Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat pa en ma het nogal eng zouden vinden als ik ze aan ging spreken met uEn dat je respect voor ze hebt kun je op zooooveel andere manieren duidelijk maken
Helaas niet, maar als je heel honger hebt is dat op dat moment wel heel ergquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hele leven is er niks vervelenders geweest dan je eten dat niet klaar stond?
Doe datquote:
Wat een kwaadaaridge chineesquote:
nee man, als je eten niet klaar staat is een kleinigheidjequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet, maar als je heel honger hebt is dat op dat moment wel heel erg
[..]
Doe dat
Jij wil dus dat je kinderen u tegen je zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderen.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wil dus dat je kinderen u tegen je zeggen?
Dan is het anders, iets met waar ik me op dat moment op instel, als ik weet dat ik alleen thuis ben en moet koken is het lang niet zo erg als er iemand is die voor me zou kokenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, als je eten niet klaar staat is een kleinigheidje![]()
dat wordt wat als je op jezelf woont ooit
Ik kreeg een mep van mijn oma toen ik haar ooit u noemdequote:
het kan me echt niet boeienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het anders, iets met waar ik me op dat moment op instel, als ik weet dat ik alleen thuis ben en moet koken is het lang niet zo erg als er iemand is die voor me zou koken
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets wasquote:
duurt lang manquote:
Zou ik niet doen als 'de kinderen in de omgeving' dat ook niet hoevenquote:
Door jouw dinges wil ik trainspotting kijkenquote:
Dat dus...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets was
Zei zelfs tegen oma geen u
Als ik echt honger heb dan is het wel boeienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan me echt niet boeien![]()
dan maar iets later eten, ti smaar eten
Ik weet het maar heb het zeker voor haar overquote:
quote:
Hoelang wacht je nou alquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
Ik weet het maar heb het zeker voor haar over
dan mag ze wel een gouden kutje en de lekkerste tieten ooit hebben manquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik echt honger heb dan is het wel boeien
[..]
Ik weet het maar heb het zeker voor haar over
Niks ouderwets, vind het gewoon beleefdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets was
Zei zelfs tegen oma geen u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |