Volgens mij verwachten ze ook echt dat het publiek massaal toestroomt.quote:Eerste training Feyenoord in De Kuip
Feyenoord werkt op zondag 26 juni de eerste training, van de voorbereiding op het seizoen 2011/2012, in De Kuip af.
De Rotterdammers hebben dit besloten wegens de capiciteitsproblemen die er de afgelopen jaren waren rondom het hoofdveld van Varkenoord. Van de gemeente uit waren er veel extra maatregelen nodig om het terrein geschikt te maken als officieel evenemententerrein.
De supporters kunnen de eerste training volgen vanaf de tribunevakken op de eerste ring en de parterre aan de Maaszijde. De aanvangstijd van de training is nog niet bekend.
Eerste training in Kuip >> géén eerste trainingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze ook echt dat het publiek massaal toestroomt.![]()
Geeft mij het gevoel dat Feijenoord steeds kouder/zakelijker aan het worden is.
hopelijk een lekkere 0-4 als afsluiting en een 12de plaats. Dat moet Been wel opstappen en anders zegt Martin wel adieu tegen hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef voice-over het volgende:
Been gaat heen!!
Je bent de slechtste trainer van Feyenoord van na de oorlog.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef voice-over het volgende:
Been gaat heen!!
Je bent de slechtste trainer van Feyenoord van na de oorlog.![]()
En dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
hopelijk een lekkere 0-4 als afsluiting en een 12de plaats. Dat moet Been wel opstappen en anders zegt Martin wel adieu tegen hem.
De VvF hebben niet voor niets vriendje Beenhakker weggestuurd, Been zal ongetwijfeld volgen, want ik geloof niet dat hij en Van Geel dikke vrienden worden.
Ze hebben geld nodig, kunnen ze verdomd verdienen aan parkeergelden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
Nouja, het is iig beter dan dat gezeik vorig jaar.
Maar ik wil verdomme het trainingsveld naast de Kuip terug
Vertel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Happel het volgende:
Been heeft hele andere redenen om Bruins te willen behouden voor de club, haha.
een trainer die spelers echt beter maakt ? Die af en toe een ander systeem gebruikt in een wedstrijd, goeie wissels doet ???quote:
Wie dan? Verbeek? Die moest weg van de supporters.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
een trainer die spelers echt beter maakt ? Die af en toe een ander systeem gebruikt in een wedstrijd, goeie wissels doet ???
Die had Feyenoord maar die moest weg....
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie dan? Verbeek? Die moest weg van de supporters..
Dat was een spur of the moment geval, vond het best wel jammer op de manier dat hij weg moest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie dan? Verbeek? Die moest weg van de supporters..
Hoeft niet aan hem te liggen. Toen hadden we ook een kutselectie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
nee blessures en tegenwerking.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Dat is toch met elke trainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Niets is zo veranderlijk als voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch met elke trainer.
Kijk naar van Gaal bij Bayern.
Het is net de aandelenhandel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.
Maar ik vraag me af of het echt aan de trainer ligt, of vooral aan de spelers die de club kan halen. Ik zou ook niet iemand kunnen bedenken die het beter zou kunnen doen.
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiëren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |