Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

dan maakt hij hem schoon met zijn voorpootje en slikt hem weer inquote:
Ah, weer zo'n werkschuwe.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:47 schreef Toekito het volgende:
Muck er staat een lang harig stuk aap voor de deur, wil je even open doen?
ja jij bent ook geen kikker hehquote:
al "uitzicht " op een normaal lichaam?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef Muck het volgende:
[..]
daar wordt aan gesleuteld als mijn lichaam weer een beetje normaal doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Plantsoenschoefelaars (ja zo heet dat hier in ieder geval) moet je ook niet binnenlatenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:47 schreef Toekito het volgende:
Muck er staat een lang harig stuk aap voor de deur, wil je even open doen?
mijn broertje welquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Plantsoenschoefelaars (ja zo heet dat hier in ieder geval) moet je ook niet binnenlaten
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
al "uitzicht " op een normaal lichaam?er komen binnenkort paar artsbezoeken aan. Dus komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ga er inwonen! Kun je meteen poetsen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
Als ik nu vergeet uit te stappen, kom ik weer in HHW uit.
nee geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat Thijs een geweldige wipvis heeft gekregen van Peter?
een geile visquote:
Tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
Een wipvis? Is dat een wipkip voor in het water?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, die had ik vroegah ookquote:
Hee, jij hierquote:
Om maar eens een meme aan te halen:quote:
Nee, zie fotoquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een wipvis? Is dat een wipkip voor in het water?.
is ons huisje schoon ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Zeesterren ookMaar dan voor te eten
Hij kwam uit het spookhuis?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zie foto![]()
Hij was alleen een beetje vies
Schonerquote:
je faalt met quoten mopquote:
Je kunt er van de vloer eten want er ligt genoeg?quote:
Let niet zo op mequote:
Uit de spookpaardentrailerquote:
Jij kwam hier toch om hem in de gaten te houden?quote:
nou van wat er onder de bank lag kon je wel een middelgroot land van levenslang veevoer voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt er van de vloer eten want er ligt genoeg?
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt er van de vloer eten want er ligt genoeg?
aan wiens kant sta jij eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch om hem in de gaten te houden?
Wie de bal kaatst....
Mobiel duurt het wat langer voor ik de reacties ziequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zie foto![]()
Hij was alleen een beetje vies
Noem het maar stof jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mobiel duurt het wat langer voor ik de reacties zie.
Maar die heeft lang stof staan verzamelen, gok ik?.
Ik ben Zwitserlandquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
aan wiens kant sta jij eigenlijk
Voetbalquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
aan wiens kant sta jij eigenlijk
moet je niet zo knoeien woelmuisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
nou van wat er onder de bank lag kon je wel een middelgroot land van levenslang veevoer voorzien
quote:
Oh ja dat was ik natuurlijkquote:
Tot zoquote:
Konnichiwa.quote:
Met saus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: we gaan zo eten, Nien, lekker bloccoli!
Ik ga maar even de tafel dekken![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar Singles?quote:
Whehehehehehequote:
Thijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WheheheheheheSpongebob
Maar hoebedoellie?
Lolquote:
Ik dacht even dat er knalerwt stondquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er knalerwt stond
Laat dat denken maar aan andere overquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er knalerwt stond
quote:
Knalerwten waren wel altijd zeer tofquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Knalerwten waren wel altijd zeer tof
Heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat dat denken maar aan andere over
En trektouwtjes/knaltouwtjes waren engquote:
Dat ging te dichtbijquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En trektouwtjes/knaltouwtjes waren eng
Inderdaadquote:
Hoi voor even, héél even!quote:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Pak hem dan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-g
[ afbeelding ]!
Doe mij maar hun etenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-g
[ afbeelding ]!
Je moest toch geen 'u' zeggen hè?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..].
Mag hij je zomaar bij je voornaam noemen? Dat hoefde ik vroeger niet te proberen hoor bij mijn moeder.
Jij valt op spleetogen ja?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-g
[ afbeelding ]!
Sluit wel aan bij dat kwallen vissenquote:
Uhm, jawel... lijkt me ook niet meer dan normaal tegen je ouders, tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je moest toch geen 'u' zeggen hè?
Dat is zonde van het voedselquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, meer op het voedsel van spleetoogjes.
Tuurlijk wel. Ouders en grootouders spreek je aan met u.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je moest toch geen 'u' zeggen hè?
whehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, jawel... lijkt me ook niet meer dan normaal tegen je ouders, toch.
Dus hij moet nog voor je koken ook?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, meer op het voedsel van spleetoogjes.
Bij jou thuis misschien niet... mijn kinderen mogen gewoon u gaan zeggen tegen hun ouders en grootouders. Zo hoort het gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Uhm, tegenwoordig niet meer in ieder geval
Ik doe iets fout dan, denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ouders en grootouders spreek je aan met u.
Gebrek aan opvoeding? Laat pa en ma het maar niet horenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt vast door je (gebrek aan) opvoeding.
Ik vind toch wel een verschil tussen beleefd en u moeten zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou thuis misschien niet... mijn kinderen mogen gewoon u gaan zeggen tegen hun ouders en grootouders. Zo hoort het gewoon.
Daarom staat het ook tussen haakjes!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding? Laat pa en ma het maar niet horen
Dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind toch wel een verschil tussen beleefd en u moeten zeggen
Maar waarom denk je dan dat hier een gebrek aan opvoeding is? 'Je/jij' zeggen tegen je ouders is tegenwoordig niet vreemd meer hoor (in gezinnen waar kinderen niet als onderdanen worden gezienquote:
Natuurlijk, maar je ouders en grootouders spreek je sowieso aan met 'u'quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind toch wel een verschil tussen beleefd en u moeten zeggen
Ligt aan de situatie, ik lang niet altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je ouders en grootouders spreek je sowieso aan met 'u'.
Hey LLquote:
Heeft niets te maken met kinderen als onderdanen zien, maar gewoon met respect voor je ouders!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dan dat hier een gebrek aan opvoeding is? 'Je/jij' zeggen tegen je ouders is tegenwoordig niet vreemd meer hoor (in gezinnen waar kinderen niet als onderdanen worden gezien)
fbz stata al in de keukenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik moet ook nog even eten maken.
ja wel hoor, je arm eraf moeten snijden met ene bot zakmesquote:
Ik denk dat pa en ma het nogal eng zouden vinden als ik ze aan ging spreken met uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met kinderen als onderdanen zien, maar gewoon met respect voor je ouders!
Heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel hoor, je arm eraf moeten snijden met ene bot zakmes
je hele leven is er niks vervelenders geweest dan je eten dat niet klaar stond?quote:
hoi ex-vrouwquote:
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat pa en ma het nogal eng zouden vinden als ik ze aan ging spreken met uEn dat je respect voor ze hebt kun je op zooooveel andere manieren duidelijk maken
Helaas niet, maar als je heel honger hebt is dat op dat moment wel heel ergquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hele leven is er niks vervelenders geweest dan je eten dat niet klaar stond?
Doe datquote:
Wat een kwaadaaridge chineesquote:
nee man, als je eten niet klaar staat is een kleinigheidjequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet, maar als je heel honger hebt is dat op dat moment wel heel erg
[..]
Doe dat
Jij wil dus dat je kinderen u tegen je zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderen.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wil dus dat je kinderen u tegen je zeggen?
Dan is het anders, iets met waar ik me op dat moment op instel, als ik weet dat ik alleen thuis ben en moet koken is het lang niet zo erg als er iemand is die voor me zou kokenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, als je eten niet klaar staat is een kleinigheidje![]()
dat wordt wat als je op jezelf woont ooit
Ik kreeg een mep van mijn oma toen ik haar ooit u noemdequote:
het kan me echt niet boeienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het anders, iets met waar ik me op dat moment op instel, als ik weet dat ik alleen thuis ben en moet koken is het lang niet zo erg als er iemand is die voor me zou koken
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets wasquote:
duurt lang manquote:
Zou ik niet doen als 'de kinderen in de omgeving' dat ook niet hoevenquote:
Door jouw dinges wil ik trainspotting kijkenquote:
Dat dus...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets was
Zei zelfs tegen oma geen u
Als ik echt honger heb dan is het wel boeienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan me echt niet boeien![]()
dan maar iets later eten, ti smaar eten
Ik weet het maar heb het zeker voor haar overquote:
quote:
Hoelang wacht je nou alquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
Ik weet het maar heb het zeker voor haar over
dan mag ze wel een gouden kutje en de lekkerste tieten ooit hebben manquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik echt honger heb dan is het wel boeien
[..]
Ik weet het maar heb het zeker voor haar over
Niks ouderwets, vind het gewoon beleefdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg een mep van mijn oma toen ik haar ooit u noemde
Ik vind het niet ouderwets hoor. Zoals ik al zei: het zijn de normen en waarden waar ik mee ben opgegroeid, dus die wil ik gewoon doorgeven aan mijn kinderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met andere kinderen heb ik niks te maken, als ik mijn eigen kinderen opvoedquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als 'de kinderen in de omgeving' dat ook niet hoeven
ik zeg tegen onbekenden standaard Uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zeg echt tegen iedereen boven de 18 (behalve familie) u, had zelfs vaak de neiging dat hier op Fok te doen eerst
Niks mis met die woorden, tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
tegen vreemde okee maar tegen je eigen ouders u zeggen![]()
pa, pap, mam, ma
Ja dat dus.. Aan de kassa tegen alle oudere mensen.. alleen tegen de schooljeugd nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zeg echt tegen iedereen boven de 18 (behalve familie) u, had zelfs vaak de neiging dat hier op Fok te doen eerst
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang wacht je nou alals ik vragen mag
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan mag ze wel een gouden kutje en de lekkerste tieten ooit hebben man
Ik bedoel alleen te zeggen; zorg dat ze niet heel anders worden/denken dan andere kinderen, daar zouden ze het niet makkelijker door krijgen op schoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere kinderen heb ik niks te maken, als ik mijn eigen kinderen opvoed.
pap kunt uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met die woorden, toch.
Maar geen 'je' en 'jij' ertussendoor.
'Pap, kunt u...' en niet'Pap, kun je...'.
"mama wil je ook een koekje?" en dan op schoot kruipen (wat heus niet meer pastquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe oud die is, als ik zie van ongeveer zelfde leeftijd of jonger dan niet, de rest welquote:
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderen.
Vind je zoiets niet frustrerend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houden
[..]
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slecht
dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houden
[..]
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slecht
ja dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe oud die is, als ik zie van ongeveer zelfde leeftijd of jonger dan niet, de rest wel
'Pa, kende...'quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voed mijn kinderen niet zo opquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?
Nou, hiervan worden ze echt niet anders dan de rest hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen; zorg dat ze niet heel anders worden/denken dan andere kinderen, daar zouden ze het niet makkelijker door krijgen op school
Dan moeten we even een heel stevig gesprek voeren, en in het uiterste geval mag ze ook u gaan zeggen tegen mequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet
[..]
ja dat spreekt voor zich
wel zo handig met aanstarenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap ikweet wel dat haar gezicht
is
Vrech spoek!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, hiervan worden ze echt niet anders dan de rest hoor.
Heh wat?quote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga even lekker genieten van een warme douche![]()
![]()
Gij... Dat kan wel.quote:
Tegen de tijd dat ik ooit eens kinderen heb, ben ik 80 of zo, en dan komt 'u' als vanzelfsprekend want dan ben ik hoogbejaardquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voed mijn kinderen niet zo op
Tegen opa en oma wel u, maar tegen mij hoeven ze dat echt niet te doen.. ik voel me soms al oud genoeg
En ik wil ook helemaal niet streng zijn, alleen een paar normen en waarden overdragen... en ja, misschien tref ik iemand die het daar niet mee eens is... dan moeten we een compromis sluiten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst dat ik dat nooit zei, maar stiekem zeg ik dat thuis 4 van de 5 keerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ooit eens kinderen heb, ben ik 80 of zo, en dan komt 'u' als vanzelfsprekend want dan ben ik hoogbejaard.
[..]
En ik wil ook helemaal niet streng zijn, alleen een paar normen en waarden overdragen... en ja, misschien tref ik iemand die het daar niet mee eens is... dan moeten we een compromis sluiten...zonder te vragen weet ik al wat mijnn lief wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Vrech spoek. Venloosche uitdrukking. Soort brutale aap, zegmaar.quote:
PG...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Evening mensjes
Ik ben weer aan het werken thuis
voor pricecheck is dat, selloutsquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een tof Google-logo vandaag
Hé een euro-knopje op Fok
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusquote:
ja joh eerst dat ibood gezeik nu ditquote:
Nou ja, als ze er zoveel meer aan verdienen kan mij zo'n knopje niet heel veel schelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh eerst dat ibood gezeik nu dit![]()
als ik veel reclame wil zien kijk ik wel tv
Je krijgt deze uren toch wel met toeslag uitbetaald he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusNu dus proberen alles weer 'clean' te krijgen (en dit omdat ze geen investering willen doen grom...)
mja ik betaalde voor geen reclame, ondertussen komt er desondanks je abbo mee rreclame bij dan stop ik met betlaenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze er zoveel meer aan verdienen kan mij zo'n knopje niet heel veel schelen
Als ze zelf niet willen investeren in virusbestrijding, lijkt dit me gewoon een probleem van de klant, toch... morgen zijn ze de eerste weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusNu dus proberen alles weer 'clean' te krijgen (en dit omdat ze geen investering willen doen grom...)
Pff ben je lekker meequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daor bende gij nog veulste jong veur, megje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
En toch is "Gade ge boit'n mee brommers kie'n" ook wel een mooie Brabantse/Deurense zin
Oh wacht, dat mag ik helemaal niet weten
Krijg extra vrij voor de uren die ik maakquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je krijgt deze uren toch wel met toeslag uitbetaald he?
Joa dè stit d'r toch ok onderquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daor bende gij nog veulste jong veur, megje.
Piemelsquote:
ze is 14, sex kan bestquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daor bende gij nog veulste jong veur, megje.
Aste de maor wit.quote:
15. En neequote:
Jawoal [/braaf]quote:
Wa hedde gesloopt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ok.. 1 server doet het niet meer *sluit af en gaat er stiekem vandoor*
Wasn't me
Naast het broodje sambal wat ik net op heb?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordenboek Limburgs-Nederlands nodig?
Een terminal servertjequote:
Tijd voor een nieuwe serverquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ok.. 1 server doet het niet meer *sluit af en gaat er stiekem vandoor*
Wasn't me
Ik kliktequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast het broodje sambal wat ik net op heb?
Wat moet ik daarmee als ik plat braobants praot meej ons knijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordenboek Limburgs-Nederlands nodig?
Gallie knijn nog wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee als ik plat braobants praot meej ons knijn?
Woordenboek Brabants-Nederlands nodig dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee als ik plat braobants praot meej ons knijn?
Whehe. Foeiquote:
W'rum dè dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordenboek Brabants-Nederlands nodig dan?
De eerstvolgende keer dat ik een topic sluit, roep ik heel hard...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously... Waarom zit ik op al die links te klikkenHet is gewoon sterker dan mezelf
quote:Verliefdheid kan tientallen jaren aanhouden'
Uitgegeven: 11 mei 2011 15:58
Laatst gewijzigd: 11 mei 2011 16:03
AMSTERDAM - Gevoelens van verliefdheid vervagen niet altijd in de loop van een relatie. Dat blijkt uit hersenonderzoek van Amerikaanse wetenschappers.
© Thinkstock
Sommige mensen die al jaren een relatie hebben, vertonen bij het zien van hun partner nog steeds een reactie in hun hersenen die wordt geassocieerd met verliefdheid. Deze mensen verklaren ook nog dezelfde gevoelens te ervaren als aan het begin van hun relatie.
Dat meldt nieuwssite Medical Xpress naar aanleiding van een studie van wetenschappers aan de Stony Brook University in de Amerikaanse staat New York.
Scanner
De onderzoekers vergeleken hersenscans van mensen die net verliefd waren geworden met hersenopnames van enkele personen die al tien tot dertig jaar een relatie hadden, maar beweerden dat ze nog steeds verliefd waren.
Terwijl de proefpersonen in de scanner lagen, kregen ze beelden te zien van hun geliefde, afgewisseld met beelden van vrienden en mensen die veel leken op hun partner.
De hersenen van de mensen met een lange relatie bleken in sommige gevallen nog net zo sterk te reageren op de foto's van hun geliefde als het brein van mensen die net een nieuwe vlam hadden ontmoet.
Dopamine
Vooral een hersengebied dat verantwoordelijk is voor de productie van de neurotransmitter dopamine wordt erg actief als verliefde mensen hun partner zien. Dit stofje zorgt voor gevoelens van blijdschap en genot.
Toch werden er ook verschillen gemeten tussen de twee groepen proefpersonen. Mensen die pas net verliefd waren, vertoonden meer activiteit in hersendelen die gevoelens van obsessie en spanning kunnen veroorzaken.
Verbondenheid
Bij de proefpersonen met een lange relatie werd meer activiteit gemeten in gebieden die worden geassocieerd met gevoelens van verbondenheid.
De resultaten van het onderzoek zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Social Cognitive and Affective Neuroscience
© NU.nl/Dennis Rijnvis
Naaktfoto'squote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously... Waarom zit ik op al die links te klikkenHet is gewoon sterker dan mezelf
Hoe is het met Koenquote:
Tijd voor mentale krachttraining danquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
praat normaal joh mislukte door de duitsers uitgekotste nep belgquote:
Ken je talenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
praat normaal joh mislukte door de duitsers uitgekotste nep belg
Hmm... Mijn vriend en ik zijn er toch echt over eens dat wij niet meer verliefd zijn (en het een houden van is.. Maar die kriebels hebben we niet meer....)quote:
ja er staat toch ook KANquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm... Mijn vriend en ik zijn er toch echt over eens dat wij niet meer verliefd zijn (en het een houden van is.. Maar die kriebels hebben we niet meer....)
O ja.. Iets met selectief lezen enzoquote:
snaar preiquote:
ooh wachtquote:
quote:
Misschien gebruikt hij vochtig toiletpapier!quote:
vet handig met plukken, jeweetsquote:
ritueel slachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn kleren dan?
[..]
elke dag is het weer fijn
Hey Enfe![]()
je eet bij muckquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien gebruikt hij vochtig toiletpapier!
Haha jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn kleren dan?
[..]
elke dag is het weer fijn
Hey Enfe![]()
Hey Ldgquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
een hele dag knallende koppijn en tien schreeuwende onhandelbare kinderen om je heengelukkig is mn werkdag voorbij.. Anders had ik er een wat aangedaan uiteindelijk
oh en hoi allemaal
waarom zou ik jouw kleren wassenquote:
ook hier: ritueel slachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
een hele dag knallende koppijn en tien schreeuwende onhandelbare kinderen om je heengelukkig is mn werkdag voorbij.. Anders had ik er een wat aangedaan uiteindelijk
oh en hoi allemaal
dan hoef ik ze niet te wassenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou je ze dan wel ritueel gaan slachten?
dr zijn wat moslimpjes bij iddquote:
streng zijn en ze goe dlaten schikken dan blijven ze in toomquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dr zijn wat moslimpjes bij idd
Ehhh rightquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef PeZu het volgende:
vochtig toilet papiermensen die dat niet gebruiken zijn vies
Have fun!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens bowlen, Bis Later Lui
![]()
helaas zijn mijn kids geen gewone kids en komen ze er voor hun gedrasproblemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
streng zijn en ze goe dlaten schikken dan blijven ze in toom
ja echt, vuige stinkerds allemaal, mensen die weten die snappen hetquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helaas zijn mijn kids geen gewone kids en komen ze er voor hun gedrasproblemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |