Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang wacht je nou alals ik vragen mag
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan mag ze wel een gouden kutje en de lekkerste tieten ooit hebben man
Ik bedoel alleen te zeggen; zorg dat ze niet heel anders worden/denken dan andere kinderen, daar zouden ze het niet makkelijker door krijgen op schoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere kinderen heb ik niks te maken, als ik mijn eigen kinderen opvoed.
pap kunt uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met die woorden, toch.
Maar geen 'je' en 'jij' ertussendoor.
'Pap, kunt u...' en niet'Pap, kun je...'.
"mama wil je ook een koekje?" en dan op schoot kruipen (wat heus niet meer pastquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe oud die is, als ik zie van ongeveer zelfde leeftijd of jonger dan niet, de rest welquote:
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ouders houden er dus blijkbaar andere normen en waarden op na dan die van mij en ik zelf... en ik zal dat stukje opvoeding ook zeker gaan doorgeven aan mijn kinderen.
Vind je zoiets niet frustrerend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houden
[..]
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slecht
dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het al vanaf begin van het jaar maar sinds eind feb is kan je het wel op wachten houden
[..]
Ik vind het belangrijker hoe ze is en doet maar een mooi uiterlijk is nooit slecht
ja dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe oud die is, als ik zie van ongeveer zelfde leeftijd of jonger dan niet, de rest wel
'Pa, kende...'quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voed mijn kinderen niet zo opquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?
Nou, hiervan worden ze echt niet anders dan de rest hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen; zorg dat ze niet heel anders worden/denken dan andere kinderen, daar zouden ze het niet makkelijker door krijgen op school
Dan moeten we even een heel stevig gesprek voeren, en in het uiterste geval mag ze ook u gaan zeggen tegen mequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als de toekomstige damartine het daar niet mee eens is?
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet
[..]
ja dat spreekt voor zich
wel zo handig met aanstarenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap ikweet wel dat haar gezicht
is
Vrech spoek!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wat ouderwets was
Zei zelfs tegen oma geen u
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, hiervan worden ze echt niet anders dan de rest hoor.
Heh wat?quote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga even lekker genieten van een warme douche![]()
![]()
Gij... Dat kan wel.quote:
Tegen de tijd dat ik ooit eens kinderen heb, ben ik 80 of zo, en dan komt 'u' als vanzelfsprekend want dan ben ik hoogbejaardquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voed mijn kinderen niet zo op
Tegen opa en oma wel u, maar tegen mij hoeven ze dat echt niet te doen.. ik voel me soms al oud genoeg
En ik wil ook helemaal niet streng zijn, alleen een paar normen en waarden overdragen... en ja, misschien tref ik iemand die het daar niet mee eens is... dan moeten we een compromis sluiten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst dat ik dat nooit zei, maar stiekem zeg ik dat thuis 4 van de 5 keerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ooit eens kinderen heb, ben ik 80 of zo, en dan komt 'u' als vanzelfsprekend want dan ben ik hoogbejaard.
[..]
En ik wil ook helemaal niet streng zijn, alleen een paar normen en waarden overdragen... en ja, misschien tref ik iemand die het daar niet mee eens is... dan moeten we een compromis sluiten...zonder te vragen weet ik al wat mijnn lief wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Vrech spoek. Venloosche uitdrukking. Soort brutale aap, zegmaar.quote:
PG...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Evening mensjes
Ik ben weer aan het werken thuis
voor pricecheck is dat, selloutsquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een tof Google-logo vandaag
Hé een euro-knopje op Fok
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |