nee blessures en tegenwerking.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef PIETR het volgende:
Verbeek kan dan wel een goede trainer zijn, maar ook onder hem liep het zeker niet lekker ..
Dat is toch met elke trainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Niets is zo veranderlijk als voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.
Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held.
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch met elke trainer.
Kijk naar van Gaal bij Bayern.
Het is net de aandelenhandel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft wordt voetbal ook echt overheerst door de waan van de dag.
Maar ik vraag me af of het echt aan de trainer ligt, of vooral aan de spelers die de club kan halen. Ik zou ook niet iemand kunnen bedenken die het beter zou kunnen doen.
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiëren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
Ik denk dat hij ongetwijfeld meer uit de spelers had kunnen halen, maar het zijn vooral de spelers die het moeten doen en die het dit seizoen vooral hebben laten afweten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Er valt over te discussiëren of Been gefaald heeft dit seizoen. Maar meer dan redelijk heeft hij het sowieso niet gedaan. Het ligt er ook heel erg aan waar je hem op beoordeelt natuurlijk.
Dat dus. Laat Been volgend jaar maar bewijzen dat hij echt wat kan maken van deze selectie, en lukt dat niet, dan kan altijd nog gekeken worden of iemand anders geschikter is voor de functie van hoofdtrainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.
Om hem nu al de deur te wijzen vind ik nog te vroeg.
Ik beoordeel hem op het spel van de ploeg en niveau van de spelers en beiden zijn niet beter geworden. Positiespel van Feyenoord is echt nergens op gebaseerd (ook vorig jaar niet) wissels hebben vaak weinig effect en waarom je Schaken opstelt en hem en Auasar haalt, Beukering, Larsen, Bruins lang handhaaft nu tribune, Mokotjo tribune, Meeuwis bewieroken, routine afdankt (Hofland, maar vooral Landzaat, Makaay misbruikt etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nergens. Ik beoordeel de spelers, als Been het goed kan doen zoals afgelopen seizoen zal het ook niet aan hem liggen als het weer eens tegen zit.
Om hem nu al de deur te wijzen vind ik nog te vroeg.
Vind dit een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee blessures en tegenwerking.
Wijnaldum en Fer liepen weg met hem.
Waar baseer je dat op? Zoiets kun je niet met zekerheid stellen. Zijn aanpak werkte gewoon niet bij Feyenoord. Daarbij is hij erg star, zijn methode wilde hij niet aanpassen aan de spelers, ze moesten het op zijn manier doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar als die de tijd had gekregen had je uiteindelijk wel resultaat gezien.
Je moet niet vergeten dat de financiële middelen beperkt zijn en er creatief moet worden omgesprongen met transfers. Beenhakker en Been zijn daar niet echt gelukkig in geweest, inderdaad. Maar op dit moment is het voor Feyenoord, helaas, vooral zaak om te overleven en te roeien met de riemen die ze hebben. Ik had ze het liefst ook in de top 3 gezien, maar onder de huidige omstandigheden is dat helaas niet haalbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem op het spel van de ploeg en niveau van de spelers en beiden zijn niet beter geworden. Positiespel van Feyenoord is echt nergens op gebaseerd (ook vorig jaar niet) wissels hebben vaak weinig effect en waarom je Schaken opstelt en hem en Auasar haalt, Beukering, Larsen, Bruins lang handhaaft nu tribune, Mokotjo tribune, Meeuwis bewieroken, routine afdankt (Hofland, maar vooral Landzaat, Makaay misbruikt etc etc.
Maakt weinig indruk
Allesbehalvequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niemand geloof meer in Europees zeker?
play offs kan altijd nog, moet je zelf wel alles geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat is onmogelijk. Wij zouden met 6-0 moeten winnen en Heracles zou met 1-0 moeten verliezen. We gaan het al moeilijk zat krijgen morgen. Zou me niet eens verbazen als N.E.C. de punten meeneemt naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:8 Heracles Almelo 33 13 7 13 46 62 - 56
9 FC Utrecht 33 12 8 13 44 50 - 50
10 Feyenoord 33 12 7 14 43 52 - 53
Ik hoop van harte dat dar geen aanleiding voor zal zijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
Oja, en ik heb nu al plaatsvervangende schaamte voor het 'helemaal niets in amsterdam' dat morgen gezongen gaat worden.
Zegt genoeg over de penisnijd in 010 inderdaad. Als er helemaal niets in Amsterdam is, dan zitten wij in de negatieve zône. Sommige mensen kunnen daar blijkbaar alleen mee omgaan door te hopen dat een club die niet eens een concurrent is voor wat dan ook de afgelopen seizoenen op hun bek gaat. Ik hoop morgen op mooie wedstrijden en duim voor een wondertje voor ons. Of ze nou op de Dam of in Enschede staan te feesten maakt me geen hol uit. Wij zijn het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
Oja, en ik heb nu al plaatsvervangende schaamte voor het 'helemaal niets in amsterdam' dat morgen gezongen gaat worden.
Nou, inderdaad. Wat hebben wij dan dit seizoen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Prima dat ze dat zingen. Het blijft je rivaal in welke situatie we dan ook zitten.
Moet je het ze de volgende keer eventjes zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Wat hebben wij dan dit seizoen?
Het werd verdomme zelfs in Venlo gezongen toen Heerenveen op 1-0 kwam, hoe kansloos.
Zing dan iets anders en zet jezelf niet zo onvoorstelbaar voor lul zeg.
