Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat pa en ma het nogal eng zouden vinden als ik ze aan ging spreken met uEn dat je respect voor ze hebt kun je op zooooveel andere manieren duidelijk maken
Helaas niet, maar als je heel honger hebt is dat op dat moment wel heel ergquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hele leven is er niks vervelenders geweest dan je eten dat niet klaar stond?
Doe datquote:
Wat een kwaadaaridge chineesquote:
nee man, als je eten niet klaar staat is een kleinigheidjequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet, maar als je heel honger hebt is dat op dat moment wel heel erg
[..]
Doe dat
Jij wil dus dat je kinderen u tegen je zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderen.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wil dus dat je kinderen u tegen je zeggen?
Dan is het anders, iets met waar ik me op dat moment op instel, als ik weet dat ik alleen thuis ben en moet koken is het lang niet zo erg als er iemand is die voor me zou kokenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, als je eten niet klaar staat is een kleinigheidje![]()
dat wordt wat als je op jezelf woont ooit
Ik kreeg een mep van mijn oma toen ik haar ooit u noemdequote:
het kan me echt niet boeienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het anders, iets met waar ik me op dat moment op instel, als ik weet dat ik alleen thuis ben en moet koken is het lang niet zo erg als er iemand is die voor me zou koken
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets wasquote:
duurt lang manquote:
Zou ik niet doen als 'de kinderen in de omgeving' dat ook niet hoevenquote:
Door jouw dinges wil ik trainspotting kijkenquote:
Dat dus...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets was
Zei zelfs tegen oma geen u
Als ik echt honger heb dan is het wel boeienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan me echt niet boeien![]()
dan maar iets later eten, ti smaar eten
Ik weet het maar heb het zeker voor haar overquote:
quote:
Hoelang wacht je nou alquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
Ik weet het maar heb het zeker voor haar over
dan mag ze wel een gouden kutje en de lekkerste tieten ooit hebben manquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik echt honger heb dan is het wel boeien
[..]
Ik weet het maar heb het zeker voor haar over
Niks ouderwets, vind het gewoon beleefdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg een mep van mijn oma toen ik haar ooit u noemde
Ik vind het niet ouderwets hoor. Zoals ik al zei: het zijn de normen en waarden waar ik mee ben opgegroeid, dus die wil ik gewoon doorgeven aan mijn kinderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met andere kinderen heb ik niks te maken, als ik mijn eigen kinderen opvoedquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als 'de kinderen in de omgeving' dat ook niet hoeven
ik zeg tegen onbekenden standaard Uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zeg echt tegen iedereen boven de 18 (behalve familie) u, had zelfs vaak de neiging dat hier op Fok te doen eerst
Niks mis met die woorden, tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
tegen vreemde okee maar tegen je eigen ouders u zeggen![]()
pa, pap, mam, ma
Ja dat dus.. Aan de kassa tegen alle oudere mensen.. alleen tegen de schooljeugd nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zeg echt tegen iedereen boven de 18 (behalve familie) u, had zelfs vaak de neiging dat hier op Fok te doen eerst
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang wacht je nou alals ik vragen mag
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan mag ze wel een gouden kutje en de lekkerste tieten ooit hebben man
Ik bedoel alleen te zeggen; zorg dat ze niet heel anders worden/denken dan andere kinderen, daar zouden ze het niet makkelijker door krijgen op schoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere kinderen heb ik niks te maken, als ik mijn eigen kinderen opvoed.
pap kunt uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met die woorden, toch.
Maar geen 'je' en 'jij' ertussendoor.
'Pap, kunt u...' en niet'Pap, kun je...'.
"mama wil je ook een koekje?" en dan op schoot kruipen (wat heus niet meer pastquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe oud die is, als ik zie van ongeveer zelfde leeftijd of jonger dan niet, de rest welquote:
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderen.
Vind je zoiets niet frustrerend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houden
[..]
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slecht
dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houden
[..]
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slecht
ja dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe oud die is, als ik zie van ongeveer zelfde leeftijd of jonger dan niet, de rest wel
'Pa, kende...'quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voed mijn kinderen niet zo opquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?
Nou, hiervan worden ze echt niet anders dan de rest hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen; zorg dat ze niet heel anders worden/denken dan andere kinderen, daar zouden ze het niet makkelijker door krijgen op school
Dan moeten we even een heel stevig gesprek voeren, en in het uiterste geval mag ze ook u gaan zeggen tegen mequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet
[..]
ja dat spreekt voor zich
wel zo handig met aanstarenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap ikweet wel dat haar gezicht
is
Vrech spoek!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, hiervan worden ze echt niet anders dan de rest hoor.
Heh wat?quote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga even lekker genieten van een warme douche![]()
![]()
Gij... Dat kan wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |