Tegen de tijd dat ik ooit eens kinderen heb, ben ik 80 of zo, en dan komt 'u' als vanzelfsprekend want dan ben ik hoogbejaardquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voed mijn kinderen niet zo op
Tegen opa en oma wel u, maar tegen mij hoeven ze dat echt niet te doen.. ik voel me soms al oud genoeg
En ik wil ook helemaal niet streng zijn, alleen een paar normen en waarden overdragen... en ja, misschien tref ik iemand die het daar niet mee eens is... dan moeten we een compromis sluiten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst dat ik dat nooit zei, maar stiekem zeg ik dat thuis 4 van de 5 keerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ooit eens kinderen heb, ben ik 80 of zo, en dan komt 'u' als vanzelfsprekend want dan ben ik hoogbejaard.
[..]
En ik wil ook helemaal niet streng zijn, alleen een paar normen en waarden overdragen... en ja, misschien tref ik iemand die het daar niet mee eens is... dan moeten we een compromis sluiten...zonder te vragen weet ik al wat mijnn lief wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Vrech spoek. Venloosche uitdrukking. Soort brutale aap, zegmaar.quote:
PG...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Evening mensjes
Ik ben weer aan het werken thuis
voor pricecheck is dat, selloutsquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een tof Google-logo vandaag
Hé een euro-knopje op Fok
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusquote:
ja joh eerst dat ibood gezeik nu ditquote:
Nou ja, als ze er zoveel meer aan verdienen kan mij zo'n knopje niet heel veel schelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh eerst dat ibood gezeik nu dit![]()
als ik veel reclame wil zien kijk ik wel tv
Je krijgt deze uren toch wel met toeslag uitbetaald he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusNu dus proberen alles weer 'clean' te krijgen (en dit omdat ze geen investering willen doen grom...)
mja ik betaalde voor geen reclame, ondertussen komt er desondanks je abbo mee rreclame bij dan stop ik met betlaenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze er zoveel meer aan verdienen kan mij zo'n knopje niet heel veel schelen
Als ze zelf niet willen investeren in virusbestrijding, lijkt dit me gewoon een probleem van de klant, toch... morgen zijn ze de eerste weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om 16u belde klant op dat ze een rare melding krijgen bij het openen van een bepaald programma... Heel het netwerk is geïnfecteerd met een virusNu dus proberen alles weer 'clean' te krijgen (en dit omdat ze geen investering willen doen grom...)
Pff ben je lekker meequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daor bende gij nog veulste jong veur, megje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
En toch is "Gade ge boit'n mee brommers kie'n" ook wel een mooie Brabantse/Deurense zin
Oh wacht, dat mag ik helemaal niet weten
Krijg extra vrij voor de uren die ik maakquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je krijgt deze uren toch wel met toeslag uitbetaald he?
Joa dè stit d'r toch ok onderquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daor bende gij nog veulste jong veur, megje.
Piemelsquote:
ze is 14, sex kan bestquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daor bende gij nog veulste jong veur, megje.
Aste de maor wit.quote:
15. En neequote:
Jawoal [/braaf]quote:
Wa hedde gesloopt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ok.. 1 server doet het niet meer *sluit af en gaat er stiekem vandoor*
Wasn't me
Naast het broodje sambal wat ik net op heb?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordenboek Limburgs-Nederlands nodig?
Een terminal servertjequote:
Tijd voor een nieuwe serverquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ok.. 1 server doet het niet meer *sluit af en gaat er stiekem vandoor*
Wasn't me
Ik kliktequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast het broodje sambal wat ik net op heb?
Wat moet ik daarmee als ik plat braobants praot meej ons knijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordenboek Limburgs-Nederlands nodig?
Gallie knijn nog wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee als ik plat braobants praot meej ons knijn?
Woordenboek Brabants-Nederlands nodig dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee als ik plat braobants praot meej ons knijn?
Whehe. Foeiquote:
W'rum dè dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordenboek Brabants-Nederlands nodig dan?
De eerstvolgende keer dat ik een topic sluit, roep ik heel hard...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously... Waarom zit ik op al die links te klikkenHet is gewoon sterker dan mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |