nee blessures en tegenwerking.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
Dat is toch met elke trainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Niets is zo veranderlijk als voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch met elke trainer.
Kijk naar van Gaal bij Bayern.
Het is net de aandelenhandel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.
Maar ik vraag me af of het echt aan de trainer ligt, of vooral aan de spelers die de club kan halen. Ik zou ook niet iemand kunnen bedenken die het beter zou kunnen doen.
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiėren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
Ik denk dat hij ongetwijfeld meer uit de spelers had kunnen halen, maar het zijn vooral de spelers die het moeten doen en die het dit seizoen vooral hebben laten afweten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiėren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
Dat dus. Laat Been volgend jaar maar bewijzen dat hij echt wat kan maken van deze selectie, en lukt dat niet, dan kan altijd nog gekeken worden of iemand anders geschikter is voor de functie van hoofdtrainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.
Om hem nu al de deur te wijzen vind ik nog te vroeg.
Ik beoordeel hem op het spel van de ploeg en niveau van de spelers en beiden zijn niet beter geworden. Positiespel van Feyenoord is echt nergens op gebaseerd (ook vorig jaar niet) wissels hebben vaak weinig effect en waarom je Schaken opstelt en hem en Auasar haalt, Beukering, Larsen, Bruins lang handhaaft nu tribune, Mokotjo tribune, Meeuwis bewieroken, routine afdankt (Hofland, maar vooral Landzaat, Makaay misbruikt etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.
Om hem nu al de deur te wijzen vind ik nog te vroeg.
Vind dit een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee blessures en tegenwerking.
Wijnaldum en Fer liepen weg met hem.
Waar baseer je dat op? Zoiets kun je niet met zekerheid stellen. Zijn aanpak werkte gewoon niet bij Feyenoord. Daarbij is hij erg star, zijn methode wilde hij niet aanpassen aan de spelers, ze moesten het op zijn manier doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.
Je moet niet vergeten dat de financiėle middelen beperkt zijn en er creatief moet worden omgesprongen met transfers. Beenhakker en Been zijn daar niet echt gelukkig in geweest, inderdaad. Maar op dit moment is het voor Feyenoord, helaas, vooral zaak om te overleven en te roeien met de riemen die ze hebben. Ik had ze het liefst ook in de top 3 gezien, maar onder de huidige omstandigheden is dat helaas niet haalbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem op het spel van de ploeg en niveau van de spelers en beiden zijn niet beter geworden. Positiespel van Feyenoord is echt nergens op gebaseerd (ook vorig jaar niet) wissels hebben vaak weinig effect en waarom je Schaken opstelt en hem en Auasar haalt, Beukering, Larsen, Bruins lang handhaaft nu tribune, Mokotjo tribune, Meeuwis bewieroken, routine afdankt (Hofland, maar vooral Landzaat, Makaay misbruikt etc etc.
Maakt weinig indruk
Allesbehalvequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niemand geloof meer in Europees zeker?
play offs kan altijd nog, moet je zelf wel alles geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat is onmogelijk. Wij zouden met 6-0 moeten winnen en Heracles zou met 1-0 moeten verliezen. We gaan het al moeilijk zat krijgen morgen. Zou me niet eens verbazen als N.E.C. de punten meeneemt naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:8 Heracles Almelo 33 13 7 13 46 62 - 56
9 FC Utrecht 33 12 8 13 44 50 - 50
10 Feyenoord 33 12 7 14 43 52 - 53
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |