds de winterstop op huurbasis voor de Kralingers. Op Woudestein maakte Roorda de afgelopen 12 wedstrijden veel indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |