abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:55:27 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96804659
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Is het niet onderling resultaat, daar wint Feyenoord.
Mja ik houd hoop, zou het wel goed maken, maargoed, we zien het morgen. Al ga je ervan uit dat je toch verliest etc, kan je net zo goed niet eens gaan kijken.

We shall not be moved!
Nee, het is gewoon op basis van het doelsaldo. Nooit anders geweest. En hopen dat we de play-offs, waar we toch weer kansloos onderuit gaan, nog halen is hetzelfde als hopen op het winnen van de staatsloterij. Het gebeurd niet.

Wel moet er gewoon gewonnen worden natuurlijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96805267
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon op basis van het doelsaldo. Nooit anders geweest. En hopen dat we de play-offs, waar we toch weer kansloos onderuit gaan, nog halen is hetzelfde als hopen op het winnen van de staatsloterij. Het gebeurd niet.

Wel moet er gewoon gewonnen worden natuurlijk.
:')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:05 #253
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96806614
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Sportex het volgende:

[..]

:')
Het moeten slaat in deze niet op de kans op het winnen, maar op de intentie, gezien sommige hier het juist 'aanmoedigen' om te verliezen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:43 #254
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96806665
quote:
Tegenover Megastad FM liet Mario Been weten dat Geert-Arend Roorda intern bij Feyenoord nooit besproken is als mogelijke versterking. Been wilde dan ook geen uitspraken doen over de middenvelder van Excelsior. Vorige week werd hij in verband gebracht met interesse van Feyenoord. Concreet zouden Roda JC en NEC zich al gemeld hebben voor de middenvelder. Heerenveen, waar hij nog een jaar onder contract staat, heeft echter al laten weten met Roorda te willen gaan praten over contractverlenging.
Voor zover hij nog niet onhaalbaar was en we al niet achterlopen op andere clubs omdat ze alleen bezig zijn met andere posities kunnen we hem nu zeker vergeten.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:39:38 #255
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96806809
quote:
'Een jongen als Stam dacht: 'oh jee, we moeten tegen Feyenoord''
Zaterdag, 14 mei 2011 om 12:22
Joop Munsterman is trots op de ontwikkeling die FC Twente doormaakt. De Tukkers werden vorig jaar voor het eerst kampioen van Nederland en kunnen de titel zondag prolongeren, wanneer er niet wordt verloren bij Ajax. Munsterman ziet zijn club uitgroeien tot een echte topclub en stelt in het Algemeen Dagblad dat hij momenteel de juiste spelers onder contract heeft staan.

Hij maakt de vergelijking met het verleden: “Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde”, zegt Munsterman. “Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d'r an. Gingen we toch weer de boot in.”

Dat is verleden tijd. “Bryan Ruiz, denk je dat die een seconde wakker ligt van Feyenoord, of van Ajax? Douglas? Daar kun je beleid op maken, daar ben ik heilig van overtuigd. Maar een jongen als Ronnie Stam die dacht: oh jee, we moeten vandaag tegen Feyenoord. Dat moet je niet meer hebben als je vooruit wilt, hoe jammer we het ook vonden dat hij wegging.”
:X

Vervelend, eigenzinnig en arrogant persoon, in ieder geval van een afstandje, maar een geweldige bestuurder. Kunnen wij alleen maar van dromen ;(
pi_96806972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Voor zover hij nog niet onhaalbaar was en we al niet achterlopen op andere clubs omdat ze alleen bezig zijn met andere posities kunnen we hem nu zeker vergeten.
dramatisch als je ook al tegen de schenen gaat schoppen van mogelijke versterkingen...
wat mankeert Mario ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_96807218
quote:

[..]

Het moeten slaat in deze niet op de kans op het winnen, maar op de intentie, gezien sommige hier het juist 'aanmoedigen' om te verliezen.
Weet ik, maar ik moest lachen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:01:33 #258
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_96807957
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde.
Heb je het spel vorig seizoen zeker niet gezien... daar zat echt totaal geen perspectief in. Het was niet heel knap, het was heel gelukkig.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:14:22 #259
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96808779
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Zelva het volgende:

[..]

Heb je het spel vorig seizoen zeker niet gezien... daar zat echt totaal geen perspectief in. Het was niet heel knap, het was heel gelukkig.
:Y
pi_96817882
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:X

Vervelend, eigenzinnig en arrogant persoon, in ieder geval van een afstandje, maar een geweldige bestuurder. Kunnen wij alleen maar van dromen ;(
Stam was toch echt wel een fijne speler hoor. Snap niet waarom hij hem zonodig af moet zeiken achteraf. Was ie maar naar ons gegaan in plaats van pielmobiel Swerts...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96818906
Ergens hoop ik dat we de play-offs niet eens halen, heb het helemaal gehad met dit seizoen. Nog eens 4 wedstrijden (als je die eerste ronde al wint :') ) ga ik echt niet aankunnen.
pi_96820232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ergens hoop ik dat we de play-offs niet eens halen, heb het helemaal gehad met dit seizoen. Nog eens 4 wedstrijden (als je die eerste ronde al wint :') ) ga ik echt niet aankunnen.
Die 1% kans dat het toch gebeurt ga ik me niet meer druk om maken, nee. Ik merk het wel als de hel bevriest :P

26 juni eerste training en dan kijken we wel verder. Triest maar waar. Ze kunnen in ieder geval niet van ons zeggen dat we mooiweersupporters zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96824684
quote:

[..]

Echt belachelijke uitspraken van Been ja, wil hij botsen met Van Geel ??
Die volgde hem in elk geval wel.
pi_96824987
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

Echt belachelijke uitspraken van Been ja, wil hij botsen met Van Geel ??
Die volgde hem in elk geval wel.
Been ziet vast evenveel potentie in gasten als Van Haaren en Clasie ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 03:32:10 #265
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96826981
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Been ziet vast evenveel potentie in gasten als Van Haaren en Clasie ;)
Been ziet wel vaker enorm veel potentie in speler, tot ze bij het eerste zitten, dan is het ineens niets meer, a la Simon.
  zondag 15 mei 2011 @ 08:03:53 #266
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96827883
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 03:32 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Been ziet wel vaker enorm veel potentie in speler, tot ze bij het eerste zitten, dan is het ineens niets meer, a la Simon.
.....en Jhonny van de Burgerking :P
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_96828310
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef Sportex het volgende:

[..]

Ja, is toch niets bijzonders? :')
bijzonder kut zul je bedoelen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96828324
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig. Vorig seizoen was Been nog de verlosser, en eindigde Feyenoord heel knap als vierde. Toen vertrokken belangrijke spelers en met hen ervaring, en het loopt minder, en meteen kan Been er niks meer van.

Als Feyenoord onder Been volgend seizoen in de top 5 eindigt, dan is Been vast wel weer een held :D.
Ik vraag me af wat sommige mensen nou werkelijk verwachten. Beleidstechnisch is het echt een pleuriszooi, dat mensen het vertrek van Jacobs eisen ok, maar Been eruit gooien en een of andere "net niet" trainer halen is geen oplossing voor het dieper liggende probleem.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 09:44:18 #269
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96828399
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat sommige mensen nou werkelijk verwachten. Beleidstechnisch is het echt een pleuriszooi, dat mensen het vertrek van Jacobs eisen ok, maar Been eruit gooien en een of andere "net niet" trainer halen is geen oplossing voor het dieper liggende probleem.
Been er uit, Mclaren er in. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:49:40 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96828454
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Van welk geld dan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96828490
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dat lost onze problemen op?
Twente is een gestroomlijnde organisatie waar zaken van A tot Z kloppen. Van scouting tot technische staf tot beleidsbepalers ze doen allemaal wat ze moeten doen.
In de verrotte organisatie van Feyenoord een goede trainer neerzetten lost echt niks op. Het is echt geen toeval dat Preud´homme het nu weer goed doet en Mc Laren bij Wolfsburg zo kut.

Dat een Gudde kennelijk nu zelfs spelers gaat scouten zegt iets over hoe kansloos de structuur van Feyenoord in elkaar zit. Een andere trainer lost die problemen toch niet op (denk ik dan)?
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 09:55:16 #272
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96828519
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Van welk geld dan?
Zal vast wel wat op de vinden zijn als ze echt willen.
En als het volgend seizoen net zo klote begint als dit seizoen is Been zeer snel exit vermoed ik zo.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 09:57:07 #273
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96828545
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Twente is een gestroomlijnde organisatie waar zaken van A tot Z kloppen. Van scouting tot technische staf tot beleidsbepalers ze doen allemaal wat ze moeten doen.
In de verrotte organisatie van Feyenoord een goede trainer neerzetten lost echt niks op. Het is echt geen toeval dat Preud´homme het nu weer goed doet en Mc Laren bij Wolfsburg zo kut.

Dat een Gudde kennelijk nu zelfs spelers gaat scouten zegt iets over hoe kansloos de structuur van Feyenoord in elkaar zit. Een andere trainer lost die problemen toch niet op (denk ik dan)?
Als er een goede trainer voor de groep staat die de spelers weer aan het voetballen krijgt zal de rest volgen.
Dat heb je heel mooi gezien dit seizoen, voetbal gaat klote, dus de organisatie hobbelt er achteraan in die negatieve spiraal.
Doorbreek die spiraal en je kan de weg omhoog inzetten, zowel op het veld als in de kantoren.
pi_96828566
quote:

[..]

Goed om dit te lezen. Al enkele jaren verkondig iets dergelijks van tijd tot tijd. Voornamelijk als de roep om een nieuwe coach weer harder wordt. Dat helpt zelden (Mourinho aanstellen bijvoorbeeld)

Feyenoord heeft niet in alles een kansloze structuur en Gudde hoort niet te scouten naar spelers. Gudde hoort wel mee te beslissen over aankopen!

Niet zichtbare veranderingen maken de club beter, zichtbare veranderingen maken je club vaak eerder slechter. Feyenoord is helaas een hele rumoerige club om te werken, waardoor men nooit de kans zal krijgen om rustig een goede en gedegen organisatie op poten te zetten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_96828586
Bestuurders eruit, trainer eruit, gaat niet helpen.
We hebben de afgelopen jaren talloze trainers en bestuurders zien komen en gaan zonder enig resultaat. (Op de Uefacup na dan).
Het enige wat Feyenoord er bovenop kan helpen is :

Hadden eigenlijk briefjes van 500 moeten zijn ;)
pi_96828587
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als er een goede trainer voor de groep staat die de spelers weer aan het voetballen krijgt zal de rest volgen.
Dat heb je heel mooi gezien dit seizoen, voetbal gaat klote, dus de organisatie hobbelt er achteraan in die negatieve spiraal.
Doorbreek die spiraal en je kan de weg omhoog inzetten, zowel op het veld als in de kantoren.
Dat is dus echt kul. Er zijn 3 tot 5 trainers in de wereld die statistisch gezien hun club beter laten voetballen(lees punten pakken). Bij de rest(de redelijke tot goede trainers) wordt het verschil gemaakt in de organisatie van de club.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 10:06:17 #277
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96828665
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dat is dus echt kul. Er zijn 3 tot 5 trainers in de wereld die statistisch gezien hun club beter laten voetballen(lees punten pakken). Bij de rest(de redelijke tot goede trainers) wordt het verschil gemaakt in de organisatie van de club.
Wat een onzin.
Als er een goede trainer op het veld staat maakt die echt wel het verschil of een team goed draait of niet.
De organisatie die er achter staat ook belangrijk, maar als de trainer klote is, zijn de resultaten dat ook.
pi_96828721
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Goed om dit te lezen. Al enkele jaren verkondig iets dergelijks van tijd tot tijd. Voornamelijk als de roep om een nieuwe coach weer harder wordt. Dat helpt zelden (Mourinho aanstellen bijvoorbeeld)

Feyenoord heeft niet in alles een kansloze structuur en Gudde hoort niet te scouten naar spelers. Gudde hoort wel mee te beslissen over aankopen!

Niet zichtbare veranderingen maken de club beter, zichtbare veranderingen maken je club vaak eerder slechter. Feyenoord is helaas een hele rumoerige club om te werken, waardoor men nooit de kans zal krijgen om rustig een goede en gedegen organisatie op poten te zetten.
Om maar te zwijgen van die prutser van een Onno Jacobs die nog steeds deel uitmaakt van de organisatie.

Hij wil niet spreken van falen dat moeten anderen maar doen :') . En waarom scouten wij NOOIT een goede speler terwijl AZ, Twente en zelfs Ado elk jaar pareltje na pareltje binnenhalen?
Groetjes, Ezio.
pi_96828737
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Als er een goede trainer op het veld staat maakt die echt wel het verschil of een team goed draait of niet.
De organisatie die er achter staat ook belangrijk, maar als de trainer klote is, zijn de resultaten dat ook.
Een goede trainer zou bij ons met een :') achtig gezicht na 4 maanden zelf zijn ontslag indienen
Groetjes, Ezio.
pi_96828802
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Mijn gevoel zou dat ook zeggen, de cijfers van niet.

Overigens heb je het nu over een trainer die klote is. Je kan er gerust op zijn dat er in de eredivisie niet of nauwelijks trainers rondlopen die klote zijn. Want een erg slechte trainer zal natuurlijk altijd een club naar beneden trekken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 10:16:25 #281
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96828836
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een goede trainer zou bij ons met een :') achtig gezicht na 4 maanden zelf zijn ontslag indienen
Of juist niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 10:17:50 #282
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96828858
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Mijn gevoel zou dat ook zeggen, de cijfers van niet.

Overigens heb je het nu over een trainer die klote is. Je kan er gerust op zijn dat er in de eredivisie niet of nauwelijks trainers rondlopen die klote zijn. Want een erg slechte trainer zal natuurlijk altijd een club naar beneden trekken.
Cijfers zijn leuk voor de analisten.
Statistisch zijn er ook maar een paar goede voetballers op deze aardkloot en toch winnen de mindere goden de prijzen terwijl de toppers met lege handen blijven.
pi_96828964
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

3 tot 5 ??

Ik denk dat trainers als vd Brom, Pastoor, Verbeek, van Veldhoven hun ploeg toch echt beter laten voetballen dan hun voorgangers.
pi_96829005
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Of juist niet.
Je noemt net zelf een McLaren. Denk je nou echt dat die Bryan Ruiz zelf gescout heeft? Of een Preud'Homme Chatley?
Wel bepalende spelers die het verschil maken in je selectie waar de scouting verantwoordelijk voor is.
Groetjes, Ezio.
pi_96829094
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Statistisch zijn er ook maar een paar goede voetballers op deze aardkloot en toch winnen de mindere goden de prijzen terwijl de toppers met lege handen blijven.
Ehm volgens mij winnen de toppers gewoon de prijzen hoor.
pi_96829124
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dit soort cijfers helpen juist de mindere goden winnen van de toppers.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

3 tot 5 ??

Ik denk dat trainers als vd Brom, Pastoor, Verbeek, van Veldhoven hun ploeg toch echt beter laten voetballen dan hun voorgangers.
Het gaat niet om 1 enkel seizoen, het gaat om de lange termijn. van Veldhoven is met Roda bijvoorbeeld bijna gedegradeerd. vd Brom is pas een jaartje bezig bij Ado. Verbeek heeft slechtere periodes gehad in zijn loopbaan. Op de langere termijn halen zij zodoende niet meer punten dan de meeste andere trainers op hun positie zouden halen.
pi_96829137
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Bestuurders eruit, trainer eruit, gaat niet helpen.
We hebben de afgelopen jaren talloze trainers en bestuurders zien komen en gaan zonder enig resultaat. (Op de Uefacup na dan).
Het enige wat Feyenoord er bovenop kan helpen is :
[ afbeelding ]
Hadden eigenlijk briefjes van 500 moeten zijn ;)
Twente begon 5 jaar geleden hun opmars toch ook met niets?
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 10:31:52 #288
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96829144
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je noemt net zelf een McLaren. Denk je nou echt dat die Bryan Ruiz zelf gescout heeft? Of een Preud'Homme Chatley?
Wel bepalende spelers die het verschil maken in je selectie waar de scouting verantwoordelijk voor is.
Een goede trainer kan zijn ploeg laten voetballen, ook al zitten er geen topspelers in.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 mei 2011 @ 10:34:07 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96829191
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ehm volgens winnen de toppers gewoon de prijzen hoor.
Wat heeft Real gewonnen qua aansprekende prijzen?
Hebben die de CL gewonnen de laatste paar jaar?
pi_96829251
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Een goede trainer kan zijn ploeg laten voetballen, ook al zitten er geen topspelers in.
Harm van Veldhoven faalde ook keihard bij Germinal, bij Roda lukt het opeens wel. Kennelijk gaat die vlieger dus niet altijd op.
Groetjes, Ezio.
pi_96829259
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Goede trainer + goede spelers = geen prijs
Goede trainer + goede spelers + goede organisatie = wel prijs.

Flauw, ze hebben natuurlijk de pech o.a. op een geweldig Barcelona te stuiten in eigen land.
pi_96829287
quote:

[..]

Feyenoord is pas sinds een jaar of anderhalf weer op de lange termijn aan het denken. Dát is het verschil met clubs als Twente, Heerenveen etc. Ik denk dat daar nu aan gebouwd wordt maar dat het tijd kost om dat echt neer te zetten.

Wat dat betreft vind ik het ook niet erg dat ze Been laten zitten, het duidt er namelijk denk ik op dat ze niet meer op stel en sprong op onrust reageren met nieuwe poppetjes. Hadden ze dat bij Verbeek al maar gedaan...
pi_96829410
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Feyenoord is pas sinds een jaar of anderhalf weer op de lange termijn aan het denken. Dát is het verschil met clubs als Twente, Heerenveen etc. Ik denk dat daar nu aan gebouwd wordt maar dat het tijd kost om dat echt neer te zetten.

Wat dat betreft vind ik het ook niet erg dat ze Been laten zitten, het duidt er namelijk denk ik op dat ze niet meer op stel en sprong op onrust reageren met nieuwe poppetjes. Hadden ze dat bij Verbeek al maar gedaan...
Dat denk ik dus ook. Korte termijn visie schiet je niks mee op.
Al zijn er de laatste tijd wel weer flink wat signalen naar buiten gekomen die erop duiden dat ze er intern bij Feyenoord nog steeds geen flikker van begrepen hebben.
Groetjes, Ezio.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:45:09 #294
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96829443
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Twente begon 5 jaar geleden hun opmars toch ook met niets?
En over 3 jaar beëindigen ze hem ook zo. :P
Maar wat gezegd wordt over organisatie als voorwaarde voor succes klopt denk ik wel. Dat zie je de voorbije jaren ook bij Ajax. En bij AZ wordt het ook bevestigd. Op het moment dat daar de hoofdsponsor/ boegbeeld wegviel gingen de prestaties ook bergafwaarts.
Binnen een goede, strakke organisatie zal Been ook minder hoeven zoeken naar zijn eigen lijn en structuur en dat zie je dan ook weer terug in de beslissingen op het veld.
Life is what you make it.
pi_96829554
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er zijn meer grote ploegen/clubs. In vrijwel elk land is de grootste/beste club kampioen. De CL finale gaat tussen de kampioen van Engeland en Spanje. Waar zie jij die mindere goden ? Of je moet Dortmund klein vinden.
pi_96829566
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

En over 3 jaar beëindigen ze hem ook zo. :P
Maar wat gezegd wordt over organisatie als voorwaarde voor succes klopt denk ik wel. Dat zie je de voorbije jaren ook bij Ajax. En bij AZ wordt het ook bevestigd. Op het moment dat daar de hoofdsponsor/ boegbeeld wegviel gingen de prestaties ook bergafwaarts.
Binnen een goede, strakke organisatie zal Been ook minder hoeven zoeken naar zijn eigen lijn en structuur en dat zie je dan ook weer terug in de beslissingen op het veld.
Een KNVB beker en een landstitel noem je niets?
Vind de vergelijking Twente en AZ sowieso onzinnig omdat AZ 100% afhankelijk was van hun gelden (Scheringa) terwijl men bij Twente wel degelijk zelf iets neergezet hebben.
Alleen al hoe ze daar een "bijzaak" als de exploitatie voor de horeca geregeld hebben is tekenend voor de professionaliteit van die organisatie.
Groetjes, Ezio.
pi_96829709
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een KNVB beker en een landstitel noem je niets?
Vind de vergelijking Twente en AZ sowieso onzinnig omdat AZ 100% afhankelijk was van hun gelden (Scheringa) terwijl men bij Twente wel degelijk zelf iets neergezet hebben.
Alleen al hoe ze daar een "bijzaak" als de exploitatie voor de horeca geregeld hebben is tekenend voor de professionaliteit van die organisatie.
Zeker clubs als Twente maar ook Heracles zijn een voorbeeld voor iedereen.

Helaas heft Feyenoord nog steeds geen capabele directie en die en Dick van Well moeten gewoon plaatsmaken voor zo'n sterke man.
pi_96829805
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Harm van Veldhoven faalde ook keihard bij Germinal, bij Roda lukt het opeens wel. Kennelijk gaat die vlieger dus niet altijd op.
hij is 2x kampioen gewoorden met Lommel en Brussels en haalde halve finale van de beker bij Germinal. Toch best aardig

vd Brom deed het ook goed bij AGOVV. Verbeek zelfs bij Heracles en Heereneveen.

Al hangt het ook af van de organisatie en spelers. Dat bij Feyenoord een speler de RvC belt en die buiten de directie om een trainer ontslaat moet gewoon niet kunnen. Een trainer die alle vertrouwen genoot van directie en supporters en jongere spelers.
pi_96830106
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

hij is 2x kampioen gewoorden met Lommel en Brussels en haalde halve finale van de beker bij Germinal. Toch best aardig

vd Brom deed het ook goed bij AGOVV. Verbeek zelfs bij Heracles en Heereneveen.

Al hangt het ook af van de organisatie en spelers. Dat bij Feyenoord een speler de RvC belt en die buiten de directie om een trainer ontslaat moet gewoon niet kunnen. Een trainer die alle vertrouwen genoot van directie en supporters en jongere spelers.
Kampioen in de de Tweede Klasse ja.
Wat dat betreft heeft Mario met Exelsior en Nec ook een aardige staat van dienst. En vorig jaar rond deze tijd liepen de meesten ook met hem weg.
Laatste maanden is hij juist weer een beetje op de goede weg. Dan geeft hij aan een Marcel Meeuwis graag te willen behouden en sturen ze hem van hogerhand weer weg. Past niet binnen de nieuwe de visie 8)7 .

Ook dat zo'n Roorda überhaupt niet gepolst is snap ik niet. Pols hem en als hij niet wil of het blijkt financieel niet haalbaar dan is het pech voor ons. Maar ze proberen hem niet eens.
Groetjes, Ezio.
pi_96830302
Ferguson werd in zijn eerste twee jaar bij Manchester 2x 11e. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')