Ja maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Dat dé klassieker altijd spannend zal blijven hierdoor is alleen maar leuk, dat je je collega's een beetje kan pesten ook prima, maar uit bitterheid niet verder komen dan steeds dezelfde mantra getuigt van bitter weinig realiteitszin. Een beetje feest vieren omdat de ander "niets" heeft. Net alsof je een punthoed opzet omdat de buurman met de mooiere auto lekker niet jarig isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Prima dat ze dat zingen. Het blijft je rivaal in welke situatie we dan ook zitten.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Dat dé klassieker altijd spannend zal blijven hierdoor is alleen maar leuk, dat je je collega's een beetje kan pesten ook prima, maar uit bitterheid niet verder komen dan steeds dezelfde mantra getuigt van bitter weinig realiteitszin. Een beetje feest vieren omdat de ander "niets" heeft. Net alsof je een punthoed opzet omdat de buurman met de mooiere auto lekker niet jarig is
beter dan dat je collega's op het werk opeens weer een grote bek hebben omdat Ajax weer kampioen is geworden, terwijl je ze het hele jaar niet hoort verder.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Dat dé klassieker altijd spannend zal blijven hierdoor is alleen maar leuk, dat je je collega's een beetje kan pesten ook prima, maar uit bitterheid niet verder komen dan steeds dezelfde mantra getuigt van bitter weinig realiteitszin. Een beetje feest vieren omdat de ander "niets" heeft. Net alsof je een punthoed opzet omdat de buurman met de mooiere auto lekker niet jarig is
Dat dus, afgelopen tijd hier in de buurt weer ineens een hoop 'fans' geboren. Normaal hoor of zie je ze niet maar er is wat te halen en ze krijgen praatjes en willen ineens allemaal naar Amsterdam. Nee laat Twente maar kampioen worden bespaart me een hoop ergernis.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
beter dan dat je collega's op het werk opeens weer een grote bek hebben omdat Ajax weer kampioen is geworden, terwijl je ze het hele jaar niet hoort verder.
Mwua, met deze uitslagen speelt Feyenoord play-offs:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Wij zouden met 6-0 moeten winnen en Heracles zou met 1-0 moeten verliezen. We gaan het al moeilijk zat krijgen morgen. Zou me niet eens verbazen als N.E.C. de punten meeneemt naar Nijmegen.
[..]
Hmmm de Ajacieden die ik ken zijn niet zo eigenlijk. Vorig jaar werkte ik in Twente rond het kampioenschap en toen zat er één grote bek tussen waarvan we zijn hele kantoor behangen hebben met Twente-zooi de maandag eropquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
beter dan dat je collega's op het werk opeens weer een grote bek hebben omdat Ajax weer kampioen is geworden, terwijl je ze het hele jaar niet hoort verder.
Maar dat gaat nooit gebeuren. Dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, met deze uitslagen speelt Feyenoord play-offs:
Feyenoord - NEC 5-0
FC Utrecht - AZ 0-1
Heracles Almelo - ADO Den Haag 0-2
zijn geen Ajacieden, zijn opeens supporters als ze een prijs kunnen pakken. Voetbal kijken ze niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hmmm de Ajacieden die ik ken zijn niet zo eigenlijk. Vorig jaar werkte ik in Twente rond het kampioenschap en toen zat er één grote bek tussen waarvan we zijn hele kantoor behangen hebben met Twente-zooi de maandag erop
Tegen beter weten in, inderdaad. Heracles heeft thuis alleen van Ajax en PSV verloren dit seizoen. Echt niet dat ADO dan even met een nulletje of 3, 4 wint daar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsja, ik heb op de een of andere manier nog hoop in de PO, maar ik heb in dit soort situaties altijd goede hoop, tegen beter weten in misschien wel...
In ieder geval den ki kdat Ado Heracles zo kan pakken met 3 a 4 - 0, dan moeten wij alleen nog zelf 4 doelpunten maken, en Utrecht verliezen en dan kunnen we ons opmaken voor de PO. Zou wel geniaal zijn, nog ff de competitie wat verder uit laten lopen
Volgens mij niet hoor...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, met deze uitslagen speelt Feyenoord play-offs:
Feyenoord - NEC 5-0
FC Utrecht - AZ 0-1
Heracles Almelo - ADO Den Haag 0-2
Is het niet onderling resultaat, daar wint Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...
Uitgaande van de eerdere post van Happel, krijgt Heracles dan een doelsaldo van 62-58 en Feyenoord van 57-53... beiden +4 en dan eindigt Heracles boven Feyenoord omdat ze meer doelpunten hebben gescoord dit seizoen.
Volledig gelijk, w.b. Wijnaldum. Als hij weggaat is het een rat, een hele smerige rat. De Guzman was ook heel vies bezig, maar die schoof het niet onder banken of stoelen, hij zei gewoon, Nee ik teken niet bij. Daar heb ik nog meer respect voor dan dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ach, laat morgen ajax maar mooi verliezen, wel of geen liedjes interesseert me niet, maar dat geeft een donkerzwart seizoen tenminste nog een glimmend randje. Zelf kunnen we het echt wel vergeten met de PO. Ik betwijfel al of we winnen, maar met een paar doelpunten verschil zal het sowieso niet worden.
Kunnen overigens beter iets zingen tegen die klootviool van een Wijnaldum, die doet alsof hij nog niet weet wat hij wil, maar het eigenlijk gewoon pas na de laatste wedstrijd bekend wil maken zodat hij niet uitgefloten/weggezongen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |